Evaluaciones Hotel Celal Aga Konagi*****

Celal Aga Konagi*****
Evaluaciones Hotel Celal Aga Konagi*****
Balabanaga Mah. Sehzadebasi cad. 5-7, TR-34000, Estambul

Hotel Celal Aga Konagi ha obtenido 7,7 sobre 10, basado en 43 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Celal Aga Konagi***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Estambul. Además puedes encontrar 37 Fotos de vacaciones de Hotel Celal Aga Konagi***** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Marmara. Compara Hotel Celal Aga Konagi***** con otros alojamientos en Estambul.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Celal Aga Konagi***** / Estambul. Pero puedes agregar una.

43 evaluaciones para Celal Aga Konagi*****

7,8
Fam. con jóvenes, Feb 2013
"Geen topper!"traducir
marc cauberg

15/02/2013 Hotel Celal Aga Konagi is geen echte topper. Wij zijn net terug van een 5 daagse stedentrip in Istanbul en hebben overnacht in dit hotel. In eerste instantie doet het luxe en chique aan. Echter, kranen kapot, jacuzzi die niet werkt, zwembad wat stinkt en wat nog het meest irriteert: ongelooflijk onvriendelijk. Zowel aan de receptie als in de ontbijtzaal zie je alleen maar lange gezichten en wanneer je iets vraagt of wil weten geven ze niet thuis. Ze begrijpen niets van je verhaal en kunnen helemaal geen Engels. Voor ons geen 2e keer, helaas. Gelukkig beviel Istanbul als stad prima.

Con mi pareja, Ago 2012
"Waardeloos hotel."traducir
GerardSanderse

29/09/2012 Indruk is zeer slecht, onbeschoft personeel. Zwembad was van de 11 dagen 6 keer niet te gebruiken omdat het afgehuurd was voor bruiloftsfeesten. Lift was 4 dagen buiten werking. Airco deed het vaak niet. Cadeau's zijn ontvreemd uit onze kamer. Er hing een enorme put geur in onze kamer, dat is nooit verholpen. Andere kamer konden we ook niet krijgen omdat het hotel fully booked was. Bij ontbijt smerige nescafe koffie en voor versje jus moest je bij betalen. Dit 5 sterren hotel is in mij ogen hooguit 2 sterren waard. Kamer werd wel elke dag verschoond. Het ontbijt was redelijk. Hier kom ik in ieder geval nooit meer.

Fam. con niños , Jul 2012
"Voor de 2e keer hier geweest"traducir
veld.can

19/07/2012 Dit jaar voor de 2e keer hier geweest. (vorig jaar ook) Hotel is idd goed qua prijs/kwaliteit. Zeker geen 5* hotel maar wel grote en mooie kamers. De jacuzzi is trouwens standaard in alle kamers, evenals de "open haard", tempur matras en kussens. Dit jaar hadden we trouwens een iets kleinere kamer. (2024 t.o.v. 2014 vorig jaar) Valt wel op dat de verlichting in de gangen tot het minimum beperkt wordt. Tevens kan het voorkomen dat het zwembad vroegtijdig gesloten wordt i.v.m. bruiloft(en) Kamer is van alle gemakken voorzien. Minibar is duur. Alles is op loopafstand te doen. Poetspersoneel is goed. Bediening in restaurant is trouwens beter geworden sinds 2011. Receptie kan verbeteren evenals de "algemene service" van het hotel. Maar voor de prijs die je betaald is alles ok. (een Echt 5* is vaak 2x duurder) Ontbijt is wat magertjes. Kregen wel service naar het vliegveld aangeboden. (ze kenden ons van vorig jaar) Ligging / prijs / kwaliteit is goed. Airco werkte zeer goed trouwens.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Celal Aga Kona...

Amigos, May 2012
"Super deluxe perfecte Hotel"traducir
I.N Isik

18/07/2012 Hotel Celal Aga Konagi in Istanbul is in alle luxe PERFECT. Wij hadden de suite genomen met jacuzzi. Voor 2 personen hadden we 2 x 2 persoonsbedden, slapen op de Tempur matrassen zorgt voor een heerlijke ontspannen slaaprust.
Eminönü is met taxi of bus op 5 minuten afstand van het hotel. Vanuit Eminönü kan je overal naar toe in Istanbul.
Het personeel was klantvriendelijk en behulpzaam, geen klachten erover!
Suite en het hotel werden dagelijks schoongemaakt. Ik heb geen minpunten aan het hotel!!
Mijn 10 daagse verblijf in het Celal Aga Konagi was met 1 woord PERFECT! Het is zeker een aanrader!

Con mi pareja, May 2012
"Goed, maar geen 5 sterren"traducir
n.distelbrink

06/05/2012 De ervaring van 2 kamers kunnen beleven, veel rumoer van aangrenzend restaurant zorgde voor verandering. beide kamers goed.
Ontbijt goed alleen niet later dan 08.45 komen want er is dan geen aanvulling meer.
Schoonmaakster zeer luidruchtig vanaf 0700 uur.
Service receptie uitstekend bij vragen.

Con mi pareja, Abr 2012
"Goed hotel"traducir
Della

06/05/2012 Bij aankomst, geen kamer ivm overboeking. Werden in ander 5 * hotel geplaatst, in industriegebied. Volgende dag terug naar Celal.
Zwembad was gesloten.
Kamer groot, lekkage en schimmelplekken aan plafond. Jacuzi, maar geen douche waar je even lekker onder kon staan.
Ontbijt prima, wel op tijd gaan.
Ligging heel goed. Supermarkt aan overkant.
Weinig te beleven in hotel. Restaurant duur en uitgestorven....
Personeel komt wat stug over, behalve de 'bellboy' en de schoonmakers.

Con mi pareja, Mar 2012
"Hotel celal aga konagi is de moeite waard"traducir
gerrit v d weerd

22/03/2012 prima hotel met ruime kamer met alles er op en eraan .
ontbijt was erg goed en kamers werden elke dag schoongemaakt.
Gratis internet even briefje bij receptie halen.
Hebben er een keer s,avonds gegeten maar vonden het niet echt geweldig maar er zijn voldoende goede restaurants in de buurt van het hotel

Fam. con jóvenes, Feb 2012
"Absoluut GEEN 5 sterren waard"traducir
De Sterck

07/03/2012 Bij onze aankomst (geboekt met reisbureau) was onze reservatie niet vindbaar. Kregen dan na meer van 3 uur wachten een kamer toegewezen waarbij onze twee tieners (16 en 17) op versleten opvouwbedjes moesten slapen en dit voor 4 nachten. Op de kamer was het vrezelijk koud, geen dekens, enz... Het morgend eten was zeer miniem. Een paar stockbroden en confituur...., Het avondeten werd koud geserveerd. Om in één woord te zeggen, slecht. Het hotel is amper 2 sterren waard en zeker niet voor herhaling vatbaar. Een perfect iets voor in 'stress vakantie'.

Fam. con niños , Dic 2011
"Heerlijk oud en nieuw gevierd"traducir
Jose

05/01/2012 Heerlijk echt turks hotel, veel over de top tierelantijnen en opsmuk maar daarvoor ben je ook in Turkije toch...
Super grote kamer met 2 tempur bedden, een open haard en een jacuzzi met een raampje naar de kamer. (heerlijk zelf op bed zitten als je kind in bad zit en toch goed in de gaten kunnen houden)
Personeel is vriendelijk, van schoonmakers tot receptie, vooral allemaal gek op onze zoon van 4.
Zwembad en sauna was ook heerlijk, wel verplicht een badmuts op (te koop voor 5!!!! euro) maar extra gebietste douchemutsjes voldeden ook....
Tram dichtbij (universiteit) en lekker centraal gelegen.
Hebben de eertse avond in het hotelrestaurant gegeten maar dat was geen succes, eten was niet lekker en wel duur.

Con mi pareja, Dic 2011
"Voor relatief weinig geld, topkwaliteit"traducir
Marleen Donk

28/12/2011 Mooi hotel, dichtbij tramhalte (universiteit).Hotel heeft heerlijke bedden! Helaas ontbrak stop van het bad en afstandsbediening voor de wc (had ik graag uit willen proberen) Na gebruik jacuzzi stond de badkamer totaal blank (lekkage van onderaf).Thermostaat en airco lijken te werken maar doen het niet echt. De thermostaat voor het hele hotel stond op 30 of zo, wat je ook doet het blijft 30!
Een aanrader is de spa (-3 met de lift) gratis voor hotelgasten. Een mooi zwembad, stoombad en sauna en rustgevende wellness muziekjes! De aroma therapie massage was heerlijk! Het personeel is heel vriendelijk en beleefd.
Minpunt is het ontbijt. Voor verse jus en een omelet moet je betalen! Als je wat later komt is er al veel op (wordt niet aangevuld). Alles smaakt ongeveer hetzelfde.
Maar ik heb nog nooit voor zo weinig geld in een zo mooi hotel gelogeerd en neem de paar minpuntjes graag op de koop toe! Als ik weer naar Istanbul ga zal ik zeker weer voor dit hotel kiezen!

La gente más simpática las encuentras en: