Evaluaciones Apartamento Boerderij 't Noordland

23 noviembre 2014

Boerderij 't Noordland
Evaluaciones Apartamento Boerderij 't Noordland
Wittelterweg 13, 7986 PL, Wittelte

Apartamento Boerderij 't Noordland ha obtenido 9,2 sobre 10, basado en 5 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Boerderij 't Noordland y otros datos útiles para tus vacaciones en Wittelte. Además puedes encontrar 19 Fotos de vacaciones de Apartamento Boerderij 't Noordland en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Apartamento Boerderij 't Noordland. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Drente. Compara Apartamento Boerderij 't Noordland con otros alojamientos en Wittelte.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Boerderij 't Noordland / Wittelte. Pero puedes agregar una.

5 evaluaciones para Boerderij 't Noordland

8,8
8,6
Fam. con niños , Nov 2013
"Wat een rust op deze geweldige locatie"traducir
Anja Brouwers
Cantidad de espacio

05/07/2014 In november hebben wij hier een heerlijk midweekje vertoefd. Onze kinderen van toen bijna 2 en 3 hebben zich hier prima vermaakt.
Wij verbleven in appartement de bedstee, welke ruim voldoende is en van alle gemakken voorzien. Bovendien was alles keurig schoon.
Dit adres is zeker een aanrader voor ook nog eens een leuke prijs!

Fam. con jóvenes, Sep 2012
"Paradijsje!"traducir
Fam. Blanche Koelen...
Cantidad de espacio

05/10/2012 Alweer 2 weken geleden lang weekend in dit paradijsje verbleven. Paradijsje vanwege: mooie landelijke ligging met heerlijk weids uitzicht, gastvrijheid van de familie Noord, prachtig gezellig appartement (leek wel splinternieuw) met geweldig leuke zolderbedstee! Lekker smullen van het welkomstmandje met producten van eigen erf.
Voor de kinderen (11 en 8) was het ook een feest: natuurlijk de al genoemde bedstee (deze kan ook voor 2 volwassenen) genieten van alle lieve dieren, het fruit, de trampoline, de skelters en vooral ook de dochters van de familie; gezellige, leuke meiden. En wat ook zo genieten is: de grote ontbijtmand! 's Morgens de gordijnen open doen en dan op de boomstronk de verrassend lekker gevulde mand zien staan. Wij boften met een mooi nazomerweekend waardoor we heerlijk buiten van deze mand konden genieten, even bramen en frambozen erbij plukken en genieten maar!
Kan ook nu na 2 weken niets negatiefs bedenken. :)
Dit is echt voor herhaling vatbaar, een aanrader!

Fam. con niños , Jul 2012
"Een absolute aanrader voor jong en oud!"traducir
Roeland, Liesbeth, ...
Cantidad de espacio

21/07/2012 Bijzonder smaakvol ingericht appartement, hier voel je je meteen thuis! Alles was keurig schoon, alsof we de allereerste gasten waren. Fijne keuken, lekker grote badkamer, goed bed en gezellige bedstee boven het 2-persoons bed. Buiten een beschut zitje, met goed tuinmeubilair. Wifi en kabeltv.

Voor onze kinderen was het een paradijs. De dochters van de familie zijn bijzonder leuk voor de kleine gasten. Ze nemen ze mee bij de verzorging van de dieren of voor een rondje over het erf. Er zijn skelters en tractors waar onze jongens heerlijk op hebben kunnen crossen. Er is een speeltoestel en een grote trampoline. Maar vooral veel rust en ruimte. Kinderen kunnen er lekker buiten spelen, zonder kinderen zit je heerlijk rustig.

De gastheer en gastvrouw zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij. Er stond een heerlijk potje zelfgemaakt jam voor ons klaar. We hebben ook uit de moestuin gegeten. En niet te vergeten verse eitjes van de kippen gehad.

We hebben een heerlijke week hier gehad!!

Fam. con niños , Jun 2012
"Fantastisch appartement!"traducir
Marc Hesemans
Cantidad de espacio

20/06/2012 Afgelopen weekend zijn we hier geweest. Het is een erg mooi, schoon en zeer smaakvol ingericht appartement. De familie is zeer gastvrij. Onze kinderen hebben zich uitermate goed vermaakt op de trampoline en met het knuffelen en verzorgen van de dieren, ook hebben ze het erg naar hun zin gehad met hun dochters. Dit waren ook echte "gastvrouwen"! De kinderen wilden echt niet meer naar huis, de jongste wilde hier zelfs blijven wonen. De omgeving is mooi. Je komt hier helemaal tot rust. Complimenten!!! We komen zeker terug. Een echte aanrader!

Fam. con niños , May 2012
"Ideaal voor gezin met kinderen"traducir
Michel
Cantidad de espacio

21/05/2012 Boerderij 't Noordland in Wittelte Drenthe staat voor gastvrijheid. Je voelt je hier snel thuis.

Onze jongste dochter wilde graag dieren verzorgen in plaats van attractiepark Euro Disney. Hier kwam mijn jongste dochter haar grote wens tot vervulling!

Ze mocht de paarden borstelen, de kippen en konijnen voeren en verzorgen, de hond uitlaten en ook paardrijden. Daarnaast werd ze geholpen door de dochters van familie Noord, die net als hun ouders zeer gastvrij waren.

Daarnaast kun je vanuit Wittelte makkelijk in Borger (grootste hunebed van Nederland) en in Westerbork komen. Het is dus een goede uitvalsbasis om Drenthe en ook Friesland te verkennen (met auto of fiets).

Tot slot kan ik u vermelden dat de verse eieren, de zelf gemaakte jam en onbespoten groente van de boerderij goed smaken.

Chapeau!

¿Sueles pasar las vacaciones de navidad con familia?