Evaluaciones Camping Oase***

Oase***
Evaluaciones Camping Oase***
Zanddijk 75, 1787 PP, Julianadorp aan Zee

Camping Oase ha obtenido 8,0 sobre 10, basado en 60 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping Oase*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Julianadorp aan Zee. Además puedes encontrar 20 Fotos de vacaciones de Camping Oase*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Septentrional. Compara Camping Oase*** con otros alojamientos en Julianadorp aan Zee.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Oase*** / Julianadorp aan Zee. Pero puedes agregar una.

60 evaluaciones para Oase***

Con mi pareja, Jul 2014
"Heerlijke Camping, Prachtige Locatie!"traducir
Mark86
Estado de los sanitarios

28/07/2014 Wij hebben een paar dagen op camping oase gestaan. De verwachtingen waren onbekend maar we zijn zeer positief vertrokken. We kwamen laat in de avond aan maar personeel(eigenaren) van de camping waren zeer gastvrij en we werden met een lach ontvangen. Ze zetten zich 100% in voor de camping en zijn zeer gemotiveerd van vroeg tot laat. Staat van het sanitair is perfect, altijd schoon, soms wat druk maar ach het was vakantie. dus even wachten was geen probleem. Activiteiten op de camping werden voldoende georganiseerd, kantine was avonds geopend maar er werd door andere gasten weinig gehoor aangegeven, jammer want er is voldoende. Al met al een super camping op een hele mooie locatie.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Website is mooi maar de camping valt tegen."traducir
Jan
Estado de los sanitarios

25/07/2014 Op de website staat dat er een restaurant bijzit. Deze is echter al twee jaar dicht.
Er zijn maar 3 heren en 3 dames douches voor deze camping. Echt te weinig.
Maar vier plaatsen om af te wassen. Bij de waterkraantjes op de plaatsen zit geen putje loopt dus gewoon het gras of de grond in .Receptie was na 16:00 niet open er hing voor noodgevallen een telefoonnummer. Draadloos internet werkt echt slecht vooral op de mobiel. "s nachts is er 1 douche en twee wc's beschikbaar. Dit is te weinig. Er staat op een bordje dat er een volleybalveld is. Die was er dus niet.

Amigos, Jul 2014
"Een erg nette camping"traducir
me-rocko
Estado de los sanitarios

30/07/2014 De Oase is een erg nette camping. Het ligt direct achter de duinen, daardoor ben je zo op het strand. Het sanitair word goed schoongemaakt wat erg prettig is. Alleen jammer dat er weinig aan eten te krijgen is op de camping zelf. Daarvoor moet je echt naar het dorpje in de buurt.

Con mi pareja, Jul 2014
"Heerlijke (zon)vakantie in eigen land!"traducir
Charissa
Sitios para comer

18/07/2014 De ligging van deze camping is naar ons idee het best ten opzichte van andere verblijven in Julianadorp aan Zee. De strandopgang ligt op 100 meter van de camping. Het strand van Julianadorp aan Zee is groot en schoon. Wij verbleven op de camping in één van de nieuwste (volledige ingerichte) chalets. Super schoon en netjes en de bedden lagen goed. De camping wordt beheerd door een jong stel dat er alles aan doet om het de campinggasten naar de zin te maken. Voor de kinderen is er een groot speeltoestel en worden er activiteiten georganiseerd als filmavonden/speurtochten etc. Wellicht nog goed om te vermelden is dat er een nieuw toilet/douchegebouw staat dat altijd goed schoongemaakt wordt. Verder kunnen er in de buurt fietsen worden gehuurd. Een klein overdekt winkelcentrum met supermarkt ligt op ca. 2 km en als je geen zin hebt om te koken, kun je in Julianadorp en omliggende dorpen prima uit eten.

Amigos, Jun 2014
"Fantastische plek altijd gezelligheid"traducir
Betsie
Estado de los sanitarios

05/07/2014 Camping " oase" is op loop afstand van het strand rustig gelegen en gezins vriendelijk met schoon toilet gebouw en alle voorzieningen die nodig zijn.

Con mi pareja, Abr 2014
"Sehr empfehlenswert"traducir
luna
Estado de los sanitarios

24/04/2014 Wir waren für 2 Nächte auf dem CP und waren positiv überrascht. Preis /Leistung sehr gut,sehr nette Inhaber,Tolles neues Sanitärgebäude,großzügige Plätze, mit Wasseranschluß , mit Hund optimal, da nur 50m bis zum Strandaufgang mit Strandbude. Wir waren vor 5 jahren bereits da, seitdem hat sich unter neuer Leitung vieles positiv verändert

Con mi pareja, Abr 2014
"Blijft mooi deze camping"traducir
S.H
Estado de los sanitarios

14/04/2014 Mooie camping met nieuwe beheerders die zich goed inzetten om er wat moois van te maken voor jong en oud.
Nu ook Wifi op de camping

Con mi pareja, Mar 2014
"Wir kommen wieder!!!!!!!! ;)"traducir
Peter Maaz

31/03/2014 Hallo.
Wir waren ein verl. WE im März da.
Haben sofort für Juni unseren nächsten Tripp reserviert.
Super Lage.Super nette Betreiber.
Für Hunde nur zu empfehlen, da man nur durch die Dünen vom Traumstrand
entfernt ist. Tolle Strandbar Paal 6 direkt am Strandzugang.
Tolle große Plätze.
Hier werden wir öfter Campen.

Liebe Grüße aus dem Münsterland
Fam. Maaz

Con mi pareja, Sep 2013
"Aanrader!"traducir
Danielle
Estado de los sanitarios

07/09/2013 De camping was goed te vinden en stond goed aangegeven op de borden en we werden enthousiast ontvangen. We mochten zelf een plek uitzoeken en hebben daar onze tent opgezet, grote plekken en netjes onderhouden. Het toiletgebouw ziet er netjes uit en werd elke dag schoongemaakt. We hebben een leuke vakantie gehad en zijn elke dag heerlijk met onze hond bij zee geweest..5 minuten lopen en je bent er! Voor kampeerders met een hond is deze camping zeker een aanrader, nergens zul je 'ongelukjes' van een hond vinden dus dat is zeker een pluspunt dus ook voor kampeerders zonder hond is deze camping een aanrader! In de buurt zijn genoeg eetgelegenheden zoals een pizzeria en een chinees. We zullen hier zeker terugkomen!

Fam. con niños , Ago 2013
"Hinter den Dünen"traducir
Kai
Estado de los sanitarios

02/09/2013 Neuer Besitzer seit dem Frühjahr 2013, sehr flexibel und sehr freundlich. Hinter den Dünen beginnt sofort der Strand. Die anliegende Straße haben wir nicht als störend empfunden (abends wenig Verkehr). Sehr gute Adresse mit sauberen und modernen Sanitäranlagen.

La gente más simpática las encuentras en: