Roompot Marinapark Volendam**
Evaluaciones Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**
Pieterman 1, 1131 PW, Volendam

Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 1375 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** y otros datos útiles para tus vacaciones en Volendam. Además puedes encontrar 813 Fotos de vacaciones de Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Septentrional. Compara Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** con otros alojamientos en Volendam.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Roompot Marinapark Volendam** / Volendam. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

7,9
"Heerlijk genoten"traducir
rosekp
Alojamientos

18/08/2014 Eeen prima hotel, het personeel was vriendelijk en behulpzaam, de kamer was groot en comfortabel, de badkamer was ook groot met ligbad, heerlijk.!

Iederere dag schoonmaak en schone badhanddoeken, Zitje buiten de kamerdeuren, op het terras.

Ik snap die 2 sterren niet, we hebben in slechtere 3 en 4 sterren hotels gelogeerd.

Veel te doen/zien in de buurt: Edam, Monnikendam en Marken,.

Fam. con niños , Ago 2014
"Stinken dat de accomodatie deed! Linoleum geur"traducir
Claudia
Sitios para comer

14/08/2014 Het huisje was een leuk huisje. Maar bij binnenkomst gelijk een penetrante geur van linoleum. Het bleek van de vloer af te komen. Ik gelijk naar de receptie gelopen want ik kreeg er hoofdpijn van. Daar hebben ze ons in een ander huisje gezet, dat leek iets beter, maar de geur was er nog steeds, welliswaar nu iets minder maar zéker extreem aanwezig. Alle kleding heb ik naderhand moeten wassen, stonk echt extreem. Ook de dekbedden naderhand (had de lakens etc. zelf mee genomen). Deze rook je toen ik thuis was op een afstand.

"Goed vertoeven"traducir
N Knoef
Sitios para comer

10/08/2014 Het meubilair in de huisjes is niet comfortabel.
Voor de rest is bowlen bij de zedde dicht bij het park af te raden. De bediening laat een dienblad met drinken vallen over onze kleding en schoenen, krijgt notabene een kind van vier maanden het op de kop, voor de rest geen excussen en een dikke rekening. De zedde bedankt voor de klantvriendelijkheid. Gaan alleen voor het geld.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Parque de vacaciones...

"Geweldig!"traducir
Z V
Sitios para comer

11/08/2014 Mooi park, vriendelijk personeel, mooie huisjes, mooie omgeving.

"Leuke lokatie"traducir
Bekenes

11/08/2014 Weekeinde doorgebracht in een van de bungalows die was ingericht voor mindervaliden. Alles netjes en schoon. Lekker gegeten in de "Pieterman", maar de buurman "Smit Bokkum" is zeker ook aan te bevelen. De eigen parkeerplaats voor onze bungalow vonden we erg prettig. Het weer had beter gekund, maar je moet toch wat te klagen hebben?

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Vieze huisjes Vies zwembad."traducir
Korf
Sitios para comer

08/08/2014 Huisjes waren echt vies. Je plakt aan de trapleuning. Onderin de vaatwasser troffen we een gehele chili con carne maaltijd aan. Te vies om je vaat in te doen. Huisjes roken muf. Na reclamatie hierover kregen we een geurkaars...
Oude vloerbedekking op de trap. Wc bleef heeeel vies ruiken, zelfs als je er chloor in deed. 6 pers huisje slechts ruimte voor 2 stoeltjes op balkon bij bovenwoning. Niet echt gezellig buiten zitten. Bedden vies. Alles moeten wassen, ook niet gebruikte kleding bij thuiskomst, want alles stonk. Supermarkt kan je geen volledige maaltijd halen. Geen versproducten. Zwembad vies. Dreef wc papier in en mijn man kwam boven water met een dot lang haar op zn gezicht. Echt alles is vies. Voor pubers echt niets te doen. Geen animatie/disco oid

"Mooie ligging"traducir
Jeroen
Sitios para comer

18/08/2014 Park is vlakbij de dijk van Volendam, ideaal! Mooi opgezet park. Huisjes zijn oké maar kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Televisie bizar klein. Daarnaast kan een nieuw tapijtje ook geen kwaad.
Schoonmaak kon wel stukke beter, eerst zelf maar even wezen poetsen.
Veel spinnen, ik geloof wel iets van 25 binnen gehad tijdens onze midweek.
Grappig zwembadje, leuk strandje, goede supermarkt, mis alleen iets meer vers keuze zeker in het hoogseizoen

Opgegeven voor de bingo, moesten wel minimaal 10 deelnemers zijn. Werd om 18:15 al afgebeld, omdat die er nog niet waren, rond 19:00 even gaan kijken en toen kwamen er toch nog meer mensen op de bingo af die al was afgelast. Erg jammer!

Verder wel een leuke en gezellige midweek gehad!

"Verdient een dikke 10"traducir
irene keijenberg
Sitios para comer

13/08/2014 wij komen al vanaf opening op dit geweldig mooi park en zijn er nog lang niet klaar mee.Niet alleen het park zelf is prachtig maar ook de omgeving waar het park ligt.In de zomer lekker vertoeven aan het eigen aangelegde strandje met strandkiosk waar je op je wenken bediend wordt.Hele mooie haven en alles binnen bereik

Viaje en grupo, Ago 2014
"Geweldige locatie, mooi opgezet park"traducir
Manon
Sitios para comer

11/08/2014 Wij zijn een midweek geweest met 6 volwassenen en 1 kind en 1 baby in een 12 persoonshuis. Het park ligt leuk aan de haven en de huizen zien er sfeervol uit. De service is verder waardeloos en de schoonmaak liet ook te wensen over. Behalve dat het smerig was en de pannen waren oud en op, (we kregen bij de receptie wel nieuwe pannen)zat het hele huis onder de spinnen!! Het zwembad is echt 10x niks, we zijn maar gauw weer weggegaan! Verder is de locatie geweldig zo aan de haven en je loopt zo naar Volendam toe waar het heel gezellig is. De wellness is een aanrader, we waren allemaal tevreden over de ontspanningsmassage. Je zit zo in Amsterdam en op woensdagochtend was de kaasmarkt in Marken erg gezellig.

"Prima park"traducir
Stefan
Sitios para comer

11/08/2014 Mooi en vrij nieuw park gelegen nabij het centrum van Volendam waar genoeg kroegjes en restaurants zijn om een avondje door te brengen. Binnen 10 minuten lopen (met klein kind) ben je op de Dijk. Ook het stadion van FC Volendam ligt dichtbij en hier is een kleine expositie gevestigd over het dorp, de voetbalclub en de muziek voor een regenachtige dag.

Het zwembad is vrij klein en niet geschikt voor grotere kinderen. Er is in Volendam echter wel een groter zwembad zag ik, wellicht een tip. Het strandje zag er best leuk uit maar we zijn hier uiteindelijk niet geweest.

De huisjes zijn fraai ingericht, alleen de bankjes zijn erg klein en de TV heeft meer weg van een computer monitor qua omvang. Bij ons was het huisje wel schoon en de bedden lagen best goed al hadden we wel onze eigen kussens meegenomen.

We hebben geen groepen jongeren gezien op ons deel van het park (appartement 341a) en ook geen geluidsoverlast gehad overigens.

Prima midweekje gehad hier.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: