Roompot Marinapark Volendam**
Evaluaciones Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**
Pieterman 1, 1131 PW, Volendam

Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 1350 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** y otros datos útiles para tus vacaciones en Volendam. Además puedes encontrar 812 Fotos de vacaciones de Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Septentrional. Compara Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** con otros alojamientos en Volendam.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Roompot Marinapark Volendam** / Volendam. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Heerlijke omgeving "traducir
GH
Sitios para comer

21/07/2014 Prima Midweek op een leuk park al voor de 3e keer geweest en kom er zeker nog vaker

Fam. con niños , Jul 2014
"Super weekend!"traducir
Claes-Vandebrouck
Sitios para comer

22/07/2014 Terug van een weekend Volendam. Helemaal kunnen ontspannen dankzij het mooie weer en het leuke park.
Mooie, ruime huisjes. Kleine speeltuin, tussen de huisjes in.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Park grenst aan een haventje en aan een klein strand. Bij mooi weer is dit ideaal, zeker als je met kinderen op vakantie gaat.
Het stadscentrum van Volendam ligt op 10 min wandelen. Zeker een bezoekje waard.

Fam. con niños , Jul 2014
"Mooi park, mooie huisjes."traducir
F. Bijlstra
Alojamientos

11/07/2014 Wij zijn net terug van een midweek. Huisjes (vo7, nr 224) zijn erg mooi en ruim, en van buiten in mooie volendamse stijl.
park ligt ideaal, je bent zo op de dijk/centrum. Het strandje en de haven zijn ook erg mooi. Zwembad op het park viel iets tegen. Desondanks hebben de kinderen zich er toch goed vermaakt. Wij hebben (gelukkig) geen last gehad van stank in het huisje. Wel was er niet heel goed schoongemaakt. tegels op de grond van de wc waren nog vies van de vorige bewoners.... beetje ranzig. Er zat een sauna in ons huisje maar die was kapot. Bleek dat die al langer kapot was.
Nog een minpunt is de overlast van polen op het park. Naast ons hadden ze harde muziek aan en we kregen een keer savonds een pool aan de deur die bij ons naar binnen wou (waarschijnlijk verkeerde huis) geeft toch geen fijn gevoel savonds om 22u.
de ligging en de ruime huisjes zorgen ervoor dat ik zo weer zou gaan. Al met al mooi en leuk park.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Parque de vacaciones...

"Nooit meer"traducir
Bert Bock
Alojamientos

29/06/2014 mooie huisjes, maar bij binnenkomst viel meteen de vieze geur op. Na een uur moeten vertrekken omdat het niet te harden was. Volgens de receptie was het bekend maar hadden weinig mensen er daadwerkelijk last van. We kregen wel meteen een ander huisje aangeboden. Geur ook hier aanwezig maar in sterk verminderde mate. Ben er echter goed ziek van geworden. Zijn dan ook eerder vertrokken, maar zit nu 4 dagen later nog steeds ziek thuis. Volgens een van de medewerkers was de gebruikte lijm bij de laminaat en de vloerbedekking de reden. Jammer van dit mooie park. We zouden hier anders graag terugkomen, maar dat is nu beslist geen optie meer.

Fam. con niños , 2014
"Verschrikkelijk"traducir
Lin500
Sitios para comer

18/06/2014 Echt geen aanrader!! De huisjes zijn, vooral aan de buitenkant, mooi. Het ligt heel dicht bij de gezellige dijk van Volendam, op een paar minuten afstand.
Roompot heeft het park volgestopt met Polen en erg veel huisjes zijn bezet door groepen jongeren. Veel dronken en vervelende gasten. Ziet er mooi uit maar hier wil je, zeker met kinderen, niet tussen zitten! Voor de rest is er ook weinig te doen.

"Geen vakantiepark maar......."traducir
janneke
Sitios para comer

20/06/2014 ook wij voelden ons niet zo lekker met allemaal polen om ons heen. dit hoort toch niet op een vakantiepark. (niks mis mee als ze willen werken, maar wij kwamen op vakantie en dit voelde erg raar) huisjes zijn echt al aan renovatie toe. voor de tv had je een verrekijker nodig, het bed voelde als een fakir op een spijkerbed! wat zijn de huisjes in korte tijd achteruit gegaan. maar gezien het bovenstaande niet zo vreemd!!

"Veel Oostblokkers op dit park"traducir
John Verhoek
Alojamientos

20/06/2014 Wij hebben een aantal woningen vol oostblokkers op dit park aangetroffen. Deze mannen zaten met velen in één woning en de vraag is of dit op een vakantiepark gewenst is. Deze oostblokkers wilden zelf bij onze woning naar binnen. Stonden aan de deur en belden aan. Wij hebben de beveiliging moeten inschakelen. Gaf geen goed gevoel.

Con mi pareja, Jun 2014
"Mooi gelegen park aan water, strand, jachthaven."traducir
Willem
Sitios para comer

14/06/2014 Appartement voor vier personen zag er goed uit, goed schoongemaakt.
Afstand naar centrum Volendam is in vijf minuten te lopen.
Uitzicht vanuit onze kamer/balkon over de jachthaven en in de verte Marken.
Één minpuntje: Matrassen van de bedden zijn aan vervanging toe.

"Heel goed"traducir
Janssen Hilda
Sitios para comer

01/07/2014 We zijn net terug van een weekend, in het Marina Park. We hadden mooi weer, en het is ons heel goed meegevallen.We verbleven in het hotel. Eén minpuntje,de broodjes waren snel op, en werden niet bijgevuld, jammer.
Maar voor de rest, was het prima, we komen zeker nog eens terug.

Amigos, May 2014
"Wat een mooi park is het "traducir
Fam. Houtveen
Sitios para comer

26/05/2014 Geweldige ligging en gezellige uitstraling op het park,is goed voor herhaling.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?