Evaluaciones Hotel Delphin Diva Premiere*****

Delphin Diva Premiere*****
Evaluaciones Hotel Delphin Diva Premiere*****
Lara Turizm Yolu, TR-07110, Antalya
Sitio web oficial

Hotel Delphin Diva Premiere ha obtenido 9,2 sobre 10, basado en 716 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Delphin Diva Premiere***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Antalya. Además puedes encontrar 397 Fotos de vacaciones de Hotel Delphin Diva Premiere***** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Hotel Delphin Diva Premiere*****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mediterráneo. Compara Hotel Delphin Diva Premiere***** con otros alojamientos en Antalya.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Delphin Diva Premiere***** / Antalya. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

716 evaluaciones para Delphin Diva Premiere*****

9,4
9,3
Con mi pareja, Jun 2014
"Zéér goede service"traducir
gustie

21/06/2014 hotel Delphin Diva premiere is in één woord fantastisch, zeer lekker eten, vooral ook het chinese a la carte restaurant dat gratis te reserveren is ter plekke. Aan het zwembad is het goed vertoeven en je moet zelfs je drankje niet halen aan de bar, bediening rond het zwembad op rollerblades zorgen voor de lekkere coctails, koffies in veel soorten en...nog veel meer.
Ganse dag iets te eten en drinken te vinden rond het zwembad.
Een hotel waar we zeker terug komen.
1 minpuntje bij ons was dat ze ons een familiekamer gegeven hadden die lag op het zesde en zevende verdiep (in het dak dus), en dat vond ik echt niets. De kamers met zeezicht vind ik daar echt tof.

"Topper"traducir
M. Vlaardingerbroek

24/05/2014 Het is een zeer goed hotel met vriendelijk personeel dat ook met plezier daar werkt en dat ook uitstraalt. De sfeer is dan ook zeer goed. Het aanbod van het eten is uitgebreid en ook lekker.
Wij zijn nu 9x in lara geweest in verschillende 5* hotels maar hier gaan we zeker naar terug, een aanrader dus.

Con mi pareja, May 2014
"Was goed maar kan beter"traducir
j.joosten

21/05/2014 Net terug Het is een mooi hotel met een mooie Loby en koffie hoek De pier is geweldig genoeg bedden en je kan er heer lijk op zitten staat een grote bar op geweldige bediening alleen het eten buiten alles is koud en bij het zwembad vervallen hokken waar je zelf wat kan maken ziet er niet smakelijk uit het ijs is buiten niet is te eten De zwembaden zijn mooi maar alles er om heen is aan een op knap buurt nodig En tussen de middag en avond lopen alle obers door elkaar het eten wat je moet halen in die bakken is heel vaak koud Het eet gebeuren is (Dat vinden wij een min puntje)Maar wij zijn verwent om dat we vergelijke en al heel veel hotels hebben gehad Maar je heb bij Diva zeker een hele fijne vakantie want dat hebben wij ook gehad Wie nog moet gaan heel veel plezier fam Joosten

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Delphin Diva P...

May 2014
"Fantastisch hotel"traducir
karina

28/05/2014 Super hotel!

Meerdere hotels bezocht in turkije maar geen enkel hotel kan tippen aan de delphin resorts. Delphin Diva is de kleinste en is dus erg gemoedelijk!

A la carte restaurants zijn erg goed (gratis, alleen €10 pp bij het Franse restaurant maar dat is ook echt de moeite waard) je mag alle restaurants bezoeken tijdens je verblijf.

S morgens verse vruchtensappen, de hele dag door kan je bij verschillende huisjes eten halen (broodje doner, Turkse pannenkoeken, ijs, wraps, wafels, Hot dog, tosti). Er is ook een heerlijke patisserie.

Eten in het hoofdrestaurant is ook goed (ze staan zelfs verse sushi voor je te maken).

S' avonds shows, livemuziek en we hebben een strandfeest en zwembadfeest meegemaakt echt super!!

niets is teveel in dit hotel (en dit geld ook voor de andere delphin resorts)

Fam. con jóvenes, May 2014
"Zeer goed hotel"traducir
hANS

25/05/2014 Wat een goed hotel.Vriendelijke bediening,niets is te veel.
prachtige lobby.mooi zwembad en de hele dag net zo veel te eten en te drinken als je maar wilt,
Hebben de hele week geen drankje gehaald,alles werd gebracht.
Als je over dit hotel zeurt dan weet ik het ook niet meer.
Topper

Con mi pareja, May 2014
"Heel mooi en gezellig hotel met prachtige tuin"traducir
Beppij

13/05/2014 kamer niet erg groot, maar wel alles aanwezig
Schitterende Lobby waar het bij slecht weer (2 1/2 dag helaas) goed vertoeven is met een goed boek.
Zeer vriendelijke personeel
Genoten van de pier boven zee, een geweldige plek om te zonnen onder het genot van een drankje. Gaan zeker nog eens terug

Fam. con jóvenes, Abr 2014
"Wat een droomvakantie !!"traducir
Miranda

09/05/2014 "Een geweldig resort". Service en klantviendelijkheid staat heel hoog in het vaandel en alles was perfect. De pier aan het strand is de mooiste plek van het resort. Het enige minpunt is het handdoekje leggen bij het zwembad, en dan vooral door de Nederlandse gasten. Je mag pas na 8.30 uur je handdoek neerleggen aan het zwembad maar in de 1e week lagen ze om 6.45 uur ! al aan het zwembad op hun gereserveerde stoelen te wachten tot 8.30 uur en dan niet 1 stoel maar 10, wanneer je er bij blijft is er niets aan de hand maar doe je dit niet worden je handdoeken weggehaald. Maar op het strand en de pier is plaats genoeg en daar is het ook heerlijk vertoeven. We zijn nog naar het naastgelegend Delphin Imperial geweest , je mag daar dagelijks tussen 16.00 en 18.00 naartoe en dat is prachtig, echt een sprookje maar zo ontzettend groot en massaal waardoor wij blij waren dat we in Diva zaten. Kortom ik zou het resort absoluut aanraden en wij gaan zeker terug.

Fam. con jóvenes, Abr 2014
"Super goed"traducir
ard-marlies

12/05/2014 Net teruggekeerd van 15 dagen Delphin Diva.
Pool/bar team heel goed.
Rollerskate team zeer goed.
Animatie team zeer goed.
Goede shows.
Obers zeer goed.
Keuken zeer goed.
Receptie zeer goed.
Guest Relations zeer goed.
Schoonmaak zeer goed.
Geweldig personeel. Respect en bedankt allemaal.

Fam. con niños , Abr 2014
"Kom zeker terug"traducir
Okan Ozkanli

08/05/2014 Goede ligging, 10 min. van vliegveld. Personeel erg vriendelijk. Animatie en mini club top. Vooral Burak, Gamze en Gulsah van animatie team wil Ik voor gastvrijheid bedanken.

Con mi pareja, Abr 2014
"Super hotel!"traducir
Lieke

05/05/2014 Voor het eerst in dit hotel geweest, was een beetje huiverig na de reactie's die ik hier allemaal heb gelezen, maar wat een top hotel zeg. Ik snap niet dat sommige mensen zo klagen hier. Wat betreft die harde bedden, het is maar wat je gewend bent, ik heb heerlijk geslapen die 10 nachten. 'S avonds na 23:00 hoorde je geen muziek meer. Wat betreft het eten, het mocht wat warmer zijn ja, veel van het eten is lauw. Vriendelijkheid van het personeel was super! Zou volgend jaar zo weer terug gaan. Echt een aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: