Van Der Valk Harderwijk****
Evaluaciones Hotel Van Der Valk Harderwijk****
Leuvenumseweg 7, 3847 LA, Harderwijk
Sitio web oficial

Hotel Van Der Valk Harderwijk ha obtenido 8,8 sobre 10, basado en 269 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Van Der Valk Harderwijk**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Harderwijk. Además puedes encontrar 144 Fotos de vacaciones de Hotel Van Der Valk Harderwijk**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Güeldres. Compara Hotel Van Der Valk Harderwijk**** con otros alojamientos en Harderwijk.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Van Der Valk Harderwijk**** / Harderwijk. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

269 evaluaciones para Van Der Valk Harderwijk****

8,6
8,7
8,4
"Echt een aanrader!"traducir
Je

28/07/2014 Toen we binnenkwamen voelde het al goed. Persoonlijk vonden we de aankleding ook erg mooi en toepasselijk voor de locatie van dit hotel. Een erg fijne en toegankelijke sfeer hing er. We werden warm ontvangen bij het inchecken en al het personeel hebben we verder ook ervaren als erg betrokken en klantvriendelijk.
Onze kamer zag er perfect uit, voorzien van alle gemakken en luxe, en was ook erg netjes. Met een prachtig uitzicht op de bossen. En in de kamer lag ook een handige informatiemap over alles wat je zou willen en moeten weten.
Het ontbijt was dan ook nog eens ontzettend lekker en erg uitgebreid. De 2e dag zijn we ook blijven eten in het hotel en ook dit was uitstekend verzorgd. Zowel qua klantvriendelijkheid, service en snelheid (ondanks de drukte).
Dit hotel zal ik daarom ook iedereen aanraden die wil/moet overnachten in deze regio.

"Goed hotel"traducir
D

23/07/2014 Het hotel is heel groots en modern maar gelukkig niet heel druk. We worden vriendelijk ontvangen bij de receptie en krijgen onze kamer op de eerste verdieping. Het is een zonnige kamer met gelig bloesembehang. De kamer is heel ruim en anders ingedeeld dan andere VdValkhotels. Het bed staat richting het raam gedraaid waardoor je dus ook richting het raam kijkt. We hebben dus ook even op bed gelegen met de ramen open om te genieten. Het balkon valt hier wel tegen. Het stucwerk is op vele plekken weggehaald en het balkon heeft geen stoelen. Dus hebben we onze stoelen van binnen maar buiten gezet. Het terras is wel ruim qua oppervlakte en je hoeft het niet te delen met de buren. Wat ik wel fijn vind.
De badkamer is hier heel netjes en we hebben ook een bubbelbad. We hadden ook een driegangendiner bij ons arrangement en hier hebben we heerlijk gegeten. De bediening was ook heel attent en spontaan. Het ontbijt is heel ruim en er worden eitjes voor jou gebakken. Een fijn hotel!!

"Preek mooi hotel"traducir
Karel en wil de boe...

06/07/2014 Schitterend hotel mooie ligging , met mooie fietsroutes naar de Veluwe.
Het eten is prima,uitgebreid ontbijtbuffet en zowel de lunch als avondeten is perfect.alleen in de lobby en restaurant staat de airco nogal hoog,dus een sjaal of vest is wel aan te raden.ook in de tuin van het hotel is het heerlijk zitten .de kamers zijn ruim alleen een beetje saai,geen schilderijtje aan de muur.schitterende badkamer al met al een hotel om aan te bevelen

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Van Der Valk H...

"Heerlijke, rustgevende omgeving"traducir
nanno S. van der Wi...

30/06/2014 Kamer 114. Zeer grote kamer, voorzijde hotel, balkon, 1e etage.Koffie en theezetmogelijkheid. Ruime badkamer met duo/bubbelbad, wc, douchecabine. Ruime parkeermogelijkheden (ook parkeergarage). Eten: goed. Ontbijt: Perfect. Alles is er: broodsoorten, div. soorten luxebroodjes, gebak, pannenkoekjes etc. Niet ver van de Zwaluwhoeve. In aangrenzend bos mogelijkheden voor wandelen en fietsen.

"Mooi hotel"traducir
J hendriks

27/06/2014 Van der Valk harderwijk is een erg mooi hotel, de kamers zijn prachtig en de bedden slapen ook super.. Het ontbijt daarintegen was verbaasinwekkend slecht. Dit had ik niet verwacht. Het ontbijt was van 07:30 tot 10:30.. Wij gingen ontbijten om 9 uur, op dat moment stond er niemand bij de plaat waar de omeletten en pannekoeken gemaakt worden, de pannekoeken die er lagen waren net van rubber en waren niet te eten.. De sla voor op brood was bruin en uitgedroogd, de tafel werd niet afgeruimd waardoor we 30 min aan een overvolle tafel zaten. Er werd niet naar ons omgekeken.. Zeer slecht. Verder was het receptiepersoneel wel behulpzaam.

Con mi pareja, Jun 2014
"Mooi hotel of een prachtige lokatie"traducir
fam

10/07/2014 mooi hotel met prima kamers
Ruime parkeermogelijkheden
avondeten was heerlijk alleen jammer dat het erg snel achter elkaar komt en een uitgebreid ontbijtbuffet
aangrenzend aan bos

Viaje en grupo, 2014
"Slechte koffie en slechte reactie"traducir
Werner Nijdam

08/06/2014 Op onze vraag of er misschien iets met de koffie machine was omdat we zelden zo'n slechte en slappe koffie hadden gehad kregen we als reactie: Als er nog iemand over klaagt zal ik de machine laten nakijken.
We konden de twee koffie gewoon afrekenen. Dit gaf naast de vieze smaak in de mond van de echt slechte koffie ook een vieze smaak betreffende klantgerichtheid. Dit was bij de bar van het restaurant op zondag 8 juni 2014.

"Mooi hotel"traducir
Jonh

20/05/2014 mooi hotel prima kamers maar restaurant waardeloos, bestel eens een omelet bij het ontbijt, je eet nooit meer een omelet, alles op een vieze plaat, diner ook zeer slecht.

"Heerlijk hotel."traducir
Fam. Klein

01/06/2014 Van 17 t/m 20 mei verbleven wij in dit hotel. Voor de 4e keer. Super. Zeer vriendelijke en attente medewerkers. In tegenstelling tot de waardering hieronder was het ontbijt zeer goed en de bakplaat zeker schoon. Ook de kwaliteit van het diner was uitstekend. Een hotel waar je heerlijk bij kan tanken en genieten.

Con mi pareja, May 2014
"Hotel is prima, dineren zeer slecht"traducir
B.Haarman

14/05/2014 Van der Valk Hardewijk , is een mooi hotel met mooie ligging, kamers goed verzorgd met 2 aparte bedden ( ze hebben niet anders, dit vonden wij jammer) mooie badkamer met 2 persoons ligbad en apparte douche. Diner in het restaurant zouden wij absoluut NIET meer doen, s, makeloos en zeer slechte ongemotiveerde bediening, totaal niet passend bij deze ambiance .Voor het hotel zelf zouden we terug komen, voor het avondeten niet.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: