Evaluaciones Hotel Doral Beach

7,3

25 julio 2014

Lamentablemente todavía no disponemos de fotografías Añadir la primera fotografía
Evaluaciones Hotel Doral Beach
Puerto La Cruz

Hotel Doral Beach ha obtenido 7,8 sobre 10, basado en 5 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Doral Beach y otros datos útiles para tus vacaciones en Puerto La Cruz. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Venezuela. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Venezuela. Compara Hotel Doral Beach con otros alojamientos en Puerto La Cruz.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Doral Beach / Puerto La Cruz. Pero puedes agregar una.

5 evaluaciones para Doral Beach

7,3
Amigos
"Wat een topper was dit"traducir
erik stapper

17/03/2010 wat een geweldig hotel was dit vroeger, enorme goed! Wij waren hier met het wk voetbal(weet niet meer precies wanneer) het was tegen belgie en korea o.a. Vol met Nederlanders die allemaal oranje uitgedost waren, mega groot scherm met all inclusief natuurlijk, om nooit meer te vergeten. We zijn hier 2x geweest. Helaas werd er daarna niet meer gevlogen op puerto la cruz maar was echt top!

Fam. con jóvenes, 2006
"Top plek aanrader"traducir
rob

20/05/2011 mooie plaats leuke mensen..top vakantie...lekker warm...

Amigos, Ene 2000
"Typisch resort"traducir
Bart Visser

25/10/2009 Wij zijn hier voorjaar 2000 geweest terwijl het resort de naweeen ondervond van een storm het najaar ervoor. Hierdoor was het strand gesloten. Verder was de startbaan van het vliegveld destijds niet geschikt voor de vliegtuigmaatschappij waardoor wij met een klein vliegtuigje vanaf Isla Margerita zijn doorgevlogen. Toch hebben wij in een rustig resort (ca. 50 gasten) twee mooie weken gehad, veel excursies, ook richting Amazone. Resort zelf is denk ik leuker als het voller zit. Personeel etc. is erg vriendelijk en welwillend.

Con mi pareja, Nov 1998
"Heel mooi resort"traducir
Elke

25/10/2011 Het resort is groot maar toch mooi opgezet. De kamers liggen allemaal ean een mooie tuin.
Ook het entertainment 's avonds is heel leuk.
De excursie naar de dolfijnen is echt te gek. Zeker als we ook nog een walvis zien.
De amazone excursie brengt je naar de binnenlanden en is echt heel mooi.

Amigos, 1996
"Ett förlorat paradis"traducir
Joacim Lundqvist

06/03/2011 Doral Beach gick i konkurs i början av 2000-talet. Anläggningen invaderades därefter av hemlösa, som fullständigt massakrerade hotellet. Senare exproprierades det av regeringen i landet, de hemlösa avhystes, hotellanläggningen såg därefter ut som det varit med om ett fullständigt krig. Nu låg det i stort sett i ruiner. Regeringen har sett till att delar av anläggningen åter har blivit upprustade/renoverade och de säljs nu som andelslägenheter. När vi besökte området i Feb/mars 2010 så var endast ca 10-15% återuppbyggt. Jag minns denna exclusiva anläggning från sina glansdagar på 90-talet som en mycket attraktiv plats både för ögat och själen. DORAL BEACH_REST IN PEACE !

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?