Evaluaciones Camping De Biesterij

De Biesterij
Evaluaciones Camping De Biesterij
Biesterij 1, 7461 PG, Rijssen

Camping De Biesterij ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 13 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping De Biesterij y otros datos útiles para tus vacaciones en Rijssen. Además puedes encontrar 8 Fotos de vacaciones de Camping De Biesterij en Zoover. Puedes ver 1 Video de Camping De Biesterij. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Overijssel. Compara Camping De Biesterij con otros alojamientos en Rijssen.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para De Biesterij / Rijssen. Pero puedes agregar una.

13 evaluaciones para De Biesterij

8,1
7,9
7,1
Con mi pareja, 2013
"Hartstikke leuk!!"traducir
Remco van Dijk
Estado de los sanitarios

20/05/2013 Ik heb er vroeger altijd gestaan en nu ik wat ouder ben om er zelfstandig te staan, kom ik heel graag terug!!! :D

Con mi pareja, 2013
"Een plek om thuis te komen"traducir
willkem en carolien...

13/03/2013 Wij hebben een stacarvan gekocht op een zeer mooie jaarplek
wij zijn helemaal in de wolken van deze camping en weten zeker dat wij hier goed kunnen aarden
wij zijn al jaren op zoek naar een plekje naast je huis om het gevoel van thuis komen te kunnen creeren
ook gaat deze plek ons balans en harmonie brengen in het toch al drukke en gejaagde leven
al met al samengevat laat los en geniet.

Fam. con jóvenes, May 2012
"GE-Wel-DIG"traducir
lisa
Estado de los sanitarios

22/05/2012 was een geweldige camping alleen via mail of site haast niet te bereiken verder vind ik het schoon netjes en onderhouden absoluut geen last van hondenpoep en er is ook het een en ander georganiseerd voor kinderen ouderen volwassenen jong&oud dus zeker een aanrader

Con mi pareja, 2012
"Gastvrije camping"traducir
Lies
Estado de los sanitarios

15/02/2012 Gezellige kleinschalige camping, ruime tourplaatsen met vrij uitzicht!
In het hoogseizoen worden er activiteiten georganiseerd, maar daar hebben wij niet aan deel genomen.
Er is een snackbar, en kantine, kinderboerderij, klein speeltuintje. Super de luxe sanitair, en ook schoon.
Er wordt veel gedaan, om de camping te verbeteren.
Een aanrader voor iemand die een gezellige en rustige camping zoekt.
Eigenaar erg gastvrij!
Wij komen zeker nog eens terug!

Fam. con niños , 2012
Michel Blanken
Estado de los sanitarios

13/01/2012 Wij hebben hier een stacaravan staan en gaan dit jaar ons derde seizoen in. De camping ligt rustig en aan de rand van het bos. de omgeving is mooi, en in de buurt heb je een aantal leuke dorpen.

Wij vinden de camping goed voor wat wij voor ogen hebben, namelijk even de rust opzoeken, buiten de drukke randstad, waar wij wonen. De rust vindt je daar zeker.

Het sanitairgebouw is netjes, en vorig jaar (2011) volledig vernieuwd.

Als je hier staat moet je niet verwachten dat je de gehele dag activiteiten georganiseerd worden. In het hoogseizoen wordt er het één en ander georganiseerd, verder moet je jezelf vermaken.

Als je een camping zoekt zonder al te veel poespas en flitsende zaken, is dit fijne plek. What you see is what you get.

Con mi pareja, 2011
"Geweldige fijne camping aan de rand van het bos"traducir
Ad Brouwer
Estado de los sanitarios

23/12/2011 Wij hebben 8 jaar lang een stacaravan op de Biesterij gehad.
We hebben er ontzettend genoten .Het is zelfs zo dat we er met onze toercaravan nog regelmatig kamperen.
Het sanitair is ook nieuw en heel erg goed.
Als de mensen een beetje te lui zijn om met hun hondje naar het bos te gaan is dat niet te wijten aan de eigenaars.
Onze kleinkinderen genieten er ook al heel veel jaren.
De speeltuin is niet groot, maar wel heel leuk voor de kinderen.
Ook worden er alllerlei activiteiten georganiseerd voor groot en klein.
Een aanrader dus,vooroud en jong.

Fam. con jóvenes, 2011
"Top camping!!!"traducir
Fam Thomassen
Estado de los sanitarios

19/12/2011 Leuke gezellige familie camping, mooi en centraal gelegen aan de rand van het bos! Personeel hulpvaardig, zeker het laatste jaar veel verbeterd! Er staan, naar wat ik begrepen heb, nog meer leuke verbeteringen op de agenda!
Er is genoeg tedoen, voor jong en oud!
En idd de gehaktbal....die is top!
Kortom geweldige plek om er even lekker tussen uit te zijn!

Con mi pareja, 2011
"Gemoedelijke,gezellige, ouderwets sociale camping"traducir
Carl Peinemann
Estado de los sanitarios

18/12/2011 Wij zijn vaste bezoekers van deze rustige, schone camping aan de rand van Rijssen tegen bosgebied aan. Het "nieuwe" sanitair is zonnepaneelverwarmd en goed verzorgd. Er wordt hard gewerkt aan verbeteringen van o.a. speeltuin en kantine.Het sportveldje heeft een volleybal/badmintonnet,er zijn 2 jeu de boules banen en een tafeltennistafel.In het hoogseizoen leuke activiteiten.Leiding is heel hulpvaardig. De paden zijn halfverhard.Prijs/kwaliteitsverhouding is gunstig, de frites met gehaktballen een aanrader.Prachtige fiets- en wandelmogelijkheden en niet ver van grote steden.Rijssen heeft een leuk centrum en een station.

Fam. con niños , 2011
"Rust, ruimte en natuurgenot"traducir
Liesbeth Detz
Estado de los sanitarios

18/12/2011 Kindvriendelijke camping. Nieuw sanitair gebouw. Leuke dorpjes in de omgeving.

Fam. con niños , 2011
"Zeer gastvrije familiecamping"traducir
Jansen
Estado de los sanitarios

14/12/2011 Zeer de moeite waard deze camping! Gastvrij, kindvriendelijk, camping heeft m.n. laatste jaar een enorme facelift gehad! Er wordt van alles georganiseerd, maar niets is verplicht! Op de camping is een snackbar, en kantine, maar in de omgeving zijn genoeg leuke restaurantjes om lekker te eten! Ook in de omgeving is veel te bekijken en te doen, ook met kinderen.
Het is ons zeer goed bevallen!

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?