Evaluaciones Camping Duinzoomhoeve

Duinzoomhoeve
Evaluaciones Camping Duinzoomhoeve
Middenvliet 7, 1787 PN, Julianadorp aan Zee

Camping Duinzoomhoeve ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 37 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping Duinzoomhoeve y otros datos útiles para tus vacaciones en Julianadorp aan Zee. Además puedes encontrar 12 Fotos de vacaciones de Camping Duinzoomhoeve en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Septentrional. Compara Camping Duinzoomhoeve con otros alojamientos en Julianadorp aan Zee.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Duinzoomhoeve / Julianadorp aan Zee. Pero puedes agregar una.

37 evaluaciones para Duinzoomhoeve

8,3
8,8
7,6
Con mi pareja, Ago 2013
"Heerlijk aan de kust."traducir
jack en bea
Estado de los sanitarios

31/08/2013 Deze kleine camping is een mooi plekje aan de kust. Zo tussen de bollenvelden vang je wel wat wind. Het strand is vanaf de camping zo'n 20 minuten lopen. Met de auto naar een parkeerplaats en dan is het nog 10 minuten door het duin lopen om op het strand te komen.
De douches waren heerlijk warm. Voor een muntje van 50 cent hadden we ruim de tijd. Het afwaswater was goed warm en de afwasplek was overdekt.

Fam. con niños , Ago 2013
"Superleuke kleinschalige camping!"traducir
Inge Groot
Estado de los sanitarios

04/08/2013 Wij zijn dit keer een weekend in de hooiberghut geweest, mooie accomodatie met prima bedden en inventaris en voorzien van toilet. De kinderen hebben het weer super gehad en wij dus ook. Wij gaan nog vaak terug komen op deze leuke camping, Mary is top en de voorzieningen zijn super!!!! Dus zoekt u een kleinschalige camping aan de kust aarzel niet en boek!!!

Con mi pareja, Jul 2013
"Geweldig1"traducir
ADamen
Estado de los sanitarios

30/07/2013 Hier komen we vast en zeker nog eens terug. Schoon sanitair, nette gemaaide veldjes en lekker rustig. Dicht bij het strand al moet je er even de straat voor uitlopen om op de strandopgang te komen.
Een mooie binnenplaats gecreëerd met een grote tafel, banken, een barbeque, pizzaoven en stookpot door iedereen vrij te gebruiken. Verschillende gasten gesproken die hier regelmatig terugkomen. Niet te vergeten een gastvrije en aardige gastvrouw.

Con mi pareja, Jul 2013
"Dit nooit meer"traducir
dik
Estado de los sanitarios

13/08/2013 Voor het aantal gasten is het sanitair veel te weinig.
3 douches en 2 toiletten voor 25 staanplaatsen is zeer onvoldoende.
Het is duidelijk dat de aankleding van de camping geen geld mag kosten dus is er zo min mogelijk beplanting aangebracht.
De beheerster komt nogal nors en kortaf over.

"Gastvrije familiecamping"traducir
Frans en Sonja Stik...
Estado de los sanitarios

28/08/2013 Wij hebben dit jaar twee keer genoten van een mooie plek op deze camping en een volgend bezoek zullen we zeker kijken of ze een plekje voor ons hebben.
De plekken zijn ruim genoeg en zeer vriendelijke eigenaars die alle tijd nemen om je op je gemak te laten voelen op hun camping.

"Gezelligheid"traducir
Ad van Gerwen
Estado de los sanitarios

24/06/2013 Een prima accommodatie met zeer vriendelijke eigenaren (en dochters). Dit jaar ook een leuk initiatief om gezamenlijk met andere campinggasten een door de eigenaresse vastgestelde en bereidde maaltijd te nuttigen.
Aanreader voor gezinnen met kleine kinderen en oudere campinggasten.

Fam. con niños , Jun 2013
"Weer een geweldig weekend gehad!!"traducir
Pia
Estado de los sanitarios

16/06/2013 Camping Duinzoomhoeve is een aanrader voor kinderen. Zijn een weekend met de kleinkinderen in een hooiberghut geweest en ondanks de sterke wind een geweldig weekend gehad. De kleinkinderen hebben zich geen moment verveeld. Heerlijk uit wezen waaien op het strand.
Als het toelaat komen we zeker deze zomer nog een keer terug!!

Con mi pareja, Jun 2013
"Gewoon een verrassing, deze plek."traducir
Gerard Scholte
Estado de los sanitarios

09/06/2013 we kwamen te vroeg, maar dat was geen enkel probleem. Er was nog keuze uit een aantal plekken en we kozen de plek voor de laatste in aanbouw zijnde hooibergschuur uit. Aan de rand van een perceel met nog hier en daar bloeiende tulpen. Wat een rust straalde deze zeer goed geoutilleerde camping uit. Goede douches met echt warm water waren aanwezig. De wc's waren top en wat belangrijk is, zeer schoon. De afwasruimte was prima voor elkaar. We komen terug.

Fam. con niños , May 2013
"Strand, tulpen en ruimte"traducir
jodanw
Estado de los sanitarios

19/05/2013 In de meivakantie 2013 een week gekampeerd met vrienden. Beiden hebben we kinderen in de leeftijd van 3 tot 6 jaar. De kinderen hadden direct de skelters, trapauto's en speeltoestellen gevonden, dus konden we rustig de voortent opzetten. Rustig, welliswaar met windkracht 5. We stonden op een plek direct aan het tulpenveld. Bij aankomst was dit veld nog groen, maar in de loop van de week zag je de kleuren opkomen. Prachtig. Dankzij het mooie weer zijn we 4 dagen naar het strand geweest. Dit is ongeveer 15 minuten lopen vanaf de camping met kinderen. Neem eventueel je fiets mee aan de hand als pakezel of als zitplek voor de kleinsten. Als je van vliegeren houdt, zit je hier op een goede plek. Windscherm aan te raden. BBQ terras is een gezellige plek.Het sanitair is schoon. We komen zeker een keer terug op deze camping, het uitzicht is uniek. En we hebben diverse Marine oefeningen op zee vanaf het strand kunnen zien. Mary is een pittige Noord-Holandse die zuinig is op haar spullen.

Fam. con niños , May 2013
"Perfecte boerencamping voor een gezin met kinderen"traducir
gezin met 4 kindere...
Estado de los sanitarios

20/05/2013 Redelijk dicht bij het strand, zijn we hartelijk ontvangen door de boerin mary. We hadden een geweldig plek met uitzicht op duinen en de bloemvelden. Het sanitair was keurig en er was gedacht aan kleine details, zoals de krant en verse eieren. Ook de kookplaats was een geweldig idee, en als het weer iets warmer was geweest hadden we vast een pizza gebakken in de pizzaoven. Van onze kinderen hoefden we de
camping niet af. Ze hebben zich prima vermaakt met de skelters.