Gasthof Euverem**
Evaluaciones Hotel Gasthof Euverem**
Euverem 30, 6271 PK, Gulpen

Hotel Gasthof Euverem ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 69 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Gasthof Euverem** y otros datos útiles para tus vacaciones en Gulpen. Además puedes encontrar 31 Fotos de vacaciones de Hotel Gasthof Euverem** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Limburgo. Compara Hotel Gasthof Euverem** con otros alojamientos en Gulpen.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Gasthof Euverem** / Gulpen. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 siguiente

7,6
Fam. con niños , Abr 2014
"Fijn hotel"traducir
ernstsc

10/04/2014 Prima hotel. Hartelijke ontvangst, prima kamers en een goed ontbijt.

Con mi pareja, Dic 2013
"Prima hotel"traducir
patrick

13/12/2013 Gasthof euverem is een prima prijs/kwaliteit hotel,vriendelijk personeel,propere kamers,prima keuken,rustig gelegen,voor ons nog reden om er nog eens terug te gaan

Con mi pareja, Dic 2013
"Een geweldige plek"traducir
Tiny en Jo Hoelsgen...

05/12/2013 wij hebben een paar geweldige dagen gehad met super vriendelijk personeel en een zeer geweldige gastheer en gastvrouw, de omgeving is prachtig

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Gasthof Euvere...

Amigos, Nov 2013
"Goed hotel om een weekendje uit te rusten"traducir
Andre

16/12/2013 Hebben een heerlijk weekend in Limburg en dit leuke gemoedelijke hotel.
De kamers zijn schoon, netjes en niet te klein. Het ontbijt is goed, met heerlijk vers brood en broodjes.
Wij hadden een arrangement met diner, lekker gegeten.
'S avonds loopt de bar snel leeg, de muziek, sfeer, bediening nodigen niet echt uit om gezellig iets te blijven drinken. Leuke muziek en een nootje op tafel doet wonderen.(tip)

Con mi pareja, Sep 2013
"Héél goed gasthof"traducir
Putman Alain

07/10/2013 Dit is een zeer goede plek om te logeren, héél mooie streek en uitvalbasis om te fietsen, mountainbiken, te wandelen en andere plekken te bezoeken . Men is er zeer vriendelijk, tip top bediening en lekker en verzorgd eten. Zeker een aanrader.

Con mi pareja, Sep 2013
"Dit nooit meer"traducir
vdb

16/09/2013 waarom? als je met 2 personen in de dependance wordt gezet los van en achter het hotel. nu daar wordt je niet vrolijk van [zacht uitgedrukt]
gasthof verder prima aardige mensen maar dat ze dit geflikt hebben zit me heel hoog.vraag waarom ge je dan niet weg? 225 km heen 225 terug op een dag en het goot van de regen s,avonds 11-09-2013.

eigenaar John Moonen, 01/11/2013
El propietario dice::  Ik wil u bedanken voor uw beoordeling, echter de dependancekamer, een kamer in het bijgebouw achter ons hotel gelegen is een zeer rustig gelegen en pas gerenoveerde kamer, waarbij de gasten in het algemeen hier erg tevreden over zijn. Uit uw reactie begrijpen wij dat u niet graag in het bijgebouw wou verblijven, dit heeft u tijdens u verblijf jammer genoeg niet kenbaar gemaakt, waardoor we niet de gelegenheid hebben gekregen u een dag later een andere kamer aan te bieden, zodat uw verblijf verder naar wens zou verlopen. Ook bij de uitcheck heeft u hierover geen klacht bij ons neergelegd, dan is het spijtig dat wij dit alsnog via een beoordelingssite voor kennis moeten nemen.

Viaje en grupo, Ago 2013
"Echt een super hotel!"traducir
linda pronk

09/09/2013 Een zeer gastvrij hotel met mooie kamers. Prijs kwaliteit verhouding is gewoon super goed.
Het eten is fantastisch en dat voor een 2 sterren hotel.

Con mi pareja, Jun 2013
"Voor de prijs een goed hotel"traducir
putoris

13/06/2013 De ontvangst was vriendelijk evenals de bediening bij het eten. De kamer was klein en via een smal trapje te bereiken en zag er gedateerd uit.Schoonmaak bleek niet plaats te vinden behalve een scheut schonmaakmiddel in het toilet en het leegmaken van de prullenbak. De doucheopening was verkeerd geplaatst zodat je als een \houdini in de douchecabine moest komen. Bij de kamer was een mooi gezamenlijk balkon waar je 's middags in het zonnetje kon zitten. Het ontbijt was niet uitgebreidt maar wel goed en verzorgd. Ook het driegangenmenu zag er verzorgd uit en was erg smakelijk.

Con mi pareja, May 2013
"Een regelrechte aanrader"traducir
Gert-Jan van Leem

24/05/2013 Recentelijk hebben wij voor het eerst gebruik gemaakt van het Lentearrangement van Gasthof Euverem. Gasthof Euverem is het beste te omschrijven als een heerlijk rustig gelegen herberg en wel een buitengewoon gezellige. Bij binnenkomst en tijdens het verblijf valt meteen de bovengemiddeld vriendelijke ontvangst en houding vh personeel op. Kamers netjes en schoon, net als het sanitair. Punt van aandacht (niet negatief) is de vele niveauverschillen zoals afstapjes en drempels. Vanuit de ontbijt- en dinerruimte heb je een mooi uitzicht op het Geuldal. Het ontbijt is uitgebreid, inclusief scrambled eggs en gebakken spek. Het driegangen diner wat in het arrangement zit inbegrepen bestaat uit royale porties en is erg smakelijk. De prijs-kwaliteitverhouding is ronduit uitstekend te noemen. Feitelijk doet het Gasthof zichzelf te kort door zich als een tweesterrenetablissement te profileren en is maar één conclusie op zijn plaats: het is een regelrechte aanrader!

Con mi pareja, May 2013
"Prima hotel"traducir
Johan

20/05/2013 tijdens onze doorreis met pinkster overnacht voor twee dagen zeer goed ontvangen vrindelijk personeel en goed te eten kamer was voldoende

1 2 3 4 5 6 7 siguiente