Desde kr 1290
Skarsnuten Fjellandsby****
Evaluaciones Apartamento Skarsnuten Fjellandsby****
Postboks 74, 3561, Hemsedal

Apartamento Skarsnuten Fjellandsby ha obtenido 7,4 sobre 10, basado en 44 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Skarsnuten Fjellandsby**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Hemsedal. Además puedes encontrar 110 Fotos de vacaciones de Apartamento Skarsnuten Fjellandsby**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Noruega. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Buskerud. Compara Apartamento Skarsnuten Fjellandsby**** con otros alojamientos en Hemsedal.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Skarsnuten Fjellandsby**** / Hemsedal. Pero puedes agregar una.

44 evaluaciones para Skarsnuten Fjellandsby****

Fam. con niños , Ago 2014
"Super mooi appartement"traducir
iplattel
Ubicación con respecto a las pistas de ski

22/08/2014 Wij kregen met z'n 5en een app voor 9 pers,echt heerlijk ruim en mooi modern ingericht.We moesten op het park even zoeken waar het nu precies was maar dat vonden we wel weer grappig.Je zit hoog op de berg en we hadden een mooi uitzicht. Er is een Nederlandse bakker naast de spar en die hebben ook tips voor uitjes.We zijn naar de gletjer Nigardsbreen geweest.Prima te doen als dagtocht.Route 51 is super mooi!Ook bij de receptie waren ze super vriendelijk en behulpzaam.De boerderij Ulsakstolen is leuk met evening milking,anders is er weinig te doen of te zien.

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Oud, uitzicht op daken, donker, badkamer stinkt"traducir
Anne Spee
Cantidad de espacio

15/08/2014 Wij hebben als laatste locatie tijdens de rondreis 'Rune' van Scanbrit hier een huisje gekregen, maar het was echt de slechtste locatie van de drie. Donker, het douchegordijn stinkt, de weg ernaar toe is heel slecht en heel lang, je kijkt uit op de daken van de huisjes net een etage lager, de receptie is maar heel kort open ( de dvd speler deed het niet en er bleek geen kabel tussen dvd speler en tv te zitten, maar na vijven is de receptie dicht dus dat was geen dvd kijken die avond). Kortom: jammer om hier de vakantie af te sluiten. Wij zullen hier niet meer terug komen. Als ik kijk naar de reacties hierboven helpt klagen om een upgrade te krijgen....

Con mi pareja, Jun 2014
"Prima voor kort verblijf"traducir
Willemijn
Cantidad de espacio

14/06/2014 3 dagen geweest als onderdeel van rondreis. Uitzicht appartement is prachtig, maar door de kleine ramen in de appartementen zie je daar niet veel van. De toegangsweg naar de appartementen is erg slecht, Zelfs als je stapvoets rijdt. Appartement is wel netjes en prima bedden. Als je meer van de fjorden wilt zien is het nog een eind rijden. Hou rekening met 1,5 tot 2 uur naar Sognefjord. Wel aanrader is om vanuit het noorden via route 55 te rijden naar hemsedal. Is werkelijk prachtig en wil je niet missen!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Apartamento Skarsnut...

Con mi pareja, Sep 2013
"Mooi maar hoog op de berg"traducir
Marian en Bas Venhu...
Ubicación con respecto a las pistas de ski

12/09/2013 Hemsedal heeft veel te bieden, alles wat je nodig hebt supermarkt en niet te vergeten de Nederlandse Bakker bij de Spar. Ook kun je veel wandelen en fietsen en auto routes maken. Bij de VVV kun je alles halen en regelen ook de dagtocht naar Fläm is goed te doen. Hou in Noorwegen rekening met reis uren ipv KM.

Fam. con niños , Ago 2013
"Mooie plek maar niet geschikt voor jonge kinderen"traducir
Saskia
Cantidad de espacio

20/08/2013 Dit vakantiepark is een goede uitvalsbasis voor mensen die van wandelen houden. De huisjes zijn gezellig ingericht en schoon. Wij hebben we zelf een upgrade geregeld, omdat het eerste appartement (3 kamer appartement voor 4 personen) erg klein was en geen uitzicht had. Het appartement dat we daarna kregen (4 kamers) was mooi, ruim en had prachtig uitzicht. Jammer genoeg is er voor kinderen niets te doen. De huisjes liggen hoog op de berg en er is geen speelveldje of speeltuin. Bovendien zit je bij slecht weer dus nogal snel in de mist.

Viaje en grupo, Jul 2013
"Prachtig uitzicht, ruime accommodatie"traducir
Rick Schaak
Ubicación con respecto a las pistas de ski

27/07/2013 De appartementen hebben een prachtig uitzicht, vraag hier wel om... niet allen hebben dit namelijk. Het is erg ruim. De weg er naartoe heeft een paar haarspeldbochten, maar zijn prima te doen.

Con mi pareja, Jul 2013
"Echt een tegenvaller"traducir
saskia
Cantidad de espacio

01/07/2013 Na 3 prima accommodatie s geboekt bij touroperator viel dit donkere appartement zwaar tegen. Helemaal boven op de berg, bereikbaar via een steile weg vol gaten. De inrichting is gedateerd en het uitzicht was een ander appartement. Een beetje een domper op de laatste dagen van een verder geweldige vakantie. Ik begrijp niet dat touroperator deze accommodatie in zijn pakket heeft.

Jun 2013
"Ouwe meuk"traducir
Klaas
Cantidad de espacio

07/08/2013 Als je van oude vieze huisjes houdt, is dit iets voor jou. Maar als je niet wilt slapen in een kamer die op een doodskist lijkt, geen oud brood onder je bed wilt vinden, het niet erg vindt dat je uitkijkt op de vuilcontainers, de lampen het soms doen, het restaurant alleen open is in de winter, de bank stinkt en de verwarming alleen vanuit de receptie (alleen in de ochtend even open) kan worden bediend , ga dan lekker naar een hotel.

Fam. con niños , Ago 2012
"Gezellig hutten boven op de berg"traducir
jojentje
Cantidad de espacio

28/08/2012 De hutten liggen helemaal boven op de berg. Daar heb je een gigantisch uitzicht over het dal. Helaas hadden wij een huisje zonder uitzicht maar verder heel mooi ingericht. Oven, vaatwasser en zeer goede bedden. In het dorp zit een Nederlandse bakker en ze zijn zeer vriendelijk bij de VVV. Je kan zeer mooie uitstapjes maken vanuit Hemsedal. Het enige nadeel van de huisjes is dat ze bovenaan een zeer slechte weg liggen.

Con mi pareja, Ago 2012
"Eenzaam op de top"traducir
Wijnand en Silvia
Cantidad de espacio

31/08/2012 Dit was een schitterende accommodatie, goed ingericht lekker ruim en hier en daar schitterend uitzicht.
De receptie is heel hulpbehoevend
Alleen voor in de zomer ben je na een paar dagen het dal al aardig zat.

Een echte locatie om in de winter te verblijven.

¿En qué país prefieres conducir?