Evaluaciones Hotel Delphin Diva Premiere*****

Delphin Diva Premiere*****
Evaluaciones Hotel Delphin Diva Premiere*****
Lara Turizm Yolu, TR-07110, Antalya
Sitio web oficial

Hotel Delphin Diva Premiere ha obtenido 9,2 sobre 10, basado en 728 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Delphin Diva Premiere***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Antalya. Además puedes encontrar 400 Fotos de vacaciones de Hotel Delphin Diva Premiere***** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Hotel Delphin Diva Premiere*****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mediterráneo. Compara Hotel Delphin Diva Premiere***** con otros alojamientos en Antalya.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Delphin Diva Premiere***** / Antalya. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

728 evaluaciones para Delphin Diva Premiere*****

8,4
"De MAX !!!!! In September boeken we terug !!!"traducir
chillout

28/08/2014 Super hotel !!! Vanaf dag 1 Super personeel !!! Kamer tip top in orde elke dag opnieuw . Winkel dichtbij . Prijs kwaliteit zekers de moeite waard . 24/24 kan je eten verkrijgen in verschillende restaurants warm of koud en altijd even behulpzaam en vriendelijk . Kindvriendelijk hotel en personeel is altijd lief .
De beoordeling van 15/08/2014 is compleet uit de pot gerukt want wij waren er toen ook en wij zijn niet uit het zwembad verjaagt enz enz . Een echte aanrader voor wie een stress loze vakantie wenst met of zonder kids !!!!
Ook de kapper en de manicure zijn tip top !!!!

Fam. con niños , Ago 2014
"Fantastisch hotel volgend jaar weer!!!!!"traducir
nico michiels

21/08/2014 Delphine diva premiere is dus wel een super goed hotel het personeel werkt zich kapot en is dus wel zeer vriendelijk en doen er alles voor om de kwaliteit te verzorgen. Doe de moeite om de taal te leren en ze zijn super tof. Het eten is zeer goed terwijl we toch kieskeurig zijn en het ook snel merken aan de maag dus heerlijk ETEN! De kamers zijn ook goed en ruim en proper!! Dus zeker tot volgend jaar de eerste maal na 22jaar reizen dat we beslissen om een extra jaar naar het zelfde hotel te gaan

"Nooit meer !!!!"traducir
mira

21/08/2014 wat kwamen wij van een koude kermis thuis zeg op aanraden van zoover en vrienden kwamen wij in delphin diva aan
kamers waren prima en op het eerste zicht zag het hotel er ook aardig uit
bij het zwembad waren geen bedjes meer vrij maar omdat het al ver in de middag was dachten we dat dat daar aan lag
maar nee je moest iedere dag om half 6 je bed uit om een bedje te bemachtigen niet mijn vorm van vakantie
volwassen mensen gingen met elkaar op de vuist voor een bedje
het eten was slecht gevarieerd en vaak koud geen borden of vies personeel dat keihard met de karren door de gang reden vaak buiten ook geen plaats om te eten
toiletten waren vies en kapot ,er stonden iedere dag een rij bij de klachtenservice
a la carte kon je niet boeken te druk
vies rond het zwembad en veel te glad voor ons nooit geen delphin diva meer prijs /kwaliteit ver beneden peil

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Delphin Diva P...

"1 woord verschrikkelijk !!!"traducir
nina vdv

15/08/2014 Delhin diva... Daar kom ik nooit meer terug! Onvriendelijk personeel, geen variatie in buffet, eten niet warm genoeg, lang wachten op drinken. Om 6u opstaan om een plaatsje te bemachtigen aan het zwembad, moet je wel blijveb liggen tot half 9 anders worden jf handdoeken weg genomen. Poetsen van de kamer... Alle zichtbare plaatsen worden gepoetst maar je mag niet verder kijken... Liften verschrikkelijk lang wachten overvol door gasten of worden gebruikt door personeel met hun grote karren resultaat nog langer wachten... Terwijl ze een eigen dienstlift hebben... Zo kan ik nog wel even doorgaan... Het slechtste hotel dat ik al ooit gehad heb !!!!!!!!

"Never again!!!"traducir
Elke V

15/08/2014 Op het eerste zicht lijkt dit een proper hotel, tot je onder bedden, tafels en stoelen in rest. kijkt. Ga je wat later eten schuif je al uit op de vettige vloer. Vriendelijkheid is zeer ver te zoeken en 9 op de 10 keer wordt je bestelling onvolledig gebracht. Drank is meer lauw dan fris. Enorme lange wachttijden aan de liften die op de koop toe gebruikt worden door het personeel terwijl er dienstliften zijn. Véél te weinig ligzetels rond het zwembad waardoor je al verplicht bent om ,om 6u30 je handdoeken te leggen en er te blijven zitten tot 8u30. Voor een gala night wordt je om 16u van het zwembad verjaagt. 2 dagen later mag je om 17u oprotten voor een fotoshoot van het zwembad voor hun website. Eten weinig smaak en zo goed als alle dagen hetzelfde, en met de croissants en koffiekoeken kan je makkelijk iemand een hersenschudding slaan, zo hard zijn ze. Dit hotel is je geld niet waard en verdient in de verste verte geen score van 9.2!!!

Fam. con niños , Jul 2014
"Het was super!"traducir
Joëlle

30/07/2014 Het hotel is geweldig! Het eten is top. Elke avond een ander thema. Ook elke avond een show alleen veel dansshows. Drankjes worden op rollerskates bij het zwembad rondgebracht. Het lunapark bestaat uit botsauto's en reuzenrad en draaischommels. Ook kan je daar elke avond suikerspin en popcorn halen. Ook erg goede service!!

Fam. con niños , Jul 2014
"Zalig op vakantie gaan"traducir
chena_sergeant

28/07/2014 Geen te groot hotel wat zeker en vast aan de verwachtingen voldeed, heel goede service, de bediening aan het zwembad was super, vriendelijk personeel, het valt op dat iedereen er graag werkt, heel groot pluspunt, de pier, zalige plek om tot rust te komen!

Con mi pareja, Jun 2014
"Zéér goede service"traducir
gustie

21/06/2014 hotel Delphin Diva premiere is in één woord fantastisch, zeer lekker eten, vooral ook het chinese a la carte restaurant dat gratis te reserveren is ter plekke. Aan het zwembad is het goed vertoeven en je moet zelfs je drankje niet halen aan de bar, bediening rond het zwembad op rollerblades zorgen voor de lekkere coctails, koffies in veel soorten en...nog veel meer.
Ganse dag iets te eten en drinken te vinden rond het zwembad.
Een hotel waar we zeker terug komen.
1 minpuntje bij ons was dat ze ons een familiekamer gegeven hadden die lag op het zesde en zevende verdiep (in het dak dus), en dat vond ik echt niets. De kamers met zeezicht vind ik daar echt tof.

Con mi pareja, May 2014
"Topper"traducir
M. Vlaardingerbroek

24/05/2014 Het is een zeer goed hotel met vriendelijk personeel dat ook met plezier daar werkt en dat ook uitstraalt. De sfeer is dan ook zeer goed. Het aanbod van het eten is uitgebreid en ook lekker.
Wij zijn nu 9x in lara geweest in verschillende 5* hotels maar hier gaan we zeker naar terug, een aanrader dus.

Con mi pareja, May 2014
"Was goed maar kan beter"traducir
j.joosten

21/05/2014 Net terug Het is een mooi hotel met een mooie Loby en koffie hoek De pier is geweldig genoeg bedden en je kan er heer lijk op zitten staat een grote bar op geweldige bediening alleen het eten buiten alles is koud en bij het zwembad vervallen hokken waar je zelf wat kan maken ziet er niet smakelijk uit het ijs is buiten niet is te eten De zwembaden zijn mooi maar alles er om heen is aan een op knap buurt nodig En tussen de middag en avond lopen alle obers door elkaar het eten wat je moet halen in die bakken is heel vaak koud Het eet gebeuren is (Dat vinden wij een min puntje)Maar wij zijn verwent om dat we vergelijke en al heel veel hotels hebben gehad Maar je heb bij Diva zeker een hele fijne vakantie want dat hebben wij ook gehad Wie nog moet gaan heel veel plezier fam Joosten

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: