Evaluaciones Camping Reeëndal*****

9,6

21 agosto 2014

Reeëndal*****
Evaluaciones Camping Reeëndal*****
Loener Schepersweg 36, 7371 EZ, Loenen (gld)

Camping Reeëndal ha obtenido 9,2 sobre 10, basado en 52 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping Reeëndal***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Loenen (gld). Además puedes encontrar 31 Fotos de vacaciones de Camping Reeëndal***** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Güeldres. Compara Camping Reeëndal***** con otros alojamientos en Loenen (gld).
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Reeëndal***** / Loenen (gld). Pero puedes agregar una.

52 evaluaciones para Reeëndal*****

9,6
"Perfekte camping"traducir
janvm
Estado de los sanitarios

24/07/2014 Het campingveld wordt omgeven door mooie bomen, vooral de blauwsparren vonden we mooi .Het is er erg rustig en schoon, prima sanitair, voldoende ampères en gratis Wifi op de plaats.

De uitleg over mogelijkheden om te wandelen en te fietsen door de eigenaar zelf inclusief gratis plattegronden waarop fiets-en wandelroutes werden aangegeven gaven ons een welkom gevoel. In plaats van een briefje in de handen gedrukt te krijgen kregen wij van hem een persoonlijke uitleg over de werking van alle sanitaire voorzieningen en de campingregels.
De inzet van het eigenaars echtpaar verdient een 10 met een griffel.
Vooral de manier waarop met de jeugd werd omgegaan vonden we indrukwekkend. Daar kunnen veel andere campings een voorbeeld aan nemen.

Kortom, een prima locatie om er een vakantie door te brengen!

"Geweldige camping"traducir
Mathilde Vervoort
Estado de los sanitarios

15/07/2014 De camping is pas een paar jaar oud, ziet er tip-top uit. Geweldig mooie sanitaire voorzieningen, erg schoon en heerlijk warm. Het is een rustige superhondvriendelijke camping met grote staanplaatsen. Midden in de bossen gelegen waar je kilometers lange wandeltochten kunt maken. Het dorpje Loenen ligt een 800 meter verderop met div. eetgelegenheden, een ijssalon en een mooie Spar supermarkt

"Prachtige camping"traducir
Yvonne Boerakker-Ro...
Estado de los sanitarios

02/08/2014 Een hele mooie rustige camping met zeer ruime plaatsen.
Het ligt 800 met van de grote weg in het bos het is er heel stil en rustig met super schoon sanitair.De camping heeft een hele vriendelijke en behulpzame eigenaar die samen met zijn vrouw er alles aan doet om het je naar de zin te maken.
Wij komen zeker terug

Con mi pareja, Jun 2014
"Fantastische camping schitterende ambiance"traducir
H.G. Oude Lansink
Estado de los sanitarios

15/07/2014 Eerste indruk is de rust die deze camping uitstraalde.
Alles wat een rustzoeker zoekt is aanwezig.
Het is gelegen in een zeer bosrijke omgeving.
De plaats Loenen bij Apeldoorn zegt genoeg.
De beheerder/eigenaar is zeer behulpzaam.
Het is geen kindvriendelijke camping
Het motto is rust, rust.

Con mi pareja, 2014
"Een camping naar ons hart."traducir
P.ter Horst
Estado de los sanitarios

08/06/2014 Zeer fraai gelegen, ruime plekken, prachtig sanitair, zeer rustige camping.
Klantvriendelijke eigenaar.
Fraaie omgeving in bos, ideaal om te wandelen en fietsen.
Winkel op 800 meter.
Wij komen hier regelmatig, de laatste was begin mei 2014.

Con mi pareja, May 2014
"Prachtig gelegen camping in een heel stil gebied"traducir
N. Kolen
Estado de los sanitarios

15/06/2014 Het is camping met grote staanplaatsen. De beheerder is zeer behulpzaam en geeft ook duidelijk aan wat hij wel of niet goed vindt. Het toiletgebouw is heel mooi en schoon, de hele dag door. Bij het vinden van een plek goed opletten of je avond- of ochtendzon wil hebben. Alle boodschappen kan je in het dorp doen, 15 Minuten lopen. Als je de camping af loopt en rechtsaf gaat en over het wildrooster kan je uren in de bossen rondlopen (en verdwalen)
Voor ons is het camping om te onthouden en zeker terug te komen.

Con mi pareja, May 2014
"Fantastisch gelegen midden in de bossen."traducir
Bert de Lange
Estado de los sanitarios

18/05/2014 Camping Reeendal is voor ons een oase van rust en natuur.
De campingeigenaar is zeer begaan met het welzijn van de gasten en verzorgt de camping met veel enthousiasme en inzet.

Con mi pareja, Abr 2014
"Prachtige camping"traducir
Loes Fickweiler
Estado de los sanitarios

11/05/2014 De camping ligt in het bos, direct naast de camping een wildrooster over en je kunt eindeloos wandelen en fietsen. Op 5 minuten afstand fietsen ligt een supermarkt, die alle dagen open is.
Het is een mooi, eenvoudig terrein. Het sanitair is brandschoon. modern en werkt uitstekend, gloeiend heet water voor de afwas.
Er is een up-to-date bibliotheekje en wifi-aansluiting. Een aanrader voor rustzoekers en natuurliefhebbers!

Con mi pareja, Abr 2014
"Zeer tevreden"traducir
Koen Florijn
Estado de los sanitarios

05/05/2014 Bij camping Reeëndal is alles perfect geregeld. Wanneer iets niet naar je zin is, dit was bij ons niet het geval, dan wordt het voor je geregeld.

Zeer nette camping, grote plekken en brandschoon sanitair.

Zeker een plek om terug te komen!

Con mi pareja, Oct 2013
"Topcamping voor rustzoekers"traducir
Kees
Estado de los sanitarios

26/10/2013 Alle positieve reviews kunnen wij alleen maar onderschrijven. Bij afscheid vroeg de beheerder of er nog verbeterpunten waren. Wij konden niets bedenken. Zulk brandschoon sanitair zou je in je eigen huis willen. Misschien één minpuntje: door de hoge bomenranden kun je niet de hele dag in de zon staan, mocht je dat willen.

La gente más simpática las encuentras en: