Van Der Valk Harderwijk****
Evaluaciones Hotel Van Der Valk Harderwijk****
Leuvenumseweg 7, 3847 LA, Harderwijk
Sitio web oficial

Hotel Van Der Valk Harderwijk ha obtenido 8,9 sobre 10, basado en 293 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Van Der Valk Harderwijk**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Harderwijk. Además puedes encontrar 157 Fotos de vacaciones de Hotel Van Der Valk Harderwijk**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Güeldres. Compara Hotel Van Der Valk Harderwijk**** con otros alojamientos en Harderwijk.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Van Der Valk Harderwijk**** / Harderwijk. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

8,5
Con mi pareja, 2014
"Fantastisch Hotel"traducir
Westerhuis

30/11/2014 Twee nachten verblijven in dit prachtige hotel, ideaal gelegen aan de rand van het bos. Mooie ruime kamers, de badkamer is zelfs voorzien whirlpool en rain shower!!
Heerlijk twee avonden gegeten in het restaurant bij de openhaard en aan het raam!
Het personeel was professioneel, uiterst vriendelijke en gaf ons veel aandacht!

Wij komen snel terug!

Con mi pareja, Nov 2014
"Prima hotel, zeer ruime kamers!"traducir
nickymartens

16/11/2014 Heerlijke kamer met bubbelbad en regendouche.
Heerlijk ontbijt, fitness/wellness is enige wat ik mis

Con mi pareja, Nov 2014
"Een luxe hotel met oog voor detail."traducir
Amber van Duinen

17/11/2014 Vanaf het moment van inchecken tot aan het uitchecken hebben we genoten. Prachtige inrichting met een gezellige sfeer. Het hotel ligt naast de bossen, zandverstuiving en je hebt mooi uitzicht op de omgeving. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij inchecken konden we kiezen waar we een kamer wilden, qua verdieping en zonzijde. De kamer zelf was prachtig, met een heerlijke boxspring en een luxe badkamer met bubbelbad en rainshower. De kamer werd elke dag schoongemaakt, inclusief schoon beddengoed en handdoeken. De bar in het hotel is een aanrader om gezellig wat te gaan drinken en/of eten. Lekker in een grote fauteuil bij de open haard. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Verse sapjes en de eitjes worden naar wens gebakken waar je bij staat, ook het restaurant krijgt een 10. Qua ligging is het perfect. Dichtbij het centrum. Wat ook fijn was, is dat er in het hele hotel gratis Wifi beschikbaar is. Van der Valk Harderwijk is waar voor je geld, zeker een aanrader!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Van Der Valk H...

"Mooi hotel slecht personeel!"traducir
Ernest

10/11/2014 1 nacht verbleven in dit hotel ziet er allemaal keurig uit met grote kamers.
Erg luxe met whirlpool dus tot zover niks mis mee. Wij hadden de kamer gewonnen bij veiling de receptionist vond het nodig om dit heel hard te roepen het kwam eruit of wij een misdaad hadden begaan, raar volgens mij meld van der valk zich zelf aan voor een veiling. Inderdaad ook een formulier moeten teken voor niet roken. De receptioniste ging ervan uit dat wij niet wilde dineren zo kwam het over dus dat hebben wij ook maar niet gedaan en zijn in het centrum gaan eten. Van der Valk als u geen klanten wilt van veiling bied deze dan ook niet aan! In akersloot van der valk dezelfde ervaring trouwens. Van der Valk baalt zichtbaar als er iemand voor een koopje komt slapen. Heel jammer.

Viajando sólo, Sep 2014
"Luide bruiloftsgasten om half 4 s''nachts"traducir
Ton van der Velden

27/09/2014 Ik zit hier om 4 uur s nachts dit te typen want kan niet slapen door de luide dronken bruiloftsgasten in de kamer naast me.
Gelukkig hoorde ik dat festijn niet. Normaal wel rustig hier behalve dat iedereen zo onbeschoft is met de deuren te smijten zodat je dat om de haverklap hoort terwijl die deuren ook gewoon onhoorbaar dicht kunnen.
Kost even een beetje concentratie.
Goede jacuzzi voor 2 , goed zacht bed. Erg goed ontbijt. Slechte verlichting in kamer maar een boek lezen en aan bureau werken gaat Net, maar niet geweldig. Matige stoelen. :Prachtig behang.
Veel TV kanalen maar niks voor Belgen en BVN hebben ze niet meer. Wel Heel veel voor Duitsers en BBC.
Er wordt hier veel over vriendelijkheid van personeel gezegd. Nou, dat valt erg tegen. Weer erg koel. Bij inchecken werd me gezegd dat ik teken voor het niet roken. Ik ben een fervente anti-roker, dus had men moeten vragen of ik roker ben of niet, ipv meteen aannemen dat ik rook.
Ik kreeg de gevraagde kamer maar niet op 3e etage.

"Mooie kamer"traducir
tanja

02/11/2014 Mooie kamer genoten van de jacuzi en stortduche lekkere bedden kortom gewoon top

"Geweldig hotel"traducir
J.

29/09/2014 Een paar dagen bij van der Valk in Harderwijk gelogeerd. Erg mooie kamers en een prachtige badkamer. Vriendelijk personeel goede bediening. Een aanrader.

Fam. con jóvenes, Sep 2014
"Diner in hotel Harderwijk"traducir
R&M

16/09/2014 Onlangs gedineerd in het restaurant van van der Valk hotel Harderwijk. Diner was top, heerlijk gegeten en enorm goede en snelle service. Graag wil ik Wilmer van de bediening in het bijzonder bedanken voor een fijne avond. Zijn gastvrijheid en service waren uitstekend. Een dikke pluim dus! Gaan hier zeker weer terug

"Mooiste tot nu toe"traducir
arnoboons

19/09/2014 Superschoon en erg mooi hotel, ruime kamer met bubbelbad en stortdouche, vriendelijk personeel en een top ontbijt. we hebben genoten

"Super Hotel"traducir
Ben en Corrie

16/09/2014 Voor de tweede keer genoten van een heerlijk weekend in het van der Valk Hotel in Harderwijk.
Zeer vriendelijke bediening, genoten van het eten en het ontbijt, perfecte kamer met bubbelbad en een fijne douch.
Aan al het personeel een compliment voor klantvriendelijkheid.
Voor ons is het weer voor herhaling vatbaar

Dank aan allen, namens Ben en Corrie

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?