Van der Valk Middelburg****
Evaluaciones Hotel Van der Valk Middelburg****
Paukenweg 3, 4337 WH, Middelburg

Hotel Van der Valk Middelburg ha obtenido 9,1 sobre 10, basado en 618 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Van der Valk Middelburg**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Middelburg. Además puedes encontrar 184 Fotos de vacaciones de Hotel Van der Valk Middelburg**** en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Hotel Van der Valk Middelburg****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Zelanda. Compara Hotel Van der Valk Middelburg**** con otros alojamientos en Middelburg.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Van der Valk Middelburg**** / Middelburg. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

9,3
8,5
"Ga zo terug!"traducir
karen

22/10/2014 Een super mooi hotel met zeer vriendelijk personeel!
De ligging is verder van het centrum maar best ok.
Overnacht in de Welness suite, zeer mooie ruime kamer met bubbelbad, sauna en dubbele regendouche. Alles zeer netjes en die regendouche was zalig!
In het hotelrestaurant gegeten 's avonds en was ook zeer lekker!
Het ontbijt 's ochtends was zo uitgebreid ondanks we er pas om kwart voor 10 aankwamen, nog keuze zat!
Zou niet twijfelen en zo opnieuw boeken in dit hotel!

Con mi pareja, Oct 2014
"Uitstekend hotel niet ver van centrum"traducir
Roel

19/10/2014 Wij verbleven twee nachten in dit hotel op basis van een zogenaamd Herfstarrangement. De service in dit hotel was uitstekend en zo waren de maaltijden. Ontbijt perfect! Driegangen keuzemenu uitstekend! Het personeel hebben wij ervaren als uiterst vriendelijk, dit ondanks het feit dat dit hotel vrijwel was volgeboekt. De kamers zijn ruim en rustig. Badkamer zeer ruim. Het hotel ligt op minder dan vijf autominuten van het centrum van Middelburg. De ligging van het hotel vormt ook een mooie uitvalsbasis naar plaatsen als Veere en Vlissingen.

"Hotel voor Jan Modaal op doorreis, Geen 4 sterren"traducir
Cees

27/10/2014 Het hotel is vrij nieuw en modern van opzet en inrichting en beoogt daarmee een exclusief vier sterren hotel/restaurant te zijn.
Die vier sterren zijn echter volkomen misplaatst. Het personeel moet terug naar de schoolbanken. Een chateau briand opdienen kunnen ze niet volgens de regels. Gevolg een schaaltje hete botersaus in mijn schoot uitgegoten, pantalon naar de kaaien en daardoor ook nog koud eten. Geen excuses en een hautaine houding doen de deur dicht. Prijs kwaliteit verhouding is volkomen zoek, veel en veel te duur dus.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Van der Valk M...

Con mi pareja, Sep 2014
"Prima hotel!"traducir
Henry van Opheusden

06/09/2014 Voor de tweede keer in dit prima hotel gelogeerd. Ontbijt uitstekend en diner goed. Bij het uitchecken gemeld dat een lampje kapot was en dat de closetrolhouder los zat, dit viel blijkbaar niet in goede aarde want de stemming van de receptioniste sloeg om naar NIET vriendelijk!! Ik zeg dit echter enkel om de kwaliteit van het hotel op peil te houden. Daarnaast waren de matrassen in kamer 314 een beetje doorgezakt.

Fam. con niños , Ago 2014
"Heel goed hotel!"traducir
Esther

24/08/2014 Wij zijn hier geweest met 2 jonge kinderen, het is een heel goed hotel, met heerlijk ontbijt (zelden zo'n goed uitgebreid ontbijt gehad in een hotel). Kamer ook heel mooi, luxe. Het diner (show/live cooking) was ook erg goed, en met kinderanimatie erbij helemaal top!
Het personeel is heel vriendelijk, zeker ook voor de kinderen!

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Wat weer een heerlijk Van der Valk hotel!"traducir
Sandra

05/08/2014 Een prachtig hotel met heerlijke kamers, goed eten en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Binnen een paar minuten in de binnenstad van Middelburg. Wij zijn hier 3 nachten geweest en we hebben ontzettend genoten!

Con mi pareja, Jul 2014
"Fantastisch"traducir
martin en marijke

20/07/2014 helemaal te gek dit hotel hadden de bruidssuite december kome we terug, met dank aan marten van der valk en onze ober

Con mi pareja, 2014
"Heerlijk hotel"traducir
Gustaaf

03/05/2014 we komen hier regelmatig en elke keer weer een genot om te verblijven,
kamers ruim en van alles voorzien.

Con mi pareja, Abr 2014
"Genieten met een grote G!!!"traducir
Alida

14/04/2014 Om onze trouwdag te vieren hadden we voor 2 nachten de bruidssuite geboekt. Wat een luxe! Zeer ruim met een heerlijk bed, inloopdouche, een enorm bubbelbad in het midden van de kamer en een groot balkon. En dan het eten... live cooking (inclusief heerlijke huiswijn), brunch, diner en tot slot ontbijt, het was geweldig! Onvoorstelbare keus tijdens de buffetten en alles ontzettend lekker. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Het personeel krijgt van ons een dikke 10, vrolijke gezichten en attente bediening, een topteam die er alles aan doen om je verblijf onvergetelijk te maken. Nou, dat is bij ons gelukt, we hebben genoten en komen heel graag terug!!

Con mi pareja, 2014
"Bijna perfect"traducir
vanoelen

23/03/2014 En zeer fijn hotel. Zeer ruime kamers (wij hadden de superior kamer, in de badkamer kun je verdwalen, nog niet ruimer gezien). Uitstekend ontbijt, heel veel keuze, alles supervers, bijna overdadig (gaan al die broodjes echt op?), we hadden de neiging om hier de hele ochtend te blijven zitten... Vriendelijk en professioneel personeel. Mooie openbare ruimtes, bar, lounge, eetzaal. Tot in details goed uitgevoerd. Locatie: goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Zeeland als je een auto hebt, uitzicht achter over de golfbaan richting snelweg (daar heb je geen last van), verder niet bijzonder, maar dat wordt meer dan goed gemaakt door alle kwaliteiten van het hotel! Verbeterpunt; gangen zijn wel heel stemmig verlicht, schoonmaak kan nog beter om echt perfect te zijn, een eigen fitness zou het afmaken.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿En qué país prefieres conducir?