Evaluaciones Hotel Gasthof Euverem**

Gasthof Euverem**
Evaluaciones Hotel Gasthof Euverem**
Euverem 30, 6271 PK, Gulpen

Hotel Gasthof Euverem ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 75 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Gasthof Euverem** y otros datos útiles para tus vacaciones en Gulpen. Además puedes encontrar 31 Fotos de vacaciones de Hotel Gasthof Euverem** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Limburgo. Compara Hotel Gasthof Euverem** con otros alojamientos en Gulpen.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Gasthof Euverem** / Gulpen. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 siguiente

75 evaluaciones para Gasthof Euverem**

8,5
8,4
7,5
7,6
Con mi pareja, Oct 2014
"Net voldoende voor een kort verblijf"traducir
Kilsdonk

19/10/2014 Voor de prijs- kwaliteit was het net voldoende, maar geldt niet voor de kleine badkamer.
De badkamer is 1 bij 2 meter waarin de wc, het toilet en de douchecabine zich bevind. Door een slechte (en vieze!) afzuiging is er schimmelvorming te zien in de gehele badkamer. De schoonmaak heeft het geprobeerd dit schoon te maken tijdens ons verblijf, maar hierbij vergaten ze nog wel de afzuiging. We kregen nog wel een andere kamer aangeboden, maar in deze kamer was de schimmelvorming net zo erg.
Wij hebben een keer in het restaurant gegeten en we kregen als excuus voor het ongemak één drankje p.p. gratis. Het eten was goed, maar m.b.t. het bovenstaande hadden we wel wat meer verwacht dan maar één drankje.
Het is voor ons wel net voldoende omdat het ontbijt en de slaapkamer op zich wel goed was. De ligging van het hotel is voor een dagje Aken of Maastricht ook geweldig geregeld met het ov.
Maar het bovenstaande is voor ons wel de reden om voorlopig niet meer naar dit hotel terug te komen.

Con mi pareja, Oct 2014
"Een absolute aanrader"traducir
Geert Dirkx

12/10/2014 We hebben 3 overnachtingen gehad in gasthof Euverem. Kamer was netjes en goed. Vriendelijk personeel. Het eten was voortreffelijk . Een heel goed hotel in een mooi wandel en fiets gebied.

Con mi pareja, Abr 2014
"Prima verzorging, uitstekend eten, kamers minder"traducir
arosa60

28/04/2014 Met name de diners in dit Gasthof zijn uitstekend, daar valt niets op aan te merken. Het ontbijt is wat je in een dergelijk hotel mag verwachten, gewoon goed dus. En de service en verzorging zijn echt prima, aardige mensen die steeds voor je klaar staan. Mocht je bij het diner iets niet lusten dan kan je dat vooraf zeggen en dan wordt er iets anders voor je klaargemaakt. Klasse! Toch niet meer dan een zesje voor de kamers (in elk geval voor de kamer waarin wij verbleven) want die zijn sterk gedateerd. Een wasbakje in de kamer kan toch niet meer in deze tijd. Betekende: plasje doen op de wc en dan de handjes wassen in de kamer! Er schijnen ook gerenoveerde kamers te zijn, misschien speciaal voor de vaste gasten? Snel doorgaan met renoveren zodat de kamerwaarderingen omhoog gaan!

Fam. con niños , Abr 2014
"Fijn hotel"traducir
ernstsc

10/04/2014 Prima hotel. Hartelijke ontvangst, prima kamers en een goed ontbijt.

"Prima hotel"traducir
patrick

13/12/2013 Gasthof euverem is een prima prijs/kwaliteit hotel,vriendelijk personeel,propere kamers,prima keuken,rustig gelegen,voor ons nog reden om er nog eens terug te gaan

Con mi pareja, Dic 2013
"Goede service en mooie omgeving!"traducir
S

07/06/2014 Wij komen nu al heel wat jaren op een rij bij de Gasthof en hebben het altijd erg naar onze zin. We zijn al in verschillende jaargetijden geweest ( laatste verblijf december 2013) en hebben nu weer geboekt voor juli 2014. Het is er altijd goed geregeld. De kamers zijn goed en het eten is er erg lekker! De eigenaren en personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Wij blijven hier terug komen.

"Een geweldige plek"traducir
Tiny en Jo Hoelsgen...

05/12/2013 wij hebben een paar geweldige dagen gehad met super vriendelijk personeel en een zeer geweldige gastheer en gastvrouw, de omgeving is prachtig

Amigos, Nov 2013
"Goed hotel om een weekendje uit te rusten"traducir
Andre

16/12/2013 Hebben een heerlijk weekend in Limburg en dit leuke gemoedelijke hotel.
De kamers zijn schoon, netjes en niet te klein. Het ontbijt is goed, met heerlijk vers brood en broodjes.
Wij hadden een arrangement met diner, lekker gegeten.
'S avonds loopt de bar snel leeg, de muziek, sfeer, bediening nodigen niet echt uit om gezellig iets te blijven drinken. Leuke muziek en een nootje op tafel doet wonderen.(tip)

Con mi pareja, Sep 2013
"Héél goed gasthof"traducir
Putman Alain

07/10/2013 Dit is een zeer goede plek om te logeren, héél mooie streek en uitvalbasis om te fietsen, mountainbiken, te wandelen en andere plekken te bezoeken . Men is er zeer vriendelijk, tip top bediening en lekker en verzorgd eten. Zeker een aanrader.

Con mi pareja, Sep 2013
"Dit nooit meer"traducir
vdb

16/09/2013 waarom? als je met 2 personen in de dependance wordt gezet los van en achter het hotel. nu daar wordt je niet vrolijk van [zacht uitgedrukt]
gasthof verder prima aardige mensen maar dat ze dit geflikt hebben zit me heel hoog.vraag waarom ge je dan niet weg? 225 km heen 225 terug op een dag en het goot van de regen s,avonds 11-09-2013.

eigenaar John Moonen, 01/11/2013
El propietario dice::  Ik wil u bedanken voor uw beoordeling, echter de dependancekamer, een kamer in het bijgebouw achter ons hotel gelegen is een zeer rustig gelegen en pas gerenoveerde kamer, waarbij de gasten in het algemeen hier erg tevreden over zijn. Uit uw reactie begrijpen wij dat u niet graag in het bijgebouw wou verblijven, dit heeft u tijdens u verblijf jammer genoeg niet kenbaar gemaakt, waardoor we niet de gelegenheid hebben gekregen u een dag later een andere kamer aan te bieden, zodat uw verblijf verder naar wens zou verlopen. Ook bij de uitcheck heeft u hierover geen klacht bij ons neergelegd, dan is het spijtig dat wij dit alsnog via een beoordelingssite voor kennis moeten nemen.

1 2 3 4 5 6 7 8 siguiente

¿En qué país prefieres conducir?