Evaluaciones Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****

8,6

1 septiembre 2014

Bodrum Holiday Resort & Spa*****
Evaluaciones Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****
Icmeler Koyu Kizilagac Mevkii, TR-48400, Içmeler (Bodrum)

Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa ha obtenido 7,9 sobre 10, basado en 1042 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Içmeler (Bodrum). Además puedes encontrar 504 Fotos de vacaciones de Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mar Egeo. Compara Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** con otros alojamientos en Içmeler (Bodrum).
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Bodrum Holiday Resort & Spa***** / Içmeler (Bodrum). Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

8,1
8,6
"Super hôtel !! :)"traducir
Matheï Sandy

15/08/2014 I went to the hotel last week with my family. We are very satisfied of the hotel. The main restaurant is nice. You have all you want for a perfect breakfeast and it's the same in the evening with grills! As restaurant you can also choose during the stay 3 restaurants "a la carte": the turkish-, fish- and italian restaurant. The turkish restaurant is very nice and the service is just perfect! As waiters we had Turan (Chef ), Seraht and Emrah.They are very friendly if you need something you can ask them without any problems, they always have "the smile"! ;) (thank you boys!!). The fish restaurant was very fresh and delicious where we had a super waiter also, Tuncay! He makes all his possible to give to people the best service ever so thank you very much!
The KumSPA is so beautifull and relaxing. Thank you to Memo also who works in it!
If you need the wi-fi you can go to the reception or to the "Cafe Turc" but the wi-fi is really bad.
So, THANK YOU for everything !
Sandy & Family

"Geweldig Hotel"traducir
Bouten

17/08/2014 We zijn net terug van 12 dagen in dit mooie hotel.
We waren met 6 personen en hadden een kamer in het hoofdgebouw.
Nette kamers met airco en genoeg ruimte. Ook het park zelf is mooi veel groen en bloemen te zien. Het uitzicht is geweldig vele trappen maar goed te doen. Je zit slechts een 10 minuten van het centrum en goed te doen met een dolmus(1,50 europ.p) Het personeel bij de bars mag wel wat vriendelijker maar het eten was goed en voor ieder wat wils.
We hebben genoten.

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Geweldig resort met top animatieteam!"traducir
Nancy Roos

15/08/2014 Het is een groot resort die goed schoon wordt gehouden (wc's zijn wel moeilijk bij te houden). Wij verbleven in het hoofdgebouw, luxe!
Het resort is wel wat verder van het centrum af, hier moet je altijd een dolmus voor nemen (maar die stopt voor de deur). Het uitzicht is fantastisch!
Het ligt op een berg dus wel veel steile paden en trappen (goed voor de conditie maar niet te doen als je slecht ter been bent)
Er is geen strand, er zijn allemaal steigers met trappen de zee in. De zee is prachtig helder, lekker van temperatuur en vol met schitterende vis dus snorkelen is geweldig. Je kan er niet staan dus je moet wel kunnen zwemmen. Kan je dit niet dan zijn er voldoende zwembaden waar je je in kan vermaken.
Het eten in het restaurant is prima. Er is zo veel dat je genoeg variatie hebt en er dus altijd wel iets voor je bij is!
Het personeel is super vriendelijk maar het aller grootste pluspunt is het animatieteam! Er is altijd wel wat te doen, super gezellig en vriendelijk. toppers!!!

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Mooi hotel, maar wat een trappen !"traducir
Jurgen Maes

14/08/2014 Goed eten, voor alles moet je veel trappen doen, mooie kamers, vriendelijk personeel.
Alleen de watersporten aan het hotel zijn vreselijk duur, en ze zorgen ervoor dat wat gratis voorzien is van watersporten onmogelijk word !
Dit hotel is zeker af te raden als je watersporten wilt doen, of je moet er veel geld voor over hebben !

Fam. con niños , Jul 2014
"Geweldig!!!"traducir
Bouwmeester

15/08/2014 8 dagen hier geweest, in 1 woord SUPER...
Het hotel ligt op een prachtige plek met een geweldig uitzicht.
Het personeel is erg vriendelijk, en behulpzaam.
Het eten is echt goed, veel variatie en genoeg keus, snap niet dat er mensen zijn die hier nog over klagen, dan ben ik benieuwd wat ze thuis te eten krijgen!!!
Het enige nadeel is dat je veel moet klimmen, heuvels....maar als je goed ter been bent moet dat geen probleem zijn!
Wij komen zeker terug!!!

Fam. con niños , Jul 2014
"Een aanrader voor families"traducir
Elke Landuyt

29/07/2014 Wij verbleven een weekje in dit hotel. Het was zeer aangenaam een heel groot domein met verschillende leuke bezigheden. Dit is zeker een aanrader voor families met kinderen -18. De zwembaden zijn zeer aangenaam maar je moet je wel 'haasten' voor een ligstoel te bemachtigen. Het eten is zoals in ieder all-in hotel goed uitgebreid maar wel vaak het zelfde. Het personeel is zeer vriendelijk en doet heel hard zijn best. De kamers worden wel niet elke dag gekuisd misschien door gebrek aan organisatie. Natuurlijk zie je aan zwembaden ook vuil liggen maar dat wordt 9/10 veroorzaakt door het volk zelf. Voor kleine kindjes wordt er ook heel veel animatie gedaan ook voor jongeren. Het animatieteam is echt g e w e l d i g. Aan het hotel zelf kan je een dolmusbusje nemen die er om de 10 min is en rijdt tot 5u ' s nachts. Op circa 10 min ben je in Bodrum city waar heel toffe winkeltjes zijn en restaurantjes. In juli, augustus mag je zeker rekenen op een 40 graden.

Viaje en grupo, Jul 2014
"Mooie ligging maar geen geweldige vakantie."traducir
Overwater

20/08/2014 Mooi hotel! 3 zwembaden en prachtig uitzicht! Gezelligheid is er overal te vinden maar ook leuke plaatsjes om je rust te pakken. Ook is er veel te doen zoals boogschieten en watersport! Het hotel is in bergachtige gebied gebouwd dus hier en daar wat klimwerk. De glijbanen zijn maar een beperkt aantal uur per dag open. Wij zijn met een gezelschap van 9 personen naar dit resort geweest, 6 volwassenen en 3 kinderen. 7 van de 9 personen zijn ontzettend ziek geworden! En dat terwijl wij heel erg gelet hebben op het geen kraanwater drinken etc! Ook hebben wij niet buiten de deur gegeten. Een ontzettende domper op de vakantie. Kwaliteit van dit hotel is niet al te best. Ook jammer dat de reisorganisatie hier geen actie op onderneemt en ook de klacht niet serieus neemt en dat als het gaat om de gezondheid van haar reizigers.

Con mi pareja, Jul 2014
"Zeker niet voor herhaling vatbaar !"traducir
Bottaro-De Wilde

29/07/2014 Het uitzicht en de tuin van het hotel was zeer mooi, verzorgd ook. Maar de kamer die wij eerst toekregen was VERSCHRIKKELIJK ! Schimmel op de hoofdkussens, op de nachtkastjes ook het bed zelf was alles behalve goed ! Dit was NIET de kamer die wij hadden gezien op de touroperator site na 2 uur klagen aan de balie kregen wij de kamer die op de site stond. Dag 1 was alles netjes en proper de volgende dagen werd er zeker en vast niet meer gepoetst, het stof lag steeds overal alsook het zelfde papiertje onder het bed 9 dagen lang. In het hoofdgebouw werden de kamers wel grondig gepoetst , hebben dit zelf gezien.
Het personeel was wel vriendelijk, maar zochten niet echt contact, verboden?
Prijs kwaliteit vind ik dit de prijs die wij betaald hebben zeker niet waard !
Het eten was lekker, maar steeds hetzelfde. Voor een plaatsje aan het zwembad moest je om 5-6 uur opstaan om toch nog een stoel te kunnen bemachtigen.
We hadden veel meer verwacht van dit 5* hotel en zou het niet aanbevelen.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Zeer mooi uitzicht"traducir
Adrie

29/07/2014 Het resort heeft een geweldig uitzicht en is zeer uitgebreid.
Je moet trappen klimmen om ergens te komen maar dit staat overal vermeld.De bedjes reserveren in het hoogseizoen is een drama, er zijn veel te weinig bedden voor iedereen.Het animatie team doet overdag heel erg zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken .De shows 's avonds zijn op een enkele keer na wat minder Het ontbijt was prima,De lunch was niet erg gevarieerd, bij het diner kwam je toch wel vaak hetzelfde tegen. Er stonden twee barbeques waar niet veel variatie was. Was er vis dan kon je alleen uit vis kiezen. Het eten was ook erg vaak koud als je wat later kwam [De au bain marie werd n.l. niet aangezet] . De obers waren vaak rond uit onvriendelijk op enkele uitzonderingen na. Bij de receptie werd je keurig netjes geholpen en vaak in het Nederlands En ook door Dannielle de hostess van de TO werd je zeer vriendelijk geholpen. Nadeel: Na 12 uur was er nauwelijks plaats om ergens te zitten ivm sluiten Cafe Turk.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Fantastisch!"traducir
Astrid

09/08/2014 Het complex staat op de top van een berg. Er is in de directe omgeving geen dorp, boulevard of iets dergelijks. Maar voor € 1,50 per persoon ben je in 10 minuten in Bodrum waar je uren kunt rondstruinen in de leukste winkels.
Het personeel van dit complex werkt keihard om het iedereen naar de zin te maken en ondanks dat ze dat in 45 graden moeten doen gaat de lach niet van hun gezicht. Ze zijn zeer behulpzaam, hebben tijd voor een praatje en zijn gezellig en vrolijk. Het eten is in buffet vorm en is zeer zeer uitgebreid. Je moet wel een heel erg moeilijker eter zijn als je hier niets naar je gading vindt. Bijvoorbeeld bij het ontbijt zijn er 10 soorten brood, 10 soorten ontbijtgranen, wel meer dan 15 soorten zoete broodjes, gebakken/gekookt en scrambled eieren. Pannekoeken, allerlei soorten fruit. Alles zeer hygienisch en goed gekoeld of juist verwarmd. Door het hele complex kun je uit de koelkast flesjes water halen en bij aankomst ligt er al 1 klaar in de koelkast van de kamer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: