Evaluaciones Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****

8,2

26 octubre 2014

Bodrum Holiday Resort & Spa*****
Evaluaciones Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****
Icmeler Koyu Kizilagac Mevkii, TR-48400, Içmeler (Bodrum)

Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa ha obtenido 7,8 sobre 10, basado en 1063 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Içmeler (Bodrum). Además puedes encontrar 535 Fotos de vacaciones de Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mar Egeo. Compara Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** con otros alojamientos en Içmeler (Bodrum).
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Bodrum Holiday Resort & Spa***** / Içmeler (Bodrum). Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

8,2
Fam. con niños , Oct 2014
"Zeker geen 5 sterren"traducir
mirannie

23/10/2014 Wij zijn vaak genoeg in een 5* hotel geweest maar dat is het zeker niet.. Er zijn plus en ook zeker min puntjes aan dit Hotel. Wij hadden een grote familiekamer,mooi uitzicht,wellness spa is ook prima! Niet rolstoel en buggy vriendelijk,te weinig personeel in het restaurant, de stoelen zijn vies (chocoladepasta aan) alles is zwaar verouderd. ..te weinig ligplaatsen bij het zwembad. En een hoog tokkie gehalte !! Aso gedrag dus..

Fam. con jóvenes, Oct 2014
"Hotel met potentie"traducir
Andries Frederik

24/10/2014 Wij zijn er nu en het hotel heeft een fantastische ligging! De beachbar is ronduit smerig en het aanwezige personeel heeft geen tijd om schoon te maken aangezien de mobieltjes belangrijker zijn..
Dit hotel is momenteel zeker geen 5 sterren waard en dat is een gemiste kans! Volgend jaar weer naar Lara😅

Con mi pareja, Oct 2014
"Leuk"traducir
jootje

12/10/2014 Een goed resort! Animatie een super team. Zij maken het er een feest van, petje af voor de animatie!!!Eten is perfect en vers, alleen de patat soms koud. Veel werkdruk voor personeel. Zijn ondanks dat vriendelijk benaderd.een leuk resort, maar wel heel groot, heel veel mensen die helaas geen geduld tonen en begrip als het restaurant overvol zit! Tip; ga een uur later eten heb je altijd plek. Toeristen maken het zelf te bond om al een kwartier voor het openen restaurant voor de deur te staan, tja je kan er echter tot 22.00 eten en volop verkrijgbaar. Je moet het jezelf leuk en makkelijk maken. Wij kijken terug naar een leuke week

Con mi pareja, Sep 2014
"Voor herhaling wij gaan zeker terug"traducir
marlies

04/10/2014 zeer mooi resort erg groot maar alles netjes verzorgt omgeving heel mooi mooi uitzicht over zee bodrum ook goed te doen met dolmus het personeel was top heel vriendelijk niets was te veel de prijs ook heel goed krijgt echt waar voor je geld eten was goed voor ieder wat wils en niet koud mits je op het laaste moment ging eten a la carte ook heel goed de kamers zijn schoon en groot in het hoofdgebouw er werd iedere dag schoongemaakt het is heel kind vriendelijk animatie ook goed alleen veel trappen voor mensen slecht ter been niet zo gunstig

Fam. con jóvenes, Sep 2014
"Dit nooit meer"traducir
Diana feijtel

25/10/2014 Had de beoordeling al gezien voor wij daar naar toe gingen.Toen dacht ik nog jaja allemaal overdreven zal wel meevallen,nou het was een tegenvaller zeg,onbeschoft behandeld bij de receptie met aankomst,klachten werden niets mee gedaan,eten lauw tot koud en een smerige kamer,Personeel dat onderhand bijna het drinken wat je bestelde met een zwaai nar je toe schoof,bah,dit is echt geen 5 sterren waard maar een 3 sterren.

Amigos, Sep 2014
"Leuk hotel maar niet luxe"traducir
Deb

23/09/2014 Ik ben al meer dan tien keer in AI hotels geweest in Turkije dus heb veel vergelijkingsmateriaal. Ik vond het eten zeker niet slecht, voldoende keuze maar het was wel vaak koud, dat komt overal wl voor maar was gier opvallend vaak. Zwembad is prachtig net als de zee en het uitzicht. Kamers (hoofdgebouw zeezicht) was een mooie kamer met laminaat op de grond en om het hoekje zeezicht. Gebouw is vreselijk onhandig ingedeeld met trappen en liften. Echt niet handig! Barpersoneel lobby ronduit schandalig, ze hadden geen zin meer om cocktails te maken na 00.00 dus werd er "never come back" gezegd, hadden er duidelijk geen zin meer in, rest van het personeel was ook niet vriendelijk maar niet zo onbeschoft. Zeker geen 5 sterren maar ook weer niet heel slecht. Al met al was het heerlijk.

Fam. con niños , Sep 2014
"Zeker geen 5 sterren! Doen we nooit meer"traducir
Recep

29/09/2014 Hotel is zeker geen 5 sterren waard. Slechtste hotel van heel prachtig Bodrum. Kamers zijn bij ons om de 2 dagen schoongemaakt. Eten was meestal koud. Niet buggy rolstoel vriendelijk. Zwembad is koud en de personeel kijkt je aan als je fooi geeft. Kortom deze hotel boeken we nooit meer. 3x in 1 week storing met de deur gehad. Ze hebben de deur moeten slopen om binnen te komen. Volgende dag zouden ze trg komen niet geweest. Hierdoor is de plint van de deur op me gevallen tijdens het open maken van de deur. Zie fotos.

Ligging is mooi zee is mooi maar de hotel heeft al 5 jaar geen onderhoud gehad zegt hun eigen personeel. Dit omdat het een huur hotel is en geen eigendom van holiday. Klachten worden niet sirieus genomen

Amigos, Sep 2014
"Voor herhaling vatbaar na opmerkingen"traducir
Luc

28/09/2014 Bij aankomst gaven aan de lobby onze papieren voor incheck en de hostess zij in engels dat we moesten wachten en verder niet wat er toen ging gebeuren.We zaten daar al bijna een uur en als we zelf niet naar de lobby waren gegaan weet ik niet of iemand nog iets had gevraagd.
Dan vroegen we aan de lobby wat we verder moesten doen en een andere bediende hiep ons verder die zij jullie hebben twee singel kamers geboekt maar die liggen twee verdiepen van elkaar maar stelde voor om een gezamelijke kamer te geven in het hoofdgebouw, nochtans vragen wij telkens aan touroperator om twee kamers naast elkaar te hebben en hebben die drie, jaar na elkaar nog nooit gekregen.
Dan de kamer wij waren met vier en hadden maar twee handdoeken, er was geen douchegel voorhanden en na twee maal te vragen kwam dan toch alles in orde, de netheid van de kamer was minder aangezien er een vlek was op de toiletpot langs de buitenkant een bruine streep.

"Goed genoeg maar geen 5 sterren"traducir
erik

26/09/2014 Mooi uitzicht, eten goed genoeg qua temperatuur en keuze, a la carte redelijk. Nu Voor 10.00u voldoende ligbedden, hoogseizoen zal probleem zijn.
Personeel onverschillig, geen koffie? Dan ga je toch naar een ander apparaat? En vervolgens werd het niet opgelost. Zo ook met glazen aan de bar, regelmatig op en dan krijg je je biertje in kartonnen bekers (5sterren???).
In zwembad rondom vieze rand aan de tegels, de wc's waren regelmatig vies door gasten die zelf van alles laten liggen.Kamers hoofdgebouw zijn gerenoveerd beter dan oude clubkamer die vaak ver van hoofdgebouw/zwembad/restaurant liggen niet fijn met al die steile hellingen en trappen.'s-avonds geen gezellige buitenbar waar afwisselende muziek gedraaid wordt. Zou prima kunnen bij zwembad.Nu op 2 plekken live muziek (iedere avond dezelfde liedjes), een amateuristische show van het animatieteam (boaring) en vanaf 23.30u pas de disco die voor een keer leuk was, maar ook maar 1 soort muziek dus steeds dezelfde dreun.

Con mi pareja, Sep 2014
"Mükemmel bir otel .."traducir
Ercan PEKCAN

14/09/2014 Otele daha önce giden bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim ve 1 hafta konakladım. Esim ve ben otelin yemeklerinden lokasyonuna kadar animasyonlardan güler yüzlü personeline kadar ciddi derecede memnun kaldım. Uygun fiyat ve mükemmel bir kalite doga güneş yeme içme istiyorsanız kesinlikle tavsiye edilir. Gelecek sezon kısmetse daha kalabalık grup olarak tekrar gideceğiz.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿En qué país prefieres conducir?