Evaluaciones Hotel Meryan*****

Evaluaciones Hotel Meryan*****
Alara Tourism Center, TR-07415, Okurcalar
Sitio web oficial

Hotel Meryan ha obtenido 8,6 sobre 10, basado en 252 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Meryan***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Okurcalar. Además puedes encontrar 312 Fotos de vacaciones de Hotel Meryan***** en Zoover. Puedes ver 3 Videos de Hotel Meryan*****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mediterráneo. Compara Hotel Meryan***** con otros alojamientos en Okurcalar.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Meryan***** / Okurcalar. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

252 evaluaciones para Meryan*****

8,3
8,9
Fam. con jóvenes, Sep 2013
"Bardzo polecam!"traducir
michal_r

01/04/2014 hotel Meryan w pełni zasługuje na swoje 5 gwiazdek :) świetnie bawiliśmy się z tam całą rodziną. szczególnie na basenach, które są naprawdę duże i nie było w nich tłoku. obsługa także bardzo sympatyczna i łatwo można się z nią porozumieć po angielsku. jeden boj hotelowy mówił nawet łamaną polszczyzną, co było uroczym akcentem podczas wakacji :)

Amigos, Ago 2013
"2e keer Meryan en weer top !!!"traducir
Keuben

11/09/2013 september 2011 zijn we hier geweest nu met zijn zessen en we hebben weer genoten. accomodatie (hotel restaurant zwembad tuin) is niets veranderd gewoon goed en schoon personeel was ook grotendeels nog hetzelfde niets op aan te merken zoals altijd keihard werken om ons te plezieren (respect) animatieteam ondanks dat Mauro (belgie) er niet meer is nog wel een gezellig/goed team bedankt Ali ook de shows etc. zijn van goede kwaliteit - eten was en is nog steeds zeer goed - kamers goed onderhouden douchen in ligbad is minder (smal bad) wat trouwens in bijna elk hotel het geval is - Meryan laat al het overbodige luxe weg en is daardoor prijs/kwaliteit super. en wellicht in de toekomst gaan we nog voor een derde keer. totale team hotel Meryan bedankt !!!!!

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Héérlijk, wel wat druk"traducir
Daniëlle

19/09/2013 Heel fijn familiehotel met gasten van verschillende nationaliteiten. Service is top, vriendelijk personeel, af en toe lastig communiceren.
Kamer schoon, netjes, airco werkte prima (locatie zeezicht, helemaal bovenaan). Eten was voor ons geweldig, vooral gezien prijs-kwaliteitsverhouding. Enorme keuze aan oa verse salades, fruit, verschillende soorten vlees en vis in mindere mate. Ontbijt meer dan oké. Hoefden niet lang te wachten, alles liep lekker door. Als je wenst, kun je de hele dag door eten (en drinken natuurlijk), uitkomst voor de kinderen (en daarom uiteindelijk voor jezelf).
Echt rustig is het niet vanwege animatie van de buren, dat vond ik het enige minpunt. Maar goed, de kinderen (11 en 14 jaar) hadden nergens last van, vonden het fantastisch!
Oh, neem wel oordopjes en oordruppels mee, opvallend veel Nederlanders met oorontsteking. Anders apotheek te vinden bij bazaar (net als meerdere geldautomaten en supermarktjes).

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Meryan***** en...

Con mi pareja, Jul 2013
"Fantatisch hotel maar vreselijke buren"traducir
gerrit

04/08/2013 aan alle positieve reacties is niets toe te voegen.
één heel negatief punt is het ernaast gelegen hotel premiun q.
Bijna de hele dag door voorziet dit hotel in knetter harde techno music die in Meryan heel duidelijk te horen is. Voor wie zich emhier niet aan stoort is Meryan een uitstekend hotel, wie rust zoekt kan beter elders boeken.

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Prima hotel met gevarieerd eten"traducir
Mw Wanroij

23/07/2013 Het is een hele reeks hotels aan elkaar. Te veel animatie voor ons, als de harde muziek afgelopen was begon hij wel bij de buren. Daar moet je dus van houden. Echt rust...vind je hier niet.

Viaje en grupo, Jul 2013
"Super vakantie!"traducir
Chantal Jansen

05/08/2013 Wij zijn hier van 21 juli t/m 2 augustus geweest, met 8 personen waarvan 2 kinderen. We hebben een leuke tijd gehad. Het animatie team was leuk zowel voor volwassenen als voor kinderen. We hebben ons niet verveelt! Het eten is er super en gevarieert. Elke dag heeeeel veel en steeds wat anders. In de omgeving was niet veel...behalve de bazaar 1600 mtr verderop. Die is erg leuk. Er is in het hotel genoeg te doen...dus ons stoorde het totaal niet dat er in de omgeving weinig te doen was. De hamam was super en met wat afdingen zeer betaalbaar. Er komt aan het einde inderdaad een man naar je toe..die je nog van alles wil aansmeren...maar gewoon duidelijk "nee" zeggen dan is er niks aan de hand. Ook wij vonden de airco wat minder...duurt erg lang voordat het wat koeler op de kamer is.

Con mi pareja, Jul 2013
"Prima hotel en mooie locatie"traducir
maarten

05/08/2013 gastvrij en vriendelijk personeel, alleen de gasten zelf zijn niet altijd even sociaal:

Om 8 uur in de ochtend lagen op alle bedjes in het zwembad al handdoeken en waren dus bezet terwijl er soms urenlang niemand op lag.

Ook wel wat Russen met de nare eigenschap om heel veel op te scheppen en de borden halfvol achter te laten.

Fam. con niños , Jun 2013
"Leuke tijd gehad hier!"traducir
Camiel

11/07/2013 Doordat het complex direct aan zee ligt en er rond het zwembad genoeg schaduw is van parasols en palmbomen werd het nooit te heet. All-inclusive formule voor het eten is meer dan voldoende, naast ontbijt/lunch/diner kun je overdag een snack (hamburger, hotdog, wrap) bij de strandbar krijgen, koffie en gebak (fruit, taart, ijs, warme wafels) in de middag. VEEL Russen! Naarmate de week vorderde kwamen er steeds meer Nederlanders en Belgen (en dus ook speelkameraadjes voor de kinderen). De avondshows zijn erg leuk en de animatie dringt zich niet op.
Mocht je naar de Hammam willen van het hotel: NIET DOEN. Ook hier passen ze de sluwe turkse verkoopttruc toe en komt eraan het eind een turks'fysiotherapeut' die vind dat je extra behandeling nodig en voeren ze druk uit om behandelingen bij te boeken. Hij begon zelfs met een medische massage, zonder duidelijk te zijn dat hiervoor moest worden bijbetaald,wat ik na de nodige discussie dan ook niet heb gedaan.

Fam. con jóvenes, Jun 2013
"Te weinig Nederlanders, te veel Russen"traducir
claudia

09/09/2013 Het is een mooi hotel, maar toen wij er waren zeker 90% vol met mensen uit het voormalig Oostblok gedeelte, je moet al rond 6 uur 's morgens opstaan een een plaatsje bij het zwembad te hebben, de hele dag liggen er handdoeken op de stoelen en zie je er de hele dag niemand op liggen, er is geen beleid in het hotel, zoals in het hotel waar we vorig jaar waren dat als je een uur lang geen gebruik van een bedje had gemaakt je, je handdoek bij de bar weer op kon halen. Verder was het eten uit de kunst en genoeg variatie. Het personeel was vriendelijk het animatie team was wel erg gericht op Russen, dit was wel erg jammer. Verder lag het hotel overal ver vandaan, dus naar Alanya moet je met de dolmus wat al gauw 40 minuten duurt. Ook de Bazaar is met rond de 40 graden geen pretje om te lopen, maar daar rijd een gratis busje naar toe. Het strand ligt vol met stenen, dus waterschoenen is aanbevolen. Er was een discotheek onder in de kelder, maar die was nooit vol, jammer voor onze dochter!!!

Viaje en grupo, 2012
"Na spokojny wypoczynek!"traducir
Travelone

16/10/2012 Cieszący się uznaniem, usytuowany z dala od głośnego centrum hotel idealnie sprawdzi się na spokojny wypoczynek. W hotelu panuje miła, międzynarodowa atmosfera. Na bazar w miejscowości Alara kursuje bezpłatny autobus. Dla dzieci odbywają się ciekawe animacje, ale prawdziwą frajdę sprawiają zjeżdżalnie przy basenie. Hotel dysponuje darmowym, bezprzewodowy dostępem do Internetu. Wyżywienie jest bardzo dobre, różnorodne i w dostatecznej ilości. Pokoje są przestronne i świetnie urządzone, z klimatyzacją sterowaną pilotem.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente