Desde kr 0
Norlandia Skogstad
Evaluaciones Hotel Norlandia Skogstad
Postboks 33, 3561, Hemsedal

Hotel Norlandia Skogstad ha obtenido 8,0 sobre 10, basado en 8 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Norlandia Skogstad y otros datos útiles para tus vacaciones en Hemsedal. Además puedes encontrar 11 Fotos de vacaciones de Hotel Norlandia Skogstad en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Noruega. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Buskerud. Compara Hotel Norlandia Skogstad con otros alojamientos en Hemsedal.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Norlandia Skogstad / Hemsedal. Pero puedes agregar una.

8 evaluaciones para Norlandia Skogstad

7,6
7,4
7,3
7,7
7,1
Con mi pareja, Ago 2012
"Fijn hotel in alle opzichten!!"traducir
thamarengerard
Ubicación con respecto a las pistas de ski

12/08/2012 Twee nachten in dit hotel geslapen op doorreis in Noorwegen. Hemsedal is een leuk wintersportplaatsje met een aantal goede restaurants. Het hotel oogt op het eerste gezicht wat achterstallig qua onderhoud, maar eenmaal binnen wacht je een knusse, gezellige sfeer met heerlijke banken, een grote leestafel en relaxte loungemuziek. Het personeel is bijzonder hartelijk, zowel bij de receptie als in de ontbijtzaal. Iedereen spreekt keurig engels, en is zeer hulpvaardig. Aan persoonlijke aandacht geen gebrek. De kamers zijn gemoderniseerd met een mooie lichte houten vloer, comfortabele boxspring en een grote flatscreen tv. Wifi is gratis maar werkt alleen in de lobby. Ontbijtbuffet ruime keuze, heel prima allemaal!!

Con mi pareja, Jul 2012
"Mooi Hotel"traducir
J en J

14/08/2012 was maar voor 1 nacht maar het Hotel is ons goed bevallen.
heel vriendelijk, mooie omgeving, prima gegeten.

Con mi pareja, Mar 2010
"Uitstekend hotel"traducir
Arjan
Ubicación con respecto a las pistas de ski

25/03/2010 Voorzien van (bijna) alles wat je nodig hebt. Wel even in de bus naar de piste. Diner ruim voldoende, ontbijt zeer uitgebreid. In de winter zeer leuke kroeg/club op de begane grond.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Norlandia Skog...

Con mi pareja, Jul 2009
"Onbewoond hotel !!!"traducir
Ric en Ineke

28/07/2009 Dit is nu specifiek zo'n hotel die zomers graag een graantje meepikt van de zomer gasten. Alles is verder dicht bar, disco, A la carte restaurant. geen mini bar (staat wel vermeld in gids). Veel vrachtverkeer langs hotel.

Con mi pareja, Jun 2009
"Prima hotel"traducir
Aukje & Peter

26/08/2009 Een fijn hotel. Mooi ingericht. Helaas hadden wij wel een kamer aan de doorgaande weg en 'naast' de eetzaal (herrie 's ochtends). Maar voor een paar nachten prima. Erg kleine kamer, met nette badkamer en goede bedden.
Het HP: Ontbijt was prima geregeld. Het avondeten was ook goed (beste van deze rondreis). Echt waar voor je geld. We zaten er overwegend met stelletjes die dezzelfde reis als ons maakten. Een avond een aantal bussen met Fransen, toen kon de keuken het bijna niet voorwerken. Voordeel een gigantisch toetjes buffet...
Goede uitvalsbasis richting de kust/fjorden/flambahn.

Familia, Jul 2007
fam. Schram

29/07/2007 Ons laatste hotel van de rondreis door het prachtige Noorwegen. De ontvangst was goed. De kamer was netjes. De douche was wel heel klein. De bediening was goed. We misten ons bakje koffie in de lounch. Het diner was in buffetvorm en er was meer dan voldoende en het was erg lekker.
Vanuit Hemsedal kon je vele uitstapjes maken. De spectaculaire Aurlandsveien is een aanrader.

Con mi pareja, Ene 2007
Ineke en Henk
Ubicación con respecto a las pistas de ski

23/07/2007 Hotel is weliswaar groot; centraal gelegen; piste's niet echt op directe loopafstand. Eten is goed verzorgd. Ligging in centrum; ligt aan de provinviale weg; hierdoor elk half uur dag en nacht vanaf de veerpont Sogndal vrachtverkeer. 2e keer voor ons; helaas een verbouwing (zwembad vervangen door disco/bar). Personeel behulpzaam maar mag vriendelijker (afstandelijk).

Fam. Makker

20/02/2004 Wij hebben dit hotel bezocht in 1999 tijdens een rondrit door Noorwegen. Dit hotel was de afsluiter van onze reis. Wij hebben ons hier prima vermaakt. Het plaatsje Hemsedal ligt goed centraal en van hieruit kun je gemakkelijk naar andere leuke plaatsen rijden.
We gaan in augustus van 2004 weer terug, maar nu samen met onze dochter van 4.

¿En qué país prefieres conducir?