Desde kr 995
Storfors***
Evaluaciones Hotel Storfors***
Tallbacksgatan 9, 68830, Storfors

Hotel Storfors ha obtenido 9,9 sobre 10, basado en 9 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Storfors*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Storfors. Además puedes encontrar 31 Fotos de vacaciones de Hotel Storfors*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Suecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Värmlands. Compara Hotel Storfors*** con otros alojamientos en Storfors.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Storfors*** / Storfors. Pero puedes agregar una.

9 evaluaciones para Storfors***

9,6
9,8
Con mi pareja, Oct 2013
"Een echte topper!!!!!"traducir
Wilma

07/11/2013 Hallo Mijke & Femke,
Wat hebben we het fijn gehad bij jullie. We hebben genoten van een fantastische week, gezellige avonden, het lekkere eten maar vooral van jullie gastvrijheid. Wat een plek! Niets is jullie teveel. Wij willen graag weer een keer terug komen. Het was een vakantie om niet te vergeten. We wensen jullie heel veel succes en tot in de winter.

Groetjes Johan & Wilma

Con mi pareja, Sep 2013
"Zeker de moeite waard!"traducir
Wilma Akkerman

02/10/2013 Lieve Mijke, Femke, Chris & Wil, bedankt voor de warme ontvangst en de gezelligheid die we hebben gehad. We hebben heerlijk geslapen en gegeten en ontzettend genoten jullie verhalen. Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!

Con mi pareja, Abr 2012
"Meest gastvrije hotel wat ik ken"traducir
Annemieke van Vliet

06/06/2012 Zeer persoonlijke ontvangst. Niets is teveel. Een plek als Cheers: 'where everybody knows your name'...

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Storfors*** en...

Con mi pareja, Ago 2011
"Gemoedelijk familiehotel, zeer mooie omgeving"traducir
mtmans

17/08/2011 In dit hotel heerst een warme gemoedelijkheid, de eigenaars doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Wij hadden een ruime kamer met een goed bed. Het hotel ligt op een prima plaats in Värmland en de eigenaars kunnen van alles vertellen over de bezienswaardigheden en recreatiemogelijkheden in de buurt.

Con mi pareja, Jul 2011
"Authentiek zweeds hotel in een practige omgeving"traducir
Tineke en Gerard

06/08/2011 Hotel storfors is een zeer mooi hotel met een zeer hoog service nivo Wil, femke, Chris en meyke zijn er de gastheren/vrouwen en maken het verblijf zeer aangenaam. Ontbijt en avondeten zijn subliem en wij komen er zeker terug. Omgeving is rustig en prachtig gelegen in de zweedse bossen en meren. groetjes Tineke en Gerard.

Con mi pareja, Jun 2011
"Vriendelijkheid, luxe in een magnifieke omgeving."traducir
Jan en Mieke

28/08/2011 We hebben volop genoten. Van een warm welkom tot het warme afscheid. Prachtige grote luxueuse kamers, vriendelijke eigenaren en personeel, heerlijke ontbijtbuffetten en een spannende omgeving. Vele meren, wandelroutes en activiteiten! We komen zeker terug, nog vele malen.

Fam. con jóvenes, Jul 2010
"We gaan dit jaar weer"traducir
colliebeer

04/01/2011 wat hebben we genoten van onze eerste echte vakantie met de kinderen( 9 en 12 jaar) in dit hotel.
we zijn een week geweest en hadden de familie kamer gereserveerd.
een mooie kamer met veel ruimte. het ontvangst en de informatie van de eigenaren was super. we hebben veel gedaan en gezien.achter het hotel hebben de kinderen in de stroom gespeeld en vonden het een super vakantie.
het eten dat door de eigenaren zelf wordt verzorgt is erg smaakvol en genoeg.

de keuze van vakantie bestemming voor dit jaar was ook dan snel gemaakt.
maar nu gaan we 12 dagen !!!

Con mi pareja, Oct 2008
"Thuiskomen in Zweden!"traducir
Sas en Karin

06/11/2008 Feel free to feel welcome......en zo voelt het ook in Hotel Storfors in Varmland in Zweden.
Chris, Mijke, Femke en Will staan garant voor een supergeweldige tijd en vertellen je heel veel over de omgeving en alles wat er te doen is in dit prachtige land.
Wat een bofkonten zijn wij dat wij juist dit hotel hebben gekozen om te verblijven en daardoor 4 bijzondere mensen hebben mogen ontmoeten. Wij zijn heel blij met dit warme contact en hopen nog heel vaak met elkaar het glas te heffen. En als er niets te vieren is......dan verzinnen we wel iets!!

een dikke knuffel van Sas & Karin

Con mi pareja, Mar 2008
"Superhotel"traducir
Dimfie

11/03/2014 Wat een geweldige gastvrije mensen zijn jullie. Heerlijk hotel, heerlijke bedden en ook heerlijk gegeten.

¿En qué país prefieres conducir?