Evaluaciones GaiaZoo

24 noviembre 2014

GaiaZoo
Evaluaciones GaiaZoo
Dentgenbachweg 105, 6468 PG, Kerkrade

¿Quieres saber que han opinado otros de GaiaZoo en Kerkrade? En esta página puedes leer los comentarios de GaiaZoo.
GaiaZoo ha obtenido 8,5 sobre 10, basado en 400 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre GaiaZoo en Kerkrade? Lee las opiniones sobre GaiaZoo en esta página. Puedes ver 346 Fotos de vacaciones de GaiaZoo. Hay 1 Video de GaiaZoo. ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Países Bajos. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Limburgo . Ver todos los alojamientos cerca de GaiaZoo en Kerkrade.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

400 evaluaciones para GaiaZoo

Fam. con niños , Nov 2014
"Aanrader voor een gezellig dagje uit!👍"traducir
petra eleveld

15/11/2014 Gaia Zoo is een goed verzorgde dierentuin, waar we regelmatig te vinden zijn.
Alle dieren zijn goed te zien door de vele ramen en andere kijkmogelijkheden.
Ook is er een klein speeltuintje en dino caroussel met een restaurant erbij waar je heerlijk even wat kunt eten/drinken.

Con mi pareja, Nov 2014
"Leuk dierentuin, ook in de herfst"traducir
Leo en Ellie Hendri...

16/11/2014 Dierentuin is vanuit hotel goed bereikbaar.
Mooi van opzet met veel uitkijkpunten om naar de dieren te kijken.

"In maximaal 2 uur is alles te zien."traducir
Ronald

01/11/2014 Als je langzaam loopt dan is twee uur wel de maximale tijd om alles te zien. Grote en bekende dierentuinen zoals Burgers Zoo, Ouwehand, Artis, Blijdorp en Antwerpen hebben diverse grote speelplaatsen voor kinderen t/m circa 12 jaar. Gaia Zoo heeft slechts een paar kleine toestellen in een soort zandbak bij de ingang.
Het park is mooi, maar er zijn maar weinig dieren. Het is meer een klein natuurpark met een paar dieren.
Catering is vergelijkbaar met andere parken.

Viajando sólo, 2014
"Diervriendelijk"traducir
willem dulle

21/10/2014 goed voor een hele dag

Fam. con niños , Oct 2014
"Park is aan te raden"traducir
Vossenberg

20/10/2014 Goed park en verblijven zijn natuurlijk en goed te bekijken.
Grote diversiteit van dieren

"Leuk en mooi park"traducir
Tino

27/10/2014 Leuk dagje weg en dichtbij het Park

Viaje en grupo, Oct 2014
"Cool !"traducir
bobjecremers

15/10/2014 Ben nou 3 keer in het gaiapark geweest ! 1 keer in 2005 en 2010 en in 2014 . Tot zover steeds beter geworden .

"Prachtig"traducir
fam. Hadders

13/10/2014 Prachtig, mooi en schoon park. Overzichtelijk voor kleine kinderen.

Viaje en grupo, Oct 2014
"Prachtige kleinere parkachtige diergaarde"traducir
A.Remus

13/10/2014 We hebben hier een paar fijne uurtjes doorgebracht, het is heel kindvriendelijk en er zijn volop fotomomenten. De dieren zijn goed en ruim gehuisvest en er is bijna geen kooi te zien. Het park beschikt over een fijn groot terras en restaurant. Ik kan me wel voorstellen dat het met slecht weer wat minder leuk zal zijn om te bezoeken, maar wij boften met een zonnig herfstweekend.

Con mi pareja, 2014
"Ik zeg doen"traducir
E van 't Veld Vos

12/10/2014 Echt mooi de rust in het park is super met zoveel dieren

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

Los mejores alojamientos en Kerkrade

¿Sueles pasar las vacaciones de navidad con familia?