Evaluaciones Parque de vacaciones Säfsen Resort***

23 septiembre 2014

Säfsen Resort***
Evaluaciones Parque de vacaciones Säfsen Resort***
Säfsbyn, SE-770 10, Frederiksberg

Parque de vacaciones Säfsen Resort ha obtenido 8,3 sobre 10, basado en 127 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Parque de vacaciones Säfsen Resort*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Frederiksberg. Además puedes encontrar 224 Fotos de vacaciones de Parque de vacaciones Säfsen Resort*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Suecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Dalarnas. Compara Parque de vacaciones Säfsen Resort*** con otros alojamientos en Frederiksberg.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Säfsen Resort*** / Frederiksberg. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

Con mi pareja, Sep 2014
"Mooie plek"traducir
Petra den Ambtman
Sitios para comer

20/09/2014 Mooi resort in een prachtige , rustige omgeving, alleen niet in het laag seizoen gaan, want alles is gewoon dicht, je kunt er dan alleen vrijdag of zaterdagavond gebruik van het restaurant maken, maar zelfs bij tijdig opgeven, was alles 'vol'. Een beetje supermarkt in de buurt, was toch al gauw 50 km verder op, evenals het tanken, dat kon in de buurt alleen op ma-wo en vrijdagmiddag en alleen betalen met visa-card, maestro of contant kon niet. Deze reis via de Anwb geboekt, maar omdat alles ver uit elkaar ligt, is 8 dagen lang genoeg om de omgeving te zien. Wil je meer van het land zien, is rond reizen een aanrader.

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Nederlandse enclave in afgelegen vakantiepark"traducir
Fam.van Osch
Sitios para comer

18/08/2014 Een heel groot park, zeer netjes en mooi (af)gelegen. Van alles te doen qua activiteiten en ook een compleet en betaalbaar supermarktje op het park. Onze bungalow was goed verzorgd en comfortabel ingericht.
95% van de gasten op het park was Nederlands, waardoor we niet echt het gevoel hadden ver weg van Nederland te zijn.

Fam. con niños , Ago 2014
"Mooi ruim park in rustige omgeving"traducir
Fam. Geurts
Alojamientos

31/08/2014 Mooi ruim park in rustig omgeving. Wij hadden een huisjes met 2 slaapkamers, complete ingerichte keuken (inclusief oven), grote veranda, badkamer met sauna en een droogkast. Uitzicht was super. (huisje 137). Wij zijn hier 5 nachten geweest en was het eerste park van onze rondreis. Huisje was verder netjes en schoon. Hebben niet gegeten op het park.
Het weer viel tegen, veel regen en lage temperaturen. Niet echt typisch Zweeds zomerweer. Toch nog één middag kunnen zwemmen in het meer. Verder veel gewandeld in de omgeving. De fietstrein in Sagen in een aanrader.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Parque de vacaciones...

Fam. con niños , Ago 2014
"Heel mooi park"traducir
vonnemon
Alojamientos

19/08/2014 Dit was het eerste park in onze Zweden in een notendopreis. Het park ligt wat afgelegen midden in een natuurpark, erg mooi. Het is een groot vakantiepark en wordt geboekt door Nederlandse reisorganisaties, daardoor veel Nederlanders (maar dat weet je als je een groepsreis boekt... voor ons dus geen probleem).
We hadden een heel mooi luxe huisje (174) met sauna, vaatwasser, oven, magnetron en bbq.
De bedden lagen heerlijk en ook de droogkast is super fijn.
De meeste huisjes zijn van particulieren en worden vervolgens verhuurd.
OP het park is veel te doen (meer met glijbanen op een vlot, dag kano huren en naar diverse eilandjes kanoën... het eerste eilandje was een 'avontureneiland'..., wandelen, er is een supermarktje, midgetgolf, wandelen, ook zijn er activiteiten te boeken als klimmen, boogschieten, elandsafari, visschool.
In de omgeving is een fietstreintje (Sägen) wat een echte aanrader is.
Wij waren 3 nachten op dit park, achteraf hadden we hier liever een nachtje extra gebleven.

"Mooi park, simpel huisje"traducir
p
Sitios para comer

31/07/2014 Mooie ligging, simpel huisje maar aanwezig wat nodig is. Wel hadden wij 2 grote bomen voor de veranda staan waardoor het erg donker was.
Leuk is een kanotocht over het meer.

"Erg leuke accomodatie"traducir
georerne
Sitios para comer

03/08/2014 het is een goed park, netjes onderhouden. Het is een ski oord en in de zomerperiode hebben ze erg veel leuke activiteiten voor de kinderen, lekker in de natuur, rustig, huisjes staan mooi uit elkaar. Omgeving is prachtig, vol in de natuur. In de directe omgeving is weinig te beleven qua cultuur of dorpjes, dan is het een stukje rijden. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, uitstekend. Prijs kwaliteit is goed van deze huisjes, ze zijn erg leuk en gezellig ingericht, wij hadden de 4/5 bedden. Inrichting was gezellig, met complete keuken, vaatwasser, keurige badkamer, sauna (voor de liefhebber in de zomer).
Er is ook een restaurant, hier hebben we geen gebruik van gemaakt, was in buffet vorm en het zag er goed uit. Voor kinderen is er genoeg te doen, voetbal/speelveld, klimwanden, midgetgolf, discusgolf, zwemmen, kanovaren, trampoline springen (professioneel/betaald 10 eur 2 uur, erg leuk). Een aanrader als je in Dalarna vakantie wilt vieren

Fam. con niños , Jul 2014
"Prachtig park in nog mooiere omgeving"traducir
Rob
Sitios para comer

11/08/2014 Echte aanrader. De combinatie met nachtboot vanuit Kiel naar Göteborg en het park is echt leuk voor jong en oud. Super geregeld bij aankomst. Alles lag klaar. Inchecken binnen 5 minuten is super. Geen nare "tellijsten met dwangsommen" als het niet klopt.
Wel totaal andere vakantie dan een strand vakantie. Geen terrasjes e.d. maar veel natuur met goed aangegeven wandel en fietsroutes. De mountainbike routes die wij gedaan hebben staan te boek als eenvoudig tot gemiddeld. Ook deze waren best serieus te noemen.
Er wordt veel georganiseerd, van "visschool" tot elandtocht. Een echte doe vakantie!

"Heerlijke plek"traducir
jerbas1977
Sitios para comer

03/08/2014 Een van de mooiere parken tijdens onze reis.
Huis was mooi en groot (inc sauna). Er zit wel verschil in de ligging van de huisjes (sommige kijken bijv. prachtig over het meer uit).
Bij het meer is genoeg te doen voor de kinderen en alle prijzen zijn prima te doen (bijv kanohuur, wassen, winkeltje etc erg goed betaalbaalbaar)
Veel kennis bij de receptie over omgeving en activiteiten

Con mi pareja, Jun 2014
"Park midden in de natuur."traducir
majas
Alojamientos

09/08/2014 Prima huisje, van Nederlandse eigenaren. Schattig ingericht en super schoon. Het park is DE plek voor natuurliefhebbers. Schitterend wandelen zo uit het park. De auto kan het hele verblijf blijven staan. Prima winkel op het park. Lekkere verse broodjes, s morgens! (aardige eigenaren ook)
Frederiksberg is 3 x niks. Vergane glorie. Ook supermarktje is heel summier. Maar zorg dat je genoeg te eten en te drinken bij je hebt en je hoeft het park niet af. Wandelen, fietsen, zwemmen, varen, luieren, kortom vakantie.

Con mi pareja, May 2014
"Zeker een aanrader!"traducir
A. ter Beek

21/06/2014 Mooi park, ligt wel hoog! Vriendelijk personeel! Je kunt er geweldig wandelen vanaf het park! Zeker een aanrader! Jammer dat je internet alleen per uur kan kopen en dan nog alleen internetten in het hotel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?