Evaluaciones Hotel De Uitkijk****

De Uitkijk****
Evaluaciones Hotel De Uitkijk****
Hellendoornsebergweg 8, 7447 PA, Hellendoorn

Hotel De Uitkijk ha obtenido 8,5 sobre 10, basado en 58 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel De Uitkijk**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Hellendoorn. Además puedes encontrar 34 Fotos de vacaciones de Hotel De Uitkijk**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Overijssel. Compara Hotel De Uitkijk**** con otros alojamientos en Hellendoorn.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para De Uitkijk**** / Hellendoorn. Pero puedes agregar una.

58 evaluaciones para De Uitkijk****

9,4
8,3
8,4
8,1
Fam. con niños , Jun 2014
"Helemaal top!"traducir
Jochem

08/06/2014 Als ervaren reiziger, zijn we afgelopen week neergestreken in Hellendoorn.
Na aanraden van vrienden, hebben wij hier fantastisch gegeten en overnacht samen met onze kinderen.
Aan de kleintjes wordt ook gedacht hier, een speelbos! Bij het eten hadden de kinderen ook genoeg keuze.
Hotelkamer was ruim opgezet en zag er netjes uit, je kan zien dat er service en kwaliteit hier erg belangrijk is.
'S ochtends hebben we ons ontbijt heerlijk op de veranda opgegeten.
Fantastische plek, ze zien ons zeker terug!

Con mi pareja, Sep 2013
"Brrrrrrrrr!!!!!"traducir
V.Hellas

18/09/2013 Mijn man dacht mij te verrassen met een mooie overnachting in de Uitkijk!
Bij aankomst zo'n kleine kamer dat ik het er benauwd van kreeg.
2 persoonsbed met een doorgezakte matras waarin de veren voelbaar waren. Tot 01.30 uur liggen wachten tot luidruchtige personen buiten uitgelald waren. Douche zorgde voor wateroverlast in de rest van de badkamer. Ontbijt was goed. Rekening: E 150,00!!!!! Waarvoor hartelijk dank!

Con mi pareja, Jul 2013
"Mooi hotel op een mooie plek!"traducir
Marjoes Mollee & Ro...

28/07/2013 Hotel "De Uitkijk" ligt midden in de bossen bij Hellendoorn, op één van die mooie plekken die Nederland rijk is. Wij hebben gebruik gemaakt van een zogenaamd zomer-arrangement, incl. diner. De kamer was compact maar compleet, maar de badkamer was helaas niet voldoende opgewassen tegen de hoeveelheid water uit de stortdouche. Oké geslapen, HEERLIJK gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Zeker een plek om naar terug te keren!

Con mi pareja, May 2013
"Geweldige plek en zeer gastvrij"traducir
irma_5

26/05/2013 Een absolute aanrader voor een weekendje weg. De Uitkijk heeft alles wat je verwacht van een verwenweekend. Een prachtige lokatie, vriendelijke ontvangst en een geweldig ontbijt. Broodjes zijn heerlijk, koffie uit een echte Jura koffiemachine, verse dikke plakken zalm, mooi servies van Villeroy & Boch dat past bij de landelijke omgeving. Zeer veel oog voor detail: op iedere ontbijttafel stond een ander boeketje met verse bloemen!
Kortom een aanrader!

Amigos, Oct 2012
"Niet voor herhaling vatbaar"traducir
Cor

21/10/2012 personeel is niet attent en de high tea voldoet niet eens aan de beschrijving op hun eigen site, we moesten zelf om de scones vragen en we hebben geen petit fours gezien. Een theedoosje met 3 vakjes waar heel rommelig een paar verschillende soorten en smaken thee in zaken van een B-merk. het geheel vonden wij geen € 21,50 pp waard. Ook nav onze opmerking dat de indruk was dat het achteruit was gegaan vergeleken bij een vorige keer werd er geen actie ondernomen, behalve de opmerking "dat er wel aanpassingen waren gedaan". Jammer, maar dit was een gemiste kans en wij komen hier zeker niet terug voor een high tea

Viaje en grupo, Sep 2012
"Ga er zelf nooit meer naar toe"traducir
Henk

10/09/2012 De eigenaren zeker de Baas niet prettig
het eten onbijt zeer matig voor zo'n hotel verwacht
je veel meer voor dit geld
Gewoon jammer

Fam. con niños , Ago 2012
"Geweldig mooie locatie!"traducir
fam m

15/08/2012 Hotel De Uitkijk ligt prachtig. Het diner was erg goed en ook aan de kinderen wordt gedacht. Onze dochter viel daar van haar fiets maar de pleisters, het ijsje en een knuffel maakten veel goed. Een absolute aanrader!

Amigos, Mar 2012
"Geweldig gastvrij Hotel"traducir
Evert Visser

19/03/2012 Sinds er nu een nieuwe uitbater in het hotel actief is zijn er veel van de klachten niet meer van toepassing. De service is prima en je merkt echt dat men het fijn vindt om het de klant naar de zin te maken.
Het ontbijt is zeer ruim en uitgebreid het wordt regelmatig aangevuld zodat je nooit mis pakt. Men had vernomen dat het onze trouwdag was zodat 's-morgens bij het ontbijt een groot boeket bloemen op ons stond te wachten en werden wij verrast met een glas champagne. Ook alle andere aanwezige gasten kregn champagne. Kortom een geweldig hotel waar je ook heel erg goed kunt eten.

Fam. con niños , Ago 2011
"Mooi hotel maar kan beter"traducir
fam Nijland

06/09/2011 Wij verbleven hier 1 nacht en hadden 2 luxe kamers geboekt. De kamer aan de voorzijde was zeker luxe, de andere kamer aan de achterzijde was aanzienlijk kleiner en donkerder. Het hotel ligt prachtig, het pand is fraai. Leuk is vooral ook de tuin met extra's voor de kinderen. De ontbijtruimte was eigenlijk veel te klein voor het aantal mensen dat er gebruik van maakte, het is gesitueerd aan de zijkant in een soort uitbouw. Voor een dergelijk hotel was het ontbijt bepaald niet uitgebreid en al ruim (nog een uur te gaan) voortijdig op. De dame aldaar deed haar best maar moest kennelijk op meerdere plaatsen in het pand tegelijkertijd aanwezig zijn. Spijtig was dat mijn man zijn elektrische Braun tandenborstel op de wastafel was vergeten, die helaas niet door het kamermeisje is teruggevonden..

Con mi pareja, Ago 2011
"Tegenvaller"traducir
H.Snijders

04/09/2011 Het is een prachtig hotel, de ligging is geweldig, de kamers veel te donker en klein voor meerdere nachten. Personeel zeer vriendelijk maar vaak onbekwaam met name in het restaurant. Weet weinig van gerechten of wijn. Hebben een mooie veranda om onder te eten maar als je er wilt gaan zitten praten ze je toch naar het restaurant. Later zie je dan gezellig mensen onder veranda dineren? Ontbijtbuffet te weinig aangevuld en een gebakken eitje was teveel gevraagd terwijl ik 5 gasten heb gezien en 2 dames in de bediening. Het is een mooi hotel maar qua service laten ze veel liggen. Jammer.

¿En qué país prefieres conducir?