Evaluaciones Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****

8,1

19 septiembre 2014

Bodrum Holiday Resort & Spa*****
Evaluaciones Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****
Icmeler Koyu Kizilagac Mevkii, TR-48400, Içmeler (Bodrum)

Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa ha obtenido 7,9 sobre 10, basado en 1049 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Içmeler (Bodrum). Además puedes encontrar 511 Fotos de vacaciones de Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mar Egeo. Compara Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** con otros alojamientos en Içmeler (Bodrum).
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Bodrum Holiday Resort & Spa***** / Içmeler (Bodrum). Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

1049 evaluaciones para Bodrum Holiday Resort & Spa*****

7,8
7,2
8,1
"Mükemmel bir otel .."traducir
Ercan PEKCAN

14/09/2014 Otele daha önce giden bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim ve 1 hafta konakladım. Esim ve ben otelin yemeklerinden lokasyonuna kadar animasyonlardan güler yüzlü personeline kadar ciddi derecede memnun kaldım. Uygun fiyat ve mükemmel bir kalite doga güneş yeme içme istiyorsanız kesinlikle tavsiye edilir. Gelecek sezon kısmetse daha kalabalık grup olarak tekrar gideceğiz.

Amigos, Sep 2014
"Tegenvaller!"traducir
arno van venrooij

15/09/2014 5 sterren niet waard.Wij zaten met 3 personen in een 4 persoons club familie kamer.Behoorlijk verouderd en bestaan niet uit 2 slaapkamers,maar uit 1 slaapkamer en 2 bedden in een woonkamer.Er was alleen een airco(die slecht werkt)op de slaapkamer.Ik zelf sliep in de woonkamer zonder airco en dat is gewoon niet te doen.Bij navraag bij de receptie is dit normaal bij deze type kamers,dus deze klacht horen ze waarschijnlijk elke dag zonder met een oplossing te komen.Schoonmaak kamers is goed geregeld.Toiletten zijn er genoeg op het park,maar wel vaak erg smerig.Personeel bij de bar is erg vaak chagerijnig en niet klantvriendelijk.Eten is afwisselend en veel keuze,maar vaak al koud voordat je bij je tafel bent omdat het zo'n grote vreetschuur is.A la carte restaurants zijn van een bedroevend niveau.Ligging is mooi met een prachtig uitzicht.Ben je moeilijk te been of moet je met een buggy of kinderwagen lopen is het een afrader,want je ontkomt niet aan de vele trappen en steile hellingen.

"Geen vijf sterren waardig"traducir
Henk van Dorp

12/09/2014 Hotel ligt op een mooie locatie maar is nogal gedateerd en moet meer aan vernieuwing en onderhoud doen.
Zwembad was gewoon smerig, vieze vette randen aan het bad en een film van olie op het water en zeker niet helder water.
Club kamers zijn redelijk maar badkamer is gewoon smerig en oud , moeten ze gewoon eens gaan vernieuwen.
Eten gaat wel maar vaak is het vlees koud, patat was altijd koud en slap.
Er wordt wel aangegeven dat het niet geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn, maar mensen met kinderen in buggy zou ik ook afraden.
Veel stijle hellingen en heel veel trappen.
Ook raad ik iedereen af gebruik te maken van een rietje in je drankje, deze worden n.l. schoongemaakt en hergebruikt.
Dit zou toch niet moeten kunnen in een vijf sterren locatie.
Alleen het personeel en annimatie team zijn top, mensen zijn alleraardigst en behulpzaam. En doen erg hun best om het de gast naar de zin te maken.

"Tijdelijke review"traducir
Nigel van Erp

07/09/2014 Wij zitten nu nog in het bodrum holliday resort.

Hierbij wil ik jullie zeggen/ waarschuwen dat er Niet uit de rietjes gedronken mag worden omdat deze Hergebruikt worden.

Deze spoelen ze om en stoppen ze weer in een glas op de bar.

De friet is slap, en doorweekt van het vet.
Ze bakken namelijk vier bakken friet, die laten ze ruim een half uur na het baken boven het vet hangen.
Tot er een bak half leeg is, en dan gooien ze dit er bovenop.
Omdat de oude friet niet weg word gegooid blijft deze koude friet erin en schep je dus door de verse friet, die al wat slap is, ook koude friet op je bord.

Als hier wat van gezegd word door meerdere gasten, staan ze raar te knikken en lachen ze je vervolgens uit.

Als ik thuis ben, zal ik hier een uitgebreider verslag geven.

Con mi pareja, Ago 2014
"Leuke vakantie gehad maar helemaal geen 5* waardig"traducir
Vanloffelt Joke

16/09/2014 Het hotel heeft een uitstekende ligging maar het hotel is dringend aan renovatie toe, geen 5 sterren waardig. Eerst standaardkamer geboekt maar bij aankomst bijbetaald voor een kamer in het hoofdgebouw. Kamer was in orde maar onderhoud kon stukken beter. De gangen in het hoofdgebouw waren niet om aan te zien, tapijt onzettend vuil. Het eten was lekker maar soms aan de koude kant, wel keuze genoeg. Het personeel was vriendelijk maar ook niet meer als dat. Aan het zwembad was het steeds druk, je moest vroeg op staan want anders had je geen plaats meer. Ook hier kon het onderhoud beter, vieze gele rand rondom het zwembad. Het hotel heeft veel trappen dus voor mensen die slecht te been zijn geen aanrader. Conclusie: we hebben wel een leuke vakantie gehad, helemaal niet slecht maar voor het geld dat we betaald hebben, hadden we toch wel iets meer verwacht.

Ago 2014
"NOOIT MEER !!!"traducir
eline

04/09/2014 Zeer slecht hotel, het eten elke dag hetzelfde en smaakte zeer vies! de hygiëne was ondermaats, de toiletten aan het zwembad waren gewoon degoutant. het personeel was niet vriendelijk en de mannelijke personeelsleden lieten u als vrouw nooit gerust!! er is heel veel last van nachtlawaai ik heb meermaals naar de receptie hiervoor gebeld en ze doen er gewoon niets aan! na 6 jaar turkije kan ik wel vertellen dat er veel betere hotels zijn !! dit is geen 5 * waard, hoogstens een 3*. als ik een positief punt kan geven dan waren de cocktails wel lekker, ook de spa was aangenaam maar we hebben er wel 55 euro per persoon moeten voor betalen. ook de animatie was aangenaam. ook ronselen ze in het hotel vaak over uitgaan naar catamaran, white house en halikarnas van andere belgen hadden we vernomen dit niet te doen zij waren naar catamaran geweest ze werden direct verplicht om een fles wodka te kopen van 220 euro! ze wouden daar niet op ingaan en werden direct omringd door 6 bodyguards.

"Super hôtel !! :)"traducir
Matheï Sandy

15/08/2014 I went to the hotel last week with my family. We are very satisfied of the hotel. The main restaurant is nice. You have all you want for a perfect breakfeast and it's the same in the evening with grills! As restaurant you can also choose during the stay 3 restaurants "a la carte": the turkish-, fish- and italian restaurant. The turkish restaurant is very nice and the service is just perfect! As waiters we had Turan (Chef ), Seraht and Emrah.They are very friendly if you need something you can ask them without any problems, they always have "the smile"! ;) (thank you boys!!). The fish restaurant was very fresh and delicious where we had a super waiter also, Tuncay! He makes all his possible to give to people the best service ever so thank you very much!
The KumSPA is so beautifull and relaxing. Thank you to Memo also who works in it!
If you need the wi-fi you can go to the reception or to the "Cafe Turc" but the wi-fi is really bad.
So, THANK YOU for everything !
Sandy & Family

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Super hotel, voor herhaling vatbaar"traducir
Lilian

01/09/2014 Wij zijn 15 dagen in augustus geweest. Handdoekje leggen pas om 8 uur. Het eten is uitstekend. Elke dag iets anders. Ook is er een kinderbuffet. De zwembaden zijn supermooi. Veel ligbedden. Mooi uitzicht 's avonds op terras. Uitstapje naar Kos gemaakt. Wij gaan zeker nog een keer naar dit hotel terug.

"Geweldig Hotel"traducir
Bouten

17/08/2014 We zijn net terug van 12 dagen in dit mooie hotel.
We waren met 6 personen en hadden een kamer in het hoofdgebouw.
Nette kamers met airco en genoeg ruimte. Ook het park zelf is mooi veel groen en bloemen te zien. Het uitzicht is geweldig vele trappen maar goed te doen. Je zit slechts een 10 minuten van het centrum en goed te doen met een dolmus(1,50 europ.p) Het personeel bij de bars mag wel wat vriendelijker maar het eten was goed en voor ieder wat wils.
We hebben genoten.

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Geweldig resort met top animatieteam!"traducir
Nancy Roos

15/08/2014 Het is een groot resort die goed schoon wordt gehouden (wc's zijn wel moeilijk bij te houden). Wij verbleven in het hoofdgebouw, luxe!
Het resort is wel wat verder van het centrum af, hier moet je altijd een dolmus voor nemen (maar die stopt voor de deur). Het uitzicht is fantastisch!
Het ligt op een berg dus wel veel steile paden en trappen (goed voor de conditie maar niet te doen als je slecht ter been bent)
Er is geen strand, er zijn allemaal steigers met trappen de zee in. De zee is prachtig helder, lekker van temperatuur en vol met schitterende vis dus snorkelen is geweldig. Je kan er niet staan dus je moet wel kunnen zwemmen. Kan je dit niet dan zijn er voldoende zwembaden waar je je in kan vermaken.
Het eten in het restaurant is prima. Er is zo veel dat je genoeg variatie hebt en er dus altijd wel iets voor je bij is!
Het personeel is super vriendelijk maar het aller grootste pluspunt is het animatieteam! Er is altijd wel wat te doen, super gezellig en vriendelijk. toppers!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?