Desde $ 185
Boca Chica
Evaluaciones Boca Chica

¿Tienes curiosidad por saber como otros han opinado sobre sus vacaciones en Boca Chica? Averigua en esta página las valoraciones de otros viajeros sobre Boca Chica. ¿Has estado de vacaciones en Boca Chica? Entonces añade tu propia valoración.
Boca Chica ha obtenido 7,2 sobre 10, basado en 15 evaluaciones
¿Tienes curiosidad en saber lo que otros viajeros han opinado sobre sus vacaciones en Boca Chica? Aquí puedes ver las valoraciones de otros viajeros sobre Boca Chica. ¿Has estado de vacaciones en Boca Chica? Entonces añade aquí tu propia valoración. Aquí puedese encontrar opiniones de 3 Apartamentos y 11 Hoteles en Boca Chica. En Zoover encuentras además 126 Fotos de vacaciones de Boca Chica. En esta página puedes ver todos los alojamientos en Boca Chica. También puedes ver otros alojamientos en República Dominicana. Ver todas las posibilidades de pernoctar en República Dominicana.
Lamentablemente no hay de momento evaluaciones en español para el destino Boca Chica. Pero puedes dejar tu evaluación para el destino Boca Chica .

¿Has estado en este destino?

15 evaluaciones para Boca Chica

6,3
6,9
9,2
6,1
Cuidado de la naturaleza
Con mi pareja, 2014
"Ideale per chi cerca compagnia facile"traducir
riky
Cuidado de la naturaleza

05/03/2014 sarebbe bellissima se fosse più pulita, ottimo servizio di polizia, sempre presente in spiaggia e fuori.
non consigliato per famiglie con bimbi piccoli.

Con mi pareja, Jul 2012
"Fantastische plek"traducir
DoriDaan
Ambiente

04/08/2012 Uitstekend als ontdekking van de marine fauna.

Con mi pareja, Jun 2010
"Een keer is mooi geweest"traducir
Freeze
Ambiente

24/06/2010 Boca Chica tijden zijn verandert, let op met beoordelingen van jaren geleden, ook hier is de crisis toegeslagen, was een leuke bestemming, let op wanneer u gaat november tot mei is het hoogseizoen, in juni en daarna heeft u kans op veel regen. Het strand is vol met verkopers en locale, mij lijkt het raadzamer om naar Punta Cana en Porto Plata te gaan, vliegt u ook rechtstreeks. Boca Chica heeft anno 2010 nog meer prostitutie zielig om te zien, waar dikke rumoerige Amerikanen op af komen. Wij hebben het gewoon leuk juni 2010 met veel regen maar deze reis met een gelukje gekregen, maar als ik er voor zou moeten betalen nooit naar Boca Chica.
Hotel prijs kwaliteit OK maar de sterren laat die maar zitten, niets in vergelijk met een all inclusief in Dubai of zelfs Turkije.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Boca Chica en:

Con mi pareja, Mar 2010
"Super Urlaub im Don Juan, direkt am Strand"traducir
Elli u Mike
Ambiente

22/03/2010 ,Essen lecker, Zimmer einfach aber sehr sauber.. Boca Chica sehr schön u. abends ist es immer sehr schön dort. Preise dort echt klasse, wir würden jederzeit wieder dort hin fahren. Es hat uns super gefallen..

Con mi pareja, Ago 2008
"Boca Chica is Shit"traducir
Gerben en Linda
Playas

13/08/2008 De busreis van Punta Cana duurde erg lang (3 uur racen) zonder te stoppen! Het hotel viel over het algemeen mee en ziet er net zo uit als op de foto's op internet. Alleen hadden wij iedere dag problemen met de airco en de afvoer van het bad. In Boca Chica proberen de mensen je op allerlei manieren geld afhandig te maken (o.a. door oplichters en bedelaars). Ze blijven aan je plakken de hele dag door en je raakt ze alleen kwijt als je ze geld geeft of agressief reageert. Sommige doen heel aardig om het vertrouwen van je te winnen en daarna is het kassa. Het nacht leven stelt daar niet veel voor en was ook gevaarlijk. Het was gewoon niet leuk meer en wij komen daarom ook nooit meer naar Boca Chica.

Anne
Playas

08/08/2007 Wij vinden Boca Chica een zeer leuke bestemming, gezellig plaatsje. Het strand was vooral in het weekend een erg leuke belevenis met alle locals, alleen de industrie rechts op het strand was een enorme afknapper. Wij zijn al eerder in Punta Cana en Bayahibe geweest en daar zijn de stranden echt bounty, dat viel hier wel tegen, maar "the real life" achter het muurtje van het resort maakten veel goed. Boca Chica is een echte aanrader als je de sfeer van de dominicaanse zelf wil proeven en niet alleen op een mooi resort wil zitten.

Amigos, Mar 2007
"Fijne tijd gehad"traducir
Eric
Playas

19/04/2011 Vakantie is ons bevallen, Boca Chica is een leuk plaatsje met een bruisend avond/nacht leven. Stranden waren prachtig, alleen omgeving en cultuur vielen wat tegen. Resort was OK maar tussen locals was helemaal top.

Zefke Mols
Playas

18/02/2007 Superstrand, van alles te beleven. Uitgaansleven is ok, alhoewel veel prostitutie.

elysa
Playas

01/09/2006 boca chica is een gezellig dorpje waar je gezellig een glas kan drinken vooral bermudez rhum en het locale bier is gewoon fantastisch (presidenté)
er is wel prostitutie maar als je duidelijk bent tegen die dames laten ze je ook met rust. ik vond het zeer tof dat santo domingo zo dicht bij is we zijn er regelmatig geweest naar de toren van colombus gaan zien en uit geweest. met de guagua busjes met de locale merengue muziek er in echt tof om mee te maken!!!

Jan & Netty
Playas

19/07/2005 het strand van Boca Chica is zonder meer erg mooi evenals "de grootste natuurlijke badkuip"van de Dominicaanse Republiek. Alleen de enorme container overslag aan de overkant vonden wij een vreselijke afknapper! Dood en dood zonde van het uitzicht, wat zonder die lelijke terminal echt een "bounty-plaatje" had kunnen zijn: "witte stranden, fantastisch helder blauw water en prachtige palmbomen"!. Maar na een aantal dagen stoorde het niet meer zo. Het dorp stelt niet zo veel, een aantal souvernirswinkels en een hoop barretjes en restaurantjes, maar wij vonden het nogal "vergane glorie". De prostitutie viert er hoogtij en dat bepaald 's avonds ook de sfeer op straat. Jammer, want Boca Chica heeft alle mogelijkheden en potentie om een leuke badplaats te zijn/worden.

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?