Evaluaciones GaiaZoo

31 octubre 2014

GaiaZoo
Evaluaciones GaiaZoo
Dentgenbachweg 105, 6468 PG, Kerkrade

¿Quieres saber que han opinado otros de GaiaZoo en Kerkrade? En esta página puedes leer los comentarios de GaiaZoo.
GaiaZoo ha obtenido 8,5 sobre 10, basado en 396 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre GaiaZoo en Kerkrade? Lee las opiniones sobre GaiaZoo en esta página. Puedes ver 331 Fotos de vacaciones de GaiaZoo. Hay 1 Video de GaiaZoo. ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Países Bajos. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Limburgo . Ver todos los alojamientos cerca de GaiaZoo en Kerkrade.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

396 evaluaciones para GaiaZoo

Viajando sólo, 2014
"Diervriendelijk"traducir
willem dulle

21/10/2014 goed voor een hele dag

Fam. con niños , Oct 2014
"Park is aan te raden"traducir
Vossenberg

20/10/2014 Goed park en verblijven zijn natuurlijk en goed te bekijken.
Grote diversiteit van dieren

"Leuk en mooi park"traducir
Tino

27/10/2014 Leuk dagje weg en dichtbij het Park

Viaje en grupo, Oct 2014
"Cool !"traducir
bobjecremers

15/10/2014 Ben nou 3 keer in het gaiapark geweest ! 1 keer in 2005 en 2010 en in 2014 . Tot zover steeds beter geworden .

"Prachtig"traducir
fam. Hadders

13/10/2014 Prachtig, mooi en schoon park. Overzichtelijk voor kleine kinderen.

Viaje en grupo, Oct 2014
"Prachtige kleinere parkachtige diergaarde"traducir
A.Remus

13/10/2014 We hebben hier een paar fijne uurtjes doorgebracht, het is heel kindvriendelijk en er zijn volop fotomomenten. De dieren zijn goed en ruim gehuisvest en er is bijna geen kooi te zien. Het park beschikt over een fijn groot terras en restaurant. Ik kan me wel voorstellen dat het met slecht weer wat minder leuk zal zijn om te bezoeken, maar wij boften met een zonnig herfstweekend.

Con mi pareja, 2014

12/10/2014 Mooie dierentuin, park idee, om elke hoek iets anders te zien

Con mi pareja, Oct 2014
"Prachtig park"traducir
rikth

13/10/2014 Gaiazoo is geen dierentuin maar een prachtig park met daarin hele mooie dierenverblijven. Heel leuk zijn de verschillende standpunten van waar je naar de dieren kunt kijken. Gewoon voor het verblijf maar ook vaak kun je van bovenaf kijken zonder dat er een afscheiding tussen staat. (Heel leuk voor fotografen) en soms achter glas. Een cheetah stond op 30 centimeter afstand naar ons te staren. Voedertijden van de verschillende dieren staan bij binnenkomst aangegeven. (leuk om te zien hoe de gorilla familie zicht gedraagt tijdens het eten en indrukwekkend om te horen hoe de wolven hun kaken op elkaar klappen tijdens het eten) Leuke horeca en vriendelijk personeel. Goed bereikbaar, een echte aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

Los mejores alojamientos en Kerkrade

¿En qué país prefieres conducir?