Evaluaciones Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**

25 octubre 2014

Roompot Marinapark Volendam**
Evaluaciones Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**
Pieterman 1, 1131 PW, Volendam

Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 1387 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** y otros datos útiles para tus vacaciones en Volendam. Además puedes encontrar 847 Fotos de vacaciones de Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Septentrional. Compara Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** con otros alojamientos en Volendam.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Roompot Marinapark Volendam** / Volendam. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

1387 evaluaciones para Roompot Marinapark Volendam**

8,8
7,5
7,1
7,9
Amigos, Oct 2014
"Goede uitvalsbasis, huisjes zijn aan renovatie toe"traducir
G.W. van Egmond
Sitios para comer

11/10/2014 Voor de vierde maal binnen 7 jaar tijd dit park bezocht en helaas viel het nu tegen. Zodra je de woning binnen komt vliegt de afschuwelijke lijm?? lucht je tegemoet. Dat hadden we de voorgaande keren ook en we hoopten dat het verdwenen was. Nu bij thuiskomt zit het nog in je kleren BAH. Huisjes hebben wij schoner achter te gelaten dan bij aankomst. Zijn ook aan een stevige opknapbeurt toe. Muren met veel zwarte strepen, banken zitten beroerd en het zeil op de vloer was op 4 plaatsen vastgeplakt met tape. Wat een armoe. Wij hopen dat Roompot snel hieraan iets zal doen.

Amigos, Oct 2014
"Fantastisch weekend"traducir
frank
Sitios para comer

06/10/2014 Heel gezellig ingericht park zijn met 17 volwassenen hier geweest in 3 huisjes waar we de eerste dag gegeten hebben in het park bij pietermann is een aanrader en daarna in het kroegje er naast was ook erg leuk

Amigos, Sep 2014
"Zeker aan te raden"traducir
Elst

06/10/2014 Mooi gelegen aan het water en op wandelafstand van het centrum

Viaje en grupo, Sep 2014
"Super vakantiepark!!"traducir
k. van langelaar
Sitios para comer

29/09/2014 Het was een super mooi vakantiepark, de mensen die daar werken zijn erg klantvriendelijk en je word goed geholpen. Het huisje was erg mooi ingedeeld en schoon. De ligging is erg goed met 10 min lopen sta je in het centrum van Volendam!Zeker aan te raden is het restaurant Pieterman!

"Herhaling waardig"traducir
roza
Sitios para comer

25/09/2014 was zeer goed hotel. schoon en leuk ingericht.ontbijt was alles zo lekker vers, de geur van versgebakken broodje rook je al op de gang, heerlijk.

"Zeer goed"traducir
e vd r
Sitios para comer

21/09/2014 Hadden een zeer goed weekend.
Personeel vriendelijk, kamer goed.
Bon van actie perfekt .
Kamer was netjes
Eten in de buurt gewoon geweldig tegen redelijke prijs.
Komen zeer graag nog een keer terug

Fam. con jóvenes, Sep 2014
"Zeker voor herhaling vatbaar!!!"traducir
winkelaar
Sitios para comer

16/09/2014 Leuk park met een fantastische ligging. wij hadden heerlijk weer dus waren aan het strand te vinden vlak naast het park. super kiosk met vriendelijke mensen voor een hapje of drankje bij het strand dus konden lekker lang blijven genieten van het zonnetje. "'de dijk'' niet overslaan en vis eten mag hier natuurlijk niet ontbreken.keuze genoeg!mooi volendam je hebt ons als fan erbij.tot gauw!!!

"Geen roompot meer"traducir
cremers
Sitios para comer

14/09/2014 op het park zelf was weinig te doen. het huisje was redelijk schoon. na de eerste nacht kwamen we erachter dat we zeer slechte bedden hadden we hebben dit gemeld bij de receptie. de receptie werd bemand door stagiers deze melden de klacht bij de technische dienst. de technische dienst kwam aan het einde van de dag 2 hele dunne toppings brengen. maar helaas nog geen verbetering. op dag 3 weer geklaagd bij de receptie ze zouden weer de technische dienst laten komen. dat was voor geen oplossing want we hadden inmiddels al 3 nachten niet geslapen. we hebben contact opgenomen met het hoofdkantoor van roompot en de klacht daar verteld maar hun konden van daar uit niks voor ons betekenen en zei namen contact op met het park en wij zouden bericht krijgen van de parkmanager. even later kwam iemand van de technisch dienst langs. deze kwam met de oplossing van een herniaplank dat zou de oplossing voor het probleem zijn en hij deelde ons mede dat de parkmanager niet aanwezig was.

Con mi pareja, 2014
"Prachtige locatie en leuke huisjes...topper"traducir
mark heijmans
Sitios para comer

01/09/2014 Mooi park en leuke huisjes op een prachtige lokatie.zeker moeite waard om dit park nog eens te bezoeken.

Amigos, Ago 2014
"Weekje Volendam"traducir
Femke
Sitios para comer

01/09/2014 Een week verbleven op Roompot Marinapark in Volendam (bovenwoning). Veel gelezen klachten op deze website vielen bij ons erg mee.
-Stank: vage geur aanwezig, snel aangewend;
-Spinnen: een paar, zolang je de ramen gesloten houdt;
-Onvriendelijk/onbehulpzaam personeel receptie: ik vond ze persoonlijk wel vriendelijk en behulpzaam;
-Vieze accomodatie: inderdaad niet super schoon, maar niet storend. Glazen, borden, bestek en pannen wel vies;
-Kleine tv: inderdaad aan de kleine kant, maar best te doen;
-Overlast van andere, beschonken vakantiegangers: geen last van gehad.

De ligging van het park is perfect om uitstapjes te doen in de omgeving en de uitstraling van het park is leuk door het oud-Hollandse uiterlijk van de huisjes. Ik miste in de douche een haakje om mijn handdoek aan op te hangen, nu moest ik de hele badkamer doorkruisen om mijn handdoek (die op de wasbak lag) te pakken, waardoor alles erg nat werd. Verder een plankje om shampoo e.d. op te zetten

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿En qué país prefieres conducir?