Evaluaciones Hotel La Posada de Santa Maria

La Posada de Santa Maria
1 evaluación
Evaluaciones Hotel La Posada de Santa Maria
Av. Irene Salvador 170, Huacho

Hotel La Posada de Santa Maria ha obtenido 9,0 sobre 10, basado en 1 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel La Posada de Santa Maria y otros datos útiles para tus vacaciones en Huacho. Además puedes encontrar 10 Fotos de vacaciones de Hotel La Posada de Santa Maria en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Perú. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Perú. Compara Hotel La Posada de Santa Maria con otros alojamientos en Huacho.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para La Posada de Santa Maria / Huacho. Pero puedes agregar una.

1 comentarios paraLa Posada de Santa Maria

1 evaluación
Con mi pareja, Feb 2011
"Echt een heerlijke overnachtingsplek!"traducir
Bart

23/09/2011 Een website bestond lang niet en ik kon enkel een bezoek brengen aan dit geweldige appartementencomplex omdat ik wist hoe ik erheen moest reizen.
Nu dan eindelijk een website met adres en contactdata zodat iedereen kan genieten van La Posada de Santa Maria!
Zelf ben ik hier inmiddels drie keer geweest en het is iedere cent waard.
Er zijn niet meer dan 20 appartementen beschikbaar en het voelt dan ook bijna altijd of je alleen bent.
Sterker nog, in drie bezoeken van ca. 3 dagen per keer heb ik slechts één keer een ander stel gezien!
Het personeel van het hotel is alleraardigst en maken op verzoek verse Limonade (dus echte limoen met ijs) en bestellen
eten vanuit het dorp.
Je kunt hier niet avondeten, wel krijg je een ontbijtje, die is basic.
Huacho centrum is met een mototax slechts enkele straten weg van dit hotel, eetmogelijkheden zijn dus zeer nabij.
Het dichtsbijzijnde strand ligt op nog geen 10 minuten rijden met de motortaxi!
Echt een super aanrader!