Abdij De Westerburcht***
Evaluaciones Hotel Abdij De Westerburcht***
Hoofdstraat 7, 9431 AB, Westerbork

Hotel Abdij De Westerburcht ha obtenido 8,1 sobre 10, basado en 335 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Abdij De Westerburcht*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Westerbork. Además puedes encontrar 181 Fotos de vacaciones de Hotel Abdij De Westerburcht*** en Zoover. Puedes ver 3 Videos de Hotel Abdij De Westerburcht***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Países Bajos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Drente. Compara Hotel Abdij De Westerburcht*** con otros alojamientos en Westerbork.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Abdij De Westerburcht*** / Westerbork. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

7,9
Con mi pareja, Oct 2014
"Voorlopig even niet meer."traducir
Wim

29/10/2014 Hadden een prijs afgesproken van 60 euro p/nacht voor 3 nachten en werden in een kamer achteraf (nr 2), met uitzicht op dakpannen gezet.
Ook het interieur leek net of er 25 jaar gerookt was en men dat op de muren met een natte doek had geprobeerd schoon te maken. Zal wel een kwestie van smaak zijn. Naden douche vies. In ieder geval is de kamer aan renovatie toe. Er is ons geen andere kamer aangeboden.

Amigos, Oct 2014
"Fantastische plek"traducir
Lennie Kleiberg

11/10/2014 Twee heerlijke dagen gehad, mooie schone kamers, vriendelijk en genoeg personeel, en heerlijk eten !

Viaje en grupo, Oct 2014
""Verjaardagsbrunch super! ""traducir
Ria

21/10/2014 Wist U dat Hotel abdij de Westerburcht een geweldige verjaardagsbrunch kan verzorgen. In plaats van verjaardagsvisite thuis hebben wij het deze keer iets anders aangepakt. Met elkaar lekker naar Hotel abdij de Westerburcht waar we verwent zijn met heerlijke hapjes. Om de prijs hoef je het niet te laten dit ben je ook kwijt als je zelf de boodschappen moet doen voor de verjaardag! We hebben genoten, een aanrader!
Bert en Ria

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Abdij De Weste...

Con mi pareja, Oct 2014
"Naar onze zin gehad"traducir
willem

15/10/2014 Dit hotel gekozen op basis Zoover beoordelingen. Zo ook zelf ervaren. Onze kamer was vrij klein en eenvoudig maar daar slapen we slechts en voor even opknappen dus voor ons niet storend, voldoende schoon en het bed was goed. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Lekker terras waar je met een abdijbiertje van de tap heerlijk kunt vertoeven. Eten vonden wij uitstekend, 3 avonden een prima 4 gangen menu, ontbijt vonden wij ook goed. Omgeving leent zich uitstekend voor lekker fietsen (mooie route van het hotel meegekregen) of wat verder weg met de auto. U kunt bij het hotel nette fietsen huren voor een keurig tarief. Er is veel te zien in de omgeving. Kortom, mijn vrouw en ik waren tevreden en kunnen dit hotel als zeer goed beoordelen.

Amigos, Ago 2014
"Heerlijk terras"traducir
Claudia Engels

14/08/2014 Heerlijk op terras gezeten en super lekker gegeten. De bediening was perfect en vriendelijk.

Con mi pareja, Jul 2014
"Sfeervol terras !"traducir
Koosje Been-Osinga

25/07/2014 Hotel de Abdijburcht in Westerbork is de ‘place to be‘ in Westerbork!

Con mi pareja, Jun 2014
dirkenmarijke

07/06/2014 Een heel fijn hotel met zeer vriendelijk en attent personeel.
De kamer was wat klein maar voldeed goed en gezien de prijs kwaliteitsverhouding was het fantastisch..Ook het eten was voortreffelijk en er was voldoende keuze ook bij het arrangement.

Corry

30/05/2014 Op woensdagavond was er een bruidsfeest. We hebben niets van de muziek gehoord en geen hinder ontvangen. Complimenten.
Een leuk gezellig en mooi hotel.

"Fantastisch hotel"traducir
Tineke Materman

26/05/2014 Wij zijn net terug van een weekendje weg in dit hotel, en hebben het heel erg leuk gehad. Het hotel ziet er keurig uit, leuke bediening, goed liggend bed, zeer uitgebreid ontbijt en het diner is ook zeer goed. Enig minpuntje is dat de kamers een beetje gedateerd zijn en dat het erg warm is op de kamer. Verder een fantastisch weekend gehad, zeker de moeite waard om nog eens naar toe te gaan

Ottie van Geel

25/05/2014 Hotel Westerburcht is een geweldig themahotel.
Het ontvangst was heel vriendelijk en we kregen alle info die we nodig hadden.
Het tweepersoons bed lag heerlijk, ontbijt was zeer uitgebreid en het diner super.
Echt een aanrader!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿En qué país prefieres conducir?