Evaluaciones Hotel Meryan*****

Evaluaciones Hotel Meryan*****
Alara Tourism Center, TR-07415, Okurcalar
Sitio web oficial

Hotel Meryan ha obtenido 8,6 sobre 10, basado en 263 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Meryan***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Okurcalar. Además puedes encontrar 313 Fotos de vacaciones de Hotel Meryan***** en Zoover. Puedes ver 3 Videos de Hotel Meryan*****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mediterráneo. Compara Hotel Meryan***** con otros alojamientos en Okurcalar.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Meryan***** / Okurcalar. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

263 evaluaciones para Meryan*****

Con mi pareja, Oct 2014
"Fantastische vakantie gehad"traducir
Bouwen Annie

21/10/2014 Fijn hotel met vriendelijke bediening. Prima animatieteam. Prachtige avondshows. Uitstekend eten!

Fam. con niños , 2014
"Fantastisch"traducir
karly71

24/09/2014 Dit hotel was echt fantastisch. Heerlijk eten. Vriendelijk personeel. Animatieteam helemaal top

Amigos, Sep 2014
"Super"traducir
Kelly

17/09/2014 Begin september ben ik samen met een vriendin naar dit hotel geweest, wat een super weekje enkel lof !!!! Lekker eten, echt iets om naar uit te kijken ! Propere kamers, inkomhal, eetruimte ... ! Vriendelijke mensen ! Super animatie team ! Het strand de zee echt een luxe vakantie voor ons prijs kwaliteit gezien... Als ik dan toch een nadeel moet bedenken is dat het toch een eindje van de luchthaven is en van de iets grotere steden ! Maar geen nood wie daarvoor niet op vakantie gaat is er op een 10-15 minuten wandelen een grote bazaar.

Dankjewel meryan voor de heerlijke vakantie

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Meryan***** en...

Fam. con niños , 2014
"Zeker de moeite waard"traducir
ann.vanoverberghe

03/08/2014 Het lijkt een simpel hotel qua uitstraling maar wij zijn net terug van 11daagse reis naar Hotel Meryan en het is ons super bevallen : lekker eten (wie hier klaagt...), heel mooie tuin, proper, animatie doet heel erg z'n best, 's avonds tal van activiteiten (shows in het amfitheater, waterballet, mini-circusshow, buikdanseres, live-music, vuurwerk...). Wij reisden als gezin, met een 9jarig kind, en er was ook voor hen veel te doen.
Prijs/kwaliteit is dit dus zeker een aanrader!
Er zijn veel russen aanwezig in dit hotel, dit is algemeen in Alanya, maar er totaal geen last van gehad.
Het hotel ligt op +/- 37km van Alanya, wat idd wat ver is, maar dat weet je bij boeking hé (2,5euro/pp/trip met dolmus)! Op 500m is er een heel grote bazaar, Alara Bazaar, met waarschijnlijk evenveel shops als in Alanya zelf! Wekelijks is er op vrijdag een grote markt, bijna aan de overkant van het hotel.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Wij hebben het met 10 personen SUPER gehad"traducir
Edith

15/07/2014 Wij zijn net terug van een weekje Meryan. Wij 5 volwassenen, 2 van 16, 1, van 14, en 2 van 10 hebben het super gehad. Wat hebben wij ons laten verwennen. Eten was ook TOP! Kamers netjes en iedere dag weer tip top schoon. De koks waren voor je aan het koken dus je kon goed zien wat je op je bord kreeg. Iedere dag weer iets anders. Disco was ook oke, alleen jammer dat er bijna niemand ging maar daar kan Meryan ook niets aan doen. Obers waren ook echt top aan de poolbar. Je hoefde de drankjes niet eens te halen. Alles werd gebracht. Wij zijn heel tevreden over dit hotel.

"Top Hotel"traducir
Dirk Claeys

18/06/2014 De klantvriendelijkheid, het eten,hulpvaardigheid en het onderhoud van kamers en van het domein zijn een verblijf zeker waard. Ook de persoonlijke omgang met de General-Manager is zeer hartelijk. Een hotel dat een nieuw verblijf aanbevelenswaardig is.

"Heerlijke vakantie gehad"traducir
Steffanie smis

26/05/2014 Gisteren terug gekomen. Erg goed hotel met heel vriendelijk personeel. Er is ruime keuze met het ontbijt-, lunch- en dinerbuffet. Elke dag wordt er iets anders gemaakt. De ligging van het hotel is direct aan het strand. Het buur hotel draait inderdaad de hele dag muziek, maar wij vonden dit juist positief. Je kunt ook aan de andere kant van het strand gaan liggen, dan heb je er geen last van. De bedjes op het strand liggen lekker en het personeel zet zo een parasol voor je op. Elke dag wordt je kamer schoongemaakt, de mini bar bijgevuld en de handdoeken verwisseld. Kortom, wij gaan zeker een keer terug!

"Nooit meer!!!"traducir
kuijer frouke

24/05/2014 wij zijn in mei 2014 voor 14 dagen naar dit hotel geweest. geloof niet alles wat op de website staat. als je air-co op de kamer wilt moet je ervoor betalen, anders werkt hij niet. de enige alcoholische dranken die in de prijs zijn inbegrepen zijn bier en wijn die naar azijn smaakt. enorm harde bedden. verse strandlakens kosten 1 euro. nachtlawaai van dronken russen. het zwembad is niet verwarmd. het enige dat positief is dat het eten lekker was. wij waren nog nooit zo blij om weer thuis te zijn!!

Fam. con jóvenes, Sep 2013
"Bardzo polecam!"traducir
michal_r

01/04/2014 hotel Meryan w pełni zasługuje na swoje 5 gwiazdek :) świetnie bawiliśmy się z tam całą rodziną. szczególnie na basenach, które są naprawdę duże i nie było w nich tłoku. obsługa także bardzo sympatyczna i łatwo można się z nią porozumieć po angielsku. jeden boj hotelowy mówił nawet łamaną polszczyzną, co było uroczym akcentem podczas wakacji :)

Amigos, Ago 2013
"2e keer Meryan en weer top !!!"traducir
Keuben

11/09/2013 september 2011 zijn we hier geweest nu met zijn zessen en we hebben weer genoten. accomodatie (hotel restaurant zwembad tuin) is niets veranderd gewoon goed en schoon personeel was ook grotendeels nog hetzelfde niets op aan te merken zoals altijd keihard werken om ons te plezieren (respect) animatieteam ondanks dat Mauro (belgie) er niet meer is nog wel een gezellig/goed team bedankt Ali ook de shows etc. zijn van goede kwaliteit - eten was en is nog steeds zeer goed - kamers goed onderhouden douchen in ligbad is minder (smal bad) wat trouwens in bijna elk hotel het geval is - Meryan laat al het overbodige luxe weg en is daardoor prijs/kwaliteit super. en wellicht in de toekomst gaan we nog voor een derde keer. totale team hotel Meryan bedankt !!!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿En qué país prefieres conducir?