Sofitel The Grand Amsterdam*****
Evaluaciones Hotel Sofitel The Grand Amsterdam*****
Oudezijds Voorburgwal 197, 1012 EX, Amsterdam

Hotel Sofitel The Grand Amsterdam ha obtenido 9,6 sobre 10, basado en 22 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Sofitel The Grand Amsterdam***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Amsterdam. Además puedes encontrar 12 Fotos de vacaciones de Hotel Sofitel The Grand Amsterdam***** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Septentrional. Compara Hotel Sofitel The Grand Amsterdam***** con otros alojamientos en Amsterdam.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Sofitel The Grand Amsterdam***** / Amsterdam. Pero puedes agregar una.

22 evaluaciones para Sofitel The Grand Amsterdam*****

8,7
Con mi pareja, Dic 2013
"Verwennerij"traducir
marjoleinstraten

23/12/2013 Mooi en sfeervol hotel. Fijne, warme ontvangst. Zowel door de portier als door de receptie. Guestservice begeleid je naar de kamer en vertelt ook nog eens wat leuke dingen over het gebouw. Het hotel ligt centraal en de dam is max 5 min. loopafstand. Een overnachting is niet goedkoop maar je krijgt zeker waar voor je geld. Kamers zijn ruim en netjes. Heerlijke bedden. Leuk dat je een fles water naast je bed vind, mini stroopwafeltje op je kussen en de slippers klaar staan, voor je slapen gaat. Kunt ook een lekker kopje koffie zetten, er is een nespresso apparaat aanwezig. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt in het hotel. Heel erg fijn hotel om te verblijven. Pure verwennerij.

Con mi pareja, Feb 2013
"Super Service"traducir
Mariska

16/02/2013 Wat een prachtig hotel is dit. De service is uitermate hoog en je voelt je meteen welkom. De bedden zijn werkelijk waar fantastisch. Daar kan onze Auping niet aan tippen. Het ontbijt is uitgebreid en de producten vers en smaakvol. De korte rondleiding is een aanrader. Een overnachting is niet goedkoop, maar een ware belevenis.

Con mi pareja, Sep 2012
"Super hotel! Wel erg duur.."traducir
Luca

10/10/2012 Prachtig hotel met mooie luxe kamers, uiteraard zit hier ook een prijskaartje aan. Het hotel ligt midden in het centrum waardoor alle bezienswaardigheden op loopafstand zijn. Het personeel doet alles om je verblijf naar wens te maken, vriendelijke receptionisten en bedienden. De kamers zijn niet heel erg groot maar wel voorzien van vele luxe zoals een surround sound systeem, een middelgrote televisie en een enorm zacht en groot bed. Alles is blinkend schoon en de minibar en badkamer zijn ruim uitgerust. Helaas moet ik toch tot de conclusie komen dat de prijs dit allen niet waard is, bijna €400,- per nacht is gewoon te veel. Bij een toekomstig bezoek aan Amsterdam zal ik hier niet gauw naartoe gaan, dit is nogmaals enkel door de hoge prijs.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Sofitel The Gr...

Amigos, Abr 2012
"Graag nog een keer terug"traducir
ingridpost

22/04/2012 Hier maken de sterren zich wel waar, service perfect van het moment dat je aankomt rijden tot je auto weer voorgereden wordt. Niet al te grote kamer met wel alle mogelijke luxe, heerlijke Hermes badspulletjes. Bedden perfect, leuk uitzicht op de gracht. Midden in het centrum, roomservice prima, ontbijtbuffet 35 euro pp. Valet parking 50 euro per 24 uur. Auto terug met flesjes water appeltjes en koek. Hier zou ik graag een weekje blijven.

Amigos, Nov 2011
"Absolute aanrader"traducir
Philippe_db

06/12/2011 'The Grand Amsterdam' is tot hiertoe het beste hotel waar ik gelogeerd heb. Al het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtbuffet was uitgebreid en zeer lekker. Onze kamer was groot en voorzien van alle voorzieningen. Genoeg ruimte en prachtige badkamer. Ligging op loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden. Zeker een aanrader voor wie een prachtverblijf wil hebben in Amsterdam.
Zal niet snel voorkomen dat ik nog zo'n leuk verblijf ga hebben.

Con mi pareja, Oct 2011
"Waarom dit het best beoordeelde hotel van adam is!"traducir
Robert

30/10/2011 Via Zoover kwam ik dit hotel tegen en volgens de beoordelingen zou dit het best beoordeelde hotel van Amsterdam zijn.
Mijn verwachtingen zijn helemaal waar gemaakt dit is Luxe met een grote L.
Ik had eigenlijk nog nooit meegemaakt dat mijn auto voorgereden werd.
De Kamer was wel klein maar goed afgewerkt een een heerlijk "fluffy" bed.
Ook heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om hier wat te eten en ook dit was erg heerlijk en zeer luxe.
De prijs voor een nacht was inclusief eten 450 euro maar als je een heerlijke nacht in Amsterdam wilt meer dan waard.

Con mi pareja, Jun 2011
"Top hotel voor speciale gelegenheden"traducir
MI

24/01/2012 Op dit hotel is werkelijk niets aan te merken !!!
Geweldige service en uitgebreid super vers ontbijt. Dit hotel heeft veel authentieke kenmerken. Waaronder ornamenten aan het plafond, grote ramen en deuren en kleine doorloop gangetjes.

Con mi pareja, Mar 2011
"Elegantie en luxe hartje Amsterdam"traducir
Tanja

20/03/2011 Prachtige Luxury Room met Queen size bed en uitzicht op de hotelentree (een soort binnenplaats). Als in een film met portiers en koetsiers met hoge hoeden. Mooie kamer, superzacht bed, mooi bad in mooie badkamer. Krantje wordt zondag "with compliments" aan de deur gehangen. Alle badspulletjes zijn van Hermès: Eau Orange Vert. Lekker! Ontbijt is niet goedkoop, maar wel (bijna) perfect. Crepes & American pancakes, alle eiergerechten die je kunt bedenken, gesneden fruit in kleine wekpotjes en verschillende cornflakes en melk. De complimentary champagne is echter niet gekoeld. Special K met chocolade ontbreekt wat mij betreft. Personeel was dag 2 super en attent. Fitness is compact en up to date. Er zijn ca. 5 cardioapparaten en een mooi modern multi-functioneel appraat met hydrauliek. Zwembad van 1,2 m diep inclusief jaccuzzi en jet stream. Sauna is geschikt voor max. 4 liggende personen op 2 lagen. Badkleding verplicht. Kinderen mogen onder begeleiding aanwezig zijn

Con mi pareja, Ene 2010
"Fantastisch hotel"traducir
loes

14/01/2010 Prachtige stijl, erg vriendelijk, veel aandacht.
Nespressomachine op de kamer, super!

Viaje de negocios, Nov 2009
"Enjoyed my business trip"traducir
John

30/11/2009 As a business man it is always a pleasure to stay at great hotels. And this was one of them. I really enjoyed my short stay in Amsterdam and it was thanks to the Grand.

La gente más simpática las encuentras en: