Evaluaciones Apart hotel Monte Gordo Appartementen & Spa****

1 octubre 2014

Monte Gordo Appartementen & Spa****
Evaluaciones Apart hotel Monte Gordo Appartementen & Spa****
Rua de Mayorca, P-8900-435, Monte Gordo

Apart hotel Monte Gordo Appartementen & Spa ha obtenido 8,4 sobre 10, basado en 13 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apart hotel Monte Gordo Appartementen & Spa**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Monte Gordo. Además puedes encontrar 53 Fotos de vacaciones de Apart hotel Monte Gordo Appartementen & Spa**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Portugal. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Algarve. Compara Apart hotel Monte Gordo Appartementen & Spa**** con otros alojamientos en Monte Gordo.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Monte Gordo Appartementen & Spa**** / Monte Gordo. Pero puedes agregar una.

13 evaluaciones para Monte Gordo Appartementen & Spa****

6,7
Con mi pareja, 2014
"Helemaal goed."traducir
Riet Voorbraak

08/07/2014 Mooie accomodaties. 5 min. Lopen naar het strand. Mooi balkon. Wifi in de lounge. Gratis.

Con mi pareja, Jul 2014
"Prima hotel"traducir
jan_25161

24/08/2014 Mooi, schoon hotel. Wij verbleven in een appartement, veel ruimte, groot balkon en alles werkte prima. Elke dag schoonmaak en handdoeken wissel. Ontbijtbuffet en avondbuffet prima in orde! Wij waren er 12 dagen en elke avond ander eten gehad. Personeel vriendelijk. WiFi in de lobby. Voor het hotel staat een wat minder fraai appartementencomplex. Loopafstand naar strand en centrum een paar minuten. Kortom: je kan hier prima verblijven!

Con mi pareja, Feb 2014
"Rustig hotel dichtbij de boulevard"traducir
Hennie

03/06/2014 Het hotel is keurig netjes. Alleen we missen een gezellig terras. Je kan er niet buiten zitten. Hierdoor is er niet echt een vakantiesfeertje. Je wilt toch wel lekker buiten zitten als het zonnetje er is. Het zwembad is overdekt, dus daar zit je niet met mooi weer. Je moet het steeds elders zoeken om te genieten van de zon. In de hal is plaats om te internetten. Dat werkt goed. Alleen ook hier missen we een gezellig sfeertje. Een leuke bar, maar ook weer weinig sfeer. Jammer. Want het is een mooi hotel. Met een leuke buiten ruimte, voor wat gezellige zitjes is het echt TOP. Heel dicht bij de boulevard. Er zijn mooie wandelmogelijkheden, door het bos en langs het strand. De prijs schrik je van! Het eten en drinken is echt goedkoop in Monte Gordo. Het ontbijt in het hotel is goed. Iedere dag een schone kamer en de handdoeken en lakens worden regelmatig vervangen.

Con mi pareja, Nov 2013
"Uitstekende accomodatie; Top !"traducir
Verhoeven

12/03/2014 UItstekend complex. Prima service ,prima personeel, weinig lawaai, goede bedden, prima schoonmaak, prima TV, goed ingerichte appartementen. Gratis wifi die uitstekend werkt. Goed uitgeruste keuken. Goede wasserij gelegenheid. Als je zeezicht wil hebben, moet je hier niet zijn . Geen zeezicht, maar , of de camping of een app. complex in beeld. Accommodatie ligt in de 2e lijn niet ver van de camping aan de oostrand van Monte Gordo. Personeel is behulpzaam als je vriendelijk vraagt regelen ze veel voor je. Van zeurpieten houdt men niet. Prima prijs/kwaliteit verhouding. We zijn er 3 1/2 maand geweest tot volle tevredenheid.

Con mi pareja, Sep 2013
"Rustig"traducir
tonny60

25/10/2013 Een erg rustig hotel weinig gasten.
Van ontbijt maakt bijna niemand gebruik zo ook het diner.
Slecht buffet voor een 4 sterren hotel.
mooi centraal gelegen

"Fantastisch geweldig mooie appartementen"traducir
riet

09/09/2013 Mooie appartementen.
Zeer vriendelijk personeel

"Mooi appartement"traducir
Kea

12/04/2013 We waren er dit jaar vier weken, voor de tweede keer. Het was dus goed bevallen. Het is mooi ingericht en heel behaaglijk. Goede bedden en fijn bad.
We zaten op het zuiden dus veel zon op het balkon.
Hier komen we nog zeker terug.
Je kunt er veel wandelen en met de trein mee om vanalles te bezichtigen.
Voor ons een aanrader.

Con mi pareja, Mar 2013
"Een fijn hotel om te verblijven"traducir
Angela

02/07/2013 Dit jaar zijn we voor het eerst in dit hotel geweest, omdat Dunamar alleen kamers op de noordzijde beschikbaar had. We vonden het een prettig hotel met goed ingerichte appartementen. Omdat wij langere tijd in Monte Gordo waren hadden wij eigen "keukengerei"aangeschaft en meegenomen. De gezelligheid moet jezelf maken. Goede schoonmaak.

Con mi pareja, Dic 2012
"Fijne appartementen en goede service"traducir
Fam. Zimmermann

23/01/2013 Wij hebben hier 3 weken gezeten, fijne mensen en service, niets op antemerken
het uitzicht is helaas minder, op de kopse kant mooi uitzicht en ochtend zon.Naar de boulevard lopen in 5 minuten. Voor de sport liefhebber, je kan hier lekker fietsen en hardlopen, een rechte weg naar Vila Real de San Antonio ongeveer 5 km.

Con mi pareja, Mar 2012
"Wat een topper wel aan te raden"traducir
de Haan

26/09/2012 Ans en Wob
wij zijn in Maart 4weken geweest is goed bevallen.wij hadden frontaal zeezicht geboektmaar dat stelt niets voor!dus hou je geld in de knip en betaal daar niet voor.verder alles top mooi app.

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?