Evaluaciones Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**

19 diciembre 2014

Roompot Marinapark Volendam**
Evaluaciones Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**
Pieterman 1, 1131 PW, Volendam

Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 1410 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** y otros datos útiles para tus vacaciones en Volendam. Además puedes encontrar 847 Fotos de vacaciones de Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Septentrional. Compara Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** con otros alojamientos en Volendam.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Roompot Marinapark Volendam** / Volendam. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

Fam. con jóvenes, Dic 2014
"Heerlijk"traducir
Janny
Sitios para comer

09/12/2014 Voor de 2e keer hier vertoefd. We hebben een fijn weekend gehad. heerlijk wandelen en in korte tijd in de grote steden.
Vriendelijk personeel. Meubilair zit niet echt top... maar voor de rest...een aanrader

Amigos, Dic 2014
"Prima een aanrader"traducir
A.Schutjes

16/12/2014 Met 4 personen een geweldige midweek gehad

Fam. con jóvenes, Dic 2014
"Goed te vertoeven -mooi stukje nederland"traducir
Gerda

08/12/2014 Park doet erg leuk aan qua uitstraling
Ligt centraal van vele leuke dorpjes
Er is voor elk wat wils -jong of oud
restaurant-verwennen op dit park
supermarkt-en andere leuke winkeltjes
Een aanrader om deze mooie omgeving te verkennen

Fam. con niños , Dic 2014
"Leuke huisjes, sober ingericht"traducir
geertvanderlei@gmai...
Alojamientos

08/12/2014 De huisjes zien er aan de buitenkant heel leuk uit. De inrichting is sobertjes.
De bedden slapen echter prima. Vloer was op het oog schoon, maar niet gedweild. Ons kleinkind werd flink vies toen hij over de vloer kroop. Het park ligt op lopensafstand van de Dijk- het toeristencentrum van Volendam-.

2014
"Leuk park, leuke huisjes"traducir
jannie.pater@hotmai...
Sitios para comer

01/12/2014 Prima ruime huisjes, leuk opzet park, genoeg te doen op park en buiten park

Amigos, Nov 2014
"Prachtig park"traducir
Ella en Peer Visser...
Sitios para comer

24/11/2014 Zeer mooi en vanaf het park veel leuke plaatsjes te bezoeken edam is prachtig

Con mi pareja, Nov 2014
"Goed"traducir
garret43
Sitios para comer

10/11/2014 Hotelkamer goed maar niet gezellig,bad kamer niet voor ouderen douche in bad gevaarlijk ,uitzicht parkeerplaats,ontbijt was heel gewoon.

Fam. con jóvenes, Oct 2014
"Fijn weekend gehad"traducir
Kootje
Sitios para comer

25/10/2014 Fijn weekend met de (kinderen) gehad. Huisje met zicht op haven geboekt. Huisje was schoon. Personeel vriendelijk. Voor mij één van de betere roompot parken.
Afrader is eten bij pieterman. Onbeperkt eten bij Bram. Om 21:00u gaat de keuken dicht en als je dan ruim drie kwartier op een gerechtje moet wachten is het snel 21:00 uur. Navraag leerde dat er file vorming was in de keuken. Sorry hebben we niet gehoord.

Con mi pareja, Oct 2014
"Nooit meer hotel!"traducir
Ans

27/10/2014 In hotel geslapen.Bij het reserveren bij touroperator aangegeven rustig
gelegen,zodat we goed zouden kunnen slapen.Bij aankomst bij de receptie
gevraagd of de kamer rustig was,ja deze lag rustig.In de kamer aangekomen bleek deze aan een parkeerterrein voor auto's en bussen te liggen en boven de receptie.Daarover contact opgenomen met de receptie kreeg ik te horen dat je er s ávonds geen last van zou hebben.Overlast
s,avonds en s'nachts van pratende mensen en auto's! deze kamer zou de meest rustigste kamer zijn.We hebben een paar uur geslapen in 2 nachten!
De receptie geeft geen goede voorlichting! Ons werd gezegd dat we niet boven de receptie zouden slapen.Voor ons nooit geen Marinahotel Volendam meer!

Fam. con jóvenes, Oct 2014
"Lekker weg"traducir
sylvia Willems
Sitios para comer

27/10/2014 Super groot huis op loopafstand van het gezellige dorp, Leuk uitzicht, ik had graag een week willen boeken met aankomst in het weekend maar dat is niet mogelijk.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?