Evaluaciones Kinderdijk

8,5

2 septiembre 2014

Kinderdijk
Evaluaciones Kinderdijk

¿Tienes curiosidad por saber como otros han opinado sobre sus vacaciones en Kinderdijk? Averigua en esta página las valoraciones de otros viajeros sobre Kinderdijk. ¿Has estado de vacaciones en Kinderdijk? Entonces añade tu propia valoración.
Kinderdijk ha obtenido 8,1 sobre 10, basado en 16 evaluaciones
¿Tienes curiosidad en saber lo que otros viajeros han opinado sobre sus vacaciones en Kinderdijk? Aquí puedes ver las valoraciones de otros viajeros sobre Kinderdijk. ¿Has estado de vacaciones en Kinderdijk? Entonces añade aquí tu propia valoración. Aquí puedese encontrar opiniones de en Kinderdijk. En Zoover encuentras además 550 Fotos de vacaciones de Kinderdijk. Puedes ver 5 Videos de Kinderdijk. En esta página puedes ver todos los alojamientos en Kinderdijk. También puedes ver otros alojamientos en Países Bajos. Ver todas las posibilidades de pernoctar en Holanda Meridional.
Lamentablemente no hay de momento evaluaciones en español para el destino Kinderdijk. Pero puedes dejar tu evaluación para el destino Kinderdijk .

¿Has estado en este destino?

16 evaluaciones para Kinderdijk

May 2014
"Blijft mooi ...."traducir
l-vandervegt
Cuidado de la naturaleza

07/05/2014 Na vorig jaar voor het eerst Kinderdijk te hebben bezocht met mijn vrouw ben ik dit jaar op pad gegaan met een buitenlandse collega. Deze keer veel drukker maar zeer de moeite waard zeker voor degenen die zelden tot nooit een molen hebben gezien .... ben je in de buurt, ga er zeker eens langs.

Viajando sólo, Ago 2013
"Oerhollands Landschap met molens"traducir
Lex
Cuidado de la naturaleza

19/06/2014 De molens in Kinderdijk zijn wereldberoemd en trekken jaarlijks hordes toeristen. Terecht! De meesten blijven hangen aan het begin van vliet waarlangs de molens staan. Verderop wordt het een stuk rustiger.

Viaje en grupo, Abr 2013
"De molens van Kinderdijk stond op ons lijstje ."traducir
fr_woning
Ambiente

13/04/2013 - 488 - Een weekend naar Rotterdam en we kwamen langs de molens van Kinderdijk en een stop in het dorp zelf , daar kregen we koffie met gebak . Maar wat nu , hoe kwamen we bij de molens van Kinderdijk . Tussen de huizen door , die langs de dijk stonden , hebben we de molens kunnen fotograveren . Een fotostop met de bus , stond niet in het programma van onze chauffeur/reislijder en dat kan dus ook gebeuren .

Con mi pareja, Mar 2013
"Mooi om eens te bezoeken!"traducir
l-vandervegt
Ambiente

10/03/2013 We waren op een mooie zonnige maandagochtend in de buurt en zijn er maar even heen gereden. Zeker de moeite waard om een keer te bezoeken als je in de buurt bent, maar zoals anderen ook al schreven. Ik zou er geen halve dag voor gaan reizen.

Con mi pareja, May 2012
"Mooi stukje Nederland ....."traducir
Jack
Ambiente

30/05/2012 Als je een keer in de buurt bent van Kinderdijk dan is dit zeer zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Vrij toegangkelijk voor voetgangers en fietsers. Ook de mogelijkheid om het watergemaal te bezichtigen met de nodige uitleg. En een bezoek aan een molen (binnen) beide tegen betaling van 6,00 Euro. Genieten van de mooie omgeving kan daarna ook nog. Het molenpark zelf is goed toegankelijk om te wandelen/fietsen.

Fam. con niños , May 2012
"Leuk om een keer gezien te hebben"traducir
Maaike
Ambiente

27/05/2012 Het is leuk om de beroemde molens van Kinderdijk een keer gezien te hebben. Wanneer je er in de buurt bent zeker wel de moeite waard om te gaan bekijken, maar niet om alleen daarvoor speciaal heel ver te gaan rijden. De rondvaart was leuk, wat we wel misten op de boot was wat uitleg over de molens en hun toepassing in het gebied.

Fam. con jóvenes, Oct 2011
"Water, water, water"traducir
rainbow
Ambiente

20/10/2011 Druk bezocht plaats aan het water met als top attractie de molens van Kinderdijk natuurlijk. Veel huizen hebben aan hun gevels een molentje als neonlicht, dit moet prachtig zijn bij valavond als al die lichtjes aan gaan.
Verder een tamelijk groot aanbod aan restaurantjes.

Con mi pareja, Abr 2011
"Op en aan de dijk"traducir
Conny
Ambiente

26/11/2012 Kinderdijk doet zijn naam eer aan, de huizen liggen op en aan de dijk die door het dorp loopt. De huizen zijn veelal in oudhollandse boerenstijl en goedonderhouden. Je vind verschillende horeca gelegenheden om even bij te komen na het bezoek aan de grootste attractie van het dorp: de molens.

Con mi pareja, Abr 2011
"Prachtige plek"traducir
D
Ambiente

02/11/2011 Als je van molens houdt, moet je hier zeker geweest zijn.
Kan me nog steeds het moment herinneren dat ik al die molens bij elkaar in het landschap zag staan. Bijzonder mooi! Ze zijn goed onderhouden. Ook leuk was het boottochtje op het water. We zijn in april geweest en toen viel de drukte enorm goed mee!

Con mi pareja, Mar 2011
"Mooi cultuurerfgoed"traducir
anenroy
Ambiente

28/03/2011 Bijzondere aaneenschakeling van molens. Leuk voor een wandeling of een fietstochtje. Een van de molens is te bezoeken. De molens zijn verder allemaal woningen. Je kunt hier ook een rondvaart van een half uurtje maken.

La gente más simpática las encuentras en: