Evaluaciones Camping Reeëndal*****

9,7

22 septiembre 2014

Reeëndal*****
Evaluaciones Camping Reeëndal*****
Loener Schepersweg 36, 7371 EZ, Loenen (gld)

Camping Reeëndal ha obtenido 9,3 sobre 10, basado en 56 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping Reeëndal***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Loenen (gld). Además puedes encontrar 31 Fotos de vacaciones de Camping Reeëndal***** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Güeldres. Compara Camping Reeëndal***** con otros alojamientos en Loenen (gld).
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Reeëndal***** / Loenen (gld). Pero puedes agregar una.

56 evaluaciones para Reeëndal*****

9,5
9,2
7,6
7,9
9,7
Con mi pareja, Sep 2014
"Een camping naar ons hart!"traducir
Fam. Veldhuijzen, Z...
Estado de los sanitarios

12/09/2014 Niet te geloven dat er nog zulke mooie campings bestaan! De ligging is prachtig, in de bossen van Loenen. Voor ons, met de tent, was er een prachtig tentenveld (desgewenst plaatsen met stroom). Het toiletgebouw is als uit een sprookje: prachtig, compleet, en... schoon, schoon! De uiterst vriendelijke eigenaar voorziet je van mooie fiets- en wandelroutes. Je wandelt meteen de Loenermark in, waar je prachtig kunt wandelen en fietsen. Wil je geen eten koken, dan zijn de eetgelegenheden in het dorp vlakbij. Wil je wel eten koken, dan is er een supermarkt op loopafstand. Wij komen zeker bij deze camping terug!

Viajando sólo, Ago 2014
"Heerlijk rustige camping"traducir
Arlette van den Ber...
Estado de los sanitarios

05/09/2014 Ik vond het geweldig dat het zo rustig was. Er zijn geen faciliteiten voor kinderen. Je krijgt bij aankomst, indien gewenst, kaarten van de omgeving om te wandelen en te fietsen. Als je van de camping afloopt, sta je gelijk in het bos alwaar je prachtige wandelingen kan maken. Het sanitair is blinkend schoon. Er wordt wel van je gevraagd of je na douchen de tegels wil afnemen. Er is een apart tentenstuk. Ook hier kun je stroom krijgen. Over het hele terrein is er gratis wifi.
Deze camping is een absolute aanrader als je van rust houdt!!

Con mi pareja, Jul 2014
"Fantastische plek om rustig te camperen"traducir
André Mariën
Estado de los sanitarios

24/08/2014 Zeer verzorgde camping met uitstekend onthaal en zorg. Open stroken in bosgebied met uitstekend sanitair. Geen voorzieningen voor kinderen (buiten enkele go-cards) omwille van de rust. Veluwe-Zoom is prachtiche omgeving voor wandelen en fietsen. Steden als Apeldoorn, Zutphen, Deventer, Doesburg in de nabijheid. Geen restauratie (broodvoorziening zou een pluspunt zijn). Voor een kleine camping (40-tal plaatsen) voorzien van een fijn infocentrum (folders, een echt ganse bibliotheek met gratis uitleendienst) en op zaterdag en zondag een echt gezellig geörganiseerd samenzijn voor de kampeerders. Rust en natuur, en wie wil cultuur op zijn best !

"Perfekte camping"traducir
janvm
Estado de los sanitarios

24/07/2014 Het campingveld wordt omgeven door mooie bomen, vooral de blauwsparren vonden we mooi .Het is er erg rustig en schoon, prima sanitair, voldoende ampères en gratis Wifi op de plaats.

De uitleg over mogelijkheden om te wandelen en te fietsen door de eigenaar zelf inclusief gratis plattegronden waarop fiets-en wandelroutes werden aangegeven gaven ons een welkom gevoel. In plaats van een briefje in de handen gedrukt te krijgen kregen wij van hem een persoonlijke uitleg over de werking van alle sanitaire voorzieningen en de campingregels.
De inzet van het eigenaars echtpaar verdient een 10 met een griffel.
Vooral de manier waarop met de jeugd werd omgegaan vonden we indrukwekkend. Daar kunnen veel andere campings een voorbeeld aan nemen.

Kortom, een prima locatie om er een vakantie door te brengen!

"Geweldige camping"traducir
Mathilde Vervoort
Estado de los sanitarios

15/07/2014 De camping is pas een paar jaar oud, ziet er tip-top uit. Geweldig mooie sanitaire voorzieningen, erg schoon en heerlijk warm. Het is een rustige superhondvriendelijke camping met grote staanplaatsen. Midden in de bossen gelegen waar je kilometers lange wandeltochten kunt maken. Het dorpje Loenen ligt een 800 meter verderop met div. eetgelegenheden, een ijssalon en een mooie Spar supermarkt

"Prachtige camping"traducir
Yvonne Boerakker-Ro...
Estado de los sanitarios

02/08/2014 Een hele mooie rustige camping met zeer ruime plaatsen.
Het ligt 800 met van de grote weg in het bos het is er heel stil en rustig met super schoon sanitair.De camping heeft een hele vriendelijke en behulpzame eigenaar die samen met zijn vrouw er alles aan doet om het je naar de zin te maken.
Wij komen zeker terug

Con mi pareja, Jun 2014
"Fantastische camping schitterende ambiance"traducir
H.G. Oude Lansink
Estado de los sanitarios

15/07/2014 Eerste indruk is de rust die deze camping uitstraalde.
Alles wat een rustzoeker zoekt is aanwezig.
Het is gelegen in een zeer bosrijke omgeving.
De plaats Loenen bij Apeldoorn zegt genoeg.
De beheerder/eigenaar is zeer behulpzaam.
Het is geen kindvriendelijke camping
Het motto is rust, rust.

Con mi pareja, Jun 2014
"Als perfectie bestaat... dan heet het Reeëndal"traducir
andre_van_rossum
Estado de los sanitarios

26/08/2014 We hebben al heel wat campings in ons leven bezocht, maar de verzorging van Reeendal is wel heel bijzonder! Het sanitair is echt tiptop in orde, en zeer luxe. De camping ziet er fantastisch verzorgd uit. De campingbeheerders zijn heel behulpzaam en vriendelijk. De prijs is dik in orde voor het gebodene. Als je de camping af loopt, loop je in het bos. Hier zijn mooie wandelpaden aangelegd. We hebben het erg naar onze zin gehad.

Con mi pareja, 2014
"Een camping naar ons hart."traducir
P.ter Horst
Estado de los sanitarios

08/06/2014 Zeer fraai gelegen, ruime plekken, prachtig sanitair, zeer rustige camping.
Klantvriendelijke eigenaar.
Fraaie omgeving in bos, ideaal om te wandelen en fietsen.
Winkel op 800 meter.
Wij komen hier regelmatig, de laatste was begin mei 2014.

Con mi pareja, May 2014
"Prachtig gelegen camping in een heel stil gebied"traducir
N. Kolen
Estado de los sanitarios

15/06/2014 Het is camping met grote staanplaatsen. De beheerder is zeer behulpzaam en geeft ook duidelijk aan wat hij wel of niet goed vindt. Het toiletgebouw is heel mooi en schoon, de hele dag door. Bij het vinden van een plek goed opletten of je avond- of ochtendzon wil hebben. Alle boodschappen kan je in het dorp doen, 15 Minuten lopen. Als je de camping af loopt en rechtsaf gaat en over het wildrooster kan je uren in de bossen rondlopen (en verdwalen)
Voor ons is het camping om te onthouden en zeker terug te komen.

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?