Evaluaciones Parque de vacaciones Säfsen Resort***

22 diciembre 2014

Säfsen Resort***
Evaluaciones Parque de vacaciones Säfsen Resort***
Säfsbyn, SE-770 10, Frederiksberg

Parque de vacaciones Säfsen Resort ha obtenido 8,4 sobre 10, basado en 133 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Parque de vacaciones Säfsen Resort*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Frederiksberg. Además puedes encontrar 229 Fotos de vacaciones de Parque de vacaciones Säfsen Resort*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Suecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Dalarnas. Compara Parque de vacaciones Säfsen Resort*** con otros alojamientos en Frederiksberg.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Säfsen Resort*** / Frederiksberg. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

133 evaluaciones para Säfsen Resort***

8,1
8,2
8,8
7,2
Con mi pareja, Sep 2014
"Prima locatie om te genieten van rust en ruimte."traducir
meneer de Vries
Sitios para comer

23/09/2014 Mooie bungalow voorzien van sauna, vaatwasser, etc. Ruim opgezet vakantiepark in prachtige omgeving. Volop gelegenheid om te wandelen, fietsen (heuvels!) en vissen. Zeer rustige omgeving. Cultuur of vermaak ligt wel op enige afstand.

Con mi pareja, Sep 2014
"Prachtige zonsondergangen en wat een rust!"traducir
Bert
Sitios para comer

23/09/2014 wij vonden deze accommodatie geweldig! Prachtig huisje, keurig schoon! Uitermate vriendelijke mensen aan de balie, alle zweden die wij hebben ontmoet waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een stuga vlak bij het meer. Voor mensen die minder goed te been zijn, realiseer dat het een wintersportgebied is en daardoor zeer heuvelachtig.
Ook dien je je goed te realiseren dat wanneer je zoals wij buiten het seizoen hier naar toe gaat, nagenoeg alle musea, attracties etc niet open zijn, zeker niet door de weeks!
Zweden is een groot een dunbevolkt land. Je hebt geen (grotere) supermarkt en benzinestation direct om de hoek, je moet hiervoor een behoorlijk aantal kilometers rijden. Dit geldt eigenlijk voor alles; musea en attracties. Zorg altijd dat een mobiel en tomtom bij je hebt als je pad gaat. En als van uit eten houdt.... helaas! Wij troffen zeer weinig (aantrekkelijke) restaurantjes aan in dit voor de rest geweldige land!

"Mooie plek"traducir
Petra den Ambtman
Sitios para comer

20/09/2014 Mooi resort in een prachtige , rustige omgeving, alleen niet in het laag seizoen gaan, want alles is gewoon dicht, je kunt er dan alleen vrijdag of zaterdagavond gebruik van het restaurant maken, maar zelfs bij tijdig opgeven, was alles 'vol'. Een beetje supermarkt in de buurt, was toch al gauw 50 km verder op, evenals het tanken, dat kon in de buurt alleen op ma-wo en vrijdagmiddag en alleen betalen met visa-card, maestro of contant kon niet. Deze reis via de Anwb geboekt, maar omdat alles ver uit elkaar ligt, is 8 dagen lang genoeg om de omgeving te zien. Wil je meer van het land zien, is rond reizen een aanrader.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Parque de vacaciones...

Fam. con niños , Sep 2014
"Prachtig accommodatie."traducir
meneer Assink
Alojamientos

24/09/2014 Geweldig complex en goed uitgeruste stuga,s. Service aan de balie was ook goed. Leuk, klein supermarkje op het terrein.

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Ruim park, huisje 432 perfect"traducir
Frans
Alojamientos

24/09/2014 Nieuw ingericht en ruim huis voor 5 personen geschikt (3 kids) met sauna afwasmachine royale veranda en uitzicht over meer in de verte. Vlak naast wandelpaadje die bij dat meer uitkomt. De speelplekjes tussen de huizen zijn wat saai en steeds hetzelfde (schommel en zandbak geloof ik), maar bij receptie is een grotere speeltuin en binnespeelplek voor kleine kinderen. Ook wordt daar 1 of 2 keer per week klimwand en boogschieten georganiseerd tegen betaling.

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Nederlandse enclave in afgelegen vakantiepark"traducir
Fam.van Osch
Sitios para comer

18/08/2014 Een heel groot park, zeer netjes en mooi (af)gelegen. Van alles te doen qua activiteiten en ook een compleet en betaalbaar supermarktje op het park. Onze bungalow was goed verzorgd en comfortabel ingericht.
95% van de gasten op het park was Nederlands, waardoor we niet echt het gevoel hadden ver weg van Nederland te zijn.

Fam. con niños , Ago 2014
"Mooi ruim park in rustige omgeving"traducir
Fam. Geurts
Alojamientos

31/08/2014 Mooi ruim park in rustig omgeving. Wij hadden een huisjes met 2 slaapkamers, complete ingerichte keuken (inclusief oven), grote veranda, badkamer met sauna en een droogkast. Uitzicht was super. (huisje 137). Wij zijn hier 5 nachten geweest en was het eerste park van onze rondreis. Huisje was verder netjes en schoon. Hebben niet gegeten op het park.
Het weer viel tegen, veel regen en lage temperaturen. Niet echt typisch Zweeds zomerweer. Toch nog één middag kunnen zwemmen in het meer. Verder veel gewandeld in de omgeving. De fietstrein in Sagen in een aanrader.

"Heel mooi park"traducir
vonnemon
Alojamientos

19/08/2014 Dit was het eerste park in onze Zweden in een notendopreis. Het park ligt wat afgelegen midden in een natuurpark, erg mooi. Het is een groot vakantiepark en wordt geboekt door Nederlandse reisorganisaties, daardoor veel Nederlanders (maar dat weet je als je een groepsreis boekt... voor ons dus geen probleem).
We hadden een heel mooi luxe huisje (174) met sauna, vaatwasser, oven, magnetron en bbq.
De bedden lagen heerlijk en ook de droogkast is super fijn.
De meeste huisjes zijn van particulieren en worden vervolgens verhuurd.
OP het park is veel te doen (meer met glijbanen op een vlot, dag kano huren en naar diverse eilandjes kanoën... het eerste eilandje was een 'avontureneiland'..., wandelen, er is een supermarktje, midgetgolf, wandelen, ook zijn er activiteiten te boeken als klimmen, boogschieten, elandsafari, visschool.
In de omgeving is een fietstreintje (Sägen) wat een echte aanrader is.
Wij waren 3 nachten op dit park, achteraf hadden we hier liever een nachtje extra gebleven.

"Mooie vakantiehuisjes!!!"traducir
rayser765331
Alojamientos

03/12/2014 Erg mooie vakantiehuisjes met erg uitgebreid inventaris. Sauna, BBQ, DVD, etc etc. Wij hebben er enorm genoten met onze jonge kids(4,5 en 2 jaar oud). Heerlijk helder meertje onder aan de berg, loopafstand 5 minuten. Klein grasveldje om heerlijk te zonnebaden. Inclusief 2 glijbanen voor de kids in dat meertje. Leuke mini club voor de kids. Toen wij er waren waren er tot onze verbazing 95% van de gasten met een Nederlandse nationaliteit, toch een eindje van huis. De highlights zijn inderdaad op een afstandje. Zeker een uur rijden naar Borlinge of Falun. Hebben er 3 nachten gezeten en was een zeer positieve ervaring!! Zeker een aanrader voor wie van natuur houdt.

Fam. con niños , Jul 2014
"Mooi park, simpel huisje"traducir
p
Sitios para comer

31/07/2014 Mooie ligging, simpel huisje maar aanwezig wat nodig is. Wel hadden wij 2 grote bomen voor de veranda staan waardoor het erg donker was.
Leuk is een kanotocht over het meer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?