Evaluaciones Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****

7,2

24 noviembre 2014

Bodrum Holiday Resort & Spa*****
Evaluaciones Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****
Icmeler Koyu Kizilagac Mevkii, TR-48400, Içmeler (Bodrum)

Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa ha obtenido 7,9 sobre 10, basado en 1094 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Içmeler (Bodrum). Además puedes encontrar 535 Fotos de vacaciones de Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mar Egeo. Compara Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** con otros alojamientos en Içmeler (Bodrum).
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Bodrum Holiday Resort & Spa***** / Içmeler (Bodrum). Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

1094 evaluaciones para Bodrum Holiday Resort & Spa*****

8,3
7,7
7,2
Fam. con niños , Oct 2014
"Matige ervaring aan eind van het seizoen"traducir
nienke foeken kroez...

31/10/2014 Helaas uitgeblust personeel, zuchtend een drankje inschenken komt niet leuk over. Bij aankomst om 21.40 uur met twee kinderen van 7 en 9 was er niets te eten, om 24.00 uur konden we de midnight soup nemen...Slechte zaak als je om 15.30 vertrekt vanuit Nederland. Kamers vielen iets tegen, wel ruim, maar niet luxe. Schoonmaak hield in: bed opmaken (in 7 dagen geen schone lakens gehad) en schone handdoeken, meer niet.
Glijbanen waren van 11.00-12.00 en van 15.00-16.00 uur open....Ook dat staat nergens vermeld als je boekt.
Zwembaden verder wel mooi, ook de tuin en het uitzicht, eten was veel keuze, maar weinig variatie.

Con mi pareja, Oct 2014
"Nooit meer bodrum holiday!!"traducir
Fsz

31/10/2014 Ten eerste wordt je niet goed behandeld, de kamers worden nooit goed schoongemaakt. Heb geen dekbed gekregen 8 dagen geslapen met een dunne deken die op het bed lag. Mensen die er werken geen disipline denken dat zij de baas zijn. Zijn meer bezig met zijn eigen dingetjes foto's enz maken. Ik raad echt niemand aan eerste en de laatste keer!! Geen 5 sterren waard te ver naar het centrum. Als je een klacht indiend wordt er niks mee gedaan. De mensen die daar werken zeggen zelf dat de manager alleen maar aan zijn geld kijkt en zegt als die persoon niet meer komt komt er andere personen!! Hij denkt alleen aan zijn centen en klantvriendelijk bestaat niet dat mensen tevreden naar huis gaan. De shamphoo wc rol wordt nooit gecontroleerd. Airco deed het niet. Elke dag problemen met de deuren die heel moeilijk open gingen. De barmens schreeuwen tegen de mensen. De alcohols zijn volgens mij ook geen echte alcohols. De koffers moesten wij zelf meenemen naar de kamer.

Viajando sólo, Oct 2014
"Slecht hotel, fantastische ligging"traducir
karel

31/10/2014 Slecht hotel, alles is vies, eten elke dag zelfde en slecht. Ligging is perfect, prachtige zee. Animatie is goed.

"Super geweldige vakantie"traducir
Marielle

30/10/2014 Wij zijn in oktober hier geweest en we hebben het echt super gehad.
Mensen kunnen wel over alles zeuren maar het is er gewoon goed!!!
Het eten is er heerlijk en zeker volop keus , mooi zwembad, uitzicht geweldig
En de kamer( wij zaten in de bijgebouwen) mega groot en zeer netjes .
Werd ook elke dag schoongemaakt , petje af voor de mensen die dat deden.
Kortom: super vakantie en we gaan zeker een keer terug!!!!

Oct 2014
"Onze vakantie gered. Thanks guys!"traducir
Jeroen

31/10/2014 Wij zijn op 18 oktober 2014 met 7 personen afgereisd naar Turkije. Wij zijn 2 jaar geleden bij "Holiday" geweest en hadden toen een onvergetelijk leuke vakantie. Wilden ook eens iets anders proberen dus op advies reisden wij af naar WOW in Gumbeth. Daar was het echt vreselijk (voor details, zie andere beoordeling). Na 2 dagen met behulp van touroperator en tegen betaling van € 500,00 over laten boeken naar Holiday Spa en Resort. Wat een verademing. Vriendelijk personeel, lekker eten en heerlijke drankjes, geweldige bedden, leuk vertier voor de kids, mooi uitzicht. Echt te gek. Wij willen niets anders meer.

"Zeker geen 5 sterren"traducir
mirannie

23/10/2014 Wij zijn vaak genoeg in een 5* hotel geweest maar dat is het zeker niet.. Er zijn plus en ook zeker min puntjes aan dit Hotel. Wij hadden een grote familiekamer,mooi uitzicht,wellness spa is ook prima! Niet rolstoel en buggy vriendelijk,te weinig personeel in het restaurant, de stoelen zijn vies (chocoladepasta aan) alles is zwaar verouderd. ..te weinig ligplaatsen bij het zwembad. En een hoog tokkie gehalte !! Aso gedrag dus..

Fam. con jóvenes, Oct 2014
"Voor herhaling vatbaar"traducir
wanda elzinga

03/11/2014 Hele mooie ligging, aan het einde van Bodrum. Maar met Dolmus ben je zo in Bodrum om te shoppen, kasteel bekijken en bij de jachthaven rond te kijken. Het resort is echt heel gezellig met een super goed annimatie team. De kinderen 15 en 12 hebben genoten van sport en spel. s'Avonds leuke show's in het amfitheater. Hele mooie ruime kamers in het hoofdgebouw en het eten was uitmuntend.

Fam. con jóvenes, Oct 2014
"Hotel met potentie"traducir
Andries Frederik

24/10/2014 Wij zijn er nu en het hotel heeft een fantastische ligging! De beachbar is ronduit smerig en het aanwezige personeel heeft geen tijd om schoon te maken aangezien de mobieltjes belangrijker zijn..
Dit hotel is momenteel zeker geen 5 sterren waard en dat is een gemiste kans! Volgend jaar weer naar Lara😅

"Nooit meer! Alcohol vrij bier!"traducir
Ilse

05/11/2014 Hier gaan wij nooit meer heen!
Eten heel eentonig; kip, kip, kip of vis.
Service is er niet, ze doen niks voor je!
Bij de barretjes zijn ze te lui om drinken te pakken en zuchten ze al als je aan komt lopen, alles is te veel moeite.
Zwembaden maar 2 uurtjes per dag open!
Kinderclub stelt niks voor, animatie ook niet. zeggen niet eens hallo en doen niet leuk of enthousiast.
Alcoholvrij bier wat een tegenvaller!
De ligging was prachtig, wissel euro's in voor turkse lira en je betaald dan maar 1 euro voor de bus om in het centrum te komen.
altijd en overal handelen!

Con mi pareja, Oct 2014
"Leuk"traducir
jootje

12/10/2014 Een goed resort! Animatie een super team. Zij maken het er een feest van, petje af voor de animatie!!!Eten is perfect en vers, alleen de patat soms koud. Veel werkdruk voor personeel. Zijn ondanks dat vriendelijk benaderd.een leuk resort, maar wel heel groot, heel veel mensen die helaas geen geduld tonen en begrip als het restaurant overvol zit! Tip; ga een uur later eten heb je altijd plek. Toeristen maken het zelf te bond om al een kwartier voor het openen restaurant voor de deur te staan, tja je kan er echter tot 22.00 eten en volop verkrijgbaar. Je moet het jezelf leuk en makkelijk maken. Wij kijken terug naar een leuke week

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿Sueles pasar las vacaciones de navidad con familia?