Evaluaciones Hotel Viva Wyndham Samaná***

7,6
6,9
6,5

29 agosto 2014

Lamentablemente todavía no disponemos de fotografías Añadir la primera fotografía
Evaluaciones Hotel Viva Wyndham Samaná***
Playa Cosón, 20000, Santa Bárbara de Saman

Hotel Viva Wyndham Samaná ha obtenido 7,4 sobre 10, basado en 11 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Viva Wyndham Samaná*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Santa Bárbara de Saman. Además puedes encontrar 3 Fotos de vacaciones de Hotel Viva Wyndham Samaná*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en República Dominicana. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en República Dominicana. Compara Hotel Viva Wyndham Samaná*** con otros alojamientos en Santa Bárbara de Saman.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Viva Wyndham Samaná*** / Santa Bárbara de Saman. Pero puedes agregar una.

11 evaluaciones para Viva Wyndham Samaná***

8,2
7,7
7,6
6,9
6,5
R. Schreurs

22/02/2008 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad hier. De kamers waren netjes. Ondanks dat er hier en daar een paar kleine gebreken waren (lekkende kranen) voldeed de kamer prima waarvoor die bedoeld is: slapen en wassen. Het eten was gewoon goed, voor iedereen keuze genoeg. Per kamer mag je twee keer a la carte eten wat uitstekend bevallen is (vooral 'Bambu'). Het personeel en animatie team waren zeer vriendelijk.
De reis van het vliegveld naar het hotel duurt lang (zo'n 3,5 uur) maar dan heb je ook wat! Schitterende stranden en een achterland dat zich uitstekend leent voor excursies: Los Haitises (mangrove bossen, grotten, Fregatvogels), whale watching (vergeet reistabletten niet!), jeep safari (met bezoek aan Dominicaanse familie), Las Terrenas.
Al met al hebben wij een schitterende vakantie gehad. Mocht er een volgende keer komen dan boeken wij voor een iets langere periode dan een week.

J. van Wijk

15/02/2008 in tegenstelling tot de reaktie hierboven hebben wij alleen maar lof over dit hotel ze waren bezig met vernieuwing van sommige badkamers maar niet in onze kamer die er netjes schoon en groot genoeg met een schitternd uitzicht op zee eruit zag!! eten heerlijk veel variatie en de hele entourage erom heen deed heel gemoedelijk en relaxed aan prijs kwaliteit en zeker in vergelijking met andere hotels op samana was heel goed. en een groot kompliment voor het annimatieteam dat heel vrijblijvend zijn werk deed maar heel amicaal was naar de mensen en niet te vergeten de avondsshows s'avonds was maar een uurtje maar gewoon geweldig tegen proffesioneel aan !!! petje af animatie team, wij Jan en Mirjam waren hier van 13 januari tot en met 29 januari vonden dit veel te kort viva wyndham samana las terranas super keuze

Con mi pareja, Feb 2008
R. Schreurs

20/02/2008 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad hier. De kamers waren netjes. Ondanks dat er hier en daar een paar kleine gebreken waren (lekkende kranen) voldeed de kamer prima waarvoor die bedoeld is: slapen en wassen. Het eten was gewoon goed, voor iedereen keuze genoeg. Per kamer mag je twee keer a la carte eten wat uitstekend bevallen is (vooral 'Bambu'). Het personeel en animatie team waren zeer vriendelijk.
De reis van het vliegveld naar het hotel duurt lang (zo'n 3,5 uur) maar dan heb je ook wat! Schitterende stranden en een achterland dat zich uitstekend leent voor excursies: Los Haitises (mangrove bossen, grotten, Fregatvogels), whale watching (vergeet reistabletten niet!!!), jeep safari (met bezoek aan Dominicaanse familie), Las Terrenas.

franke

25/01/2008 Ik ben samen met mijn vriendin van 12 januari tot 23 januari naar dit hotel geweest.. toen we bij het resort aankwamen zag alles er netjes en verzorgt uit. toen we echter de kamer binnen kwamen schroken we best, het was erg verouderd zo zat er bijna geen verf meer op de kasten vieze kapotte tegels op de grond en een zeer verouderde badkamer, dit viel dus erg tegen.Ook het restaurant was een "tikje" verouderd. Desondanks deed het personeel erg hen best om het schoon te houden, wat erg moeilijk is als alles oud en kapot is. we hebben ons naar 5 dagen laten overboeken naar het naast gelegen hotel bahia estella wat een dochter is van de viva hotels. Dit was echter een prachtig hotel. helemaal top niks op aan te merken

Con mi pareja, Ene 2008
franke

25/01/2008 wij zijn er van 12 januari tot 23 januari geweest wij vonden het hotel qua prijs/ kwaliteit erg tegen vallen. restaurant erg verouderd (kantine idee). het complex ziet er van buiten netjes uit maar de kamer zelf was erg verouderd zo zat er bijna geen verf meer op de kasten.. ondanks dat de omgeving en het strand prachtig is). We hebben ons naar 6 dagen laten overboeken naar het naast gelegen hotel (bahia estella beach) wat een dochter is van viva hotels. dit hotel is echt prachtig zeer mooie kamers (ruim) zeer mooie buffet restaurant, vriendelijker personeel, schooner kortom ik zou iets bijbetalen het naar het bahia etella hotel gaan.

Con mi pareja, Nov 2007
C. van der Lippe

21/11/2007 Goede prijs/kwaliteitverhouding. Mooie ligging, maar niet met openbaar vervoer te bereiken en ben je aangewezen op de taxi.
Doordeweekse avonden geen programma.
Kamers netjes, maar eenvoudig.
Excursies duur.

Con mi pareja, Nov 2007
Carola

19/11/2007 Hotel ligt afgelegen, maar dat was ook precies waar we het op geselecteerd hadden, Lange wandelingen langs het strand en mooi groen achterland. Stukje lopen echt droomstranden. Een dagje met een quad er op uit trekken is een aanrader. (doe wel goeie muggenspray op en kleren die vies mogen worden)
Hoteltuin is ook mooi en dagelijks zijn ze bezig met onderhoud.
Strand is gedeeltelijk aangelegd op beton, waardoor er geen fris zeewater over spoelt, hierdoor inderdaad veel mieren en zandvlooien. Dat is het enige grote nadeel.
Eten prima, kamers wat simpel .(zeker in vergelijk met viva wyndham in Cabarete). Neem de junior suite, dan krijg je een bungalowtje, die zijn leuk en ruimer (ook simpel dat wel). Op strand muziek hard, maar als je een stukje verderop ging liggen had je daar geen last van. Animatieteam is over het algemeen lief en aardig. En tja ze vragen of je mee wilt doen, daar zijn ze voor.
Op de zandvlooien na zeker voor herhaling vatbaar.

Familia, Sep 2007
E. Brouwer

25/09/2007 Het resort lag nogal erg afgelegen, het was wel mogelijk om tegen betaling naar het dorp toe te rijden, echter $6,50 per persoon en dan was je voor 3 uur in het dorp. Het busje reed alleen om 9.00 'sochtends en om 16.00 smiddags naar het dorp. Verder werd er in het resort veel aan entertainment gedaan, er werd erg vaak gevraagd om mee te doen aan activiteiten. Dat was soms een beetje irritant. De muziek in de verschillende bars stond veel te hard, hierdoor hoorde je vaak twee verschillende deunen doorelkaar, beetje jammer. Onze host(ess) hebbe wij niet op de afgesproken tijd aangetroffen, hierdoor hebben we niet voldoende info gekregen over het land en dus ook geen waarschuwingen of tips. Zo wisten wij niet dat het niet raadzaam is om na een regenbui het strand op te gaan i.v.m. de zandvlooien, het gevolg is dus dat we allemaal lek geprikt zijn door die beesten. Geen pretje! De kamers zijn vrij basic ingericht, ze worden iedere dag netjes schoongemaakt. Ook het eten was goed te doen.

Familia, Ago 2007
Sonja, Henk, Luuk e...

11/08/2007 Dit hotel is erg goed, het ligt direct aan het strand en het is er erg rustig. Je kunt op het strand heerlijk rustig liggen, want het is er helemaal niet druk er zijn zelfs stukken waar je niemand tegen komt.
Het eten is heel goed en gevarieerd, bediening is prima. Het enig nadeel van dit hotel is dat het 5 km buiten het dorp Las Terranas ligt. De taxi daar naartoe kost $ 15,00 enkele rit. Je gaat dus niet even snel naar het dorpje. De kamers zijn ruim en schoon, wij hadden een villa, voor 4 personen, dit was een compleet huisje met keukenblok, 2 slaapkamers en uitzicht op het strand. Super!!

Amigos, Mar 2007
Stefanie

08/06/2007 Wir haben uns in diesem Hotel sehr wohl gefühlt. Der Service ist nicht mit unserem Standard zu vergleichen, dafür entschädigt jedoch die Herzlichkeit der Menschen. Das Viva Samana liegt sehr einsam an einem wunderschönen Palmenstrand, an dem man in beide Richtungen ewig entlangspazieren kann, ohne sich um Liegestühle und Sonnenschirme schlängeln zu müssen. Da die Entfernung zum nächsten Ort 5 km ist, gestaltet es sich allerdings nicht einfach, auf eigene Faust etwas zu unternehmen.
Besonders hervorzuheben sind die netten Animateuere und die sehenswerten Shows am Abend.

La gente más simpática las encuentras en: