Evaluaciones Hotel Gasthof Euverem**

Gasthof Euverem**
Evaluaciones Hotel Gasthof Euverem**
Euverem 30, 6271 PK, Gulpen

Hotel Gasthof Euverem ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 79 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Gasthof Euverem** y otros datos útiles para tus vacaciones en Gulpen. Además puedes encontrar 36 Fotos de vacaciones de Hotel Gasthof Euverem** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Limburgo. Compara Hotel Gasthof Euverem** con otros alojamientos en Gulpen.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Gasthof Euverem** / Gulpen. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 siguiente

7,7
Con mi pareja, 2014
"Kan beter!"traducir
hebra

15/12/2014 Het kan allemaal net iets beter of het was allemaal ietsje te min.
Kamer is door datering matig, maar wel schoon. Inderdaad zeer kleine douchegelegenheid. Eten goed, maar niet speciaal zoals we gehoopt hadden. Personeel is vriendelijk, maar een frissere outfit zou leuk zijn.

Con mi pareja, Dic 2014
"Goede prijs/kwaliteit verhouding"traducir
Richard Peters

12/12/2014 Leuk hotel, redelijke prijs, sobere, maar goede kwaliteit.

Con mi pareja, Nov 2014
"Fijn hotel in prachtige en rustige omgeving!"traducir
henk_verhoeven

01/12/2014 Gasthof Euverem is een eenvoudig maar heerlijk om te zijn. Het is er echt stil en ideaal voor wandelaars. Vriendelijk personeel, schone kamer met uitstekende bedden. Ontbijt is prima en vers. Kortom dit Gasthof is misschien een beetje gedateerd maar daarentegen wel heel gezellig en zijn prijs meer dan waard!

Amigos, Nov 2014
"Een rustige plek met 'n fantastisch uitzicht"traducir
Lidy

11/11/2014 We waren met drie zussen het afgelopen weekend in Gasthof Euverem en hebben heerlijk genoten van de rust en de ruimte en de fantastische gastvrijheid.Een prima plek om voor een paar dagen het Zuiden van Nederland te ontdekken. Erg vriendelijk personeel en zeer hulpvaardig. Niet alle slaapkamers zijn gerenoveerd maar onze kamer was zeker netjes schoon. met prima bedden. Erg kleine badkamer maar zeker functioneel en schoon. Prijs/kwaliteitsverhouding prima ! Het ontbijt was prima, heerlijk warme broodjes en diverse soorten brood. We hebben genoten van de heerlijke tomatensoep met stokbrood bij aankomst en zeker van het 3-gangendiner. Prima stekkie om een paar dagen te vertoeven, gratis parkeerplekken naast het hotel. Heuvelachtig landschap , Gulpen ligt erg centraal.

Con mi pareja, Oct 2014
"Net voldoende voor een kort verblijf"traducir
Kilsdonk

19/10/2014 Voor de prijs- kwaliteit was het net voldoende, maar geldt niet voor de kleine badkamer.
De badkamer is 1 bij 2 meter waarin de wc, het toilet en de douchecabine zich bevind. Door een slechte (en vieze!) afzuiging is er schimmelvorming te zien in de gehele badkamer. De schoonmaak heeft het geprobeerd dit schoon te maken tijdens ons verblijf, maar hierbij vergaten ze nog wel de afzuiging. We kregen nog wel een andere kamer aangeboden, maar in deze kamer was de schimmelvorming net zo erg.
Wij hebben een keer in het restaurant gegeten en we kregen als excuus voor het ongemak één drankje p.p. gratis. Het eten was goed, maar m.b.t. het bovenstaande hadden we wel wat meer verwacht dan maar één drankje.
Het is voor ons wel net voldoende omdat het ontbijt en de slaapkamer op zich wel goed was. De ligging van het hotel is voor een dagje Aken of Maastricht ook geweldig geregeld met het ov.
Maar het bovenstaande is voor ons wel de reden om voorlopig niet meer naar dit hotel terug te komen.

Con mi pareja, Oct 2014
"Een absolute aanrader"traducir
Geert Dirkx

12/10/2014 We hebben 3 overnachtingen gehad in gasthof Euverem. Kamer was netjes en goed. Vriendelijk personeel. Het eten was voortreffelijk . Een heel goed hotel in een mooi wandel en fiets gebied.

Con mi pareja, Abr 2014
"Prima verzorging, uitstekend eten, kamers minder"traducir
arosa60

28/04/2014 Met name de diners in dit Gasthof zijn uitstekend, daar valt niets op aan te merken. Het ontbijt is wat je in een dergelijk hotel mag verwachten, gewoon goed dus. En de service en verzorging zijn echt prima, aardige mensen die steeds voor je klaar staan. Mocht je bij het diner iets niet lusten dan kan je dat vooraf zeggen en dan wordt er iets anders voor je klaargemaakt. Klasse! Toch niet meer dan een zesje voor de kamers (in elk geval voor de kamer waarin wij verbleven) want die zijn sterk gedateerd. Een wasbakje in de kamer kan toch niet meer in deze tijd. Betekende: plasje doen op de wc en dan de handjes wassen in de kamer! Er schijnen ook gerenoveerde kamers te zijn, misschien speciaal voor de vaste gasten? Snel doorgaan met renoveren zodat de kamerwaarderingen omhoog gaan!

Fam. con niños , Abr 2014
"Fijn hotel"traducir
ernstsc

10/04/2014 Prima hotel. Hartelijke ontvangst, prima kamers en een goed ontbijt.

Con mi pareja, Dic 2013
"Prima hotel"traducir
patrick

13/12/2013 Gasthof euverem is een prima prijs/kwaliteit hotel,vriendelijk personeel,propere kamers,prima keuken,rustig gelegen,voor ons nog reden om er nog eens terug te gaan

Con mi pareja, Dic 2013
"Goede service en mooie omgeving!"traducir
S

07/06/2014 Wij komen nu al heel wat jaren op een rij bij de Gasthof en hebben het altijd erg naar onze zin. We zijn al in verschillende jaargetijden geweest ( laatste verblijf december 2013) en hebben nu weer geboekt voor juli 2014. Het is er altijd goed geregeld. De kamers zijn goed en het eten is er erg lekker! De eigenaren en personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Wij blijven hier terug komen.

1 2 3 4 5 6 7 8 siguiente

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?