Roompot Marinapark Volendam**
Evaluaciones Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**
Pieterman 1, 1131 PW, Volendam

Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 1381 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** y otros datos útiles para tus vacaciones en Volendam. Además puedes encontrar 847 Fotos de vacaciones de Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam**. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Septentrional. Compara Parque de vacaciones Roompot Marinapark Volendam** con otros alojamientos en Volendam.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Roompot Marinapark Volendam** / Volendam. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

Fam. con jóvenes, Sep 2014
"Zeker voor herhaling vatbaar!!!"traducir
winkelaar
Sitios para comer

16/09/2014 Leuk park met een fantastische ligging. wij hadden heerlijk weer dus waren aan het strand te vinden vlak naast het park. super kiosk met vriendelijke mensen voor een hapje of drankje bij het strand dus konden lekker lang blijven genieten van het zonnetje. "'de dijk'' niet overslaan en vis eten mag hier natuurlijk niet ontbreken.keuze genoeg!mooi volendam je hebt ons als fan erbij.tot gauw!!!

Con mi pareja, Sep 2014
"Geen roompot meer"traducir
cremers
Sitios para comer

14/09/2014 op het park zelf was weinig te doen. het huisje was redelijk schoon. na de eerste nacht kwamen we erachter dat we zeer slechte bedden hadden we hebben dit gemeld bij de receptie. de receptie werd bemand door stagiers deze melden de klacht bij de technische dienst. de technische dienst kwam aan het einde van de dag 2 hele dunne toppings brengen. maar helaas nog geen verbetering. op dag 3 weer geklaagd bij de receptie ze zouden weer de technische dienst laten komen. dat was voor geen oplossing want we hadden inmiddels al 3 nachten niet geslapen. we hebben contact opgenomen met het hoofdkantoor van roompot en de klacht daar verteld maar hun konden van daar uit niks voor ons betekenen en zei namen contact op met het park en wij zouden bericht krijgen van de parkmanager. even later kwam iemand van de technisch dienst langs. deze kwam met de oplossing van een herniaplank dat zou de oplossing voor het probleem zijn en hij deelde ons mede dat de parkmanager niet aanwezig was.

Con mi pareja, 2014
"Prachtige locatie en leuke huisjes...topper"traducir
mark heijmans
Sitios para comer

01/09/2014 Mooi park en leuke huisjes op een prachtige lokatie.zeker moeite waard om dit park nog eens te bezoeken.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Parque de vacaciones...

Amigos, Ago 2014
"Weekje Volendam"traducir
Femke
Sitios para comer

01/09/2014 Een week verbleven op Roompot Marinapark in Volendam (bovenwoning). Veel gelezen klachten op deze website vielen bij ons erg mee.
-Stank: vage geur aanwezig, snel aangewend;
-Spinnen: een paar, zolang je de ramen gesloten houdt;
-Onvriendelijk/onbehulpzaam personeel receptie: ik vond ze persoonlijk wel vriendelijk en behulpzaam;
-Vieze accomodatie: inderdaad niet super schoon, maar niet storend. Glazen, borden, bestek en pannen wel vies;
-Kleine tv: inderdaad aan de kleine kant, maar best te doen;
-Overlast van andere, beschonken vakantiegangers: geen last van gehad.

De ligging van het park is perfect om uitstapjes te doen in de omgeving en de uitstraling van het park is leuk door het oud-Hollandse uiterlijk van de huisjes. Ik miste in de douche een haakje om mijn handdoek aan op te hangen, nu moest ik de hele badkamer doorkruisen om mijn handdoek (die op de wasbak lag) te pakken, waardoor alles erg nat werd. Verder een plankje om shampoo e.d. op te zetten

"Top vakantiepark!!!"traducir
Anita
Sitios para comer

25/08/2014 Een mooi park, dichtbij de haven en de beroemde dijk!!

Con mi pareja, Ago 2014
"Heerlijk genoten"traducir
rosekp
Alojamientos

18/08/2014 Eeen prima hotel, het personeel was vriendelijk en behulpzaam, de kamer was groot en comfortabel, de badkamer was ook groot met ligbad, heerlijk.!

Iederere dag schoonmaak en schone badhanddoeken, Zitje buiten de kamerdeuren, op het terras.

Ik snap die 2 sterren niet, we hebben in slechtere 3 en 4 sterren hotels gelogeerd.

Veel te doen/zien in de buurt: Edam, Monnikendam en Marken,.

Fam. con niños , Ago 2014
"Stinken dat de accomodatie deed! Linoleum geur"traducir
Claudia
Sitios para comer

14/08/2014 Het huisje was een leuk huisje. Maar bij binnenkomst gelijk een penetrante geur van linoleum. Het bleek van de vloer af te komen. Ik gelijk naar de receptie gelopen want ik kreeg er hoofdpijn van. Daar hebben ze ons in een ander huisje gezet, dat leek iets beter, maar de geur was er nog steeds, welliswaar nu iets minder maar zéker extreem aanwezig. Alle kleding heb ik naderhand moeten wassen, stonk echt extreem. Ook de dekbedden naderhand (had de lakens etc. zelf mee genomen). Deze rook je toen ik thuis was op een afstand.

"Goed vertoeven"traducir
N Knoef
Sitios para comer

10/08/2014 Het meubilair in de huisjes is niet comfortabel.
Voor de rest is bowlen bij de zedde dicht bij het park af te raden. De bediening laat een dienblad met drinken vallen over onze kleding en schoenen, krijgt notabene een kind van vier maanden het op de kop, voor de rest geen excussen en een dikke rekening. De zedde bedankt voor de klantvriendelijkheid. Gaan alleen voor het geld.

"Geweldig!"traducir
Z V
Sitios para comer

11/08/2014 Mooi park, vriendelijk personeel, mooie huisjes, mooie omgeving.

Con mi pareja, Ago 2014
"Leuke lokatie"traducir
Bekenes

11/08/2014 Weekeinde doorgebracht in een van de bungalows die was ingericht voor mindervaliden. Alles netjes en schoon. Lekker gegeten in de "Pieterman", maar de buurman "Smit Bokkum" is zeker ook aan te bevelen. De eigen parkeerplaats voor onze bungalow vonden we erg prettig. Het weer had beter gekund, maar je moet toch wat te klagen hebben?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?