Evaluaciones Hotel Dosi****

Dosi****
Evaluaciones Hotel Dosi****
Side kumköy Yolu, TR-07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun

Hotel Dosi ha obtenido 8,0 sobre 10, basado en 466 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Dosi**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun. Además puedes encontrar 409 Fotos de vacaciones de Hotel Dosi**** en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Hotel Dosi****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mediterráneo. Compara Hotel Dosi**** con otros alojamientos en Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Dosi**** / Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

7,8
Oct 2014
"Goed hotel"traducir
Huisman

20/10/2014 Ik ben een weekje in oktober met mijn moeder in dit hotel geweest. Wij vonden het een heerlijk hotel. Het personeel is super vriendelijk en het eten is prima!
De kamers zijn iets verouderd maar prima bedden en een fijne douche ( je bent er toch alleen maar om te slapen) Ook is er heel veel animatie ( overdag en in de avond een show) Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in hotel Dosi

Amigos, Sep 2014
"Redelijk goed hotel."traducir
I. v. W.

05/10/2014 Hotel is oke, alleen Duitstalig. Zelfs aan receptie geen Engels. Wij zaten helaas in bijgebouw, stukje lopen dus. Personeel niet echt heel vriendelijk. Eten was uitgebreid en divers. Vooral het fruit en toetjes erg lekker! Wijn vonden wij smerig. Schoonmaak kamers minimaal (badkamer overslaan)en waren 1x vergeten deur op slot te doen! Koelkastje was slecht en ook afwerking kamer niet netjes. Gehorige kamers. Bedden slapen goed. Zeer kindvriendelijk hotel. Wifi bereik matig. Leuke excursies bij kunnen boeken. Afstand tot Side vonden wij wat te ver om te lopen dus namen we elke keer een taxi. Ook fijn dat je het zwembad af kan wisselen met het strand. Ligbedden wel dicht op elkaar en muziek staat hard!
Al met al waren wij redelijk tevreden maar baalden wij dat wij niet in het hoofdgebouw zaten, de receptie ons niet kon verstaan in het Engels en ons belachelijk maakte en vonden wij de kamers niet de prijs waard. Wel heerlijk kunnen eten, zwemmen en ontspannen in dit kleinschalige hotel!

Amigos, Sep 2014
"Geen goede prijs/kwaliteit verhouding"traducir
mevrouw Vreeswijk

02/10/2014 Personeel/animatie sprak allen Duits, en konden haast geen Engels. Wat het voor ons erg lastig maakte om met ze te communiceren. Toen we aankwamen voelden we ons ook niet erg welkom. En we zaten in één of ander bijgebouw van het hotel, best een stukje lopen iedere keer. Het eten was wel goed te doen, en de zwembaden waren erg mooi.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Dosi**** en:

"Nooit meer dosi!"traducir
Simone

14/09/2014 Met een goed gevoel op vakantie gegaan.. bij aankomst viel het hotel meteen tegen, lobby stonk naar de riolering !? De kamers zijn vrij klein, slaapgedeelte is schoon maar de douche mag toch eens flink onder handen genomen worden! Zwarte aanslag op de kit randen en tussen de deurwanden van de douche. Bedden zijn erg had en ik ben blij dat ik weer in mijn eigen bed kan slapen.. Eten is veel van het zelfde na een paar dagen heb je het wel gezien. Fruit is normaal gesproken heel lekker sappig en zoet in Turkije maar lijkt wel of het fruit in het hotel veels te lang ligt. Het strandgedeelte van dosi stelt ook niet veel voor. Je zit veels te dicht op elkaar en te weinig bedjes! Personeel mag wel wat vriendelijker doen. Animatie is wel oké ze proberen het in elk geval! Al bij al nooit meer dosi voor ons.. en waarschijnlijk ook nooit meer turkije!

"Fijne week"traducir
Rj&D

15/09/2014 Vandaag van de laatste dag genieten bij Hotel Dosi. Bij aankomst dachten we even van owjee, maar die gedachten verdwenen snel. Dit is voor mij de 5e keer Turkije en heb al beter gezeten maar ook zeker veel slechter. Kamers zijn simpel maar netjes, groot genoeg om in te douchen en slapen. Badkamer is ook netjes, wil je schone handdoeken gooi ze gewoon op de grond. Buffet is van goede kwaliteit maar iets meer afwisseling zou een pre zijn. Animatieteam maakt er elke dag weer iets leuks van voor jong en oud. Hotel is inderdaad georienteerd op duitsers maar wij hebben dit niet als storend ondervonden. Personeel verstaat ook engels. Bedjes aan zwembad staan wat kort op elkaar, maar haal je er 10 weg dan is dat ook weer een probleem... Strand van Dosi is niet super en je kan beter op eigen gelegenheid naar het strand gaan. Kortom prijs/kwaliteit is dit een prima keuze

"Nooit meer dosi"traducir
karl en wilma

16/09/2014 Van 8-9 t/m 17/9 verbleven ook wij op dosi hotel,Na de recensies gelezen te hebben op zoover was onze beslissing gauw genomen en dosi geboekt , echter helaas en geloof mij maar ,wij zijn echt geen zeurders maar dit sloeg echt alles , het stuk strand en bedjes van hotel dosi is echt te vies om te beschrijven, daarbij komt nog dat je op het strand voor alles moet betalen,ook wij snappen daarom al die positieve recensies op zoover niet, dus ook voor ons nooit meer dosi hotel

Con mi pareja, Sep 2014
"Masterclass Duits, dan zit je goed."traducir
j0e1991

14/09/2014 Na een jaar lang hard werken besloten om bij dit hotel te boeken en wat keken we er naar uit...

Nooit meer!, ik vraag me werkelijk af hoe dit hotel aan een 8.1 komt. Zijn alle mensen die hier gereageerd hebben soms in dienst van Zoover of dit hotel?!

Om te beginnen:

Zorg dat je een masterclass Duits hebt, anders kom je nergens hier. (engels hebben ze nog nooit van gehoord)

Kamer: Als je een van bed houdt die aanvoelt als beton zit je hier goed. Hou je van schimmel op de badkamer, dan zit je hier prima. Vergeet niet Turks te leren want de schoonmaaksters kent alleen maar Turks.

Service: Van de 15 personeelsleden hebben 12 ervan het te druk met hun uiterlijk en zeker te druk omdat ze hun klanten aan het afkraken zijn.

Strand: Lekker naar het strand parel wit zand, water dat als drinkwater uitziet, mits je bij een ander hotel hebt geboekt. Ga je naar het strand van dit hotel, kan je beter op een industrieterrein te water gaan.

Eten: Geen letters over, eten is waardeloos.

"Fantasch klein gezellig hotel"traducir
Tiny en Hans Wolzak

24/09/2014 Wij komen al 7 jaar in dit hotel,elk jaar is het weer beter. patat,eieren,pancakes worden apart voor je gebakken. Eten is lekker warm.Erg veel keus voor iedereen is er wel wat. Vriendelijk personeel.Süleyman en İsmail van de receptie zeer behulpzaam en erg vriendelijk.Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Kamers zijn wel wat verouderd,maar die worden aangepakt. Benieuwd hoe de kamers eruit gaan zien. Via de boulevard kun je zo naar Side lopen. Fijne wandeling.

Fam. con niños , Ago 2014
"Prima hotel kwaliteit prijsverhouding is goed"traducir
kuipers

31/08/2014 We hebben 11 dagen doorgebracht in hotel Dosi .
Wij hebben een uitstekende vakantie gehad .
Eten is prima uitgebreide koud en warm buffet.
Ik lees dat mensen klagen over het eten weinig variatie of vaak kip.
Dat klopt totaal niet elke dag kun je kiezen uit verschillende soorten vlees of vis er is een uitgebreid warm ,salade,vers fruit en toetjes buffet .
Ontbijt zeer uitgebreid gebakken eitje geen probleem pannenkoekjes of heerlijk brood volop keuze uit allerlei beleg.
Kamers zijn gewoon een standaard hotelkamer netjes en schoon
Het hele hotel maakt ook een zeer schone indruk .
Zwembad vonden wij prima helaas moet je wel vroeg op om een bedje te krijgen dat is het enig minpuntje .
Personeel is uitermate vriendelijk .
Ik kan u het hotel zeker aanbevelen de prijs kwaliteitverhouding is goed

Fam. con niños , Ago 2014
"Aangename ontspanning"traducir
Kelly Kindermans

23/09/2014 Hotel Dosi is een verzorgd hotel, een eenvoudige doch met alles aanwezige kamer. De zwembadaccomodatie is leuk en de badmeester is goed met kinderen. De avondanimatie is wat minder... Maar de animatie voor kinderen is dan wél weer heel goed in orde. Het restaurant, en buitenterras biedt ruim aanbod qua maaltijden, dit is zeer verzorgd.
De poolbar is een aangename bar, met dank aan Ahmed voor de goede service! Tevens een vriendelijke persoonlijkheid. Werkt hard en heeft voor iedereen een glimlach. (The pool bar is a pleasant place, thanks to Ahmed for the good service! A friendly personality. Works hard and has a smile for everyone)
Ik kan aanraden om naar Manavgat te gaan, via de reisoperator te boeken. Dit was een heel leuke dag, voor mij en mijn twee zoontjes: onvergetelijk! We hebben de boottocht gedaan, er werd gedanst op de boot, hebben mooie bezichtigingen gedaan -de Moskée is zeker en vast een mooi plekje om te zien!-, gegeten op het topje van een berg... zalig ontspannen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿En qué país prefieres conducir?