Van der Valk Middelburg****
Evaluaciones Hotel Van der Valk Middelburg****
Paukenweg 3, 4337 WH, Middelburg

Hotel Van der Valk Middelburg ha obtenido 9,1 sobre 10, basado en 611 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Van der Valk Middelburg**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Middelburg. Además puedes encontrar 179 Fotos de vacaciones de Hotel Van der Valk Middelburg**** en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Hotel Van der Valk Middelburg****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Zelanda. Compara Hotel Van der Valk Middelburg**** con otros alojamientos en Middelburg.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Van der Valk Middelburg**** / Middelburg. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

8,5
Con mi pareja, Jul 2014
"Fantastisch"traducir
martin en marijke

20/07/2014 helemaal te gek dit hotel hadden de bruidssuite december kome we terug, met dank aan marten van der valk en onze ober

"Heerlijk hotel"traducir
Gustaaf

03/05/2014 we komen hier regelmatig en elke keer weer een genot om te verblijven,
kamers ruim en van alles voorzien.

Con mi pareja, Abr 2014
"Genieten met een grote G!!!"traducir
Alida

14/04/2014 Om onze trouwdag te vieren hadden we voor 2 nachten de bruidssuite geboekt. Wat een luxe! Zeer ruim met een heerlijk bed, inloopdouche, een enorm bubbelbad in het midden van de kamer en een groot balkon. En dan het eten... live cooking (inclusief heerlijke huiswijn), brunch, diner en tot slot ontbijt, het was geweldig! Onvoorstelbare keus tijdens de buffetten en alles ontzettend lekker. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Het personeel krijgt van ons een dikke 10, vrolijke gezichten en attente bediening, een topteam die er alles aan doen om je verblijf onvergetelijk te maken. Nou, dat is bij ons gelukt, we hebben genoten en komen heel graag terug!!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Van der Valk M...

"Bijna perfect"traducir
vanoelen

23/03/2014 En zeer fijn hotel. Zeer ruime kamers (wij hadden de superior kamer, in de badkamer kun je verdwalen, nog niet ruimer gezien). Uitstekend ontbijt, heel veel keuze, alles supervers, bijna overdadig (gaan al die broodjes echt op?), we hadden de neiging om hier de hele ochtend te blijven zitten... Vriendelijk en professioneel personeel. Mooie openbare ruimtes, bar, lounge, eetzaal. Tot in details goed uitgevoerd. Locatie: goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Zeeland als je een auto hebt, uitzicht achter over de golfbaan richting snelweg (daar heb je geen last van), verder niet bijzonder, maar dat wordt meer dan goed gemaakt door alle kwaliteiten van het hotel! Verbeterpunt; gangen zijn wel heel stemmig verlicht, schoonmaak kan nog beter om echt perfect te zijn, een eigen fitness zou het afmaken.

Con mi pareja, Mar 2014
"Geweldig hotel!"traducir
J. Hop

20/03/2014 Wat een mooi hotel. Fantastische kamer, heerlijk ontbijt en het diner is overheerlijk. Genoten van dit alles.

"Uitstekend"traducir
I. Hotton

27/02/2014 Uitstekend voor genieters.
De kamers mogen wel betere verlichting hebben.

Con mi pareja, 2014
"Fijne plek en omgeving om te verblijven"traducir
Fam. G. Mittendorff

19/02/2014 Douchevloer is glad! We spraken anderen die dat ook vonden.
Verder is het een prachtig hotel. Mooie kamer!

Con mi pareja, 2013
"Grandioos"traducir
H. de Koning

23/12/2013 We hadden een grandioos verblijf, voor herhaling vatbaar.

Fam. con jóvenes, 2013
"Mooie en propere kamer + lekker eten"traducir
C. Laenen

23/12/2013 Dit hotel is echt een aanrader. Iedereen is heel vriendelijk en het is netjes.
1 minpuntje: de verwarming werkte niet, maar het probleem is opgelost.

Con mi pareja, 2013
"Zeer mooi hotel maar word steeds duurder"traducir
paul matthey

08/12/2013 zijn vanaf de opening div malen in het hotel geweest beviel super maar door o.a de vanaf prijzen zullen we er niet vaak meer komen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: