Evaluaciones Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**

28 noviembre 2014

Roompot Marinapark Volendam**
Evaluaciones Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**
Pieterman 1, 1131 PW, Volendam

Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 1401 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** y otros datos útiles para tus vacaciones en Volendam. Además puedes encontrar 847 Fotos de vacaciones de Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Septentrional. Compara Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** con otros alojamientos en Volendam.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Roompot Marinapark Volendam** / Volendam. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

Amigos, Nov 2014
"Prachtig park"traducir
Ella en Peer Visser...
Sitios para comer

24/11/2014 Zeer mooi en vanaf het park veel leuke plaatsjes te bezoeken edam is prachtig

Con mi pareja, Nov 2014
"Goed"traducir
garret43
Sitios para comer

10/11/2014 Hotelkamer goed maar niet gezellig,bad kamer niet voor ouderen douche in bad gevaarlijk ,uitzicht parkeerplaats,ontbijt was heel gewoon.

Fam. con jóvenes, Oct 2014
"Fijn weekend gehad"traducir
Kootje
Sitios para comer

25/10/2014 Fijn weekend met de (kinderen) gehad. Huisje met zicht op haven geboekt. Huisje was schoon. Personeel vriendelijk. Voor mij één van de betere roompot parken.
Afrader is eten bij pieterman. Onbeperkt eten bij Bram. Om 21:00u gaat de keuken dicht en als je dan ruim drie kwartier op een gerechtje moet wachten is het snel 21:00 uur. Navraag leerde dat er file vorming was in de keuken. Sorry hebben we niet gehoord.

Con mi pareja, Oct 2014
"Nooit meer hotel!"traducir
Ans

27/10/2014 In hotel geslapen.Bij het reserveren bij touroperator aangegeven rustig
gelegen,zodat we goed zouden kunnen slapen.Bij aankomst bij de receptie
gevraagd of de kamer rustig was,ja deze lag rustig.In de kamer aangekomen bleek deze aan een parkeerterrein voor auto's en bussen te liggen en boven de receptie.Daarover contact opgenomen met de receptie kreeg ik te horen dat je er s ávonds geen last van zou hebben.Overlast
s,avonds en s'nachts van pratende mensen en auto's! deze kamer zou de meest rustigste kamer zijn.We hebben een paar uur geslapen in 2 nachten!
De receptie geeft geen goede voorlichting! Ons werd gezegd dat we niet boven de receptie zouden slapen.Voor ons nooit geen Marinahotel Volendam meer!

Fam. con jóvenes, Oct 2014
"Lekker weg"traducir
sylvia Willems
Sitios para comer

27/10/2014 Super groot huis op loopafstand van het gezellige dorp, Leuk uitzicht, ik had graag een week willen boeken met aankomst in het weekend maar dat is niet mogelijk.

Fam. con niños , Oct 2014
"Super vakantie met uitzicht op haven. mooi park"traducir
simons
Sitios para comer

27/10/2014 midweek, 20 okt t/m 24 okt 2014, geweest, natte groepen prima, rest goed. slaapkamers ruim. meubels wat verouderd maar functioneel. vloerbedekking mag nieuw. liet wat los. makkelijk zou een combimagnetron of oventje zijn. mar je kunt verse broodjes in de supermarkt in het park zelf halen of bij een bakker 700 meter van het park af.. wij hadden uitzicht op de haven. top

Viaje en grupo, Oct 2014
"Niet geschikt voor groepen."traducir
Robbert

11/11/2014 Marinapark is een mooi park maar niet geschikt voor groepen. Door niet aantoonbare waarschuwingen wordt er €500,- borg niet terug betaald. Dus wanneer je met meerdere personen van plan bent om een gezellig weekend te hebben (zonder te fluisteren) is Roompot Marinapark geen geschikte accomodatie. Het zou fijn zijn dat op moment van waarschuwing een toelichting te krijgen om daar op te kunnen reageren, door de betreffende receptioniste wordt dan het antwoord gegeven "manager is niet aanwezig u kunt via de mail contact met ons opnemen". Dan begint het met bellen en niet beantwoorde mailtjes. Erg vervelend.

Amigos, Oct 2014
"Goede uitvalsbasis, huisjes zijn aan renovatie toe"traducir
G.W. van Egmond
Sitios para comer

11/10/2014 Voor de vierde maal binnen 7 jaar tijd dit park bezocht en helaas viel het nu tegen. Zodra je de woning binnen komt vliegt de afschuwelijke lijm?? lucht je tegemoet. Dat hadden we de voorgaande keren ook en we hoopten dat het verdwenen was. Nu bij thuiskomt zit het nog in je kleren BAH. Huisjes hebben wij schoner achter te gelaten dan bij aankomst. Zijn ook aan een stevige opknapbeurt toe. Muren met veel zwarte strepen, banken zitten beroerd en het zeil op de vloer was op 4 plaatsen vastgeplakt met tape. Wat een armoe. Wij hopen dat Roompot snel hieraan iets zal doen.

Amigos, Oct 2014
"Fantastisch weekend"traducir
frank
Sitios para comer

06/10/2014 Heel gezellig ingericht park zijn met 17 volwassenen hier geweest in 3 huisjes waar we de eerste dag gegeten hebben in het park bij pietermann is een aanrader en daarna in het kroegje er naast was ook erg leuk

Amigos, Sep 2014
"Zeker aan te raden"traducir
Elst

06/10/2014 Mooi gelegen aan het water en op wandelafstand van het centrum

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?