Evaluaciones Fabrica de cerveza Hertog Jan

21 abril 2014

Fabrica de cerveza Hertog Jan
Evaluaciones Fabrica de cerveza Hertog Jan
Kruisweg 44, 5944 EN, Arcen

¿Quieres saber que han opinado otros de Fabrica de cerveza Hertog Jan en Arcen? En esta página puedes leer los comentarios de Fabrica de cerveza Hertog Jan.
Fabrica de cerveza Hertog Jan ha obtenido 8,6 sobre 10, basado en 125 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre Fabrica de cerveza Hertog Jan en Arcen? Lee las opiniones sobre Fabrica de cerveza Hertog Jan en esta página. Puedes ver 67 Fotos de vacaciones de Fabrica de cerveza Hertog Jan. Hay 2 Videos de Fabrica de cerveza Hertog Jan. ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Países Bajos. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Limburgo . Ver todos los alojamientos cerca de Fabrica de cerveza Hertog Jan en Arcen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

125 evaluaciones para Fabrica de cerveza Hertog Jan

Con mi pareja, Abr 2014
"Voor de echte genieter van bier"traducir
Erik

09/04/2014 Een uitstekende en interessante rondleiding van een uur, met uitleg over de geschiedenis en het brouwen van de verschillende (speciaal)bieren van Hertog Jan.

Con mi pareja, 2014
"Intresant en lekker"traducir
Jaap

17/03/2014 Natuurlijk ook de Hertog Jan brouwerij en proeflokaal bezocht. De rondleiding was mooi en lekker

Con mi pareja, Mar 2014
"Wel aardig maar niet meer dan dat"traducir
Reizenisleuk

10/03/2014 Wij hebben een rondleiding gehad (van Peter) Hij deed het leuk, maar ik had op de 1 of andere manier meer van de rondleiding verwacht. In de brouwerij wordt ook alleen nog maar de speciale bieren gebrouwen, de gewone Hertog Jan wordt gebrouwen in Dommelen. Wij hebben ook niks van het brouwproces gezien, er waren geen mensen aan het werk, dat vind ik wel jammer.

2014
"Leuk!"traducir
Renate

10/02/2014 het bier stroomt zo van de brouwerij het tegenoverliggende café binnen

Feb 2014
"Leuk om te weten"traducir
maryvanrooden

14/02/2014 ga er eens heen leuke rondleiding en heerlijk proeven

Amigos, Dic 2013
"Gezellig!"traducir
Peter

07/01/2014 Leuke rond leiding van ongeveer 50 minuten! Er tegenover ligt ook een gezellige kroeg van Hertog Jan!

Con mi pareja, 2013
"Leuk bij een bezoek aan Limburg"traducir
pascal

16/12/2013 Heerlijk genieten van alle Hertog Jannetjes die er zijn. Alleen jammer dat je het bierpaspoort niet meer kunt behalen

Fam. con niños , Dic 2013
"Informatief bezoek!"traducir
Monique van Gemert

17/12/2013 Leuk om te zien hoe het bier gebrouwen wordt. Mooie brouwerij met een vakkundige rondleiding. Zeker de moeite voor een bezoek waard.

Fam. con niños , 2013
"Een pintje pakken met vrienden"traducir
wil

18/11/2013 en weten hoe het gemaakt wordt

Viaje en grupo, Nov 2013
"Met jonge kinderen even goed over nadenken"traducir
Esther

04/11/2013 Voor ons was het leuk om te zien..voor onze peuter was het teveel indrukken. Hij moets halverwege huilen omdat de "machines" wel erg groot waren.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente