Evaluaciones Hotel Delphin Diva Premiere*****

Delphin Diva Premiere*****
Evaluaciones Hotel Delphin Diva Premiere*****
Lara Turizm Yolu, TR-07110, Antalya
Sitio web oficial

Hotel Delphin Diva Premiere ha obtenido 9,1 sobre 10, basado en 732 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Delphin Diva Premiere***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Antalya. Además puedes encontrar 415 Fotos de vacaciones de Hotel Delphin Diva Premiere***** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Hotel Delphin Diva Premiere*****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mediterráneo. Compara Hotel Delphin Diva Premiere***** con otros alojamientos en Antalya.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Delphin Diva Premiere***** / Antalya. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

8,3
Amigos, Sep 2014
"Fantastische plek"traducir
Maria enthoven

14/09/2014 In 1 word geweldig hotel mega vriendelijk personeel alles eten als carte restaurants alles geen enkel begrip van mensen die hier wat over te zeuren hebben bedankt voor alles

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Top hotel! Genoten!"traducir
Annemarie

31/08/2014 Echt een goed en schoon hotel. Heerlijk eten en goed warm. Mooie zwembaden. Een mooie pier met een schone zee. Vriendelijke mensen. Prima kamers alleen zijn de bedden wat smal. Hotel is echt de moeite waard. Er is echt geen nee te koop. Guest relations komt ook regelmatig zelf vragen wat er kan verbeteren en dit wordt direct opgepakt.

"De MAX !!!!! In September boeken we terug !!!"traducir
chillout

28/08/2014 Super hotel !!! Vanaf dag 1 Super personeel !!! Kamer tip top in orde elke dag opnieuw . Winkel dichtbij . Prijs kwaliteit zekers de moeite waard . 24/24 kan je eten verkrijgen in verschillende restaurants warm of koud en altijd even behulpzaam en vriendelijk . Kindvriendelijk hotel en personeel is altijd lief .
De beoordeling van 15/08/2014 is compleet uit de pot gerukt want wij waren er toen ook en wij zijn niet uit het zwembad verjaagt enz enz . Een echte aanrader voor wie een stress loze vakantie wenst met of zonder kids !!!!
Ook de kapper en de manicure zijn tip top !!!!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Delphin Diva P...

Fam. con niños , Ago 2014
"Fantastisch hotel volgend jaar weer!!!!!"traducir
nico michiels

21/08/2014 Delphine diva premiere is dus wel een super goed hotel het personeel werkt zich kapot en is dus wel zeer vriendelijk en doen er alles voor om de kwaliteit te verzorgen. Doe de moeite om de taal te leren en ze zijn super tof. Het eten is zeer goed terwijl we toch kieskeurig zijn en het ook snel merken aan de maag dus heerlijk ETEN! De kamers zijn ook goed en ruim en proper!! Dus zeker tot volgend jaar de eerste maal na 22jaar reizen dat we beslissen om een extra jaar naar het zelfde hotel te gaan

"Nooit meer !!!!"traducir
mira

21/08/2014 wat kwamen wij van een koude kermis thuis zeg op aanraden van zoover en vrienden kwamen wij in delphin diva aan
kamers waren prima en op het eerste zicht zag het hotel er ook aardig uit
bij het zwembad waren geen bedjes meer vrij maar omdat het al ver in de middag was dachten we dat dat daar aan lag
maar nee je moest iedere dag om half 6 je bed uit om een bedje te bemachtigen niet mijn vorm van vakantie
volwassen mensen gingen met elkaar op de vuist voor een bedje
het eten was slecht gevarieerd en vaak koud geen borden of vies personeel dat keihard met de karren door de gang reden vaak buiten ook geen plaats om te eten
toiletten waren vies en kapot ,er stonden iedere dag een rij bij de klachtenservice
a la carte kon je niet boeken te druk
vies rond het zwembad en veel te glad voor ons nooit geen delphin diva meer prijs /kwaliteit ver beneden peil

Fam. con niños , Ago 2014
"Begint helaas minder te worden"traducir
Kees de Kam

04/09/2014 De service van het personeel is perfect.
Het hotel zelf en de faciliteiten gaan wel hard achteruit.
Er wordt te weinig onderhoud gepleegd.
Schoonmaak is ook niet meer wat het is geweest.
Dit komt door personeelsgebrek. Voorheen 3 a 4 schoonmaaksters per gang. Nu 1 of 2.
We zijn hier nu 11 keer geweest, maar gaan helaas toch iets anders zoeken.
Voor het personeel niets dan lof !!!

"VERSCHRIKKELIJK!!!!!! Geen 5* waardig"traducir
Kurt VR

06/09/2014 Na Titanic en Royal Holiday Palace verbleven we dit jaar in Delphin Diva mede door de lovende commentaren. WAT EEN AFKNAPPER!!! Onvriendelijk personeel. Op het 1ste zicht lijkt het proper maar kijk zeker niet onder tafels, stoelen, bedden... Eten heeft totaal geen smaak, geen variatie en koud. Enorme lange wachttijden aan de liften die bovendien ook door het personeel gebruikt worden. Zwembad is een ramp, als je met kinderen zeker wilt zijn van een ligzetel mag je alle dagen om 6u je bed uit. Gebroken glas aan het zwembad en vuil wordt onder de hutjes geveegd. Tot 2x toe moest iedereen in de namiddag het zwembad verlaten. Overal kom je stinkende vuilzakken tegen. Leuk dat ze je bedienen op rollerblades, maar er als er maar 2 dames rondkomen kan je wel al denken dat het zéér lang duurt voor je je drankjes hebt en 9op10 is het al niet meer fris. Wie dit hotel nog boekt komt zeker van een kale en bedrogen reis terug. Wie dit hotel super vind... tja niet veel gewoon denk ik dan.

"1 woord verschrikkelijk !!!"traducir
nina vdv

15/08/2014 Delhin diva... Daar kom ik nooit meer terug! Onvriendelijk personeel, geen variatie in buffet, eten niet warm genoeg, lang wachten op drinken. Om 6u opstaan om een plaatsje te bemachtigen aan het zwembad, moet je wel blijveb liggen tot half 9 anders worden jf handdoeken weg genomen. Poetsen van de kamer... Alle zichtbare plaatsen worden gepoetst maar je mag niet verder kijken... Liften verschrikkelijk lang wachten overvol door gasten of worden gebruikt door personeel met hun grote karren resultaat nog langer wachten... Terwijl ze een eigen dienstlift hebben... Zo kan ik nog wel even doorgaan... Het slechtste hotel dat ik al ooit gehad heb !!!!!!!!

"Never again!!!"traducir
Elke V

15/08/2014 Op het eerste zicht lijkt dit een proper hotel, tot je onder bedden, tafels en stoelen in rest. kijkt. Ga je wat later eten schuif je al uit op de vettige vloer. Vriendelijkheid is zeer ver te zoeken en 9 op de 10 keer wordt je bestelling onvolledig gebracht. Drank is meer lauw dan fris. Enorme lange wachttijden aan de liften die op de koop toe gebruikt worden door het personeel terwijl er dienstliften zijn. Véél te weinig ligzetels rond het zwembad waardoor je al verplicht bent om ,om 6u30 je handdoeken te leggen en er te blijven zitten tot 8u30. Voor een gala night wordt je om 16u van het zwembad verjaagt. 2 dagen later mag je om 17u oprotten voor een fotoshoot van het zwembad voor hun website. Eten weinig smaak en zo goed als alle dagen hetzelfde, en met de croissants en koffiekoeken kan je makkelijk iemand een hersenschudding slaan, zo hard zijn ze. Dit hotel is je geld niet waard en verdient in de verste verte geen score van 9.2!!!

Fam. con niños , Jul 2014
"Het was super!"traducir
Joëlle

30/07/2014 Het hotel is geweldig! Het eten is top. Elke avond een ander thema. Ook elke avond een show alleen veel dansshows. Drankjes worden op rollerskates bij het zwembad rondgebracht. Het lunapark bestaat uit botsauto's en reuzenrad en draaischommels. Ook kan je daar elke avond suikerspin en popcorn halen. Ook erg goede service!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

Sitios de interés en Antalya

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?