Evaluaciones Tuol Sleng

24 abril 2014

Tuol Sleng
Evaluaciones Tuol Sleng
Phnom Penh

¿Quieres saber que han opinado otros de Tuol Sleng en Phnom Penh? En esta página puedes leer los comentarios de Tuol Sleng.
Tuol Sleng ha obtenido 9,1 sobre 10, basado en 9 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre Tuol Sleng en Phnom Penh? Lee las opiniones sobre Tuol Sleng en esta página. Puedes ver 44 Fotos de vacaciones de Tuol Sleng. ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Reino de Camboya. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Reino de Camboya. Ver todos los alojamientos cerca de Tuol Sleng en Phnom Penh.

9 evaluaciones para Tuol Sleng

Con mi pareja, Ene 2014
"Confronterend"traducir
evl

06/02/2014 Persoonlijk vond ik dit indrukwekkender dan de killingfields, alle gezichten die je aanstaren vanaf de honderden foto's met de verhalen die zij hebben beleefd is confronterend. Dat iemand dit zijn bevolking aan kan doen, dat snap je gewoon niet. De laatste twee overlevende zijn nog dagelijks aanwezig om hun boek te promoten, je voelt je bijna schuldig als je het niet koopt.

Viaje en grupo, Oct 2013
"Om stil te worden"traducir
Marleen

30/10/2013 In al zijn eenvoud is deze getuigenis van de gruwel een plek die je niet onberoerd kan laten.

Jun 2013
"Onvoorstelbaar"traducir
Laureen

01/09/2013 Ik denk vaak terug aan het bezoek aan dit museum in combinatie met een bezoek aan de Killing fields. Indrukwekkend en onvoorstelbaar wat hier allemaal is gebeurd. Zeker een aanrader.

Con mi pareja, Sep 2012
"Hier krijg je de rillingen"traducir
jozef_van_oerle

17/09/2012 Ik persoonlijk kreeg hier een moielijk gevoel zeker bij het zien van 2 overlevenden waaronder de schilder

Con mi pareja, Nov 2011
"Indrukwekkend"traducir
yolrin

15/02/2012 De zalen met al de foto's.Heel indrukwekkend.

Fam. con jóvenes, Jul 2011
"Indrukwekkende historie (om nooit te vergeten)"traducir
frank.haring

26/07/2011 Zoals al toegelicht in de andere beoordelingen, een verschrikkelijke periode in de historie van Cambodja (1975 - 1980). Goede tip is om eerst dit complex te bezoeken en daarna naar de 'Killing Fields' toe te gaan. Samen ben je er een goede dag mee zoet. Tussendoor even lunchen en met de warmte kun je beter in het midden van de dag rustig aan doen. Onderhandel met een tuk-tuk chauffeur om beide in een bezoek te doen (10-20 usd).
Je kunt ook nog in deze omgeving schieten met diverse wapens, maar als je de gruwelijkheden hebt gezien wil je dat echt niet meer. Doe dat dan voor het bezoek, maar wat mij betreft kun je deze activiteit beter NIET doen (make love, no war).
Om beter te begrijpen wat er zich allemaal heeft afgespeeld lees dan een boek over S-21 (zo werd Tuol Sleng genoemd).

Viaje en grupo, Feb 2010
"Ongelovelijk maar waar gebeurd"traducir
R.v.S

20/02/2011 Als onderdeel van de rondreis was er een bezoek aan dit museum.
Als je aan komt lopen ziet alles er uit als een scholencomplex, maar werd gebruikt door de rode kner als gevanenis waar tegenstanders werden gemarteld en gedood op een gruwelijke manier.
Als je er doorheen loopt en je ziet al die afbeeldingen en martelwerktuigen wordt je koud van binnen en vraag je je af hoe kunnen mensen dit elkaar aandoen.
Het museum heeft op mij en mijn vrouw een diepe indruk achtergelaten.
Toen we dit terrein verlieten en op weg gingen naar de killing fields buiten de stad was het muisstil in de bus.
Als je een complete indruk wild hebben van Cambodja dan moet je dit museum zeker bezoeken en dus niet alleen Ankor wat.

Viajando sólo, Jul 2004
"Een gruwelijke historie, tastbaar.."traducir
Bart

24/01/2011 In dit museum komt de schokkende historie van Cambodja schrikbarend dichtbij.. Bijna alle door de rode Khmer vermoorde burgers zijn in dit voormalig schoolgebouw eerst veelvuldig gruwelijk gemarteld en zijn vervolgens naar de Killing fields gebracht of naar andere omliggende moordplaatsen. In het schoolgebouw is bijna alles nog te zien, de bedden waar gevangenen op gebonden werden, de cellen die zo klein zijn dat je er nauwelijks in kunt zitten, de palen op het schoolplein waar gevangenen aan gebonden werden en voor mij het meest indrukwekkend waren de foto's. Er waren foto's van 10 -15 jarige generaals en soldaten die moesten beslissen over leven en dood. Hun verhalen hangen in het Engels bij hun foto van toen en nu. Zij werden destijds voor de keuze gesteld, of je werkt voor ons, of we vermoorden je hele familie en alle vrienden die je hebt. Ik word niet snel emotioneel, maar bij het zien van al deze gruwelen moest ik toch wel even slikken..
Bezoek dit voor de Killing fields!

Viaje en grupo, Mar 2003
"Eigenlijk een verplichting voor alle toeristen"traducir
Conny

24/05/2012 Ondanks dat je er alleen maar gruwelijkheden ziet is het een verplichting voor alle toeristen om deze gevangenis te bezoeken. Je wordt hier met je neus op de feiten gedrukt wat Pol Pot en zijn kornuiten hun eigen landgenoten hebben aangedaan. Het gebouw was origineel een school voor het werd gebruikt als gevangenis.