Abdij De Westerburcht***
Evaluaciones Hotel Abdij De Westerburcht***
Hoofdstraat 7, 9431 AB, Westerbork
Sitio web oficial

Hotel Abdij De Westerburcht ha obtenido 8,1 sobre 10, basado en 351 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Abdij De Westerburcht*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Westerbork. Además puedes encontrar 181 Fotos de vacaciones de Hotel Abdij De Westerburcht*** en Zoover. Puedes ver 3 Videos de Hotel Abdij De Westerburcht***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Drente. Compara Hotel Abdij De Westerburcht*** con otros alojamientos en Westerbork.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Abdij De Westerburcht*** / Westerbork. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

351 evaluaciones para Abdij De Westerburcht***

8,2
8,4
8,4
7,7
7,9
Fam. con jóvenes, Nov 2014
"Een plezierig en vriendelijk hotel"traducir
Andre

24/11/2014 Afgelopen weekend ons derde bezoek aan dit gezellige hotel gebracht, nu met onze kinderen.
Het personeel is zeer vriendelijk en de receptie is zeer behulpzaam.
Wij hadden gebruik gemaakt van een arrangement met diner, dit is een aanrader omdat je echt waar voor je geld krijgt.
Het bedienend personeel is vriendelijk en behulpzaam, in ieder geval het meisje wat ons hielp, zij deed er alles aan om aan onze wensen qua eten te voldoen.
De standaard (nette en schone) kamers zijn niet groot maar wel voorzien van flatscreen, kledingkast, 2 stoelen, tafel en het belangrijkste, een goed bed. De badkamer was netjes en voorzien van een Grohe mengkraan met regendouche.
Het ontbijtbuffet is goed en wordt constant bijgevuld.
Al met al een vriendelijk hotel waar wij zeker een vierde keer terug zullen komen.

Fam. con jóvenes, Nov 2014
"Sfeervol, gastvrij, een heel weekend genieten!"traducir
hannah

24/11/2014 Het hotel ligt ideaal midden in het dorp, goed te bereiken vanaf de snelweg. De omgeving is erg mooi om te wandelen of te fietsen. Grote steden zijn in de buurt.
Het personeel is allervriendelijkst, zeer attent, heel gastvrij.
Prijs/kwaliteitverhouding is meer dan goed! Heerlijk gegeten en een geweldige high tea waar we net zo lang over mochten doen als we wilden.Prettige restaurant/lounge, ook om gewoon rustig de middag door te brengen. Het terras is ook als het wat kouder is heel erg comfortabel met de vuurschalen. Heel sfeervol.
Een groot compliment voor de heerlijke theesoorten van De Goeijen, alleen een glas thee is al een traktatie.

"Tegenvaller"traducir
Karin&Erwin

19/11/2014 We hadden een bon voor een overnachting of arrangement in een 'luxery' hotel dus we verwachtten dan ook wel luxe. De themakamer stond in het teken van golf en zal misschien leuk zijn voor golfers, wij stoorden ons vooral over de vreselijke donkere hoek waar de kledingkast stond, de tl verlichting op de balken die ook echt aan moest wilde je iets kunnen zien, de kleine tv, slecht geverfde en afbladderende deuren en de niet geïsoleerde ramen zodat we wakker lagen door het feestje bij de overburen. Daar helpt echt geen lekker bed en bubbelbad meer aan. Als je dan ook alleen kan borrelen aan de al ingedekte tafel (aanschuiven voor diner mag tot 19.00 uur! maar na stug volhouden om 19.30....) en ook bij het ontbijt niet zelf mag weten waar je gaat zitten krijgen wij de kriebels en willen we weg.
Diner en ontbijt is standaard, het bedienend personeel erg vriendelijk.
Al met al is de prijs/kwaliteit stevig uit verhouding.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Abdij De Weste...

"Een aanrader"traducir
Karel

16/11/2014 Heerlijk weekend gehad. We hadden een themakamer geboekt, maar een upgrade gekregen naar de suite Schaapskooi. Een prachtige kamer, compleet ingericht, zelfs met 3D tv.
Bij het arrangement hoorde een vooraf vastgesteld 4 gangen menu. Door specifieke eetwensen paste het menu niet bij onze wensen. Geen probleem, er waren veel alternatieven beschikbaar. Kwaliteit van het eten was goed.
Prettig en behulpzaam personeel.

"Perfecte keuze !"traducir
Rob de Jong

14/11/2014 Hadden een Romantisch Arrangement met twee overnachtingen geboekt in de themakamer Bibliotheek. Het totaalpakket dat het arrangement bood met deze sfeervolle en knus gezellige kamer was helemaal goed ! Het personeel is vriendelijk en de service prima. Gewoon een dikke aanrader !

Con mi pareja, Oct 2014
"Voorlopig even niet meer."traducir
Wim

29/10/2014 Hadden een prijs afgesproken van 60 euro p/nacht voor 3 nachten en werden in een kamer achteraf (nr 2), met uitzicht op dakpannen gezet.
Ook het interieur leek net of er 25 jaar gerookt was en men dat op de muren met een natte doek had geprobeerd schoon te maken. Zal wel een kwestie van smaak zijn. Naden douche vies. In ieder geval is de kamer aan renovatie toe. Er is ons geen andere kamer aangeboden.

Amigos, Oct 2014
"Fantastische plek"traducir
Lennie Kleiberg

11/10/2014 Twee heerlijke dagen gehad, mooie schone kamers, vriendelijk en genoeg personeel, en heerlijk eten !

Viaje en grupo, Oct 2014
""Verjaardagsbrunch super! ""traducir
Ria

21/10/2014 Wist U dat Hotel abdij de Westerburcht een geweldige verjaardagsbrunch kan verzorgen. In plaats van verjaardagsvisite thuis hebben wij het deze keer iets anders aangepakt. Met elkaar lekker naar Hotel abdij de Westerburcht waar we verwent zijn met heerlijke hapjes. Om de prijs hoef je het niet te laten dit ben je ook kwijt als je zelf de boodschappen moet doen voor de verjaardag! We hebben genoten, een aanrader!
Bert en Ria

Con mi pareja, Oct 2014
"Naar onze zin gehad"traducir
willem

15/10/2014 Dit hotel gekozen op basis Zoover beoordelingen. Zo ook zelf ervaren. Onze kamer was vrij klein en eenvoudig maar daar slapen we slechts en voor even opknappen dus voor ons niet storend, voldoende schoon en het bed was goed. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Lekker terras waar je met een abdijbiertje van de tap heerlijk kunt vertoeven. Eten vonden wij uitstekend, 3 avonden een prima 4 gangen menu, ontbijt vonden wij ook goed. Omgeving leent zich uitstekend voor lekker fietsen (mooie route van het hotel meegekregen) of wat verder weg met de auto. U kunt bij het hotel nette fietsen huren voor een keurig tarief. Er is veel te zien in de omgeving. Kortom, mijn vrouw en ik waren tevreden en kunnen dit hotel als zeer goed beoordelen.

Amigos, Ago 2014
"Heerlijk terras"traducir
Claudia Engels

14/08/2014 Heerlijk op terras gezeten en super lekker gegeten. De bediening was perfect en vriendelijk.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?