Evaluaciones Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****

9,3

25 abril 2014

Bodrum Holiday Resort & Spa*****
Evaluaciones Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****
Icmeler Koyu Kizilagac Mevkii, TR-48400, Içmeler (Bodrum)

Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa ha obtenido 7,9 sobre 10, basado en 992 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Içmeler (Bodrum). Además puedes encontrar 464 Fotos de vacaciones de Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mar Egeo. Compara Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** con otros alojamientos en Içmeler (Bodrum).
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Bodrum Holiday Resort & Spa***** / Içmeler (Bodrum). Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

8,1
9,3
"Super vakantie"traducir
inge

30/10/2013 We zaten in hoofd gebouw. Super grote kamers. we hadden een 2 kamer app. zicht schuin op zee! kleine balkons, we hadden er 2. maar de kamers erg ruim , en netjes. Badkamer ruim! Dagelijks schone handdoeken. Badlakens kun je elke dag ophalen bij toweldesk!
De accommodatie ligt net buiten bodrum aan einde van straat. waar ook eindstation is van de dolmus busje. de accommodatie is tegen de bergen op gebouwd, mooie groene tuinen maar wel veel trappen en schuine hellingen. Maar dat staat duidelijk vermeld in brochure...
personeel is erg vriendelijk ook einde van seizoen.
De eetgelegenheden zijn ook prima, genoeg keuze, en elke avond wat anders van de grill! grote ruime zaal, in de herfst vakantie prima van grote....
Erg kind vriendelijk. kids vonden het erg fijn daar
leuke Kids club. Onze kids waren meer bij de kids club dan gewoon bij ons en het zwembad.
conclusie wij hebben een super vakantie hier gehad! relaxen en genoten van het heerlijke weer!

Fam. con jóvenes, Oct 2013
"Beste hotel voor het geld tot nu toe!"traducir
André

29/10/2013 De accommodatie is veruit het beste voor het geld wat wij in 12 jaar Turkije hebben mee gemaakt. Wij snappen niet dat mensen een laag cijfer geven en daarom geven wij overal een 10 voor om die belachelijke lage cijfers te compenseren.
De omgeving is mooi maar je moet goed te been zijn met een geweldig uitzicht aan de zeekant.
In de nabije omgeving is niet zo veel maar op 4 km is Bodrum waar genoeg te beleven is.
Het personeel is behulpzaam en iet wat stug.
De Prijskwaliteit verhouding is zeer goed.
Er is 24 uur eten en drinken op verschillende locaties. Het eten is gevarieerd en voor de klagers over te lauw eten hebben ze zelfs een magnetron om je eten op te warmen. Er zijn 3 zwembaden op verschillende niveau`s en je kan aan de zee kant relaxen op bedjes.
De kamers worden elke dag schoon gemaakt en schone handdoeken.
Het is kind vriendelijk voor alle kinderen. Er is vertier en kinderdisco, speel en zwem gelegenheden voor klein en groot. Je hebt ook nog een animatie team.

Amigos, Oct 2013
"Mooi tegen steile heuvel gelegen hotel"traducir
mevrouw Advokaat

01/11/2013 Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Kamers in hoofdgebouw zijn goed, de hoog tegen de heuvel gelegen bijgebouwen hebben een douche met het formaat van een postzegel en een soort grote theedoek als beddengoed, jammer want ze zien er wel erg leuk uit. Vanuit het restaurant met aardig personeel en goed eten, heb je een prachtig uitzicht over zee. Mooie zwembaden en tuinen. Er ontbreekt een gezellige ruimte waar je 's avonds rustig en met sfeerlicht kunt zitten. Voor 1,50 brengt het dolmusbusje je naar Bodrum.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Bodrum Holiday...

Con mi pareja, Oct 2013
"Dit is geen 5 sterren waard !"traducir
Mieke en Ruud

19/10/2013 Omdat het weer ons erg goed gezind was hebben we toch een prima vakantie gehad echter dit was niet te danken aan het resort. Ik wil niet zeggen dat het slecht is maar dit is echt geen 5 sterren waard. Wij kregen een clubkamer waarvan je de tranen in de ogen springen. Geen normale stoel waarin je even kon gaan zitten lezen, maar alleen een bed en twee eetkamers stoeltjes. De kamer is erg klein en de douche zo mogelijk nog kleiner. Op de bedden geen normale dekbedden met hoes oid maar een of ander gazig sprei. Later wel een laken gevonden dat we er maar onder gelegd hebben. Elke dag schone handdoeken maar van schoonmaken van de kamer was geen sprake. Elke kamer een balkon stond in de brochure maar die van ons was bijna te klein om op te staan laat staan om op te zitten. Het eten was redelijk gevarieerd echter bijna altijd niet goed op temperatuur tot gewoon koud. Personeel op een enkeling na vriendelijk maar niet overdreven.
Al met al geen aanrader.

Fam. con jóvenes, Oct 2013
"Dit nooit meer"traducir
helga

21/10/2013 je zit overal ver vandaan je kan met het dolbusje gaan maar als je een beetje pech hebt krijg je zoon gek die met muziek hard aan hard naar boven reed over de donkere smalle wegen

Fam. con niños , Oct 2013
"Heerlijk resort op mooie locatie"traducir
Stefan de Buck

18/10/2013 Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie. Mooie kamer met prachtig uitzicht op zee in het hoofdgebouw. Zwembaden heerlijk, animatie goed, eten was lekker en vers bereid. Dit resort is een echte aanrader!

Fam. con niños , Oct 2013
"'Fantastische plek!' of 'Dit nooit meer.'"traducir
Chantal Johan J-Jay

17/10/2013 Wij hebben hier een super vakantie gehad. Kamer was schoon werd dagelijks schoongemaakt en ons bed werd mooi versiert. Eten was goed ruime keuze wel veel het zelfde elke dag bbq. Vriendelijk personeel dat 6 dagen 12 uur per dag aan het werk is. Leuk om te doen boottocht en dolfijn zwemmen en de Spa hamman is zeker een aanrader. Nadeel slecht Engels sprekend. Wij denken eraan om volgend jaar weer terug te gaan.

"Super vakantie hier gehad!"traducir
Sanne

14/01/2014 Begin oktober 2013 zijn we in dit hotel verbleven. Wat een luxe en wat kun je hier ontspannen. Het eten, met live-cooking, was super. Veel keuze, altijd warm en heerlijk! Ook overdag kun op de verschillende plekken iets eten of drinken. Handdoekenservice heel handig, je hoefde eigenlijk geen badhanddoeken mee te nemen. Ook gemakkelijk de dove zeep en shampoo op je kamer. Zwembaden prima! Kortom geslaagde vakantie en echt een aanrader.

Amigos, Oct 2013
"Zeker weten meer dan 5 sterren waard!"traducir
Patricia

14/10/2013 Wij zijn net terug van een onvergetelijk heerlijke vakantie in het bodrum holiday resort! Ongelovelijk dat mensen hier op zoover zitten te klagen! Mensen trek hier niks van aan! Is allemaal onzin wat er gezegd word! Het eten is verukkelijk! Heerlijk krakend vers! En veel smaak! Wij hadden geboekt voor de voordeelkamer, maar kwamen in het hoofdgebouw terecht zelfs met kamer op zee. Je moet inderdaad niet een clubkamer boeken. Ja inderdaad veel trappen, en dat zie je ook op de site als je boekt, als je hier aan irriteeerd moet je gewoon niet boeken! Schimmel valt hartstikke mee, zwembad is erg schoon! Personeel is vriendelijk! Goede animatie! Voor de prijs wat wij betaald hebben is het zeker meer dan waard! Alles is schoon en netjes! Veel engelse in het hotel, maar als je een beetje moeite doet en een praatje maakt zijn het super leuke mensen! Helaas hadden de schoonmaakjuffen niet alles compleet aan handdoeken enz, en bed werd niet altijd opgemaakt. Maar daar klagen wij niet over!

Con mi pareja, Oct 2013
"Alweer voor de tweede keer genoten"traducir
Hans

20/10/2013 Eten was deze keer geweldig ( 4 kilo aangekomen).
Jammer dat het schoonmaak personeel al het idee had dat het seizoen al was afgelopen want die gooiden er maar met de pet naar. Alleen het hoog nodige werd gedaan en zelfs dat niet altijd.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente