Evaluaciones Apart hotel Monte Gordo Appartementen & Spa****

25 abril 2014

Monte Gordo Appartementen & Spa****
Evaluaciones Apart hotel Monte Gordo Appartementen & Spa****
Rua de Mayorca, P-8900-435, Monte Gordo

Apart hotel Monte Gordo Appartementen & Spa ha obtenido 8,5 sobre 10, basado en 10 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apart hotel Monte Gordo Appartementen & Spa**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Monte Gordo. Además puedes encontrar 45 Fotos de vacaciones de Apart hotel Monte Gordo Appartementen & Spa**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Portugal. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Algarve. Compara Apart hotel Monte Gordo Appartementen & Spa**** con otros alojamientos en Monte Gordo.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Monte Gordo Appartementen & Spa**** / Monte Gordo. Pero puedes agregar una.

10 evaluaciones para Monte Gordo Appartementen & Spa****

8,3
8,8
6,7
Con mi pareja, Nov 2013
"Uitstekende accomodatie; Top !"traducir
Verhoeven

12/03/2014 UItstekend complex. Prima service ,prima personeel, weinig lawaai, goede bedden, prima schoonmaak, prima TV, goed ingerichte appartementen. Gratis wifi die uitstekend werkt. Goed uitgeruste keuken. Goede wasserij gelegenheid. Als je zeezicht wil hebben, moet je hier niet zijn . Geen zeezicht, maar , of de camping of een app. complex in beeld. Accommodatie ligt in de 2e lijn niet ver van de camping aan de oostrand van Monte Gordo. Personeel is behulpzaam als je vriendelijk vraagt regelen ze veel voor je. Van zeurpieten houdt men niet. Prima prijs/kwaliteit verhouding. We zijn er 3 1/2 maand geweest tot volle tevredenheid.

Con mi pareja, Sep 2013
"Rustig"traducir
tonny60

25/10/2013 Een erg rustig hotel weinig gasten.
Van ontbijt maakt bijna niemand gebruik zo ook het diner.
Slecht buffet voor een 4 sterren hotel.
mooi centraal gelegen

"Fantastisch geweldig mooie appartementen"traducir
riet

09/09/2013 Mooie appartementen.
Zeer vriendelijk personeel

"Mooi appartement"traducir
Kea

12/04/2013 We waren er dit jaar vier weken, voor de tweede keer. Het was dus goed bevallen. Het is mooi ingericht en heel behaaglijk. Goede bedden en fijn bad.
We zaten op het zuiden dus veel zon op het balkon.
Hier komen we nog zeker terug.
Je kunt er veel wandelen en met de trein mee om vanalles te bezichtigen.
Voor ons een aanrader.

Con mi pareja, Mar 2013
"Een fijn hotel om te verblijven"traducir
Angela

02/07/2013 Dit jaar zijn we voor het eerst in dit hotel geweest, omdat Dunamar alleen kamers op de noordzijde beschikbaar had. We vonden het een prettig hotel met goed ingerichte appartementen. Omdat wij langere tijd in Monte Gordo waren hadden wij eigen "keukengerei"aangeschaft en meegenomen. De gezelligheid moet jezelf maken. Goede schoonmaak.

Con mi pareja, Dic 2012
"Fijne appartementen en goede service"traducir
Fam. Zimmermann

23/01/2013 Wij hebben hier 3 weken gezeten, fijne mensen en service, niets op antemerken
het uitzicht is helaas minder, op de kopse kant mooi uitzicht en ochtend zon.Naar de boulevard lopen in 5 minuten. Voor de sport liefhebber, je kan hier lekker fietsen en hardlopen, een rechte weg naar Vila Real de San Antonio ongeveer 5 km.

Con mi pareja, Mar 2012
"Wat een topper wel aan te raden"traducir
de Haan

26/09/2012 Ans en Wob
wij zijn in Maart 4weken geweest is goed bevallen.wij hadden frontaal zeezicht geboektmaar dat stelt niets voor!dus hou je geld in de knip en betaal daar niet voor.verder alles top mooi app.

Con mi pareja, Mar 2012
"Goed geoutilieerd luxe appartement met groot balko"traducir
Ronald

24/03/2012 Luxe uitgerust appartement.
Grote living en slaapkamer met prima bedden.
Ook de badkamer is prima in orde met lekkere douche/bad
Internet op de kamer bedraad en in de lobby Wifi (gratis)
Er is een sauna, maar een aparte dames en heren sauna.
Zoals vele aparthotels ietwat gehorig.
Kooktoestel vergt enige inventiviteit qua logistiek

"Fantastisch hotel"traducir
riet

17/04/2012 Geweldig mooi nieuw aparthotel.Appartementen heel ruim met hele mooie grote balkons.Inrichting keurig netjes.Alleen geen waterkoker verder van alles voorzien.Zeer vriendelijk personeel.Zijn er problemen ze worden meteen verholpen.Het gebouw ligt iets minder mooi, het is namelijk helemaal ingebouwd je kijk voor en achter tegen andere appartementgebouwen aan.Dus uitzicht iets minder.

Con mi pareja, Nov 2011
"Goed appartementen complex"traducir
Ilja

12/11/2011 Mooi ingerichte appartementen, Zwembad stelt weinig voor(klein en ligging op het noorden), maar je kunt gebruik maken zwembad van aparthotel Dunamar. Appartementen met ligging op de zuidzijde kijken uit op tegenoverliggend complex Atlantis. Een aantal appartementen hebben daardoor in de winter weinig tot geen zon. De op het oosten gelegen appartementen kijken uit over de bossen. Personeel vriendelijk, internet momenteel gratis( kabel op kamer). Sauna en turks bad ook gratis. De keuken van alle gemakken voorzien, maar wij misten een waterkokertje. Van horen zeggen dat het eten perfect moet zijn.Zelf nog geen ervaring. Genoeg opbergruimte. Een aanrader als je zeezicht niet belangrijk vindt.