Evaluaciones Camping Duinzoomhoeve

Duinzoomhoeve
Evaluaciones Camping Duinzoomhoeve
Middenvliet 7, 1787 PN, Julianadorp aan Zee

Camping Duinzoomhoeve ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 39 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping Duinzoomhoeve y otros datos útiles para tus vacaciones en Julianadorp aan Zee. Además puedes encontrar 12 Fotos de vacaciones de Camping Duinzoomhoeve en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Septentrional. Compara Camping Duinzoomhoeve con otros alojamientos en Julianadorp aan Zee.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Duinzoomhoeve / Julianadorp aan Zee. Pero puedes agregar una.

39 evaluaciones para Duinzoomhoeve

Fam. con niños , Abr 2014
"Leuk voor een keertje."traducir
Ellen Westendorp
Estado de los sanitarios

21/04/2014 Bezocht met onze camper en drie zoons afgelopen paasweekend. Ziet er netjes uit. Bollenvelden zijn prachtig, strand 15 minuutjes fietsen.
Jammer dat de camping op zondag niet wordt onderhouden, sanitair was niet erg schoon. Eigenaren niet erg hartelijk. Leuke speeltoestellen en skelters voor de kinderen. De boerderij is in werking, er rijdt een trekker hard van schuur naar erf, precies waar de kinderen de skelter op kunnen halen. Niet erg kindvriendelijkheid.

Con mi pareja, Abr 2014
"Zeer mooie plek"traducir
Hugo en Romy

22/04/2014 Ben er het paasweekend geweest met mijn camper zeer goed verzorgde
minicamping zeer vriendelijke eigenaars en heel rustig vandaar uit veel mogelijkheden om te fietsen of te wandelen zeker een aanrader kom zeker terug.

Con mi pareja, Ago 2013
"Heerlijk aan de kust."traducir
jack en bea
Estado de los sanitarios

31/08/2013 Deze kleine camping is een mooi plekje aan de kust. Zo tussen de bollenvelden vang je wel wat wind. Het strand is vanaf de camping zo'n 20 minuten lopen. Met de auto naar een parkeerplaats en dan is het nog 10 minuten door het duin lopen om op het strand te komen.
De douches waren heerlijk warm. Voor een muntje van 50 cent hadden we ruim de tijd. Het afwaswater was goed warm en de afwasplek was overdekt.

Fam. con niños , Ago 2013
"Superleuke kleinschalige camping!"traducir
Inge Groot
Estado de los sanitarios

04/08/2013 Wij zijn dit keer een weekend in de hooiberghut geweest, mooie accomodatie met prima bedden en inventaris en voorzien van toilet. De kinderen hebben het weer super gehad en wij dus ook. Wij gaan nog vaak terug komen op deze leuke camping, Mary is top en de voorzieningen zijn super!!!! Dus zoekt u een kleinschalige camping aan de kust aarzel niet en boek!!!

Con mi pareja, Jul 2013
"Geweldig1"traducir
ADamen
Estado de los sanitarios

30/07/2013 Hier komen we vast en zeker nog eens terug. Schoon sanitair, nette gemaaide veldjes en lekker rustig. Dicht bij het strand al moet je er even de straat voor uitlopen om op de strandopgang te komen.
Een mooie binnenplaats gecreëerd met een grote tafel, banken, een barbeque, pizzaoven en stookpot door iedereen vrij te gebruiken. Verschillende gasten gesproken die hier regelmatig terugkomen. Niet te vergeten een gastvrije en aardige gastvrouw.

Con mi pareja, Jul 2013
"Dit nooit meer"traducir
dik
Estado de los sanitarios

13/08/2013 Voor het aantal gasten is het sanitair veel te weinig.
3 douches en 2 toiletten voor 25 staanplaatsen is zeer onvoldoende.
Het is duidelijk dat de aankleding van de camping geen geld mag kosten dus is er zo min mogelijk beplanting aangebracht.
De beheerster komt nogal nors en kortaf over.

"Gastvrije familiecamping"traducir
Frans en Sonja Stik...
Estado de los sanitarios

28/08/2013 Wij hebben dit jaar twee keer genoten van een mooie plek op deze camping en een volgend bezoek zullen we zeker kijken of ze een plekje voor ons hebben.
De plekken zijn ruim genoeg en zeer vriendelijke eigenaars die alle tijd nemen om je op je gemak te laten voelen op hun camping.

"Gezelligheid"traducir
Ad van Gerwen
Estado de los sanitarios

24/06/2013 Een prima accommodatie met zeer vriendelijke eigenaren (en dochters). Dit jaar ook een leuk initiatief om gezamenlijk met andere campinggasten een door de eigenaresse vastgestelde en bereidde maaltijd te nuttigen.
Aanreader voor gezinnen met kleine kinderen en oudere campinggasten.

Fam. con niños , Jun 2013
"Weer een geweldig weekend gehad!!"traducir
Pia
Estado de los sanitarios

16/06/2013 Camping Duinzoomhoeve is een aanrader voor kinderen. Zijn een weekend met de kleinkinderen in een hooiberghut geweest en ondanks de sterke wind een geweldig weekend gehad. De kleinkinderen hebben zich geen moment verveeld. Heerlijk uit wezen waaien op het strand.
Als het toelaat komen we zeker deze zomer nog een keer terug!!

Con mi pareja, Jun 2013
"Gewoon een verrassing, deze plek."traducir
Gerard Scholte
Estado de los sanitarios

09/06/2013 we kwamen te vroeg, maar dat was geen enkel probleem. Er was nog keuze uit een aantal plekken en we kozen de plek voor de laatste in aanbouw zijnde hooibergschuur uit. Aan de rand van een perceel met nog hier en daar bloeiende tulpen. Wat een rust straalde deze zeer goed geoutilleerde camping uit. Goede douches met echt warm water waren aanwezig. De wc's waren top en wat belangrijk is, zeer schoon. De afwasruimte was prima voor elkaar. We komen terug.