Evaluaciones Camping Duinzoomhoeve

Duinzoomhoeve
Evaluaciones Camping Duinzoomhoeve
Middenvliet 7, 1787 PN, Julianadorp aan Zee

Camping Duinzoomhoeve ha obtenido 8,3 sobre 10, basado en 48 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping Duinzoomhoeve y otros datos útiles para tus vacaciones en Julianadorp aan Zee. Además puedes encontrar 18 Fotos de vacaciones de Camping Duinzoomhoeve en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Septentrional. Compara Camping Duinzoomhoeve con otros alojamientos en Julianadorp aan Zee.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Duinzoomhoeve / Julianadorp aan Zee. Pero puedes agregar una.

48 evaluaciones para Duinzoomhoeve

8,5
8,8
Con mi pareja, 2014
"Minder dan verwacht. Aug 2014"traducir
Freek
Estado de los sanitarios

15/08/2014 Ter Plaatse tref je een boerencamping met twee veldjes. Eerste indruk: mooie ligging op loopafstand van het strand en mooi strand.

Eigenares: geen goed gevoel. Ze was nors en kortaf. Meerdere bezoekers vonden dit. Wat wel opvalt is dat ze erg actief en vriendelijk is naar de kinderen op de camping. Die vermaken zich kostelijk. Alle honden moeten aan de lijn terwijl die van haar los rondloopt en overal voor de tenten poept en plast.

Sanitair: 3 wc's waarvan 1 urinoir. Er blijven dus 2 wc's over en daar moeten mannen en vrouwen gebruik van maken. Er zijn drie douches waardoor je af en toe moet wachten. De straal van de douches is gewoon en je kunt lang douchen voor de 50 cent die je betaald. Wij gingen vaak samen voor 50 cent.

Er zijn pluspunten en minder goede punten, maar onze conclusie is dat we niet nog een keer naar deze camping gaan.

Con mi pareja, Ago 2014
"Ook dit jaar weer!!!!!"traducir
Pia
Estado de los sanitarios

29/08/2014 Ok dit jaar weer heerlijk gekampeerd op de Duinzoomhoeve.
Wij komen elk jaar weer heel graag terug naar deze camping. Zon zee en strand en heerlijk in de duinen fietsen. De boerin doet al het mogelijke om de kampeerders het naar hun zin te maken ook de kinderen worden niet vergeten. Is het weer iets minder kan je in de pinkenstal div. spelletjes vinden om gezellig met elkaar te spelen. Ook gezamenlijk koken en samen eten is een heel leuke belevenis met als slot een heerlijk toetje en een kopje koffie van de boerin die samen met de boer haar woonkamer voor deze gebeurtenis voor de kampeerders beschikbaar stelt. Het was weer geweldig.

Con mi pareja, Jun 2014
"Super camping aan zee!"traducir
Geert Doornbos
Estado de los sanitarios

05/07/2014 Een superschone camping. Twee keurig gemaaide grasvelden,voor caravan of tenten. Sanitair dagelijks goed schoon gemaakt. Zeer dier en kindvriendelijke camping. Eigenaren zeer vriendelijk. Je komt hier een keer, en blijft jaren terug komen! Prachtig uitzicht vanaf de camping!

"Een hele goede,gezellige,schone camping!"traducir
F.van Bijsteren
Estado de los sanitarios

15/07/2014 Mooi gelegen camping aan de duinen op loopafstand van het strand. Wie van rust, zon en gezelligheid houd is daar op z'n plek.
sanitair is prima en word goed onderhouden.
De boer en boerin met hun dochters zijn super gastvrij!
Komen hier graag terug

"Heerlijke Plek"traducir
Alice en Hilbert Ko...
Estado de los sanitarios

05/06/2014 Zeer natuurlijke gastvrijheid, we hadden geboekt camper met ontbijt -
echt lekker en gezellig bovendien. Super modern en schoon sanitair !
Wijds uitzicht tussen de bollenvelden, die rondom ons stonden volop in bloei ! Eindeloos heerlijke strand wandeling

"Geweldige plek"traducir
w zwijnenberg
Estado de los sanitarios

07/09/2014 camping duinzoomhoeve is een erg mooi gelegen camping met een fantastisch uitzicht over de bollenvelden erg kindvriendelijk met veel speelgoed trekker skelters schommels en dicht aan het mooi strand een erg gezellige boer en boerin leuk toiletgebouw en altijd verse bloemetjes in de douche ruimte er is een kookplaats met houtoven pizza oven geweldig

Fam. con jóvenes, Abr 2014
"Fijne basis om Den Helder e.o. te ontdekken."traducir
Mieke
Estado de los sanitarios

08/05/2014 Lekker rustige, kindvriendelijke camping. Enkele speeltoestellen en vele skelters maakten dat kinderen zo contact met elkaar hebben. Eigenaren zijn vriendelijk en toegankelijk. Op verzoek kan een door de boerin bereidde maaltijd in de 'Pinkenstal' geserveerd worden. Sanitair met zeep en papieren handdoeken. Superschoon.
Den Helder, Julianadorp en strand zijn prima op de fiets te bereiken. Fietsen kunnen binnen gestald worden. Strandafslag 'Falga' lijkt ons zelfs op warme zomerdagen een prettig rustige plek om van de zee te genieten.

Con mi pareja, 2014
"Mooie goed onderhouden mini camping."traducir
M Vasse
Estado de los sanitarios

28/04/2014 Komen al veel jaren op deze mini camping.
Voor ons was het van belang een nette camping/ruime plaatsen.
Maar ook een mooi uitzicht stellen wij zeer op prijs.
En de vriendelijkheid van Jan/Mary.
Alles kan in overleg.
Wij hopen dan ook dat we er nog vele jaren komen.
MannesMiny

Fam. con niños , Abr 2014
"Leuk voor een keertje."traducir
Ellen Westendorp
Estado de los sanitarios

21/04/2014 Bezocht met onze camper en drie zoons afgelopen paasweekend. Ziet er netjes uit. Bollenvelden zijn prachtig, strand 15 minuutjes fietsen.
Jammer dat de camping op zondag niet wordt onderhouden, sanitair was niet erg schoon. Eigenaren niet erg hartelijk. Leuke speeltoestellen en skelters voor de kinderen. De boerderij is in werking, er rijdt een trekker hard van schuur naar erf, precies waar de kinderen de skelter op kunnen halen. Niet erg kindvriendelijkheid.

Amigos, Abr 2014
"Goede ervaring"traducir
Bas
Estado de los sanitarios

28/04/2014 Camping Duinzoomhoeve was voor ons de 1e ervaring op kampeergebied. En deze ervaring was zo goed dat we zeker door gaan met het camperen in een caravan. De ligging van de camping is heerlijk rustig. Geen verkeer wat langs raast. Wel veel helikopter verkeer, maar dat stopt in de nachtelijke uren. Zee maar ook andere natuur is te vinden in de zeer directe omgeving. Verder doen boer Jan en boerin Mary hun uiterste best om het een ieder naar de zin te maken. Zij nemen echt de tijd als je wat wil weten, zowel over het bollenbedrijf als over overige vragen. De sanitaire voorziening is prima. Deze wordt dagelijks grondig schoon gemaakt. Al met al een rustige kleine camping

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?