Evaluaciones Hotel Meryan*****

Evaluaciones Hotel Meryan*****
Alara Tourism Center, TR-07415, Okurcalar
Sitio web oficial

Hotel Meryan ha obtenido 8,6 sobre 10, basado en 257 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Meryan***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Okurcalar. Además puedes encontrar 312 Fotos de vacaciones de Hotel Meryan***** en Zoover. Puedes ver 3 Videos de Hotel Meryan*****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mediterráneo. Compara Hotel Meryan***** con otros alojamientos en Okurcalar.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Meryan***** / Okurcalar. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

7,9
Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Wij hebben het met 10 personen SUPER gehad"traducir
Edith

15/07/2014 Wij zijn net terug van een weekje Meryan. Wij 5 volwassenen, 2 van 16, 1, van 14, en 2 van 10 hebben het super gehad. Wat hebben wij ons laten verwennen. Eten was ook TOP! Kamers netjes en iedere dag weer tip top schoon. De koks waren voor je aan het koken dus je kon goed zien wat je op je bord kreeg. Iedere dag weer iets anders. Disco was ook oke, alleen jammer dat er bijna niemand ging maar daar kan Meryan ook niets aan doen. Obers waren ook echt top aan de poolbar. Je hoefde de drankjes niet eens te halen. Alles werd gebracht. Wij zijn heel tevreden over dit hotel.

"Top Hotel"traducir
Dirk Claeys

18/06/2014 De klantvriendelijkheid, het eten,hulpvaardigheid en het onderhoud van kamers en van het domein zijn een verblijf zeker waard. Ook de persoonlijke omgang met de General-Manager is zeer hartelijk. Een hotel dat een nieuw verblijf aanbevelenswaardig is.

"Heerlijke vakantie gehad"traducir
Steffanie smis

26/05/2014 Gisteren terug gekomen. Erg goed hotel met heel vriendelijk personeel. Er is ruime keuze met het ontbijt-, lunch- en dinerbuffet. Elke dag wordt er iets anders gemaakt. De ligging van het hotel is direct aan het strand. Het buur hotel draait inderdaad de hele dag muziek, maar wij vonden dit juist positief. Je kunt ook aan de andere kant van het strand gaan liggen, dan heb je er geen last van. De bedjes op het strand liggen lekker en het personeel zet zo een parasol voor je op. Elke dag wordt je kamer schoongemaakt, de mini bar bijgevuld en de handdoeken verwisseld. Kortom, wij gaan zeker een keer terug!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Meryan***** en...

"Nooit meer!!!"traducir
kuijer frouke

24/05/2014 wij zijn in mei 2014 voor 14 dagen naar dit hotel geweest. geloof niet alles wat op de website staat. als je air-co op de kamer wilt moet je ervoor betalen, anders werkt hij niet. de enige alcoholische dranken die in de prijs zijn inbegrepen zijn bier en wijn die naar azijn smaakt. enorm harde bedden. verse strandlakens kosten 1 euro. nachtlawaai van dronken russen. het zwembad is niet verwarmd. het enige dat positief is dat het eten lekker was. wij waren nog nooit zo blij om weer thuis te zijn!!

Fam. con jóvenes, Sep 2013
"Bardzo polecam!"traducir
michal_r

01/04/2014 hotel Meryan w pełni zasługuje na swoje 5 gwiazdek :) świetnie bawiliśmy się z tam całą rodziną. szczególnie na basenach, które są naprawdę duże i nie było w nich tłoku. obsługa także bardzo sympatyczna i łatwo można się z nią porozumieć po angielsku. jeden boj hotelowy mówił nawet łamaną polszczyzną, co było uroczym akcentem podczas wakacji :)

Amigos, Ago 2013
"2e keer Meryan en weer top !!!"traducir
Keuben

11/09/2013 september 2011 zijn we hier geweest nu met zijn zessen en we hebben weer genoten. accomodatie (hotel restaurant zwembad tuin) is niets veranderd gewoon goed en schoon personeel was ook grotendeels nog hetzelfde niets op aan te merken zoals altijd keihard werken om ons te plezieren (respect) animatieteam ondanks dat Mauro (belgie) er niet meer is nog wel een gezellig/goed team bedankt Ali ook de shows etc. zijn van goede kwaliteit - eten was en is nog steeds zeer goed - kamers goed onderhouden douchen in ligbad is minder (smal bad) wat trouwens in bijna elk hotel het geval is - Meryan laat al het overbodige luxe weg en is daardoor prijs/kwaliteit super. en wellicht in de toekomst gaan we nog voor een derde keer. totale team hotel Meryan bedankt !!!!!

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Héérlijk, wel wat druk"traducir
Daniëlle

19/09/2013 Heel fijn familiehotel met gasten van verschillende nationaliteiten. Service is top, vriendelijk personeel, af en toe lastig communiceren.
Kamer schoon, netjes, airco werkte prima (locatie zeezicht, helemaal bovenaan). Eten was voor ons geweldig, vooral gezien prijs-kwaliteitsverhouding. Enorme keuze aan oa verse salades, fruit, verschillende soorten vlees en vis in mindere mate. Ontbijt meer dan oké. Hoefden niet lang te wachten, alles liep lekker door. Als je wenst, kun je de hele dag door eten (en drinken natuurlijk), uitkomst voor de kinderen (en daarom uiteindelijk voor jezelf).
Echt rustig is het niet vanwege animatie van de buren, dat vond ik het enige minpunt. Maar goed, de kinderen (11 en 14 jaar) hadden nergens last van, vonden het fantastisch!
Oh, neem wel oordopjes en oordruppels mee, opvallend veel Nederlanders met oorontsteking. Anders apotheek te vinden bij bazaar (net als meerdere geldautomaten en supermarktjes).

Con mi pareja, Jul 2013
"Fantatisch hotel maar vreselijke buren"traducir
gerrit

04/08/2013 aan alle positieve reacties is niets toe te voegen.
één heel negatief punt is het ernaast gelegen hotel premiun q.
Bijna de hele dag door voorziet dit hotel in knetter harde techno music die in Meryan heel duidelijk te horen is. Voor wie zich emhier niet aan stoort is Meryan een uitstekend hotel, wie rust zoekt kan beter elders boeken.

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Prima hotel met gevarieerd eten"traducir
Mw Wanroij

23/07/2013 Het is een hele reeks hotels aan elkaar. Te veel animatie voor ons, als de harde muziek afgelopen was begon hij wel bij de buren. Daar moet je dus van houden. Echt rust...vind je hier niet.

Viaje en grupo, Jul 2013
"Super vakantie!"traducir
Chantal Jansen

05/08/2013 Wij zijn hier van 21 juli t/m 2 augustus geweest, met 8 personen waarvan 2 kinderen. We hebben een leuke tijd gehad. Het animatie team was leuk zowel voor volwassenen als voor kinderen. We hebben ons niet verveelt! Het eten is er super en gevarieert. Elke dag heeeeel veel en steeds wat anders. In de omgeving was niet veel...behalve de bazaar 1600 mtr verderop. Die is erg leuk. Er is in het hotel genoeg te doen...dus ons stoorde het totaal niet dat er in de omgeving weinig te doen was. De hamam was super en met wat afdingen zeer betaalbaar. Er komt aan het einde inderdaad een man naar je toe..die je nog van alles wil aansmeren...maar gewoon duidelijk "nee" zeggen dan is er niks aan de hand. Ook wij vonden de airco wat minder...duurt erg lang voordat het wat koeler op de kamer is.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?