Roompot Marinapark Volendam**
Evaluaciones Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**
Pieterman 1, 1131 PW, Volendam

Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 1109 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** y otros datos útiles para tus vacaciones en Volendam. Además puedes encontrar 764 Fotos de vacaciones de Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Septentrional. Compara Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** con otros alojamientos en Volendam.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Roompot Marinapark Volendam** / Volendam. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

Con mi pareja, Abr 2014
"Heerlijk weekend"traducir
Diana
Sitios para comer

11/04/2014 Hotel we hadden een mooie ruime kamer, netjes schoon ook. Nette ontvangst aan de receptie. De ligging ten opzichte van de dijk is super. Wat ons tegenviel was dat bij het ontbijt voorrang werd gegeven aan de grote groepen zodat losse hotelgasten te hore kregen dat ze snel moesten eten om ruimte te creëren voor die groepen, je werd van tafel afgekeken de borden werden onder je neus weggetrokken. Als je bij De Pieterman wil eten dan moet je tijdig reserveren, ons is het niet gelukt om een tafeltje te krijgen.

Fam. con niños , Mar 2014
"Heerlijk weekend en leuke tip!"traducir
Kristine
Sitios para comer

01/04/2014 We hebben een heerlijk weekend gehad in bungalow v07 met uitzicht op speeltuin aan de achterkant . uit de wind ! en jachthaven aan de voorkant . We zijn bij een leuke ijsboerderij geweest met speeltuin en dieren op 5 min lopen . Via het strandje , over de dijk tussen de schapen door . Super vriendelijke mensen en niet te vergeten heerlijk boerenijs.

Het strandtentje is ook erg leuk voor een drankje op knus terrasje en de Kids spelen met zand en water.

Fam. con jóvenes, Mar 2014
"Uitstekende ligging"traducir
Familie van der Hei...
Sitios para comer

12/03/2014 Vakantiepark Marinapark Volendam is in Volendamse stijl gebouwd. De ligging is uitstekend, je loopt zo het dorp in! De accomodatie was schoon, ruim, goed ingericht maar wel wat gehorig.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Parque de vacaciones...

Fam. con jóvenes, 2014
"Mooi, maar érg klein zwembad."traducir
Fam. Hannes
Sitios para comer

02/03/2014 Wat een leuke huisjes voor een gezellig midweekje.
Wij hebben erg genoten.
Service is erg goed.
Er zijn 2 minpuntjes: er is eigenlijk niks te doen op het park en een heeel klein zwembad.
Verder ben je binnen 10 minuten in het centrum, lekker visje eten :)

Het is een aanrader maar ik zou niet langer dan een midweek gaan.

Con mi pareja, Feb 2014
"Prima voor een weekendje weg"traducir
rk
Sitios para comer

23/02/2014 Via aanbiedingswebsite een weekendje in het hotel van dit park geboekt incl ontbijt. Kamer en badkamer waren ruim, tv, kluisje, stereo, koffie/thee aanwezig. Bedden en kussens kunnen (veel) beter. Personeel vriendelijk. Schoonmaak kamers goed. Ontbijt viel niet tegen, maar wij hadden ook geen hoge verwachtingen. Zwembad klein en beperkte openingstijden..jammer. Goede ligging, weinig faciliteiten, maar prima verblijf voor een weekendje volendam met bezoek aan zaandam. Restaurant de Pieterman is goed.

Fam. con jóvenes, Feb 2014
"Lekkere midweek gehad!"traducir
hans_van_den_hoven
Alojamientos

24/02/2014 Midweek in bungalow type V05. Hing een beetje vreemde lucht van de vloer, en die was ook kapot onder de eettafel. Binnen een half uur na melding een nieuwe bungalow aangeboden gekregen. Alles snel overgeboekt. Prima geregeld. Internet is snel maar vooral stabiel. Goede bungalow, beetje kleine televisie. Zwembad is niet groot, en niet voor pubers aantrekkelijk, maar voor een midweek voldoende. Zeer rustig park, netjes, vriendelijke receptie en personeel. Volendam is snel (ook lopend) te bereiken. Was zeer de moeite waard. Park is meer geschikt voor jonge kinderen. Voor pubers niet al te veel te doen in de week waarin wij er waren. We gaan hier in de toekomst zeker nog wel een keer terugkomen.

Viaje de negocios, Feb 2014
"Mooi park, vies huisje"traducir
Laurane
Sitios para comer

12/02/2014 Park is netjes, ligging in Volendam prima. Ziet er allemaal schoon en gezellig uit.
Het huisje was echter vies en stonk. Dikke lage stof bij bedden en op kasten, hier was in geen maanden (jaren?) goed schoongemaakt. Plakkend keukenkastje. Oubollige meubels, te weinig goede zitruimte. Bank met vlekken, doorgezakte bedden. Echt allemaal onder de maat.

Fam. con niños , Feb 2014
"Mooi huisje op een mooi park"traducir
Jolanda
Sitios para comer

01/03/2014 Park ziet er mooi uit aan het water. Huisjes zijn erg leuk van buiten en van binnen zijn ze oke. Wel hangt er een wat rare geur in de huisjes.. Misschien de lijm van de laminaat. Maar het went wel.
De bedden vind ik wat hard. Het zwembad is niet erg groot, maar wel mooi en lekkere temperatuur. Maar de openingstijden zijn te beperkt.

Con mi pareja, 2014
"Fantastisch"traducir
W en N
Sitios para comer

28/01/2014 We hebben het hier prima naar ons zin gehad, en zeker voor herhaling vatbaar, we voelden ons meteen thuis.
Alleen in het restaurant Pieterman, was een snauwende serveerster, gelukkig waren ze niet allemaal zo, verder hebben we niks te klagen, en echt genoten.

Fam. con niños , Ene 2014
"Erg mooi en schoon park op een leuke plek!!"traducir
Noraly Scholten
Sitios para comer

21/01/2014 Toen we aankwamen konden we direct om 15.00 uur het huisje in. Bij binnenkomst alles schoon en netjes en een geweldig uitzicht over het markermeer!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente