Evaluaciones Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****

8,8

1 agosto 2014

Bodrum Holiday Resort & Spa*****
Evaluaciones Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****
Icmeler Koyu Kizilagac Mevkii, TR-48400, Içmeler (Bodrum)

Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa ha obtenido 7,9 sobre 10, basado en 1022 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Içmeler (Bodrum). Además puedes encontrar 503 Fotos de vacaciones de Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa*****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Turquía. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Mar Egeo. Compara Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa***** con otros alojamientos en Içmeler (Bodrum).
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Bodrum Holiday Resort & Spa***** / Içmeler (Bodrum). Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

8,8
Fam. con niños , Jul 2014
"Een aanrader voor families"traducir
Elke Landuyt

29/07/2014 Wij verbleven een weekje in dit hotel. Het was zeer aangenaam een heel groot domein met verschillende leuke bezigheden. Dit is zeker een aanrader voor families met kinderen -18. De zwembaden zijn zeer aangenaam maar je moet je wel 'haasten' voor een ligstoel te bemachtigen. Het eten is zoals in ieder all-in hotel goed uitgebreid maar wel vaak het zelfde. Het personeel is zeer vriendelijk en doet heel hard zijn best. De kamers worden wel niet elke dag gekuisd misschien door gebrek aan organisatie. Natuurlijk zie je aan zwembaden ook vuil liggen maar dat wordt 9/10 veroorzaakt door het volk zelf. Voor kleine kindjes wordt er ook heel veel animatie gedaan ook voor jongeren. Het animatieteam is echt g e w e l d i g. Aan het hotel zelf kan je een dolmusbusje nemen die er om de 10 min is en rijdt tot 5u ' s nachts. Op circa 10 min ben je in Bodrum city waar heel toffe winkeltjes zijn en restaurantjes. In juli, augustus mag je zeker rekenen op een 40 graden.

Con mi pareja, Jul 2014
"Zeker niet voor herhaling vatbaar !"traducir
Bottaro-De Wilde

29/07/2014 Het uitzicht en de tuin van het hotel was zeer mooi, verzorgd ook. Maar de kamer die wij eerst toekregen was VERSCHRIKKELIJK ! Schimmel op de hoofdkussens, op de nachtkastjes ook het bed zelf was alles behalve goed ! Dit was NIET de kamer die wij hadden gezien op de touroperator site na 2 uur klagen aan de balie kregen wij de kamer die op de site stond. Dag 1 was alles netjes en proper de volgende dagen werd er zeker en vast niet meer gepoetst, het stof lag steeds overal alsook het zelfde papiertje onder het bed 9 dagen lang. In het hoofdgebouw werden de kamers wel grondig gepoetst , hebben dit zelf gezien.
Het personeel was wel vriendelijk, maar zochten niet echt contact, verboden?
Prijs kwaliteit vind ik dit de prijs die wij betaald hebben zeker niet waard !
Het eten was lekker, maar steeds hetzelfde. Voor een plaatsje aan het zwembad moest je om 5-6 uur opstaan om toch nog een stoel te kunnen bemachtigen.
We hadden veel meer verwacht van dit 5* hotel en zou het niet aanbevelen.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Zeer mooi uitzicht"traducir
Adrie

29/07/2014 Het resort heeft een geweldig uitzicht en is zeer uitgebreid.
Je moet trappen klimmen om ergens te komen maar dit staat overal vermeld.De bedjes reserveren in het hoogseizoen is een drama, er zijn veel te weinig bedden voor iedereen.Het animatie team doet overdag heel erg zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken .De shows 's avonds zijn op een enkele keer na wat minder Het ontbijt was prima,De lunch was niet erg gevarieerd, bij het diner kwam je toch wel vaak hetzelfde tegen. Er stonden twee barbeques waar niet veel variatie was. Was er vis dan kon je alleen uit vis kiezen. Het eten was ook erg vaak koud als je wat later kwam [De au bain marie werd n.l. niet aangezet] . De obers waren vaak rond uit onvriendelijk op enkele uitzonderingen na. Bij de receptie werd je keurig netjes geholpen en vaak in het Nederlands En ook door Dannielle de hostess van de TO werd je zeer vriendelijk geholpen. Nadeel: Na 12 uur was er nauwelijks plaats om ergens te zitten ivm sluiten Cafe Turk.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Paradijs"traducir
maes

20/07/2014 Bodrum Holiday Resort & Spa is een paradijs, prachtig uitzicht op een rustgevende mooie blauwe baai, fijne mensen die er werken,van obers tot kuisvrouwen tot managers, leuk en goed animatie team. Het eten is lekker met véél variatie. Wij hebben niet a la carte gegeten, omdat wij geen zin hadden om s'morgens vroeg 1 tot 2 uur in file te gaan staan om toch maar een plaatsje te bemachtigen. De kamers worden spijtig genoeg nooit echt gekuist, wij hebben onder de bedden papiertjes gelegd die er 11 dagen op dezelfde plaats hebben gelegen.Water word er nooit gebruikt om de kamers te kuisen. Het zwembad is mooi en groot, maar zou ook af en toe mogen worden gekuist, er is ook een zwarte rand boven het zwembad, dat niet echt fris oogt. Parasols en ligbedden aan het zwembad zijn er zeker véél te weinig.
Zowel het ontbijt, middagmaal als avondmaal kan je nuttigen op het buitenterras,alléén tijdens het middagmaal en avondmaal zat niemand buiten te eten, reden : Geen parasols, bij 45° Graden.

Fam. con niños , Jun 2014
"Voor herhaling vatbaar!"traducir
veronica

11/07/2014 Geweldig Hotel, Goed eten, Fijn Personeel, wij zaten in het hoofdgebouw Perfecte kamer, goede service, Fantastische plek, Bodrum is heel mooi en het stadje heel gezellig. Haven Toppie, Boottocht regelen in de haven zelf, (goedkoper) ....echte schipper en zoon, ook privé tochten te regelen, perfecte boot om een dag te gaan varen , echt doen als je daar bent!! Slecht ter been niet boeken, veel klimpartijen en afdalingen i.v.m. rots ligging aan de zee, even wennen maar maakt niet uit voor alles wat je ervaart. Top hotel!!!

Fam. con jóvenes, Jun 2014
"Geweldige plek!"traducir
Sietske van Malsen

20/06/2014 Mooi ruim opgezet hotel. Veel niveauverschillen waardoor mooi uitzicht. Personeel kan Nederlands of Engels spreken. Ook zonder fooi halen ze gewoon drankjes voor je op. Ze groeten je als je langs loopt en lachen altijd. Er is veel personeel met humor. We hebben veel gelachen en zouden alleen al voor het personeel/animatieteam nog een keertje terug willen komen. Animatie zeer goed! Hoofdzakelijk Engels. Ruime zeer schone kamers, goede handdoekservice. Geen nadeel gehad van het handdoekje leggen. Gewoon handdoeken aan de kant leggen ls er niemand bij is. We hadden (met zijn vijven) dus alijd plek.
Eten warm en gevarieerd. Nooit geen lege bakken aangetroffen.
Minpuntjes zijn er altijd. Maar in di geval niet noemenswaardig.
Alles met elkaar een hele fijne vakntie gehad. Absoluut een aanrader voor mensen die goed te been zijn.

Fam. con jóvenes, 2014
"Geweldig!"traducir
Peggy

07/06/2014 Heerlijke vakantie gehad. De familiekamers is het hoofdgebouw zijn echt super, 2 ruime slaapkamers, grote badkamer en een aparte zitkamer.
Animatieteam is gezellig en hebben voor ieder wat wils. Het uitzicht is prachtig, kortom genoten. Enige minpunt is het gedoe met de handdoeken bij het zwembad/

Fam. con niños , Jun 2014
"Prima complex"traducir
fam. van olphen

18/06/2014 goede prijs kwaliteit verhouding. Je krijgt genoeg voor zo'n aantrekkelijke prijs. als je beter wil, moet je meer betalen. voldoende aanbod aan activiteiten. genoeg zwembaden, prima 'strand'. handdoekje leggen is vervelend maar bij het strand was genoeg ruimte. buffet was super. gerechten vers bereid, geen blikvoer. Veel keuze en variatie op de grill. wel Veel trapjes en heuvel op heuvel af. Met kleine kinderen of als je slecht ter been bent niet handig. Maar wij hadden er geen probleem mee. vriendelijk personeel. Nederlands+ sprekend bij de receptie. Wij hadden een familie kamer 'onder' het zwembad. beetje muf, en gehorig. Vooral de disco van 23.00 Tot 01.30. oordopjes zijn een must. wel leuk met een vide en terrasje voor de deur. Mooi tussen zwembad en strand in en dichtbij het restaurant. conclusie: Voor de prijs die wij betaald hebben een uitstekende vakantie.

Fam. con jóvenes, Jun 2014
"Heerlijk resort !"traducir
Harry Hoff

13/06/2014 We hebben in Bodrum een heerlijke vakantie gehad. Personeel was uitermate vriendelijk.De mojito heerlijk! Eten zeer gevarieerd. Kamers in hoofdgebouw gewoon ruim en goed. Ik deel de mening van de fam van Leeuwen over het eten absoluut niet. In 7 dagen tijd bij het diner niet 1x hetzelfde van de grill gehad. Iedere avond variatie. Heerlijke zwembaden.
handdoekservice is ideaal. Handdoekje leggen is inderdaad irritant.

Fam. con niños , May 2014
"Absoluut geen 5*"traducir
Fam.van Leeuwen

08/06/2014 Geen 5 sterren waard,deze indruk word wel gewekt bij de advertentie's en via internet.
Zeer slechte internetverbinding.
90% van personeel ongeinteresseerd,en spreekt geen engels .....
eten geen variatie muv ontbijt
geen toezicht bij zwembaden van personeel
te weinig bedden,wat weer het zeer irritante handoekje leggen betekent.
Als je personeel iets vraagt,snappen ze daar niks van.
beddengoed is vies en wordt te weinig verschoond
veel 'gepluk' aan kleinere kinderen,wat toch vervelend is
animatie voor kleine kinderen begint te laat (21.00/21.30)
animatie-team voelt zich wel zeer populair t.o.v de gasten
Wij gaan volgende keer weer lekker naar een Crystal keten hotel wat echt een 5 sterren hotel is
Pluspunten : uitzicht is waanzinnig, veel zwembaden, 10% van het personeel wat wel zijn best doet, ruime kamers, zeer weinig russen, rust op de kamers
Wij gaan nooit meer hier heen, iest wat wij veel gehoord hebben bij het einde van onze vakantie van andere gasten........

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: