Desde $ 139
Lamentablemente todavía no disponemos de fotografías Añadir la primera fotografía
Evaluaciones Hotel Bocas del Mar*****
Boca Chica, Boca Chica

Hotel Bocas del Mar ha obtenido 9,6 sobre 10, basado en 5 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Bocas del Mar***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Boca Chica. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Panamá. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Panamá. Compara Hotel Bocas del Mar***** con otros alojamientos en Boca Chica.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Bocas del Mar***** / Boca Chica. Pero puedes agregar una.

5 evaluaciones para Bocas del Mar*****

Con mi pareja, Sep 2013
"Een stukje paradijs!"traducir
Marielle

01/10/2013 Na de eerste overnachting in Panama City zijn we richting David gereden. Bij Boca Chica ligt dit hotel. Als je de weg er naar toe ziet, kun je je niet voorstellen dat je aan het einde van de weg op een prachtig Resort terecht komt. Echt super! Heerlijk schoon, relaxed en geweldig personeel!

Con mi pareja, Oct 2012
"Nieuw hotel uitgebaat door Belgen"traducir
cindy Rooms

25/11/2012 Maak je een rondreis in Panama, dan moet je de streek van Boca Chica en de golf van Chiriqui zeker bezocht hebben. Nog weinig over te vinden in de reisgidsen, maar volgens ons een van de mooiste locaties: eilanden, witte stranden, walvissen, prachtige natuur...
Bocas del Mar is een super hotel, uitgebaat door een Belgische familie. Veel luxe en dat op een plaats waar je het niet zou verwachten. We zouden er maar 1 nachtje blijven, maar hebben er meteen 2 bijgeboekt!!

Con mi pareja, 2012
"Schitterend!"traducir
Dimitri Verheyen

13/08/2012 Na een maand rondreizen in Panama en Costa Rica was Bocas del Mar, en heel deze streek, het hoogtepunt van onze vakantie.
Niettegenstaande we maar 2 nachten zouden blijven, hebben we toch nog een nachtje bijgeboekt!
Prachtige excursies op zee naar heel wat dichtbij gelegen eilanden, al of niet met witte stranden, walvissen, dolfijnen, krokodillen, pelikanen en zeeschildpadden. Wat een mooie streek!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Bocas del Mar*...

Fam. con niños , Ago 2012
"Dit is het !!!"traducir
Cindy R.

10/08/2012 We zijn al in heel wat vakantie hotels geweest over gans de wereld, maar dit is echt TOP! Ook als is het hotel nog niet zo groot (het wordt nog uitgebreid), is het echt ideaal om Panama te ontdekken. Het ligt aan de zee met prachtig zicht over verschillende eilanden. Eventjes varen met de hotelboot en we zaten midden de walvissen en een prachtig bounty eiland!!
Dit is een verblijf voor ieder die van de natuur, zee, comfort, luxe, privacy en romantiek houdt! Niet zo goedkoop, maar zeker zijn prijs waard.

Con mi pareja, Jul 2012
"Fantastische romantische plek!"traducir
DoriDaan

04/08/2012 Dit nieuwe luxe accomodatie aan zee biedt echt top kwaliteit, kwa ligging, natuur, kamers, zwembad en restaurant. Het is niet te groot, niet te klein, met persosoonlijke vriendelijke service van buitenlands management en panamees personeel. De kamers zijn in feit lostaande cabans met een heerlijke badkamer, ligbad en douche, een terras met jacuzzi en rond groen.
Er is mogelijkheid om uitstapjes te maken en walvissen te gaan zien.Het restaurant heeft nog een beperkte maar goede kaart en er is mogelijkheid om te worden opgehaald van het vliegveld van David of bij de weg afslag naar Boca Chica.

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?