Van Der Valk Harderwijk****
Evaluaciones Hotel Van Der Valk Harderwijk****
Leuvenumseweg 7, 3847 LA, Harderwijk
Sitio web oficial

Hotel Van Der Valk Harderwijk ha obtenido 8,8 sobre 10, basado en 274 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Van Der Valk Harderwijk**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Harderwijk. Además puedes encontrar 148 Fotos de vacaciones de Hotel Van Der Valk Harderwijk**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Güeldres. Compara Hotel Van Der Valk Harderwijk**** con otros alojamientos en Harderwijk.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Van Der Valk Harderwijk**** / Harderwijk. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

274 evaluaciones para Van Der Valk Harderwijk****

8,6
8,7
8,4
"Geen klagen"traducir
H Bersee

20/08/2014 Er is geen zwembad, maar v.d. Valk is zijn 4 sterren m.i. wel waard.
Eigenlijk heb ik geen op of aanmerkingen.

"Top!"traducir
Spierings

20/08/2014 Even 4 dagen er tussen uit. Boeking en hetgeen extra (voorkeur kamer, fietsen) gevraagd was werd volledig gerealiseerd. Uitmuntend verblijf geweest; kamer, ontbijt (buffet), diner, fietsen (nieuw en reden we zo in een dag 40 km. op weg), personeel. Niets dat ons verblijf "benadeeld" heeft. Compliment aan dit v.d. Valk hotel, we waren erg content met het verblijf! Wordt vast nog eens vervolgd!

"Weer heel erg goed"traducir
ingrid

22/08/2014 Al vaak in dit hotel geweest.
Het is er keer op keer erg goed!
Weer aardig ontvangen, mooie kamer en heerlijk van het diner gebruik gemaakt.
Ook het ontbijt is super.

In de omgeving deze keer naar Hoendeloo geweest erg mooi om te wandelen en natuurlijk een ijsje te halen bij CO!

Al met al een top weekend gehad.
Kans is groot dat we toch nog is terug gaan.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Van Der Valk H...

Con mi pareja, Ago 2014
"Sfeervol hotel/restaurant met gezellige service!!"traducir
Nicolien

15/08/2014 Toen we binnenkwamen werden we verrast door het mooie interieur, afgestemd op een bosrijke omgeving. Ik kwam helemaal in de herfstsfeer! Je moet ervan houden, maar het was absoluut mijn smaak. Dit geldt voor het algehele hotel. De prijs/kwaliteit is uitstekend. De kamer was netjes en de badkamer was van alle luxe voorzien. Personeel is erg gezellig, betrokken en behulpzaam. We mochten zelfs, omdat we dit nog nooit hadden gehad, oosterse mosseltjes proeven. Het diner was uitstekend, het ontbijt was heel erg goed. De bar was erg gezellig, we hebben overal wel even gezeten. Ik zal hier absoluut nog een paar keer terugkomen. Een klein minpuntje is dat het hotel tijdens het eten (donderdagavond) vol is en dit schijnt heel vaak voor te komen. Heel goed natuurlijk, maar als je niet van deze drukte houdt is het anders. Ik heb er geen last van gehad! We werden evengoed uitstekend bediend. En het hotel ligt aan een drukke weg. Dit merk je alleen als je de balkondeuren open hebt. Goed geisoleerd!

"Echt een aanrader!"traducir
Je

28/07/2014 Toen we binnenkwamen voelde het al goed. Persoonlijk vonden we de aankleding ook erg mooi en toepasselijk voor de locatie van dit hotel. Een erg fijne en toegankelijke sfeer hing er. We werden warm ontvangen bij het inchecken en al het personeel hebben we verder ook ervaren als erg betrokken en klantvriendelijk.
Onze kamer zag er perfect uit, voorzien van alle gemakken en luxe, en was ook erg netjes. Met een prachtig uitzicht op de bossen. En in de kamer lag ook een handige informatiemap over alles wat je zou willen en moeten weten.
Het ontbijt was dan ook nog eens ontzettend lekker en erg uitgebreid. De 2e dag zijn we ook blijven eten in het hotel en ook dit was uitstekend verzorgd. Zowel qua klantvriendelijkheid, service en snelheid (ondanks de drukte).
Dit hotel zal ik daarom ook iedereen aanraden die wil/moet overnachten in deze regio.

"Goed hotel"traducir
D

23/07/2014 Het hotel is heel groots en modern maar gelukkig niet heel druk. We worden vriendelijk ontvangen bij de receptie en krijgen onze kamer op de eerste verdieping. Het is een zonnige kamer met gelig bloesembehang. De kamer is heel ruim en anders ingedeeld dan andere VdValkhotels. Het bed staat richting het raam gedraaid waardoor je dus ook richting het raam kijkt. We hebben dus ook even op bed gelegen met de ramen open om te genieten. Het balkon valt hier wel tegen. Het stucwerk is op vele plekken weggehaald en het balkon heeft geen stoelen. Dus hebben we onze stoelen van binnen maar buiten gezet. Het terras is wel ruim qua oppervlakte en je hoeft het niet te delen met de buren. Wat ik wel fijn vind.
De badkamer is hier heel netjes en we hebben ook een bubbelbad. We hadden ook een driegangendiner bij ons arrangement en hier hebben we heerlijk gegeten. De bediening was ook heel attent en spontaan. Het ontbijt is heel ruim en er worden eitjes voor jou gebakken. Een fijn hotel!!

"Geweldig Hotel!"traducir
MB

18/08/2014 Van der Valk Harderwijk is een prachtig hotel, met een geweldigr service. We hebben lekker gegeten en de creme brulee was werkelijk waar de beste die we ooit hebben gegeten, mooie ruime kamer van alle gemakken voorzoen en de badkamer was geweldig. Op de tweede avond deed de tv het niet meer, de receptie werd gebeld en na 2 minuten was het al opgelost door iemand van het hotel. De fietsen van het hotel zijn ook prima en het personeel is heel erg vriendelijk, daarom een dikke 10 voor dit hotel

"Preek mooi hotel"traducir
Karel en wil de boe...

06/07/2014 Schitterend hotel mooie ligging , met mooie fietsroutes naar de Veluwe.
Het eten is prima,uitgebreid ontbijtbuffet en zowel de lunch als avondeten is perfect.alleen in de lobby en restaurant staat de airco nogal hoog,dus een sjaal of vest is wel aan te raden.ook in de tuin van het hotel is het heerlijk zitten .de kamers zijn ruim alleen een beetje saai,geen schilderijtje aan de muur.schitterende badkamer al met al een hotel om aan te bevelen

Con mi pareja, Jun 2014
"Heerlijke, rustgevende omgeving"traducir
nanno S. van der Wi...

30/06/2014 Kamer 114. Zeer grote kamer, voorzijde hotel, balkon, 1e etage.Koffie en theezetmogelijkheid. Ruime badkamer met duo/bubbelbad, wc, douchecabine. Ruime parkeermogelijkheden (ook parkeergarage). Eten: goed. Ontbijt: Perfect. Alles is er: broodsoorten, div. soorten luxebroodjes, gebak, pannenkoekjes etc. Niet ver van de Zwaluwhoeve. In aangrenzend bos mogelijkheden voor wandelen en fietsen.

Con mi pareja, Jun 2014
"Mooi hotel"traducir
J hendriks

27/06/2014 Van der Valk harderwijk is een erg mooi hotel, de kamers zijn prachtig en de bedden slapen ook super.. Het ontbijt daarintegen was verbaasinwekkend slecht. Dit had ik niet verwacht. Het ontbijt was van 07:30 tot 10:30.. Wij gingen ontbijten om 9 uur, op dat moment stond er niemand bij de plaat waar de omeletten en pannekoeken gemaakt worden, de pannekoeken die er lagen waren net van rubber en waren niet te eten.. De sla voor op brood was bruin en uitgedroogd, de tafel werd niet afgeruimd waardoor we 30 min aan een overvolle tafel zaten. Er werd niet naar ons omgekeken.. Zeer slecht. Verder was het receptiepersoneel wel behulpzaam.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: