Evaluaciones Madame Tussaud

23 diciembre 2014

Madame Tussaud
Evaluaciones Madame Tussaud
Dam 20, 1012 NP, Amsterdam

¿Quieres saber que han opinado otros de Madame Tussaud en Amsterdam? En esta página puedes leer los comentarios de Madame Tussaud.
Madame Tussaud ha obtenido 7,4 sobre 10, basado en 73 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre Madame Tussaud en Amsterdam? Lee las opiniones sobre Madame Tussaud en esta página. Puedes ver 266 Fotos de vacaciones de Madame Tussaud. ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Países Bajos. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Septentrional. Ver todos los alojamientos cerca de Madame Tussaud en Amsterdam.

1 2 3 4 5 6 7 8 siguiente

73 evaluaciones para Madame Tussaud

Fam. con niños , Oct 2014
"Leuk om te bezoeken."traducir
Sandra

20/10/2014 Wij waren meteen bij Madame Tussauds toen het open ging om 10.00 uur. Geen wachtrij voor de kassa en binnen ook alles goed kunnen zien en foto's kunnen maken. Zoek vooraf wel uit of je ergens entreekaarten met korting kunt kopen, dit kan veel voordeel opleveren. Je bent er met een uur/anderhalf uur wel doorheen en dan is euro 22,00 per persoon toch veel geld als je met een gezin gaat. Met korting betaalden wij nu euro 14,00 en voor de kinderen 10,00. Onze kinderen vonden het heel leuk!

Amigos, Sep 2014
"Wel erg duur voor het aanbod"traducir
Vera

27/09/2014 best wel aardig om te zien maar ik vind 22,00 te veel geld voor het klein uurtje wat je er bezig bent.

Con mi pareja, Sep 2014
"Klein en duur"traducir
Jaco

05/09/2014 We dachten in een groot gebouw binnen te gaan dit klopte wel maar we moesten naar de zolder.
Daar aan gekomen was het leuk maar we waren er doorheen voor we het wisten.
Geen waar voor je geld.

Con mi pareja, 2014
"Tegenvaller"traducir
vandepol

21/08/2014 Veeel te duur voor wat je krijgt en ziet.

Fam. con niños , Ago 2014
"Te duur"traducir
Anja

17/08/2014 One direction poppen waren er korte staat op de folder.
Leuk dacht onze dochter. Kan ik ermee op de foto. Blijkt in het museum dat de poppen met een lint zijn afgezet. Wil je goed op de foto dan moet je ervoor betalen. Museum maakt foto. 10,- euro. Je mocht vanaf een bepaalde plaats wel zelf foto nemen maar dat was vanaf de zijkant. Foto niet echt mooi. Dochter teleurgesteld. Raar dat dit kan terwijl je toegangsprijs hebt betaald. Zelfde geld voor Obama pop.
Belachelijke toegangsprijs, zelfs met korting, voor wat er te zien is. Veel oudere poppen en nederlandse poppen. Buitenlanders wisten niet altijd wie de poppen waren.

Jun 2014
"Duur! maar leuk intereactief."traducir
annavanlaar_1

25/06/2014 Lange rij buiten, dus echt even moeten wachten. Eenmaal binnen ben je er met max 1.5 uur doorheen. De drukte was binnen goed te doen, je kon redelijk goed foto's maken bij alle beelden.
Beelden zijn erg leuk en mooi! Veel die goed lijken. Overal gelegenheid tot interactie met en tussen de beelden voor hilarische foto's, erg leuk!
Een leuk museum maar echt te duur voor de tijd dat je er in doorbrengt.

Viaje en grupo, Feb 2014
"Tof museum"traducir
an_hoydonckx

20/08/2014 Madame Tussaud bezocht en leuke foto's getrokken o.a. van Gordon.
Komen we buiten bij Madame Tusaud en staat Gordon daar opeens zijn nieuwe videoclip op de te nemen. zeer leuke herinnering

Amigos, Feb 2014
"50/50%"traducir
nijntje x

19/02/2014 madame tussauds was wel leuk maar ik vond het erg tegen vallen maar als je ook naar amsterdam dungeon wilt kan je daar een kaartje kopen met veel korting op kaartjes voor madame tussauds

Fam. con jóvenes, 2013
"Aanrader!"traducir
kitten007

31/12/2013 Het is heel leuk om die beelden te zien van de beroemdheden. Wel redelijk prijzig.

2013
"Wie is dat?"traducir
Henk & Jetty

23/12/2013 Ik zal kort zijn?
Heel wat jaren daar met familie uit buitenland geweest,
ze vonden het heel interessant, en mooi.
Onlangs wilden ze er graag weer aar toe.
Maar ik kreeg nu regelmatig veel vragen, wie is dit??
Helaas moest ik zelfs het antwoord schuldig blijven.
Ja, van gezicht herkende ik sommige wel, maar van naam? en wat ze doen?
Helaas ben je in Nederland al snel een bekende Nederlander.
Nee, totaal niet interessant meer , zeker niet voor Buitenlanders!!

1 2 3 4 5 6 7 8 siguiente

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?