Evaluaciones Bed and Breakfast Pax Tibi

Pax Tibi
Evaluaciones Bed and Breakfast Pax Tibi
Middelburgseweg 11, 2811 PM, Reeuwijk

Bed and Breakfast Pax Tibi ha obtenido 9,4 sobre 10, basado en 7 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Bed and Breakfast Pax Tibi y otros datos útiles para tus vacaciones en Reeuwijk. Además puedes encontrar 6 Fotos de vacaciones de Bed and Breakfast Pax Tibi en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Holanda Meridional. Compara Bed and Breakfast Pax Tibi con otros alojamientos en Reeuwijk.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Pax Tibi / Reeuwijk. Pero puedes agregar una.

7 evaluaciones para Pax Tibi

8,7
9,8
9,7
9,6
Con mi pareja, Ene 2014
"Uitstekend verblijf!"traducir
Siska

25/01/2014 Wij zijn hier voor de derde keer geweest. Elke keer zijn we buitengewoon hartelijk ontvangen en we voelen ons hier welkom!
De kamers zijn uitstekend en schoon. De service is meer dan prima. Zo word met onze persoonlijke wensen zo veel mogelijk rekening gehouden. Dat geeft een fijn gevoel. Kortom, een echte aanrader!

Viaje de negocios, Jul 2013
"Top locatie"traducir
Stefan

08/07/2013 Wij hadden met een aantal mensen deze locatie afgehuurd om drie dagen te vergaderen. De locatie is erg verzorgd, de service top en de kamers schoon en netjes.

Een echte aanrader voor vakantie of als vervanging van een "saai" congress centrum.

Katja, bedankt voor de leuke dagen!

Jun 2013
"Super locatie."traducir
Monique

04/06/2013 B&B PAX TIBI in Reeuwijk is ons uitstekend bevallen. Het ligt prachtig in het Groene Hart.
We werden erg warm ontvangen met een kopje koffie/thee en een warme stroopwafel. We vroegen de gastvrouw of zij ons een tip kon geven waar te eten die avond. Ze gaf ons verschillende opties en bood ook aan even telefonisch te reserveren.
Daarna kregen we een rondleiding door het gastenverblijf welke uit 6 prachtige kamers bestaat. De deuren zijn voorzien van prachtige deurschilderingen (boerderijdieren, iets wat helemaal bij de locatie past), kamers zijn erg ruim, heerlijke bedden en een prachtige badkamer met toilet. Prachtige groene omgeving en heerlijk rustig. Perfect om te wandelen en te fietsen.
Na een heerlijke nachtrust stond ons een prima ontbijt te wachten, verse eieren van de eigen kippen, verse streekproducten, verschillende broodjes, yoghurt en fruit.
De gastvrouw en haar gezin zijn erg klantvriendelijk en behulpzaam. Prijs en kwaliteitverhouding zijn prima. Echt een aanrader!

Con mi pareja, Jul 2010
"Gewelgig goed"traducir
P.M. Steur

30/08/2010 Fantastisch B&B. Zeer fraaie kamers. Geweldig ontbijt.
Zeer gastvriendelijk. Kortom een geweldige aanrader.

Fam. con jóvenes, Mar 2009
"Landelijke luxe bij Pax Tibi."traducir
Fam. van der Meulen

15/04/2009 Zeer vriendelijke ontvangst bij Pax Tibi. Wat heerlijk even uit de drukte van de steden weg te zijn en bij te komen in onze kamer in Pax Tibi. B&B is eigenlijk een te simpele naam voor dit onderkomen, ons leek het wel een hotel, superdeluxe bedden, heerlijke ruime badkamer en eigen keuken. Prive terrasje was ook genieten. Overcompleet ontbijt met eitjes van eigen kippen. Heerlijk stukje Holland.

Viajando sólo, Sep 2008
"Gewoon super goed"traducir
n.breeman

02/10/2008 ik heb hier alleen geslapen. alles was prima verzorgd, netjes, vriendelijk en vooral mooie omgeving. enige nadeeltje is dat je zonder auto niet ver komt :-)

Familia, May 2006
anneke goedhart

29/10/2007 Wij 2 zusjes Anneke en Cocki zijn al 2x in Pax Tibi geweest en gaan volgend jaar weer. Erg mooie lokatie zeer vriendelijke gastvrouw en heel mooi appartement. Een aanrader voor iedereen die van rust houdt maar met veel voorzieningen in de buurt.

Gr. Anneke Cocki

¿En qué país prefieres conducir?