Evaluaciones GaiaZoo

19 abril 2014

GaiaZoo
Evaluaciones GaiaZoo
Dentgenbachweg 105, 6468 PG, Kerkrade

¿Quieres saber que han opinado otros de GaiaZoo en Kerkrade? En esta página puedes leer los comentarios de GaiaZoo.
GaiaZoo ha obtenido 8,5 sobre 10, basado en 302 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre GaiaZoo en Kerkrade? Lee las opiniones sobre GaiaZoo en esta página. Puedes ver 285 Fotos de vacaciones de GaiaZoo. Hay 1 Video de GaiaZoo. ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Países Bajos. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Limburgo . Ver todos los alojamientos cerca de GaiaZoo en Kerkrade.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

302 evaluaciones para GaiaZoo

Con mi pareja, Mar 2014
"Mooi opgezet"traducir
dieneke

29/03/2014 Het is een mooi opgezette dierentuin. Wat jammer is dat er veel hokken leeg zijn en dat de route niet duidelijk is. Alle paden komt uit op het restaurant in de midden dat is wel handig

Fam. con niños , Mar 2014
"Mooie dierentuin"traducir
miriam_van_soest

05/03/2014 Mooie sfeervolle dierentuin, met "andere" dieren. Leuke speelplek voor de wat oudere kinderen. Parkeren is duur.

Viaje en grupo, 2014
"Aanrader"traducir
kitten007

07/01/2014 Wij zijn met de hele familie geweest en hebben er een leuke dag gehad. Veel te zien, mooie dierentuin, niet te duur. Zeker nog een volgende keer.

Fam. con niños , Ene 2014
"Een aanfluiting"traducir
Ehret Schaller

01/01/2014 Jammer dat de eerste indruk al negatief was. Meteen bij binnenkomst een grote domper toen onze zoon van 2 zijn geliefde loopfietsje in moest leveren "voor de veiligheid en de dieren zouden ervan kunnen schrikken (??)". We verzekerden de werkneemster dat hij er nog maar net op kan, niet hard gaat en we houden hem zelfs vast! Maar nee hij moest het fietsje inleveren onder luid gehuil.Lopend is t park te groot en vermoeiend voor kleine beentjes, dan biedt zo'n fietsje uitkomst. Uiteindelijk hebben we echt naar de dieren moeten zoeken dus veel hadden we niet met het fietsje af kunnen schrikken. Met nat weer zijn de paden modderig.

Con mi pareja, Dic 2013
"Zeer mooie dierentuin"traducir
Punkie

05/01/2014 Een prachtig verzorgt park met mooie dieren

Viaje en grupo, 2013
"Dat is een dierentuin"traducir
scheidsniels

30/12/2013 het is niet voor niets de beste dierentuin van Nederland, groot, overzichtelijk maar met alle soorten dieren alleen een beetje duur restaurant.

Fam. con niños , Dic 2013
"Ook leuk in de winter!"traducir
juma7177

30/12/2013 Al vaker een bezoekje gebracht aan GaiaZoo, maar altijd in de zomer. Met een leuke aanbieding van Social Deal dachten we "even" eruit te zijn, maar we hadden geen hoge verwachtingen van een dierentuin in de winter. Nou, was dat een verrassing...Overal kerstversiering, kerstmuziek , een kraampje met wafels, glühwein en warme chocolademelk. Even warmen bij de vuurkorf. Het personeel dat bij het langs lopen even een praatje komt maken. Heerlijke sfeer! En ook al zaten enkele dieren binnen, er was altijd wel een plekje waar je ze toch kon zien. We dachten dus even een uurtje te gaan maar zijn tot het allerlaatste gebleven. Ook een complimentje voor de medewerkers van de roofvogelshow. We genieten altijd weer van hun enthousiasme en hun humor. GaiaZoo dus absoluut ook een aanrader in de winter!

Viaje en grupo, Dic 2013
"Modern park"traducir
J.Wink

31/12/2013 Moderne opzet van een dierenpark.In de zomer weinig beschuuting te vinden voor de zon

Fam. con jóvenes, Dic 2013
"Prachtig voor de liefhebber."traducir
H. Westerhuis

22/01/2014 Uitstekend. Als je van dier en plant houdt.

Con mi pareja, Dic 2013
"GaiaZoo"traducir