Van Der Valk Harderwijk****
Evaluaciones Hotel Van Der Valk Harderwijk****
Leuvenumseweg 7, 3847 LA, Harderwijk
Sitio web oficial

Hotel Van Der Valk Harderwijk ha obtenido 8,9 sobre 10, basado en 281 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Van Der Valk Harderwijk**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Harderwijk. Además puedes encontrar 157 Fotos de vacaciones de Hotel Van Der Valk Harderwijk**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Güeldres. Compara Hotel Van Der Valk Harderwijk**** con otros alojamientos en Harderwijk.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Van Der Valk Harderwijk**** / Harderwijk. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

8,5
Fam. con jóvenes, Sep 2014
"Diner in hotel Harderwijk"traducir
R&M

16/09/2014 Onlangs gedineerd in het restaurant van van der Valk hotel Harderwijk. Diner was top, heerlijk gegeten en enorm goede en snelle service. Graag wil ik Wilmer van de bediening in het bijzonder bedanken voor een fijne avond. Zijn gastvrijheid en service waren uitstekend. Een dikke pluim dus! Gaan hier zeker weer terug

Con mi pareja, Sep 2014
"Super Hotel"traducir
Ben en Corrie

16/09/2014 Voor de tweede keer genoten van een heerlijk weekend in het van der Valk Hotel in Harderwijk.
Zeer vriendelijke bediening, genoten van het eten en het ontbijt, perfecte kamer met bubbelbad en een fijne douch.
Aan al het personeel een compliment voor klantvriendelijkheid.
Voor ons is het weer voor herhaling vatbaar

Dank aan allen, namens Ben en Corrie

Viajando sólo, Sep 2014
"Uitstekend Hotel!"traducir
M. van de Velde

03/09/2014 Een overnachting gedaan, de kamer was zeer comfortabel en luxe.
De badkamer heeft een ruim bubbelbad, een mooie inloopdouche zelfs met een regendouche!
Vanaf het balkon heb je een prachtig uitzicht de bossen in.
Heerlijke zeebaars gegeten in het restaurant. De bediening was echt super.
Het personeel is zeer vriendelijk en erg gastvrij precies zoals het hoort te zijn en wat je mag verwachten. Kortom een uitstekend hotel!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Van Der Valk H...

Con mi pareja, Sep 2014
"Prachtig hotel"traducir
Diede

02/09/2014 Prachtig hotel, dit zie je meteen al bij binnenkomst. Sfeervol en heel warm. De kamers zijn heel mooi met een prachtige badkamer , met bubbelbad!!! De kamer geeft ook weer een bepaalde warmte af. Lekker rustig, en een heerlijk bed! In de bar was het gezellig druk en de mannen werkten erg hard. De receptie is erg service gericht, ik had gevraagd iets op de kamer te zetten. Dit deden ze optijd en kosteloos. Vriendelijke dame aan de receptie. Ontbijt was top, hele gezellige en ook weer sfeervolle ruimte. Het was uitgebreid, vers en heel goed bijgevuld. Als ik toch een minpuntje moet geven: de hotelkamer is groot en er staat weinig in. Het is te leeg, dat gevoel heb je ook, het is een beetje hol. Ik zou zeker terug komen!!!!! Het hotel is 4 sterren waard en je kan merken dat het exclusief is ;)

"Toppertje"traducir
fam semler

03/09/2014 echt top zeer vriendelijk personeel mooie kamer lekker bubbelbad kortom geweldig hier .we komen gauw weer terug. fam semler

"Perfect"traducir
R. de Beer

05/09/2014 Prachtig hotel. Alles dik in orde. Wij logeerden in kamer 313
Wij sluiten verder aan bij alle voorgaande lof uitingen en zijn graag weer eens te gast.
Prima eten in het restaurant en vriendelijke service. Ook aan de receptie.
De huiswijn (onze keuze sauvignon blanc) na een glas gedronken te hebben is uitstekend en zeer redelijk geprijsd, dus dan neem je toch een flesje extra !
Het hotel heeft ook de Gouden Green Key, dus prima rekening houdend met het milieu.

"Geen klagen"traducir
H Bersee

20/08/2014 Er is geen zwembad, maar v.d. Valk is zijn 4 sterren m.i. wel waard.
Eigenlijk heb ik geen op of aanmerkingen.

"Top!"traducir
Spierings

20/08/2014 Even 4 dagen er tussen uit. Boeking en hetgeen extra (voorkeur kamer, fietsen) gevraagd was werd volledig gerealiseerd. Uitmuntend verblijf geweest; kamer, ontbijt (buffet), diner, fietsen (nieuw en reden we zo in een dag 40 km. op weg), personeel. Niets dat ons verblijf "benadeeld" heeft. Compliment aan dit v.d. Valk hotel, we waren erg content met het verblijf! Wordt vast nog eens vervolgd!

"Weer heel erg goed"traducir
ingrid

22/08/2014 Al vaak in dit hotel geweest.
Het is er keer op keer erg goed!
Weer aardig ontvangen, mooie kamer en heerlijk van het diner gebruik gemaakt.
Ook het ontbijt is super.

In de omgeving deze keer naar Hoendeloo geweest erg mooi om te wandelen en natuurlijk een ijsje te halen bij CO!

Al met al een top weekend gehad.
Kans is groot dat we toch nog is terug gaan.

Con mi pareja, Ago 2014
"Sfeervol hotel/restaurant met gezellige service!!"traducir
Nicolien

15/08/2014 Toen we binnenkwamen werden we verrast door het mooie interieur, afgestemd op een bosrijke omgeving. Ik kwam helemaal in de herfstsfeer! Je moet ervan houden, maar het was absoluut mijn smaak. Dit geldt voor het algehele hotel. De prijs/kwaliteit is uitstekend. De kamer was netjes en de badkamer was van alle luxe voorzien. Personeel is erg gezellig, betrokken en behulpzaam. We mochten zelfs, omdat we dit nog nooit hadden gehad, oosterse mosseltjes proeven. Het diner was uitstekend, het ontbijt was heel erg goed. De bar was erg gezellig, we hebben overal wel even gezeten. Ik zal hier absoluut nog een paar keer terugkomen. Een klein minpuntje is dat het hotel tijdens het eten (donderdagavond) vol is en dit schijnt heel vaak voor te komen. Heel goed natuurlijk, maar als je niet van deze drukte houdt is het anders. Ik heb er geen last van gehad! We werden evengoed uitstekend bediend. En het hotel ligt aan een drukke weg. Dit merk je alleen als je de balkondeuren open hebt. Goed geisoleerd!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?