Evaluaciones Lodge Onguma Bush Camp

Onguma Bush Camp
Evaluaciones Lodge Onguma Bush Camp
Etosha Este

Lodge Onguma Bush Camp ha obtenido 6,7 sobre 10, basado en 8 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Lodge Onguma Bush Camp y otros datos útiles para tus vacaciones en Etosha Este. Además puedes encontrar 14 Fotos de vacaciones de Lodge Onguma Bush Camp en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Namibia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Namibia. Compara Lodge Onguma Bush Camp con otros alojamientos en Etosha Este.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Onguma Bush Camp / Etosha Este. Pero puedes agregar una.

8 evaluaciones para Onguma Bush Camp

9,2
6,1
5,9
8,8
Viaje en grupo, Nov 2011
"Nooit meer, nachtmerrie!"traducir
strirufa1

06/12/2011 Toen wij afgelopen November bij Onguma bushcamp kwamen, bleek het net weer open na een poosje mensen te hebben omgeboekt naar andere Onguma onderdelen. We werden ontvangen met warme handdoekjes en drinken, vanbuiten was alles heel nieuw en oogde zeer netjes, tot zover was het goed. Eenmaal binnen bleken in zowel mijn ouders huisje als de onze zeer veel spinnen zich op en in het bed te bevinden. Wij hadden ook kakkerlakken over de vloer lopen. Nadit te hebben aangegeven kwamen er 2 medewerkers die de bedden alleen even uitklopten en met anti-insectenspray het bed sprayden. Toen de dode insecten naar buiten werden geveegd kwam er zoveel zand en stof ea rotzooi mee dit was zeker wel van minimaal een maand. Natuurlijk waren we niet van de spinnen af en moesten weer vragen om nieuw beddengoed. Toen we dat eenmaal hadden bleven er in onze kamer maar spinnen vanuit ook het matras komen. In de douche onder het matje veel dode kakkerlakken en spinnen, was van heel een maand Namibie het smerigst

Con mi pareja, Dic 2009
"Geweldige plek"traducir
Willemien

20/01/2010 Wat een fantastische plek om hier te vertoeven. Net even buiten het Etosha Park.
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was geweldig. Enorm vriendelijke mensen. Omdat wij hier met oudjaarsavond zaten had de eigenaar gezorgd voor een buffetje en om 00.00 uur kregen we ook nog champagne. Helemaal tof.
Mooie kamers met een leuk ingerichte sfeer. Ook het restaurant gaf een enorm sfeer qua aankleding

Con mi pareja, Dic 2009
"Fantastische plek!!"traducir
Jacqueline

09/02/2010 Na twee nachten in het Etosha Park was deze plek om nooit meer te vergeten, een verademing.
Wij stonden op de Bushcamp op plek "springbok" je eigen douche/wc en zoooo schoon.
Heerlijk gegeten in het halfopen restaurant met uitzicht op de verlichte waterpoel met een variatie aan wild.
Een absolute aanrader deze lodge.

Con mi pareja
"Mooie lodge"traducir
dave & Jolanda

02/12/2008 Waren hier 1 nacht, sfeervolle accomodatie met goed eten. Inclusief uitkijkplaats en een 'oprijlaan' met wilde dieren.
Aanrader!

Con mi pareja, Nov 2008
"Super!"traducir
Dave

20/01/2014 Mooie lodge met klamboe, verder redelijk zuiver....je bent in the middle of nowhere.
Restaurant met loungeruimte helemaal open.
Diner en ontbijt gewoon super, ook nog een lokaal optreden na het diner.
Ligging tov Etosha is prettig.

Con mi pareja, Sep 2008
"Prima uitgangspunt voor Etosha"traducir
GJ.Kooren

29/09/2008 Goede accommodatie met airco in de kamers. Goede keuken en service. Lekker dicht bij de Lindquist Gate van Etosha.

Viaje en grupo, Abr 2008
Christiaens-Baert

18/05/2008 Prachtige lodge. Kamers tip top in orde.Eten ook ok.Prachtig om onder de sterrenhemel te dineren!

Con mi pareja
sammy tempels

09/09/2007 Prachtige lodge vlak naast het Etosha National Park. De weg naar het hotel is ook al de moeite, giraffes, dik diks en ander wild steken hier gewoon de weg over vlak voor je neus. Zeer mooie kamers, klein verzorgd zwembad, kampvuur en bbq-plaats. Het restaurant is langs alle kanten open zodat je een prachtig zicht hebt op de drinkpoel vlak naast de lodge waar de dieren regelmatig komen drinken. Deze drinkpoel is 's nachts verlicht en vanop een uitkijkplatform kan je de dieren bezig zien in alle rust. Unieke ervaring in het donker met alle dierengeluiden rond je. Het eten is verzorgd en lekker. Aanrader voor mensen met kinderen die niet in het park zelf mogen logerern!