Evaluaciones Camping Oase***

Oase***
Evaluaciones Camping Oase***
Zanddijk 75, 1787 PP, Julianadorp aan Zee

Camping Oase ha obtenido 8,0 sobre 10, basado en 54 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping Oase*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Julianadorp aan Zee. Además puedes encontrar 20 Fotos de vacaciones de Camping Oase*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Septentrional. Compara Camping Oase*** con otros alojamientos en Julianadorp aan Zee.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Oase*** / Julianadorp aan Zee. Pero puedes agregar una.

54 evaluaciones para Oase***

Con mi pareja, Abr 2014
"Sehr empfehlenswert"traducir
luna
Estado de los sanitarios

24/04/2014 Wir waren für 2 Nächte auf dem CP und waren positiv überrascht. Preis /Leistung sehr gut,sehr nette Inhaber,Tolles neues Sanitärgebäude,großzügige Plätze, mit Wasseranschluß , mit Hund optimal, da nur 50m bis zum Strandaufgang mit Strandbude. Wir waren vor 5 jahren bereits da, seitdem hat sich unter neuer Leitung vieles positiv verändert

Con mi pareja, Abr 2014
"Blijft mooi deze camping"traducir
S.H
Estado de los sanitarios

14/04/2014 Mooie camping met nieuwe beheerders die zich goed inzetten om er wat moois van te maken voor jong en oud.
Nu ook Wifi op de camping

Con mi pareja, Mar 2014
"Wir kommen wieder!!!!!!!! ;)"traducir
Peter Maaz

31/03/2014 Hallo.
Wir waren ein verl. WE im März da.
Haben sofort für Juni unseren nächsten Tripp reserviert.
Super Lage.Super nette Betreiber.
Für Hunde nur zu empfehlen, da man nur durch die Dünen vom Traumstrand
entfernt ist. Tolle Strandbar Paal 6 direkt am Strandzugang.
Tolle große Plätze.
Hier werden wir öfter Campen.

Liebe Grüße aus dem Münsterland
Fam. Maaz

Con mi pareja, Sep 2013
"Aanrader!"traducir
Danielle
Estado de los sanitarios

07/09/2013 De camping was goed te vinden en stond goed aangegeven op de borden en we werden enthousiast ontvangen. We mochten zelf een plek uitzoeken en hebben daar onze tent opgezet, grote plekken en netjes onderhouden. Het toiletgebouw ziet er netjes uit en werd elke dag schoongemaakt. We hebben een leuke vakantie gehad en zijn elke dag heerlijk met onze hond bij zee geweest..5 minuten lopen en je bent er! Voor kampeerders met een hond is deze camping zeker een aanrader, nergens zul je 'ongelukjes' van een hond vinden dus dat is zeker een pluspunt dus ook voor kampeerders zonder hond is deze camping een aanrader! In de buurt zijn genoeg eetgelegenheden zoals een pizzeria en een chinees. We zullen hier zeker terugkomen!

Fam. con niños , Ago 2013
"Hinter den Dünen"traducir
Kai
Estado de los sanitarios

02/09/2013 Neuer Besitzer seit dem Frühjahr 2013, sehr flexibel und sehr freundlich. Hinter den Dünen beginnt sofort der Strand. Die anliegende Straße haben wir nicht als störend empfunden (abends wenig Verkehr). Sehr gute Adresse mit sauberen und modernen Sanitäranlagen.

Fam. con niños , Jun 2013
"Nette camping op een prachtig plekje"traducir
Marie
Estado de los sanitarios

08/06/2013 Wij hebben een heerlijke tijd gehad. Een warm welkom van de gastvrouw en heer. Sanitair is splinternieuw en schoon. De kinderen hebben zich prima vermaakt in de speeltuin en het strand is op 5 minuten loopafstand. Een echte aanrader!

Con mi pareja, May 2013
"Heerlijk even uitwaaien!"traducir
Nien R.
Estado de los sanitarios

13/06/2013 Prachtige ligging paar min lopen en je staat op het strand! Heerlijk.
Eet gelegenheden is voldoende in de omgeving en het nieuwe sanitair gebouw en de ruime kampeerplaats maakte onze paar dagen weg super.

Con mi pareja, Ago 2012
"Heerlijk genoten van omgeving en strand"traducir
Joop

29/08/2012 Een prachtige schone camping

Mooi uitzicht op de duinen, en een vriendelijke bediening in de ''huiskamer'"

Mooie nieuw sanitair gebouw met kinder afdeling

Parkmanager Camping oase, 08/05/2013
El propietario dice::  Hartelijk dank voor uw reactie op Zoover. dit waarderen wij enorm.

Con mi pareja, Ago 2012
"Fijne vakantie :)"traducir
S.H

04/09/2012 Nette camping, ruime sta-plaats voor caravan camper auto tent etc

Prachtig uitzicht op de duinen........

Mooi nieuw toilet gebouw, als de camping helemaal vol is zijn er te weinig douche's... 3 vrouwen 3 mannen 1 fam douche + kinderdouche.

Er is een leuke speelplaats voor de kleine kinderen.

Fam. con niños , Jul 2011
"Fijne camping"traducir
marit

07/09/2011 fantastische ligging net achter de duinen
Keurige camping alles netjes schoon.
En lekker rusitg