Evaluaciones GaiaZoo

24 abril 2014

GaiaZoo
Evaluaciones GaiaZoo
Dentgenbachweg 105, 6468 PG, Kerkrade

¿Quieres saber que han opinado otros de GaiaZoo en Kerkrade? En esta página puedes leer los comentarios de GaiaZoo.
GaiaZoo ha obtenido 8,5 sobre 10, basado en 306 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre GaiaZoo en Kerkrade? Lee las opiniones sobre GaiaZoo en esta página. Puedes ver 285 Fotos de vacaciones de GaiaZoo. Hay 1 Video de GaiaZoo. ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Países Bajos. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Limburgo . Ver todos los alojamientos cerca de GaiaZoo en Kerkrade.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

23/04/2014 Mooie natuur waar park in ligt

Fam. con niños , 2014
"Prachtige dierentuin!"traducir
Suzanne

23/04/2014 Prachtige dierentuin! We hadden ook nog eerlijk weer, een geluk!

Amigos, Abr 2014
"De moeite waard"traducir
alex parijs

19/04/2014 Vanuit hotel rechtstreeks naar de zoo. Mooi concept te vergelijken met Plankendaal in Belgie. Zeker een bezoek waard ook rekening houdende met nog uit te voeren aanpassingen. Een aanrader voor met kinderen naartoe te gaan.

Con mi pareja, Abr 2014
"Het leukste uitje in 2013"traducir
Dr.Ir. D.E. Poel

22/04/2014 Unieke dierentuin die je (eigenlijk) niet mag missen bij een bezoek aan Kerkrade!

Con mi pareja, Mar 2014
"Mooi opgezet"traducir
dieneke

29/03/2014 Het is een mooi opgezette dierentuin. Wat jammer is dat er veel hokken leeg zijn en dat de route niet duidelijk is. Alle paden komt uit op het restaurant in de midden dat is wel handig

Fam. con niños , Mar 2014
"Mooie dierentuin"traducir
miriam_van_soest

05/03/2014 Mooie sfeervolle dierentuin, met "andere" dieren. Leuke speelplek voor de wat oudere kinderen. Parkeren is duur.

Viaje en grupo, 2014
"Aanrader"traducir
kitten007

07/01/2014 Wij zijn met de hele familie geweest en hebben er een leuke dag gehad. Veel te zien, mooie dierentuin, niet te duur. Zeker nog een volgende keer.

Fam. con niños , Ene 2014
"Een aanfluiting"traducir
Ehret Schaller

01/01/2014 Jammer dat de eerste indruk al negatief was. Meteen bij binnenkomst een grote domper toen onze zoon van 2 zijn geliefde loopfietsje in moest leveren "voor de veiligheid en de dieren zouden ervan kunnen schrikken (??)". We verzekerden de werkneemster dat hij er nog maar net op kan, niet hard gaat en we houden hem zelfs vast! Maar nee hij moest het fietsje inleveren onder luid gehuil.Lopend is t park te groot en vermoeiend voor kleine beentjes, dan biedt zo'n fietsje uitkomst. Uiteindelijk hebben we echt naar de dieren moeten zoeken dus veel hadden we niet met het fietsje af kunnen schrikken. Met nat weer zijn de paden modderig.

Con mi pareja, Dic 2013
"Zeer mooie dierentuin"traducir
Punkie

05/01/2014 Een prachtig verzorgt park met mooie dieren

Viaje en grupo, 2013
"Dat is een dierentuin"traducir
scheidsniels

30/12/2013 het is niet voor niets de beste dierentuin van Nederland, groot, overzichtelijk maar met alle soorten dieren alleen een beetje duur restaurant.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente