Evaluaciones Virgin Balloon Flights

1 octubre 2014

Virgin Balloon Flights
Evaluaciones Virgin Balloon Flights
Gilzerbaan 495, 5032 VD, Tilburg

¿Quieres saber que han opinado otros de Virgin Balloon Flights en Tilburg? En esta página puedes leer los comentarios de Virgin Balloon Flights.
Virgin Balloon Flights ha obtenido 8,0 sobre 10, basado en 2 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre Virgin Balloon Flights en Tilburg? Lee las opiniones sobre Virgin Balloon Flights en esta página. Puedes ver 38 Fotos de vacaciones de Virgin Balloon Flights. ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Países Bajos. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Brabante Septentrional. Ver todos los alojamientos cerca de Virgin Balloon Flights en Tilburg.

2 evaluaciones para Virgin Balloon Flights

Con mi pareja, 2011
"Ballonvaart Virgin in Tilburg was écht super!"traducir
Eveline

12/01/2011 Op 2 januari 2011 hebben mijn vriend en ik samen een ballonvaart bij Virgin Balloon Flights in Tilburg gemaakt om dit nieuwe jaar goed te laten beginnen. Wij vonden allebei dat een ballonbaart iets is wat je écht meegemaakt moet hebben.

Omdat het niet super goedkoop is hebben we er even mee gewacht, maar ik kan maar één tip geven en dat is: DOEN!

Wij hebben op internet diverse site's van ballonvaart bedrijven bezocht en qua prijs is het niet erg verschillend. De reden dat wij Virgin Balloon Flights hebben gekozen is dat ze gevestigd zijn op een eigen locatie met bar en terras, de hete luchtballonnen stijgen in de achtertuin op. Dit was ideaal om onze familie mee te kunnen laten kijken.

Alles is zeer geslaagd en het personeel was erg enthousiast!

Hopelijk helpt dit ook mensen om de keuze te maken voor een ballonvaart.

Groetjes Eveline

Con mi pareja, Jul 2010
"Geweldig om eens mee te maken!"traducir
mirella

28/09/2010 zeer leuk en vriendelijk bedrijf gerund door vader en 2 broers.
personeel ook heel enthousiast.
mooie balonnen , eigen opstijg plek achter boederij waar ze gevestigd zitten.
absoluut doen!

Los mejores alojamientos en Tilburg

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?