Evaluaciones Hotel Dosi****

Dosi****
Evaluaciones Hotel Dosi****
Side kumköy Yolu, TR-07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun

Hotel Dosi ha obtenido 8,1 sobre 10, basado en 443 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Dosi**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun. Además puedes encontrar 367 Fotos de vacaciones de Hotel Dosi**** en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Hotel Dosi****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mediterráneo. Compara Hotel Dosi**** con otros alojamientos en Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Dosi**** / Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

443 evaluaciones para Dosi****

7,4
7,9
Con mi pareja, Jul 2014
"Geweldige vakantie gehad, voor jong en ouderen"traducir
Judith

24/07/2014 Prachtig hotel met een goede schoonmaakservice. Elke dag schone handdoeken en een fles water en ze maken je bed soms net even wat anders op, creatief :)

Leuke buurt, bushalte vlak bij het hotel en voor 1 euro met het dolmusje ben je in 5minuutjes in het oude centrum van Side, zeker de moeite waard.

Animatie is ook erg leuk voor de kinderen. Elke dag is er wat te doen. 's avonds ook genoeg te doen; karaoke, bingo etc.
Wel veel in het Duits inderdaad maar je red je er gauw wel mee.

Amigos, Jul 2014
"Heel goed hotel en goede ligging!"traducir
Ilona Keyken

19/07/2014 Het is een heel goed hotel en het was een heel leuke ervaring! Het personeel was heel vriendelijk! Er zitten alleen veel duitsers dus de meeste spraken vooral duits maar ze proberen altijd zo goed mogelijk te helpen. Het eten was heerlijk en echt veel keus! De kamer was heel proper en groot genoeg. De shuttle naar het strand was zeker in orde en het strand zelf ook! Het enige waar je voor moet opletten zijn de mensen die je proberen een excursie te laten doen want ze zijn allemaal goedkoop maar als je die dag zelf gaat moet je nog vanalles bij betalen.. Zo gingen we naar antalya voor 10€ en dan konden we een waterval en een boottocht doen en onderweg naar daar moesten we opeens 2€ voor de waterval en 7,50€ voor de boot bij betalen! Dus zeker oppassen en niet zomaar iets boeken! Voor de rest is het een echt goede vakantiebestemming en raad ik het zeker aan!

Con mi pareja, Jul 2014
"Geweldig hotel!"traducir
danique

12/07/2014 Hotel is netjes en schoon ook de kamers. Elke dag schone handdoeken, een fles water en werd het bed opgemaakt.
Het personeel is erg vriendelijk en maakt graag een praatje met je.
Het animatieteam zorgt er voor dat de kinderen de hele dag bezig zijn en dat er heel de dag wat leuks te doen was, zoals volleybal, waterpolo, darten, shows etc. (voor jong en oud)
Het eten is elke dag verschillend en wordt goed bijgehouden er was nooit te weinig, er was altijd wel iets wat je lust. Het wordt de hele tijd vers bereid.
Wij vonden het een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding voor 4 sterren!
Het enigste minpuntje is dat ze veel in het Duits praten.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Dosi**** en:

Fam. con niños , Jul 2014
"Goed en kind vriendelijk Hotel"traducir
Ikkepikkepum

27/07/2014 Hotel Dosi hebben we op de Donderdag 04/07/2014 als Last minute geboekt en Vrijdag 05/07/2014 waren we op weg naar dit Hotel t/m 11/07/2014 .
Bij onze aankomst om 01:30 Turkse tijd stond het Personeel 4 man sterk ons op te wachten en wilde nog iets te eten klaar maken voor ons.
Wij verlangde naar ons bedje en de spullen werden naar boven gedragen.
Het Vriendelijk Personeel heeft ons de gehele week goed geholpen en er was genoeg te doen .
Graag wilde mijn Dochtertje en ik 2015 er nog een heen gaan .

Fam. con niños , Jun 2014
"Een super 4 sterren hotel!"traducir
Karin

09/07/2014 Net terug van een weekje Dosi Hotel.
Een aanrader! Super hotel met lekker eten en zeer proper.
Kindvriendelijk 100%
Wij vonden deze 4 sterren beter dan onze vorige 5 sterren.

Fam. con jóvenes, Jun 2014
"Prima hotel"traducir
sylvia

09/06/2014 Ik ben samen met mijn dochter hier geweest.
Het is een goed en net hotel, nette kamer, schoon en elke dag schone handdoeken, flessen water.
Het enige wat wel vervelend met het avondeten is dat je op tijd moet voor een tafel en dat je het met andere mensen moet delen vanwege plaatsgebrek.
Wat ze wel deden is dat ze tafels in de lobby bij zetten.
Wat ook vervelend was is dat het mannelijke personeel van de receptie charmeurs zijn.
Mijn dochter werd ook 'lastig gevallen' door een ober.
Ik vind dit niet kunnen en voelde ons niet op ons gemak.
Er werden ook foto's van ons gemaakt door t personeel van het hotel zonder het te vragen.

"Een geweldig hotel !!"traducir
B.L. Stenvert

15/06/2014 De algemene indruk is uitstekend, kan niet beter
De omgeving is niet bijzonder, maar dat maakt in dit geval niets uit
Het personeel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam
De prijs/kwaliteit verhouding is perfect
De eetgelegenheden zijn meer dan voldoende
De kamers worden elke dag schoongemaakt; de staat is goed
De accommodatie is zeer kindvriendelijk en het personeel is ook heel kindvriendelijk naar de kinderen

Fam. con niños , May 2014
"Top hotel"traducir
angela

10/07/2014 Wij zijn eind mei heen geweest,echt een goed hotel.
Het was schoon,vriendelijk personeel.
Alleen het was niet normaal zo gehorig,de hele nacht hebben we mensen gehoord.
Als je het hotel uitloopt kom je zo in een winkelstraat terecht,we werden alleen gek van die opdringerige verkopers.
Het eten was erg lekker,alleen gaat het na een paar dagen vervelen,het is een beetje flauw van smaak allemaal.
Het zwembad was super!!!Het was niet druk.
Ik zou dit hotel zeker aanraden.

"Voor ons een TOPPER"traducir
Leo en Willy

17/06/2014 Het is echt ons hotel in Side. We hebben er een "Stammtisch" met al onze Duitse vrienden. Dit jaar 2 nieuwe mensen leren kennen 2 Nederlanders. Wat hebben we plezier met hen gehad. Ene Hans en Kiel. Die willen volgend jaar er weer bij zijn. We verheugen ons er al op om hen weer te ontmoeten. moeten er een tafel erbij zetten. dus we boeken echt geen ander hotel, Dosi is het helemaal voor ons.

Con mi pareja, May 2014
"Geweldig hotel met perfecte prijs/kwaliteit"traducir
Hans

07/06/2014 Zijn meer als 35 keer naar Turkije op vakantie geweest. We mogen dus gerust stellen dat we bogen op ervaring. Deze keer het (goedkope)4 sterren hotel Dosi bezocht. Uitgezocht op prijs en kleinschaligheid. Qua buitenaanzicht valt het hotel tegen. Bij binnenkomst word je echter gelijk omarmt door het vriendelijke personeel. Het is een schoon complex met ietwat kleine maar goed onderhouden en vooral goed schoongemaakte kamers.(kamers achterzijde geen zon en rustig) Het eten was prima verzorgd en de keuze was meer dan voldoende. Gezien de kleinschaligheid heb je snel contact. Vooral Duitsers en Nederlanders in het hotel. Mede dankzij hen is het een prima vakantie geworden. Animatie is op zijn Turks, doch ze doen hun uiterste best. Kortom; heel veel waar voor je geld en dit hotel staat bij ons in de top 5. Wij komen zeker terug !!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: