Evaluaciones Villa Hornkullen****

Hornkullen****
Evaluaciones Villa Hornkullen****
Hornkullsvägen 5, 68090, Nykroppa

Villa Hornkullen ha obtenido 9,4 sobre 10, basado en 4 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Villa Hornkullen**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Nykroppa. Además puedes encontrar 24 Fotos de vacaciones de Villa Hornkullen**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Suecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Värmlands. Compara Villa Hornkullen**** con otros alojamientos en Nykroppa.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Hornkullen**** / Nykroppa. Pero puedes agregar una.

4 evaluaciones para Hornkullen****

9,1
9,5
Fam. con jóvenes, Ago 2011
"Een heerlijke vakantieplek, een aanrader!"traducir
Sylvia
Cantidad de espacio

10/11/2011 Vakantiewoning: een heerlijk huis, van alle gemakken voorzien. Moderne inrichting maar vooral gezellig. Heerlijke bedden!
Veel ruimte om de woning, en een prettige veranda.
Op (korte) loopafstand naar een meer met prima zwemwater. Ook vlakbij het bos. Tip: ga eens kijken bij de Zilvermijn, mooi daar. Ook om te wandelen (ook elanden gespot).
Omgeving: veel wandelmogelijkheden maar bezoek ook eens Orebrö en het oude stadsdeel Wadköping, Kristinehamn, de sluis bij Storfors enz.
Al met al een aanrader deze plek! Zeker voor gezinnen met jonge kinderen, maar ook met tieners.
Eigenaar verstrekt je veel handige informatie en de nederlandse beheerster is heel hartelijk!

Con mi pareja, Ene 2011
"Geweldige vakantie plek...."traducir
R.Groenestein
Cantidad de espacio

24/01/2011 Een geweldige plaats om vakantie door te brengen. Wat een geweldig smaakvol ingericht huis......We hebben het echt geweldig naar onze zin gehad....de omgeving is prachtig en de gastvrouw geweldig behulpzaam. Ook de eigenaar doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Zo rustig iets wat we in het westen van Nederland missen. En genoeg te doen......Hebben heerlijk over het bevroren meer gewandeld en prachtige uitstapjes gemaakt naar het hoger gelegen platte land en naar Noorwegen. Voor een onbezorgde vakantie moet je hier zijn ....Wij geven dit huis een dikke tien...ook de prijs kwaliteit verhouding is prima.....Helemaal top...
Deze plaats en Zweden stelen je hart.......

Con mi pareja, 2010
"Geweldig huisje, komen graag nog eens terug!"traducir
Nienke Meijvogel-Bl...
Cantidad de espacio

20/12/2010 We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit huisje. Moderne inrichting (maak je in Zweden wel anders mee) en ook onze honden waren van harte welkom. Ook de luxe van een ligbad en sauna konden we erg waarderen. Nederlandse televisie is niet noodzakelijk, maar als je het hebt toch wel erg prettig. Ook fijn, Nederlandse beheerders, als je bijv. plotseling een arts nodig hebt is het gemakkelijk communiceren.
De omgeving kenden we al, maar ook de omgeving rond het huisje was voor ons ideaal. De straat uitlopen en we stonden met de honden in het bos.
We zijn al jaren vaste Scandinavië-gangers, hebben heel wat huisjes geprobeerd, maar dit huisje staat zeker in onze top 3. We komen dan ook graag nog eens terug.

Fam. con niños , Ago 2009
"Een fantastische tijd gehad in dit prachtige huis."traducir
Monique Hooijman

06/10/2010 Beoordeling opgesteld door Monique (Enkhuizen, Nederland) de 28/05/2010 voor een verblijf in 8/2009

We hebben enorm genoten van dit huis. Alles is er aanwezig voor een heerlijk relaxte vakantie.Rond het huis een grote tuin waar de kinderen fijn kunnen spelen.
Je loopt zo uit het huis de natuur in, het is daar prachtig. Het is ook zeer geschikt voor grote gezinnen. Een echte aanrader!

¿En qué país prefieres conducir?