Evaluaciones Camping Duinzoomhoeve

Duinzoomhoeve
Evaluaciones Camping Duinzoomhoeve
Middenvliet 7, 1787 PN, Julianadorp aan Zee

Camping Duinzoomhoeve ha obtenido 8,4 sobre 10, basado en 45 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping Duinzoomhoeve y otros datos útiles para tus vacaciones en Julianadorp aan Zee. Además puedes encontrar 18 Fotos de vacaciones de Camping Duinzoomhoeve en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Septentrional. Compara Camping Duinzoomhoeve con otros alojamientos en Julianadorp aan Zee.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Duinzoomhoeve / Julianadorp aan Zee. Pero puedes agregar una.

45 evaluaciones para Duinzoomhoeve

8,3
8,8
8,2
Con mi pareja, Jun 2014
"Super camping aan zee!"traducir
Geert Doornbos
Estado de los sanitarios

05/07/2014 Een superschone camping. Twee keurig gemaaide grasvelden,voor caravan of tenten. Sanitair dagelijks goed schoon gemaakt. Zeer dier en kindvriendelijke camping. Eigenaren zeer vriendelijk. Je komt hier een keer, en blijft jaren terug komen! Prachtig uitzicht vanaf de camping!

Con mi pareja, May 2014
"Een hele goede,gezellige,schone camping!"traducir
F.van Bijsteren
Estado de los sanitarios

15/07/2014 Mooi gelegen camping aan de duinen op loopafstand van het strand. Wie van rust, zon en gezelligheid houd is daar op z'n plek.
sanitair is prima en word goed onderhouden.
De boer en boerin met hun dochters zijn super gastvrij!
Komen hier graag terug

Con mi pareja, May 2014
"Heerlijke Plek"traducir
Alice en Hilbert Ko...
Estado de los sanitarios

05/06/2014 Zeer natuurlijke gastvrijheid, we hadden geboekt camper met ontbijt -
echt lekker en gezellig bovendien. Super modern en schoon sanitair !
Wijds uitzicht tussen de bollenvelden, die rondom ons stonden volop in bloei ! Eindeloos heerlijke strand wandeling

Fam. con jóvenes, Abr 2014
"Fijne basis om Den Helder e.o. te ontdekken."traducir
Mieke
Estado de los sanitarios

08/05/2014 Lekker rustige, kindvriendelijke camping. Enkele speeltoestellen en vele skelters maakten dat kinderen zo contact met elkaar hebben. Eigenaren zijn vriendelijk en toegankelijk. Op verzoek kan een door de boerin bereidde maaltijd in de 'Pinkenstal' geserveerd worden. Sanitair met zeep en papieren handdoeken. Superschoon.
Den Helder, Julianadorp en strand zijn prima op de fiets te bereiken. Fietsen kunnen binnen gestald worden. Strandafslag 'Falga' lijkt ons zelfs op warme zomerdagen een prettig rustige plek om van de zee te genieten.

Con mi pareja, 2014
"Mooie goed onderhouden mini camping."traducir
M Vasse
Estado de los sanitarios

28/04/2014 Komen al veel jaren op deze mini camping.
Voor ons was het van belang een nette camping/ruime plaatsen.
Maar ook een mooi uitzicht stellen wij zeer op prijs.
En de vriendelijkheid van Jan/Mary.
Alles kan in overleg.
Wij hopen dan ook dat we er nog vele jaren komen.
MannesMiny

Fam. con niños , Abr 2014
"Leuk voor een keertje."traducir
Ellen Westendorp
Estado de los sanitarios

21/04/2014 Bezocht met onze camper en drie zoons afgelopen paasweekend. Ziet er netjes uit. Bollenvelden zijn prachtig, strand 15 minuutjes fietsen.
Jammer dat de camping op zondag niet wordt onderhouden, sanitair was niet erg schoon. Eigenaren niet erg hartelijk. Leuke speeltoestellen en skelters voor de kinderen. De boerderij is in werking, er rijdt een trekker hard van schuur naar erf, precies waar de kinderen de skelter op kunnen halen. Niet erg kindvriendelijkheid.

Amigos, Abr 2014
"Goede ervaring"traducir
Bas
Estado de los sanitarios

28/04/2014 Camping Duinzoomhoeve was voor ons de 1e ervaring op kampeergebied. En deze ervaring was zo goed dat we zeker door gaan met het camperen in een caravan. De ligging van de camping is heerlijk rustig. Geen verkeer wat langs raast. Wel veel helikopter verkeer, maar dat stopt in de nachtelijke uren. Zee maar ook andere natuur is te vinden in de zeer directe omgeving. Verder doen boer Jan en boerin Mary hun uiterste best om het een ieder naar de zin te maken. Zij nemen echt de tijd als je wat wil weten, zowel over het bollenbedrijf als over overige vragen. De sanitaire voorziening is prima. Deze wordt dagelijks grondig schoon gemaakt. Al met al een rustige kleine camping

Con mi pareja, Abr 2014
"Zeer mooie plek"traducir
Hugo en Romy

22/04/2014 Ben er het paasweekend geweest met mijn camper zeer goed verzorgde
minicamping zeer vriendelijke eigenaars en heel rustig vandaar uit veel mogelijkheden om te fietsen of te wandelen zeker een aanrader kom zeker terug.

Con mi pareja, Ago 2013
"Heerlijk aan de kust."traducir
jack en bea
Estado de los sanitarios

31/08/2013 Deze kleine camping is een mooi plekje aan de kust. Zo tussen de bollenvelden vang je wel wat wind. Het strand is vanaf de camping zo'n 20 minuten lopen. Met de auto naar een parkeerplaats en dan is het nog 10 minuten door het duin lopen om op het strand te komen.
De douches waren heerlijk warm. Voor een muntje van 50 cent hadden we ruim de tijd. Het afwaswater was goed warm en de afwasplek was overdekt.

Fam. con niños , Ago 2013
"Superleuke kleinschalige camping!"traducir
Inge Groot
Estado de los sanitarios

04/08/2013 Wij zijn dit keer een weekend in de hooiberghut geweest, mooie accomodatie met prima bedden en inventaris en voorzien van toilet. De kinderen hebben het weer super gehad en wij dus ook. Wij gaan nog vaak terug komen op deze leuke camping, Mary is top en de voorzieningen zijn super!!!! Dus zoekt u een kleinschalige camping aan de kust aarzel niet en boek!!!

La gente más simpática las encuentras en: