Evaluaciones Hotel Dosi****

Dosi****
Evaluaciones Hotel Dosi****
Side kumköy Yolu, TR-07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun

Hotel Dosi ha obtenido 8,1 sobre 10, basado en 455 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Dosi**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun. Además puedes encontrar 375 Fotos de vacaciones de Hotel Dosi**** en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Hotel Dosi****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mediterráneo. Compara Hotel Dosi**** con otros alojamientos en Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Dosi**** / Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

455 evaluaciones para Dosi****

7,4
7,9
8,4
Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Fantastishe vakantie!"traducir
Simone

23/08/2014 We zijn gister avond net terug gekomen van Dosi en wat hebben we genoten! Eten was goed en werd optijd bijgevuld. De familiekamers waren schoon, elke dag schone handdoeken en flessen water. Het animatieteam was erg goed! Elke dag activiteiten en in de avond shows complimenten aan dit geweldige topteam! We hebben een fantastishe vakantie gehad in Dosi!

Fam. con niños , Ago 2014
"Volgend jaar weer snel iets beters"traducir
Ener

24/08/2014 Niet geheel volgens verwachting. In acht nemen dat wij reeds 25 keer Turkije hebben gedaan , van 3 * tot 5 * ultra en ook meerdere in deze omgeving! 3 persoons kamer met een te klein bedbankje voor onze dochter, bad zonder badstop, irritant smal bad om in te staan met irritant douchegordijn (overig wel netjes en schoon). Airco functioneerde prima en was verbazingwekkend schoon. Eten eenvoudig, eentonig, beperkte keuze, kwalitatief wel in orde. Zwembaden ok, te klein voor aantal gasten, te weinig bedjes (voor zeven uur opstaan anders geen plek), schoonmaak rond het zwembad slecht. Service verder goed, schoonmaak kamer / badkamer prima. Receptie zowel engels als duits, vriendelijk en rustig animatieteam dat zich niet opdringt, echter saaie animatie door weinige middelen en verkeerde locatie podium. Fitnessruimte stelt niet veel voor. Al met al, voor ons geen Dosi meer. algemene beoordeling, 3 tot 3,5 *. Er zijn voor de door ons betaalde reissom betere hotels beschikbaar.

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Geweldige top vakantie !!"traducir
Saskia Kattenberg

14/08/2014 Een geweldig hotel , schoon en netjes.
Elke dag schone handdoeken en een fles water in de koelkast.
Eentje bij de receptie vond ik een kwal, maar het overige personeel heel erg behulpzaam en vriendelijk .
Bus naar het strand was geweldig! Lieve chauffeur.
Volgend jaar zo weer , super vakantie gehad , dan wat langer

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Dosi**** en:

Fam. con niños , Ago 2014
"Super leuk hotel goede prijs-kwaliteit verhouding"traducir
susanne79

18/08/2014 Net terug van 15 dagen hotel Dosi. We hebben het hartstikke leuk gehad! Mooie zwembaden lekker gegeten (mag wel wat gevarieerder) kamers werden elke dag schoon gemaakt. Personeel was heel aardig en behulpzaam. Als je het hotel uit liep was je zo bij de winkels. Er waren veel Nederlanders en voor de rest Duitsers en Fransen. De animatie was ook leuk elke avond was er wel iets te doen en ze deden echt hun best! Voor mensen die een wat kleiner hotel willen is dit zeker een aanrader!!

Fam. con niños , Ago 2014
"Volgend jaar weer snel een ander"traducir
Marco

10/08/2014 Bij aankomst werden we naar het bijgebouw doorgestuurd. Daar liggen de familiekamers maar deze zijn afschuwelijk, kaal en totaal niet zoals aangegeven. Na een gesprek met de manager want het personeel in de lobby wilde niet wisselen heb ik een kamer in t hoofdgebouw gekregen met. Mensen die na ons incheckte bleken de zelfde ervaring te hebben en kregen na een klacht in te dienen het zelfde aangeboden. Erg jammer omdat ze wel de kamers aanbieden en verplichten als met 2 kinderen reist. Het eten was weinig variërend en elke dag voorzien van kip. Broodjes bij het ontbijt waren niet te vinden alleen brood. Personeel doet zijn best om de mensen te vermaken en het animatie team houdt de sfeer er goed in en de mensen bezig zonder op te dringen. Omgeving is leuk met Side en kumkoy in de buurt en voor de shoppers is er meer dan genoeg. Zelf verbleven we altijd in een 5 * hotel in Turkije maar voor ons zal er geen 4 * meer geboekt worden met deze kwaliteit.
Voor ons dus geen Dosi meer

"A conseiller"traducir
desplanque_evrard

04/08/2014 Chouette hotel à taille humaine. Situé pas trop loin de la mer (une navette vous y conduit gratuitement), deux piscines agréable avec un tobogan pour les enfants. Seul petit bémol, parle principalement allemand mais on peut se débrouiller en anglais

Con mi pareja, Jul 2014
"Geweldige vakantie gehad, voor jong en ouderen"traducir
Judith

24/07/2014 Prachtig hotel met een goede schoonmaakservice. Elke dag schone handdoeken en een fles water en ze maken je bed soms net even wat anders op, creatief :)

Leuke buurt, bushalte vlak bij het hotel en voor 1 euro met het dolmusje ben je in 5minuutjes in het oude centrum van Side, zeker de moeite waard.

Animatie is ook erg leuk voor de kinderen. Elke dag is er wat te doen. 's avonds ook genoeg te doen; karaoke, bingo etc.
Wel veel in het Duits inderdaad maar je red je er gauw wel mee.

Amigos, Jul 2014
"Heel goed hotel en goede ligging!"traducir
Ilona Keyken

19/07/2014 Het is een heel goed hotel en het was een heel leuke ervaring! Het personeel was heel vriendelijk! Er zitten alleen veel duitsers dus de meeste spraken vooral duits maar ze proberen altijd zo goed mogelijk te helpen. Het eten was heerlijk en echt veel keus! De kamer was heel proper en groot genoeg. De shuttle naar het strand was zeker in orde en het strand zelf ook! Het enige waar je voor moet opletten zijn de mensen die je proberen een excursie te laten doen want ze zijn allemaal goedkoop maar als je die dag zelf gaat moet je nog vanalles bij betalen.. Zo gingen we naar antalya voor 10€ en dan konden we een waterval en een boottocht doen en onderweg naar daar moesten we opeens 2€ voor de waterval en 7,50€ voor de boot bij betalen! Dus zeker oppassen en niet zomaar iets boeken! Voor de rest is het een echt goede vakantiebestemming en raad ik het zeker aan!

"Geweldig hotel!"traducir
danique

12/07/2014 Hotel is netjes en schoon ook de kamers. Elke dag schone handdoeken, een fles water en werd het bed opgemaakt.
Het personeel is erg vriendelijk en maakt graag een praatje met je.
Het animatieteam zorgt er voor dat de kinderen de hele dag bezig zijn en dat er heel de dag wat leuks te doen was, zoals volleybal, waterpolo, darten, shows etc. (voor jong en oud)
Het eten is elke dag verschillend en wordt goed bijgehouden er was nooit te weinig, er was altijd wel iets wat je lust. Het wordt de hele tijd vers bereid.
Wij vonden het een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding voor 4 sterren!
Het enigste minpuntje is dat ze veel in het Duits praten.

Fam. con niños , Jul 2014
"Goed en kind vriendelijk Hotel"traducir
Ikkepikkepum

27/07/2014 Hotel Dosi hebben we op de Donderdag 04/07/2014 als Last minute geboekt en Vrijdag 05/07/2014 waren we op weg naar dit Hotel t/m 11/07/2014 .
Bij onze aankomst om 01:30 Turkse tijd stond het Personeel 4 man sterk ons op te wachten en wilde nog iets te eten klaar maken voor ons.
Wij verlangde naar ons bedje en de spullen werden naar boven gedragen.
Het Vriendelijk Personeel heeft ons de gehele week goed geholpen en er was genoeg te doen .
Graag wilde mijn Dochtertje en ik 2015 er nog een heen gaan .

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: