Evaluaciones Parque de vacaciones Säfsen Resort***

28 julio 2014

Säfsen Resort***
Evaluaciones Parque de vacaciones Säfsen Resort***
Säfsbyn, SE-770 10, Frederiksberg

Parque de vacaciones Säfsen Resort ha obtenido 8,3 sobre 10, basado en 116 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Parque de vacaciones Säfsen Resort*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Frederiksberg. Además puedes encontrar 188 Fotos de vacaciones de Parque de vacaciones Säfsen Resort*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Suecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Dalarnas. Compara Parque de vacaciones Säfsen Resort*** con otros alojamientos en Frederiksberg.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Säfsen Resort*** / Frederiksberg. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

116 evaluaciones para Säfsen Resort***

8,2
8,8
7,5
Con mi pareja, May 2014
"Zeker een aanrader!"traducir
A. ter Beek

21/06/2014 Mooi park, ligt wel hoog! Vriendelijk personeel! Je kunt er geweldig wandelen vanaf het park! Zeker een aanrader! Jammer dat je internet alleen per uur kan kopen en dan nog alleen internetten in het hotel.

Fam. con niños , 2014
"Fantastische plek"traducir
Hans de belder
Sitios para comer

05/01/2014 Park in safsen was een super vakantie en zeker voor de klein kinderen

Fam. con jóvenes, Ago 2013
"Rustig gelegen park"traducir
mh.nijhuis
Alojamientos

30/08/2013 Wij hebben 3 nachten in type A (nr 412)gezeten (rondreis geboekt, ook in Orsa Grönklit, Idre Fjäll en Abbas Stugby geweest). Ruim huisje, 2 slaapkamers. Rustig park ondanks de hoeveelheid huisjes. Veranda's te klein om lekker op te zitten. Huisje rook erg naar 'hond', ik zou de volgende keer een 'huisdiervrij' huisje boeken. Badkamer met wc stonk enorm naar riool. Wifi kost 15 SEK voor 1 uur en 69 SEK voor 3 dagen. Wasmachine en droger kosten 15 SEK per was - of droogbeurt, je koopt munten bij receptie en kan wasmachine/droger reserveren. Zwemmen in het meer to de ingang of, nog beter, richting centrum rijden, bij Coop linksaf en na ong 1 km een meer ad linkerkant. Er is oven, magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat en droogkast. Leidingen in de douche lopen óver de muur, kans op verbranden van je voet als je ertegen aan staat. Tip:neem je eigen koekenpan/hapjespan mee! Wij hebben fietstocht 'Sifsen' gemaakt, geschikt voor families. Niet doen!!! Heel steil!!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Parque de vacaciones...

Fam. con jóvenes, Ago 2013
"Mooi aangelegd park, rust en ruimte"traducir
Jeroen
Sitios para comer

22/08/2013 Voor ons de eerste keer Zweden en het beviel ons goed.
We hadden chalet nummer 311. Vanuit de keuken een mooi uitzicht over het meer maar de varanda zat precies aan de verkeerde kant: zonder uitzicht, weinig zon en geen meubulair dus weinig buiten kunnen zitten...dat is een minpunt.
Het huisje is modern en comfortabel ingericht met een mooie haard en heerlijke sauna.
De inrichting zag er keurig en schoon uit.
De ouderslaapkamer heeft twee eenpersoonsbedden waardoor je met eenpersoonslakens en dekbedovertrekken uit de voeten kan.
De tweede slaapkamer heeft een stapelbed met (boven) een eenpersoonsbed en onder een twijfelaar (houdt dus rekening met eigen linnengoed)

Voorts zijn de vaatwasser (neem zelf blokjes mee!) , de oven, de droogkast en schoendroger leuke extra's.

Prima bedden en je ziet hoe je met Ikea alles mooi kan inrichten.. kortom; houdt je van rust, natuur en ruimte dan is dit een perfect park!

Con mi pareja, Ago 2013
"Super! Echt genoten."traducir
frederike blaauw
Sitios para comer

17/09/2013 Wat een mooi park! Wij hadden een gerenoveerd huisje voor 4-6 personen. Als verrassing zat hier een sauna in, heerlijk! Ontzettend gezellige huisjes met overdekte veranda waardoor je ook met iets minder weer buiten kan zitten. Even oversteken en je zit aan een prachtig meer met goede zwem- en vaargelegenheid. Prima parkwinkeltje, lekker eten in het restaurant en volgens mij ook nog meer dan genoeg te doen voor kinderen (die hebben we niet, dus minder op gelet).

Echt een aanrader!

Fam. con niños , Jul 2013
"Mooi resort voor actieve vakantiegangers"traducir
Charmaine Werkman
Sitios para comer

06/08/2013 Onze huisje was helemaal nieuw ingericht met sauna en uitzicht op het prachtige meer. Wij moeten zeggen dat daardoor het verblijf erg aangenaam was maar we realiseren ons dat dit anders kan zijn en als je een huis in het midden van het park treft.Het huis is wel wat aan de kleine kant voor een gezin van 4 mensen zeker omdat je weinig opbergruimte hebt.Helaas had ons huis geen verduisteringsgordijnen waardoor de kinderen lastig gingen slapen en vroeg wakker waren. De kinderanimatie is 3 keer per week en daar betaal je per kind EUR 22,00(van 9.30 tot 13.30 uur)Wat wij vrij aan de dure kant vinden. Het restaurant is prima en er is een wasgelegenheid. De omgeving is erg gericht op sportieve activiteiten. Denk aan varen, lange wandelingen en mountainbike. Voor bezienswaardigheden zit je al snel 1,5 uur in de auto. Nu hadden we prachtig weer dus hebben wij ons prima vermaakt ook aan het meer. Realiseer je met kleine/jonge kinderen zoals wij dat je soms wat verder moet rijden.

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Prachtig!"traducir
wimelise
Alojamientos

24/07/2013 Superlatieven voor dit park. Heerlijk huisje, prachtig en knus ingericht ( type b) geweldige veranda met uitzicht, mooi meer waar je bij zomerweer goed kan zwemmen, elandsafari is leuk, motorboten en cano's ook. Kom graag nog een keer terug

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Mooie omgeving"traducir
Edith
Sitios para comer

18/09/2013 Heel mooi park, mooie omgeving. Heerlijk om te kanoeen! Goedkoopste huisjes zijn wat minder, anderen zijn heel fijn.

"Prima vakantiepark"traducir
iplattel
Sitios para comer

14/08/2013 Onze eerste stop van onze reis Zweden in een notendop.
Moderne huisjes van alle gemakken voorzien met sauna.Het park heeft veel outdoor activiteiten en er wordt veel georganiseerd.Leuk meer met eilanden om naartoe te varen ligt onderaan het park.Daar zijn ook picknickplaats en vuurplaatsen aanwezig.Echter in de omgeving is er niet veel te doen behalve outdooractiviteiten.Wij hebben in Sägen een leuke fietstrein tocht gemaakt,gerund door Nederlanders.In Lesjöfors is een heel leuk en mooi trollenpad,leuk voor kinderen en volwassenen.Een steiging van 900mtr.Echt de moeite waard.Op vrijdag is er in Säfsen zelf een bakarstugan open waar je koffie,thee en verse wafels kunt eten.Echt leuk.

Fam. con niños , Jul 2013
"Alles aanwezig middenin de natuur"traducir
Marjan
Alojamientos

09/08/2013 Een heerlijk huisje, we verbleven hier een week met 2 kinderen, 6 en 7 en een baby van 7 maanden. Het plastic zat nog om de kussens voor de pas uitgepakte en geplaatste tuinset, op het uitgebouwde grote terras/ de veranda. Alles was nieuw.twee slaapkamer, 1 stapelbed, 1 met twee losse bedden met keurige dekbedden (wij hadden zelf linnen meegebracht). In ouder slaapkamer precies ruimte tussen de kasten voor ons opklapbed voor de baby. Badkamer met toilet en douche, pas aangebouwde sauna, droogkast (net zoiets als een droger maar dan moet je het ophangen) Speeltuintje op 10 meter van huisje, 2 schommels (1 voor klein kindje), wipkip en een zandbak. Overal op terrein dezelfde. Prima service bij receptie. Leuke activiteiten te boeken, prijzen redelijk. Mooie vismmeertjes op loopafstand. Zwemwater op loopafstand met strandje en glijbaan. Wandel en fietspaden in overvloed, echt prachtig. Wel afgezonderd van bewoonde wereld en winkels ed.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?