Evaluaciones Hotel Dosi****

Dosi****
Evaluaciones Hotel Dosi****
Side kumköy Yolu, TR-07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun

Hotel Dosi ha obtenido 8,0 sobre 10, basado en 460 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Dosi**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun. Además puedes encontrar 383 Fotos de vacaciones de Hotel Dosi**** en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Hotel Dosi****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mediterráneo. Compara Hotel Dosi**** con otros alojamientos en Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Dosi**** / Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

7,8
8,3
"Nooit meer dosi!"traducir
Simone

14/09/2014 Met een goed gevoel op vakantie gegaan.. bij aankomst viel het hotel meteen tegen, lobby stonk naar de riolering !? De kamers zijn vrij klein, slaapgedeelte is schoon maar de douche mag toch eens flink onder handen genomen worden! Zwarte aanslag op de kit randen en tussen de deurwanden van de douche. Bedden zijn erg had en ik ben blij dat ik weer in mijn eigen bed kan slapen.. Eten is veel van het zelfde na een paar dagen heb je het wel gezien. Fruit is normaal gesproken heel lekker sappig en zoet in Turkije maar lijkt wel of het fruit in het hotel veels te lang ligt. Het strandgedeelte van dosi stelt ook niet veel voor. Je zit veels te dicht op elkaar en te weinig bedjes! Personeel mag wel wat vriendelijker doen. Animatie is wel oké ze proberen het in elk geval! Al bij al nooit meer dosi voor ons.. en waarschijnlijk ook nooit meer turkije!

"Fijne week"traducir
Rj&D

15/09/2014 Vandaag van de laatste dag genieten bij Hotel Dosi. Bij aankomst dachten we even van owjee, maar die gedachten verdwenen snel. Dit is voor mij de 5e keer Turkije en heb al beter gezeten maar ook zeker veel slechter. Kamers zijn simpel maar netjes, groot genoeg om in te douchen en slapen. Badkamer is ook netjes, wil je schone handdoeken gooi ze gewoon op de grond. Buffet is van goede kwaliteit maar iets meer afwisseling zou een pre zijn. Animatieteam maakt er elke dag weer iets leuks van voor jong en oud. Hotel is inderdaad georienteerd op duitsers maar wij hebben dit niet als storend ondervonden. Personeel verstaat ook engels. Bedjes aan zwembad staan wat kort op elkaar, maar haal je er 10 weg dan is dat ook weer een probleem... Strand van Dosi is niet super en je kan beter op eigen gelegenheid naar het strand gaan. Kortom prijs/kwaliteit is dit een prima keuze

"Nooit meer dosi"traducir
karl en wilma

16/09/2014 Van 8-9 t/m 17/9 verbleven ook wij op dosi hotel,Na de recensies gelezen te hebben op zoover was onze beslissing gauw genomen en dosi geboekt , echter helaas en geloof mij maar ,wij zijn echt geen zeurders maar dit sloeg echt alles , het stuk strand en bedjes van hotel dosi is echt te vies om te beschrijven, daarbij komt nog dat je op het strand voor alles moet betalen,ook wij snappen daarom al die positieve recensies op zoover niet, dus ook voor ons nooit meer dosi hotel

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Dosi**** en:

Con mi pareja, Sep 2014
"Masterclass Duits, dan zit je goed."traducir
j0e1991

14/09/2014 Na een jaar lang hard werken besloten om bij dit hotel te boeken en wat keken we er naar uit...

Nooit meer!, ik vraag me werkelijk af hoe dit hotel aan een 8.1 komt. Zijn alle mensen die hier gereageerd hebben soms in dienst van Zoover of dit hotel?!

Om te beginnen:

Zorg dat je een masterclass Duits hebt, anders kom je nergens hier. (engels hebben ze nog nooit van gehoord)

Kamer: Als je een van bed houdt die aanvoelt als beton zit je hier goed. Hou je van schimmel op de badkamer, dan zit je hier prima. Vergeet niet Turks te leren want de schoonmaaksters kent alleen maar Turks.

Service: Van de 15 personeelsleden hebben 12 ervan het te druk met hun uiterlijk en zeker te druk omdat ze hun klanten aan het afkraken zijn.

Strand: Lekker naar het strand parel wit zand, water dat als drinkwater uitziet, mits je bij een ander hotel hebt geboekt. Ga je naar het strand van dit hotel, kan je beter op een industrieterrein te water gaan.

Eten: Geen letters over, eten is waardeloos.

Fam. con niños , Ago 2014
"Prima hotel kwaliteit prijsverhouding is goed"traducir
kuipers

31/08/2014 We hebben 11 dagen doorgebracht in hotel Dosi .
Wij hebben een uitstekende vakantie gehad .
Eten is prima uitgebreide koud en warm buffet.
Ik lees dat mensen klagen over het eten weinig variatie of vaak kip.
Dat klopt totaal niet elke dag kun je kiezen uit verschillende soorten vlees of vis er is een uitgebreid warm ,salade,vers fruit en toetjes buffet .
Ontbijt zeer uitgebreid gebakken eitje geen probleem pannenkoekjes of heerlijk brood volop keuze uit allerlei beleg.
Kamers zijn gewoon een standaard hotelkamer netjes en schoon
Het hele hotel maakt ook een zeer schone indruk .
Zwembad vonden wij prima helaas moet je wel vroeg op om een bedje te krijgen dat is het enig minpuntje .
Personeel is uitermate vriendelijk .
Ik kan u het hotel zeker aanbevelen de prijs kwaliteitverhouding is goed

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Fantastishe vakantie!"traducir
Simone

23/08/2014 We zijn gister avond net terug gekomen van Dosi en wat hebben we genoten! Eten was goed en werd optijd bijgevuld. De familiekamers waren schoon, elke dag schone handdoeken en flessen water. Het animatieteam was erg goed! Elke dag activiteiten en in de avond shows complimenten aan dit geweldige topteam! We hebben een fantastishe vakantie gehad in Dosi!

Fam. con niños , Ago 2014
"Volgend jaar weer snel iets beters"traducir
Ener

24/08/2014 Niet geheel volgens verwachting. In acht nemen dat wij reeds 25 keer Turkije hebben gedaan , van 3 * tot 5 * ultra en ook meerdere in deze omgeving! 3 persoons kamer met een te klein bedbankje voor onze dochter, bad zonder badstop, irritant smal bad om in te staan met irritant douchegordijn (overig wel netjes en schoon). Airco functioneerde prima en was verbazingwekkend schoon. Eten eenvoudig, eentonig, beperkte keuze, kwalitatief wel in orde. Zwembaden ok, te klein voor aantal gasten, te weinig bedjes (voor zeven uur opstaan anders geen plek), schoonmaak rond het zwembad slecht. Service verder goed, schoonmaak kamer / badkamer prima. Receptie zowel engels als duits, vriendelijk en rustig animatieteam dat zich niet opdringt, echter saaie animatie door weinige middelen en verkeerde locatie podium. Fitnessruimte stelt niet veel voor. Al met al, voor ons geen Dosi meer. algemene beoordeling, 3 tot 3,5 *. Er zijn voor de door ons betaalde reissom betere hotels beschikbaar.

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Geweldige top vakantie !!"traducir
Saskia Kattenberg

14/08/2014 Een geweldig hotel , schoon en netjes.
Elke dag schone handdoeken en een fles water in de koelkast.
Eentje bij de receptie vond ik een kwal, maar het overige personeel heel erg behulpzaam en vriendelijk .
Bus naar het strand was geweldig! Lieve chauffeur.
Volgend jaar zo weer , super vakantie gehad , dan wat langer

Fam. con niños , Ago 2014
"Super leuk hotel goede prijs-kwaliteit verhouding"traducir
susanne79

18/08/2014 Net terug van 15 dagen hotel Dosi. We hebben het hartstikke leuk gehad! Mooie zwembaden lekker gegeten (mag wel wat gevarieerder) kamers werden elke dag schoon gemaakt. Personeel was heel aardig en behulpzaam. Als je het hotel uit liep was je zo bij de winkels. Er waren veel Nederlanders en voor de rest Duitsers en Fransen. De animatie was ook leuk elke avond was er wel iets te doen en ze deden echt hun best! Voor mensen die een wat kleiner hotel willen is dit zeker een aanrader!!

Fam. con niños , Ago 2014
"Volgend jaar weer snel een ander"traducir
Marco

10/08/2014 Bij aankomst werden we naar het bijgebouw doorgestuurd. Daar liggen de familiekamers maar deze zijn afschuwelijk, kaal en totaal niet zoals aangegeven. Na een gesprek met de manager want het personeel in de lobby wilde niet wisselen heb ik een kamer in t hoofdgebouw gekregen met. Mensen die na ons incheckte bleken de zelfde ervaring te hebben en kregen na een klacht in te dienen het zelfde aangeboden. Erg jammer omdat ze wel de kamers aanbieden en verplichten als met 2 kinderen reist. Het eten was weinig variërend en elke dag voorzien van kip. Broodjes bij het ontbijt waren niet te vinden alleen brood. Personeel doet zijn best om de mensen te vermaken en het animatie team houdt de sfeer er goed in en de mensen bezig zonder op te dringen. Omgeving is leuk met Side en kumkoy in de buurt en voor de shoppers is er meer dan genoeg. Zelf verbleven we altijd in een 5 * hotel in Turkije maar voor ons zal er geen 4 * meer geboekt worden met deze kwaliteit.
Voor ons dus geen Dosi meer

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?