Evaluaciones Hotel Amhsa Marina Beach Resort***

22 noviembre 2014

Lamentablemente todavía no disponemos de fotografías Añadir la primera fotografía
1 evaluación
Evaluaciones Hotel Amhsa Marina Beach Resort***
SOSUA-PUERTO PLATA, Puerto Plata - Bahia de Maimón

Hotel Amhsa Marina Beach Resort ha obtenido 8,0 sobre 10, basado en 1 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Amhsa Marina Beach Resort*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Puerto Plata - Bahia de Maimón. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en República Dominicana. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en República Dominicana. Compara Hotel Amhsa Marina Beach Resort*** con otros alojamientos en Puerto Plata - Bahia de Maimón.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Amhsa Marina Beach Resort*** / Puerto Plata - Bahia de Maimón. Pero puedes agregar una.

1 comentarios paraAmhsa Marina Beach Resort***

1 evaluación
Con mi pareja, Jul 2010
"Geweldige vakantie"traducir
TESKI

10/01/2011 Het hotel hebben wij geboekt via TO.
Daar stond het beschreven als Grand Paradise.

Puerto Plata is natuurlijk niet zo toeristisch bekend als Punta Cana.
Maar we hebben een heerlijke vakantie gehad.

Kregen ook leuke contacten met het animatieteam die ons ook meenamen naar allerlei bezienswaardigheden.

Prachtig strand en als je de bediening maar 1$ fooi geeft dan lopen ze voor je alsof je de koning en koningin bent.

Voor kinderen erg leuk. Animatieteam houdt zich daar erg mee bezig.

Voor jongeren niet zo, maar een kleine discotheek die niet druk werd bezocht.

Er waren ook weinig Nederlanders in de tijd dat wij er zaten.

Ocean World is een aanrader.
Het beklimmen van de watervallen niet. Er wordt namelijk gezegd dat je watervallen gaat bekijken maar uiteindelijk moet je ze beklimmen en er weer afspringen.

Eten een beetje eentonig en vooral gericht op Amerikanen.

Voor drie weken hebben we 1800EUR betaald dus dat is zeker wel erg aangenaam.

¿Sueles pasar las vacaciones de navidad con familia?