Evaluaciones Hotel Dosi****

Dosi****
Evaluaciones Hotel Dosi****
Side kumköy Yolu, TR-07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun

Hotel Dosi ha obtenido 8,0 sobre 10, basado en 427 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Dosi**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun. Además puedes encontrar 305 Fotos de vacaciones de Hotel Dosi**** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Hotel Dosi****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mediterráneo. Compara Hotel Dosi**** con otros alojamientos en Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Dosi**** / Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

427 evaluaciones para Dosi****

7,3
8,1
7,9
Con mi pareja, 2014
"Tof hotel 500 personen, Redelijk goedkoop en warm"traducir
tonysterckx

15/04/2014 wij zijn daar 3 maal geweest. Goed hotelleke met alles wat je nodig hebt. Kamers basic maar ok en met balkon. Voor rust vraag kamer achteraan en voor zicht vraag kamer aant zwembad Restaurant ok en voldoende keuze voor een week, dus... de eerste dagen niet alles gaan proeven, wat sommigen doen en dan klagen dat er niet genoeg keuze is. Bar is gezellig s'avonds hadden all in en als je de barman 5€ geeft, zal je zelden zonder een drankje zitten. Aan het resto net hetzelfde. De ober reserveerde een tafel voor ons onder de olijfboom aan het zwembad gedurende de hele vakantie en ook weer nooit wachten op de wijn. Bij problemen naar de manager die daar steeds rondloopt tijdens het eten en opgelost. Bezoekers Duits nederlands frans maar die talen spreken wij toch dus geen probleem. Geen russen. Oef. Animatie ie niks speciaals maar doen hun best met de middelen die ze hebben en ook minidisco voor de kids ervoor. Buiten het hotel een straatje met markets boetieks bars enz..

Con mi pareja, Oct 2013
"Heerlijk hotel"traducir
Fam. Nieuwpoort

18/10/2013 Het is een schoon en rustig hotel. Personeel is heel vriendelijk en doen hun best om het de gasten naar hun zin te maken. Eten is goed. Vervoer naar het strand is goed geregelt (stipt op tijd!) Alleen het strandje van Dosi stelt weinig voor (Bedjes dicht op elkaar en veel stenen in de zee) . Maar een klein stukje verder op zijn geen stenen. Ik wil volgent jaar graag weer!

Viaje en grupo, Oct 2013
"In een woord "geweldig""traducir
Saskia en Abuzer

03/11/2013 wij zijn vanuit Dosi hotel getrouwd en hebben er een geweldige tijd gehad. Met 22 personen waren we een week in het hotel en we werden aan alle kanten geholpen. Suleyman (van de receptie) heeft veel voor ons betekent, niks was te gek of te veel. In het hotel hebben we een henna avond gehouden en het keukenpersoneel heeft toen als verrassing een grote (lekkere) taart voor ons gemaakt. Mede door het personeel is deze week én onze bruiloft onvergetelijk geworden.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Dosi**** en:

Viaje en grupo, Oct 2013
"Wederom perfecte vakantie"traducir
xbeau

10/04/2014 Wederom een goede indruk in oktober 2013, goed gelegen omgeving.
Was hier voor de 2e keer in het hotel (1e maal in 2009) ditmaal met een groep waarbij 2 de hoofdrol hadden (trouwen op het strand). Ik heb een geweldige tien dagen gehad zowel met de groep als alleen. Niet was teveel voor het bruidspaar wat in de watten werd gelegd door het personeel. Eten en drinken was ook ditmaal prima in orde.(vooral veel wodka/lemon met de groep in de avonduurtjes wat hebben we toch een lol gehad ) Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Kamers in prima staat zat nu aan tuinzijde rustig helaas viel wifi daar wel weg. Goede schoonmaak iedere dag. Zeer kindvriendelijk proberen veel te organiseren voor de kids.
Klein minpuntje veelal is het personeel wel de duitse taal machtig zou wat meer engels ook mogen zijn. Gezien ze niet alleen Duitse gasten hebben en Engels toch taal nummer 1 is

Amigos, Sep 2013
"Goed vertoeven"traducir
Marten van het Goor

29/09/2013 leuk familie hotel met goed eten en goede prijs/kwateits verhouding
we zijn net weer terug van een 12 daagse vakantie en het was er weer goed
temperatuur van rond de 38 graden in de schaduw .
dit was de 8e keer en hopelijk niet de laatste.
we gaan meestal eind mei en half september.

Con mi pareja, Ago 2013
"Hotel agréable !"traducir
Line

21/08/2013 L'hotel est bien situé, au alentours il y a quelques boutiques souvenirs, restaurant, il y a egalement le dolmus (petit bus) qui passe non loin de l'hotel. Pour aller jusque Side il faut payer 1€ et jusque manavgat 1,5€ par personne.
La plage de l'hotel n'est pas super, il y a beaucoup d'algues sur le bord, la mer est bien, on a pied jusque très loin.. Seul bemol, l'eau n'etant pas tres clair on ne voit pas les rochers et on se les prends facilement dans les pieds.
A l'hotel il ne parle pas du tout francais, moi n'etant pas parfaite bilingue j'ai eu du mal a me faire comprendre car ils parlent plus allemand que anglais !!

Sinon bon séjour pour jeunes couples :) !

Con mi pareja, Ago 2013
"1 keer, dan heb je het wel gezien"traducir
joerie

28/08/2013 Het is een 'basic' hotel. Als je niet op tijd de stoel gaat reserveren heb je er gewoon geen meer. Dit geld voor zwembad en restaurantstoelen. Eten viel wel mee, Ook warm genoeg geserveerd en wel hygiënisch. Kamers worden oppervlakkig schoongemaakt maar zijn vrij netjes. Handdoeken werden keurig vervangen. Al het personeel (Balie, keuken, kuisploeg, Barmannen, Security,...) waren NIET vriendelijk en NIET behulpzaam ook spijtig genoeg enkel duits. Als je in dit hotel geen Duits of Turks spreekt ben je eraan voor de moeite. helpen doen ze niet, ze doen zelfs de moeite niet om je te verstaan. de beperkte animatie dan ook Duits gericht maar wel heel wat vriendelijker dan ander personeel.

"Zeer goed voor 4 sterren!"traducir
Niels

09/08/2013 Vandaag teruggekomen van een fantastische week in het Dosi Hotel.
Aankomst:
Wij kwamen om 23:00 uur s'avonds aan en we werden vriendelijk ontvangen. Nadat we ingechecked waren werden onze koffers naar de kamer gebracht. Er werd uitgelegd hoe alles werkte. Ook vroegen ze of we nog iets wilden eten. Dit konden we doen in het restaurant. Zeer goed ontvangen en uiterst vriendelijk!
Verblijf:
Wij verbleven met zijn 2en op een grote kamer op de 4e verdieping. Wij hadden een prachtig uitzich over het zwembad. Airco en minibar werkte goed. Kamers werden goed bijgehouden en elke dag nieuwe flessen water.
Hotel:
Het hotel heeft 2 zwembaden. Het laagste zwembad is meer voor kinderen. Hier komt ook de glijbaan in uit en worden alle activiteiten gedaan. Het boven zwembad is iets rustiger en dieper. (155cm) Animatie is erg leuk en komt vaak een praatje maken. Schoon zwembad water!
Eten:
Eten was erg lekker en redelijk gevarieerd. Elke dag was er bijna wat anders en je hebt veel mogelijkheden.

"Prima hotel"traducir
marieke-93

31/01/2014 De kamer was prima, werd goed schoongemaakt (badkamer kon soms beter). De airco deed het prima en elke dag een nieuwe fles water in de minibar.

Het eten was lekker maar had meer variatie mogen hebben. Er was weinig vlees van de gril wat wij erg hebben gemist. Wel leuk is de Turkse avond. Hier maken ze wat moois van!

De animatie was matig, de een was meer betrokken dan de ander. Shows mochten van ons wel langer doorgaan (+\- 22.00 klaar).
Zwembad was super! Overdag leuke bezigheden zoals volleybal en waterpolo.

Service was uitstekend. Met het personeel kon je zeker lachen.
Het strand was niks waard. Wij zijn naar een ander strand gegaan.

Vanaf het hotel is side goed bereikbaar.

De kapper vonden wij juist tegenvallen omdat hij zonder te vragen allerlei dingen erbij deed (wenkbrauwen, neushaar en oren bij mannen) en mijn vriend had allemaal wondjes na het scheren wat hij normaal niet heeft.

Al met al een prima vakantie gehad in dit hotel!

"Top Vakantie!"traducir
Daan en Lotte

24/07/2013 Onze algemene indruk van het hotel was erg positief; de lobby zag er strak en netjes uit net als de rest van het hotel.
Het personeel was erg vriendelijk en zeer behulpzaam, zelfs toen wij om half 5 's nachts aankwamen in het hotel. Er werd zelfs gevraagd of we nog wat wilden eten of drinken.
De kamers waren erg netjes en schoon. De bedden werden elke dag mooi opgemaakt. De handdoeken worden om de dag verschoond, maar naar wens ook elke dag.
Het eten was uitstekend, de variatie was meer dan voldoende en voor ieder wat wils, voor zowel ontbijt, lunch als diner. De warme gerechten waren iedere dag anders.
's Avonds was er steeds een andere show met daar aan voorafgaand een kinderdisco. De gasten werden leuk bij deze shows betrokken.
De zwembaden lagen er schoon en verzorgd bij, met genoeg bedjes en parasols.
De bus naar het strand ging 5 keer per dag, ook daar genoeg bedjes. De bus was bijna nieuw.

Wij kunnen dit hotel zeer aanraden, mede door de goede prijs/kwaliteitsverhouding.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente