Kien Studio's***
Evaluaciones Bed and Breakfast Kien Studio's***
2e Weteringdwarsstraat 65, 1017 SV, Amsterdam

Bed and Breakfast Kien Studio's ha obtenido 9,1 sobre 10, basado en 11 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Bed and Breakfast Kien Studio's*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Amsterdam. Además puedes encontrar 22 Fotos de vacaciones de Bed and Breakfast Kien Studio's*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Septentrional. Compara Bed and Breakfast Kien Studio's*** con otros alojamientos en Amsterdam.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Kien Studio's*** / Amsterdam. Pero puedes agregar una.

11 evaluaciones para Kien Studio's***

9,3
Con mi pareja, Jul 2013
"Geweldig onderkomen in hartje A'dam"traducir
Ruud & Karin

22/07/2013 We hebben een lang weekend mogen verblijven in deze mooie B&B. Via een smalle trap kom je binnen in deze studio, met een tweepersoons balkonnetje een heel fijn bed, een eetkamertafel apart zitje en TV. Het ziet er leuk ingericht en schoon uit. Ook de koelkast was goed gevuld met spullen voor het ontbijt, er lagen broodjes, krentenbollen, mini pain au chocolat, mini koffiebroodjes en croisantjes, ook eieren, ham, kipfilet en 2 soorten kaas en verschillende soorten jam en honing,! SUPER!! We hadden dit weekend temperaturen van rond de 25 graden en hoger! We hebben het rijksmuseum bezocht, dit is zeker de moeite waard, daarna fietsen gehuurd en door het mooie Amsterdam gefietst met de mooie grachten en geveltjes. Langs de Amstel heb je ook leuke "aanlegplekken", heerlijke terrasjes. Echt een leuke stad.
Het onderkomen is zeker een aanrader, Martin vertelt enthousiast over de bezienswaardigheden van A'dam.

Con mi pareja, Ene 2011
"Voel je even inwoner van amsterdam!"traducir
familiebazuin

10/03/2011 Superstek! Martin vertelt je eerst van alles over de omgeving en appartement daarna laat hij je met rust en zie je hem ook niet meer (als je hem nodig hebt wel hoor!)Dit was onze 2e keer maar zeker niet de laatste.200 meter vanaf het leidsche
plein.De pijp op loopafstand en tramhalte en fietsverhuur om de hoek.ontbijt regel je zelf met de goedgevulde koelkast en complete keuken.Je kan echt alle kanten op.
Niet opgeprikt s'ochtends ergens wakker worden maar lekker doen waar je zin in hebt.Je hebt je eigen voordeur.Klein minpuntje de tv is is niet zo helder meer.Martin Bedankt!

Con mi pareja, May 2010
"Het was ronduit fantastisch!!"traducir
D.

28/05/2010 Wat een heerlijk plekje midden in het centrum van Amsterdam!! We kwamen veel later aan dan gepland maar desondanks stond Martin ons met een brede lach op zijn gezicht op te wachten. Onze kamer was erg groot en de inrichting modern en goed verzorgd. We hebben ontzettend genoten van de stad en alle cultuur die je op loopafstand rondom de bed & breakfast tegenkomt. Er waren verse bloemen, een uitgebreid ontbijt, iedere dag iets lekkers, en Martin kwam 's avonds zelfs nog een fles wijn brengen om bij te komen van onze lange reis. Ongelooflijk om dit alles aan te treffen midden in die grote stad: De accomodatie is top en Martin is een perfecte gastheer die niets teveel is. We gaan zeker terug!!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Bed and Breakfast Ki...

Con mi pareja, May 2010
"Wat een waanzinnige tijd!"traducir
Rianne en Wouter

29/05/2010 Wij zijn een week in Amsterdam geweest en hebben een heerlijk verblijf geweest bij Martin. De studio was ruim en modern ingericht, schoon en van alle gemakken voorzien. Iedere dag werden we verwend met een uitgebreide ontbijt, vruchtensappen, een grote keuze theesoorten. Alle musea waren dichtbij, hebben wij gewandeld en genoten van de prachtige stad. We willen graag nog eens terug, de locatie is geweldig en wij hebben zelden zo'n grote gastvrijheid meegemaakt.

Con mi pareja, Feb 2009
"Aanrader!!!"traducir
Nadia en Frank

23/02/2009 Wat een heerlijke accommodatie om een weekendje te verblijven. Na de drukte van de stad, voelde het echt als thuiskomen.
Het appartement is schoon, heel ruim en rustig ingericht. Verse bloemen, vers fruit en iedere dag schone handdoeken en héérlijke broodjes!
5 minuten lopen naar het Leidsche Plein en het Rijksmuseum om de hoek.
Kortom..echt een aanrader!!!

Con mi pareja, Ago 2008
"Een echte aanrader !"traducir
UK couple

20/09/2008 Een studio / appartement midden in de stad !
Op aanraden van vrienden hier geboekt ! Je verwacht niet dat in zon typisch amsterdams straat je zon leuk , goed in gericht , mooi en "sfeervol" bed and breakfast studio zit !
Martin gaf ons een enorm warm ontvangst, en de bedden zijn heerlijk zacht , het is erg schoon, de broodjes goed en de ligging is ronduit fantastisch, midden in de stad en toch de rust ,

Martin gaf ons erg leuke tips om te lunchen , Zuid zeeland voor de lunch en de thai corner voor t avond eten. Het bleek een schot in de roos ! We komen hier zeker een keer snel terug ! Op deze manier Amsterdam ontdekken is echt DE manier ! Kortom een plekje om te bewaren en te koesteren...

Con mi pareja
J.Vos

07/07/2008 Dit was onze tweede keer in Kien Bed and Breakfast.De Grand old lady Mary Kien heeft plaats gemaakt voor een frisse jongeman ( Martin ) Aan de ruime studios is niets veranderd en de service ook niet. Het is erg schoon en qua centrale ligging is het ideaal. Een eigen voordeur keuken en sanitair.Mooie bijzondere inrichting ( echte Karel Appel aan de muur )en de Boterhammen hebben gezelschap gekregen van Croissants !
Een stedentrip Amsterdam is op deze manier wel erg aangenaam.We zullen volgend jaar zeker terugkomen.Parkeren is geheel Amsterdam een drama maar ditmaal waren we met de trein , echt een uitkomst ! Martin heeft bij vertrek voor ons nog even snel een OVrouteplanner voor ons uitgedraaid.Kortom het ontbrak ons aan niets !

Amigos, Jun 2008
"Een plek om van te dromen !"traducir
Mike

02/08/2008 Een bijzonder plekje midden in de stad!
Via -via er over gehoord en hier op de site geboekt !
Het stadstripje Amsterdam was er eentje die ons nog lang zal bij blijven.
Een warm ontvangst door Martin en een korte rondleiding.Wat een groot appartement en zee van ruimte ! Midden in de stad en toch de rust !
Het rijksmuseum om de hoek. Een genot om na je ontbijtje te kunnen slenteren naar t rijks en Van gogh.

Con mi pareja, Jun 2008
John en Mieke van H...

14/06/2008 We zijn net terug van 2 dagen logeren bij Kien Bed en Breakfast. Een zeer gastvrije accomodatie waarbij de ligging perfect is t.o.v. het centrum, uitgaansleven en een stukje cultuur. Het ligt overal tussenin en wij hebben alles gewoon met de benenwagen ( te voet) kunnen doen. Heerlijk is ook het "thuis" komen na een dag rond wandelen. Je kan lekker alles op eigen tempo regelen!
Wel hadden we de pech dat de schoonmaakster ons in de steek liet waardoor wij sávonds erachter kwamen dat we geen ontbijt hadden gekregen voor de volgende ochtend. Na een sms'je naar de eigenaar werd het de volgende ochtend dubbel en dwars goed gemaakt. We willen Martin bij deze nogmaals hartelijk danken voor de gastvrijheid en zeker tot de volgende keer.

Claudia

23/04/2007 Voor wie niet toeristisch wil zitten en toch in het centrum van Amsterdam wil zijn, is het echt een aanrader!! Lekker rustig in een woonwijk, maar wel bij de grachten. Modern, goed, netjes, ruim ingerichte kamer met alle faciliteiten. Door de particuliere verhuur zeker een persoonlijk tintje. Ontbijt goed verzorgd. En de prijs.. tja... maar ja, daar krijg je wel wat voor.

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?