Abdij De Westerburcht***
Evaluaciones Hotel Abdij De Westerburcht***
Hoofdstraat 7, 9431 AB, Westerbork

Hotel Abdij De Westerburcht ha obtenido 8,1 sobre 10, basado en 318 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Abdij De Westerburcht*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Westerbork. Además puedes encontrar 174 Fotos de vacaciones de Hotel Abdij De Westerburcht*** en Zoover. Puedes ver 3 Videos de Hotel Abdij De Westerburcht***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Drente. Compara Hotel Abdij De Westerburcht*** con otros alojamientos en Westerbork.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Abdij De Westerburcht*** / Westerbork. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

7,8
Con mi pareja, Abr 2014
"Uitstekend hotel/restaurant"traducir
A. Bakker

07/04/2014 Abdij De Westerbork is een prima hotel/restaurant met zeer vriendelijk personeel.

Con mi pareja, Mar 2014
"Prima hotel!"traducir
Mirjam

09/03/2014 We hebben één nacht gelogeerd bij de Abdij De Westerburcht, maar als we ooit weer in de buurt zijn, gaan we graag weer terug. Gastvrij ontvangst, schone kamer (wij hadden een kloosterkamer met sauna). Sauna niet groot, maar dat hadden we ook niet verwacht. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.

Con mi pareja, Ene 2014
"Heerlijk relaxed verblijf!"traducir
M. Jongbloed

08/01/2014 Onverwachts een 3-daags fietsarrangement geboekt bij Hotel Abdij Westerburcht in Westerbork. We zijn heel erg gastvrij ontvangen, mochten gelijk inchecken en konden meteen op de fiets stappen. Mooie omgeving rond Westerbork. Prachtig, sfeervol hotel met mooie themakamers (wij hadden de Beauty en Wellnesskamer) Normaalgesproken wil je zo weinig mogelijk op je hotelkamer zijn, maar op deze kamer was het goed toeven.
We zijn erg verwend door de medewerkers van het hotel, hebben genoten van een goed verzorgd ontbijt en een heerlijk diner, iedereen was vriendelijk en bereid om je het naar de zin te maken! Wij komen graag een keertje terug!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Abdij De Weste...

Con mi pareja, Ene 2014
"Absolute aanrader"traducir
ad v ast

18/01/2014 Erg sfeervol en mooi hotel. De suitte is aangenaam vertoeven. Het eten is erg lekker. Zeker een aanrader.

Con mi pareja, Dic 2013
"Warme deken"traducir
Gusta

02/01/2014 Na een emotioneel zwaar jaar, hebben we besloten tijdens de kerst te vluchten. En dat deden we naar de Westerburcht.
En wat een fantastische keuze was dat.
Bij binnenkomst kregen we een warm welkom. Het restaurant was erg prettig om te zijn en er was zeer vriendelijk en attent personeel.
Ook de welnessfaciliteiten zien er erg goed uit, en ook daar was het ontvangst en verzorging door Renate en de meiden om zeker voor terug te komen.

Hartelijk dank voor de afgelopen dagen. We komen zeker weten terug!

Con mi pareja, 2013
"Prachtig hotel met wellness faciliteiten"traducir
Joris

26/11/2013 Prachtige themakamers, vriendelijke ontvangst en gastvrije bediening.
Mooi uitgebreid ontbijtbuffet en een sfeervol restaurant waar we heerlijk konden eten.
Heerlijke sauna's (met hammam!) in het naast gelegen Vitalia Beauty & Wellness bedrijf.
Kortom, genieten!

Con mi pareja, Nov 2013
"Onthaasten"traducir
Katrijn

28/11/2013 Via touroperator gekozen voor deze accomodatie. Het was zeker de moeite waard!

Con mi pareja, Oct 2013
"Gastvrij !"traducir
hc.inthout

31/10/2013 Wij waren voor de tweede keer en weer vonden wij het verblijf hier uitstekend. Zeker voor de prijs die je er voor betaald. De standaard kamer die we nu hadden vonden we gezelliger dan de kloosterkamer van vorige keer. Handig die draaiende clubjes bij een tafeltje. We hadden een "good night." Het meest in het oogspringend is de klantgerichtheid van het personeel.

Con mi pareja, Oct 2013
"Heerlijk eten in gastvrij hotel !"traducir
Wout van Sintmaarte...

25/10/2013 Hotel Abdij De Westerburcht ligt in het centrum van Westerbork en is zo een mooie uitvalbasis voor wandel- en fietstochten in de prachtige omgeving. Het personeel is klantvriendelijk en het eten is van prima kwaliteit. Goede verhouding prijs/kwaliteit.

Amigos, Oct 2013
"Reeds 3x geweest, zker niet de laatste keer"traducir
Fam. Van de vyver

08/10/2013 Ideaal gelegen voor mooie fietstochten te maken. Lekker eten, vriendelijke ontvangst, gezellig dorpje, zeker een aanrader

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente