Evaluaciones Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****

8,9

24 julio 2014

Bodrum Holiday Resort & Spa*****
Evaluaciones Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****
Icmeler Koyu Kizilagac Mevkii, TR-48400, Içmeler (Bodrum)

Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa ha obtenido 7,9 sobre 10, basado en 1019 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Içmeler (Bodrum). Además puedes encontrar 492 Fotos de vacaciones de Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mar Egeo. Compara Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** con otros alojamientos en Içmeler (Bodrum).
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Bodrum Holiday Resort & Spa***** / Içmeler (Bodrum). Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

8,9
Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Paradijs"traducir
maes

20/07/2014 Bodrum Holiday Resort & Spa is een paradijs, prachtig uitzicht op een rustgevende mooie blauwe baai, fijne mensen die er werken,van obers tot kuisvrouwen tot managers, leuk en goed animatie team. Het eten is lekker met véél variatie. Wij hebben niet a la carte gegeten, omdat wij geen zin hadden om s'morgens vroeg 1 tot 2 uur in file te gaan staan om toch maar een plaatsje te bemachtigen. De kamers worden spijtig genoeg nooit echt gekuist, wij hebben onder de bedden papiertjes gelegd die er 11 dagen op dezelfde plaats hebben gelegen.Water word er nooit gebruikt om de kamers te kuisen. Het zwembad is mooi en groot, maar zou ook af en toe mogen worden gekuist, er is ook een zwarte rand boven het zwembad, dat niet echt fris oogt. Parasols en ligbedden aan het zwembad zijn er zeker véél te weinig.
Zowel het ontbijt, middagmaal als avondmaal kan je nuttigen op het buitenterras,alléén tijdens het middagmaal en avondmaal zat niemand buiten te eten, reden : Geen parasols, bij 45° Graden.

Fam. con niños , Jun 2014
"Voor herhaling vatbaar!"traducir
veronica

11/07/2014 Geweldig Hotel, Goed eten, Fijn Personeel, wij zaten in het hoofdgebouw Perfecte kamer, goede service, Fantastische plek, Bodrum is heel mooi en het stadje heel gezellig. Haven Toppie, Boottocht regelen in de haven zelf, (goedkoper) ....echte schipper en zoon, ook privé tochten te regelen, perfecte boot om een dag te gaan varen , echt doen als je daar bent!! Slecht ter been niet boeken, veel klimpartijen en afdalingen i.v.m. rots ligging aan de zee, even wennen maar maakt niet uit voor alles wat je ervaart. Top hotel!!!

Fam. con jóvenes, Jun 2014
"Geweldige plek!"traducir
Sietske van Malsen

20/06/2014 Mooi ruim opgezet hotel. Veel niveauverschillen waardoor mooi uitzicht. Personeel kan Nederlands of Engels spreken. Ook zonder fooi halen ze gewoon drankjes voor je op. Ze groeten je als je langs loopt en lachen altijd. Er is veel personeel met humor. We hebben veel gelachen en zouden alleen al voor het personeel/animatieteam nog een keertje terug willen komen. Animatie zeer goed! Hoofdzakelijk Engels. Ruime zeer schone kamers, goede handdoekservice. Geen nadeel gehad van het handdoekje leggen. Gewoon handdoeken aan de kant leggen ls er niemand bij is. We hadden (met zijn vijven) dus alijd plek.
Eten warm en gevarieerd. Nooit geen lege bakken aangetroffen.
Minpuntjes zijn er altijd. Maar in di geval niet noemenswaardig.
Alles met elkaar een hele fijne vakntie gehad. Absoluut een aanrader voor mensen die goed te been zijn.

Fam. con jóvenes, 2014
"Geweldig!"traducir
Peggy

07/06/2014 Heerlijke vakantie gehad. De familiekamers is het hoofdgebouw zijn echt super, 2 ruime slaapkamers, grote badkamer en een aparte zitkamer.
Animatieteam is gezellig en hebben voor ieder wat wils. Het uitzicht is prachtig, kortom genoten. Enige minpunt is het gedoe met de handdoeken bij het zwembad/

Fam. con niños , Jun 2014
"Prima complex"traducir
fam. van olphen

18/06/2014 goede prijs kwaliteit verhouding. Je krijgt genoeg voor zo'n aantrekkelijke prijs. als je beter wil, moet je meer betalen. voldoende aanbod aan activiteiten. genoeg zwembaden, prima 'strand'. handdoekje leggen is vervelend maar bij het strand was genoeg ruimte. buffet was super. gerechten vers bereid, geen blikvoer. Veel keuze en variatie op de grill. wel Veel trapjes en heuvel op heuvel af. Met kleine kinderen of als je slecht ter been bent niet handig. Maar wij hadden er geen probleem mee. vriendelijk personeel. Nederlands+ sprekend bij de receptie. Wij hadden een familie kamer 'onder' het zwembad. beetje muf, en gehorig. Vooral de disco van 23.00 Tot 01.30. oordopjes zijn een must. wel leuk met een vide en terrasje voor de deur. Mooi tussen zwembad en strand in en dichtbij het restaurant. conclusie: Voor de prijs die wij betaald hebben een uitstekende vakantie.

Fam. con jóvenes, Jun 2014
"Heerlijk resort !"traducir
Harry Hoff

13/06/2014 We hebben in Bodrum een heerlijke vakantie gehad. Personeel was uitermate vriendelijk.De mojito heerlijk! Eten zeer gevarieerd. Kamers in hoofdgebouw gewoon ruim en goed. Ik deel de mening van de fam van Leeuwen over het eten absoluut niet. In 7 dagen tijd bij het diner niet 1x hetzelfde van de grill gehad. Iedere avond variatie. Heerlijke zwembaden.
handdoekservice is ideaal. Handdoekje leggen is inderdaad irritant.

Fam. con niños , May 2014
"Absoluut geen 5*"traducir
Fam.van Leeuwen

08/06/2014 Geen 5 sterren waard,deze indruk word wel gewekt bij de advertentie's en via internet.
Zeer slechte internetverbinding.
90% van personeel ongeinteresseerd,en spreekt geen engels .....
eten geen variatie muv ontbijt
geen toezicht bij zwembaden van personeel
te weinig bedden,wat weer het zeer irritante handoekje leggen betekent.
Als je personeel iets vraagt,snappen ze daar niks van.
beddengoed is vies en wordt te weinig verschoond
veel 'gepluk' aan kleinere kinderen,wat toch vervelend is
animatie voor kleine kinderen begint te laat (21.00/21.30)
animatie-team voelt zich wel zeer populair t.o.v de gasten
Wij gaan volgende keer weer lekker naar een Crystal keten hotel wat echt een 5 sterren hotel is
Pluspunten : uitzicht is waanzinnig, veel zwembaden, 10% van het personeel wat wel zijn best doet, ruime kamers, zeer weinig russen, rust op de kamers
Wij gaan nooit meer hier heen, iest wat wij veel gehoord hebben bij het einde van onze vakantie van andere gasten........

Fam. con jóvenes, May 2014
"Super vakantie"traducir
Floor

04/06/2014 Wij vieren hebben een super vakantie gehad in Bodrum. De mensen waren er erg gastvrij, het hotel was super en het uitzicht was prachtig. Overdag werden er voldoende activiteiten georganiseerd en ook hadden onze kinderen van 16 de mogelijkheid elke avond op, maar ook buiten het resort naar een discotheek te gaan. Deze uitjes buiten het resort werden georganiseerd door het GEWELDIGE animatieteam. Tigana, Ramon, Samet, Akash, Lee en nog veel meer leden van dit team maakten onze vakantie extra gezellig! Het enige minpuntje was dat het soms lastig was om aan het zwembad een bedje te vinden, maar aan zee hadden wij vaak wel een plekje bemachtigd. Al met al was het een hele leuke vakantie, en dat mede dankzij het animatieteam van Holiday Resort en Spa!

Con mi pareja, 2014
"Over all positief"traducir
Rick44

21/05/2014 Positief:

- Mooi park
- Mooie zwembaden
- In het hoofdgebouw schone en ruime kamers
- Goed animatieteam
- Eten is van goede kwaliteit
- Mooi uitzicht
- Bodrum centrum is goed te bereiken met Dolmus

Negatief:
- Te druk (niet alleen in zwembad qua bedjes, maar ook in de eetzaal)
- Hostess guest relations is onvriendelijk
- Wifi heb je niet op de kamer (alleen in lobby en in een cafe)
- Wifi krijg je maar op 1 apparaat (dus niet op je iphone en ipad)
- Publieke ruimten zijn vaak slordig, mindere staat
- In de Spa hebben ze geen handdoeken beschikbaar
- Reserveren voor de a la carte restaurants is lastig. Het kan vanaf 9 uur sochtends op de dag dat je wilt gaan eten. Er staat daardoor een lange rij en je moet er vroeg bij zijn.

Amigos, May 2014
"Een heerlijke vakantie"traducir
nickk

24/05/2014 Wij zijn net terug gekomen van onze vakantie in Turkije bij Bodrum Holiday Resort & Spa. We hebben 8 hele fijne dagen gehad in dit hotel, met wat op en aanmerkingen. Bij aankomst kregen wij een 'annex' room toegewezen, hier wil je niet zitten, maar hier kan het hotel niets aan doen, dit is een fout van touroperator geweest. We kregen van het hotel een keurige upgrade. Het park is groot, met veel hellingen en trappen. Het eten is heerlijk, gevarieerd maar af en toe aan de koude kant. Er zijn voldoende gelegenheden om wat te drinken, er is gratis WiFi in Cafe Turk en in de lobby (deze bar is 24h open). Het animatieteam is erg goed en gezelig.Openbare ruimtes worden slecht schoongemaakt, liften zijn oud.'s avonds toezicht door professionele beveiliging, personeel probeert gastvrij te zijn maar is niet geschoold. Spa is heerlijk, en als je onderhandeld met Memo of Folcan helemaal niet duur. Discotheek gezellig met gratis drankjes. Handdoeken service ideaal. Perfecte (warme) vakantie gehad!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?