Evaluaciones Apartamento Posada Las Iguanas**

9,7
7,6
7,8

20 abril 2014

Lamentablemente todavía no disponemos de fotografías Añadir la primera fotografía
Evaluaciones Apartamento Posada Las Iguanas**
Avenida Constituyentes Esq. 1a. Norte, MEX-77710, Playa del Carmen

Apartamento Posada Las Iguanas ha obtenido 8,3 sobre 10, basado en 13 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Posada Las Iguanas** y otros datos útiles para tus vacaciones en Playa del Carmen. Además puedes encontrar 1 Foto de vacaciones de Apartamento Posada Las Iguanas** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en México. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Quintana Roo. Compara Apartamento Posada Las Iguanas** con otros alojamientos en Playa del Carmen.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Posada Las Iguanas** / Playa del Carmen. Pero puedes agregar una.

13 evaluaciones para Posada Las Iguanas**

9,7
7,6
7,8
Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Perfect stadshotel"traducir
paul kok
Cantidad de espacio

29/09/2013 Alles in de buurt. Je loopt zo vanuit je hotel rechtsaf de 5th avenue op. Alle gezelligheid binnen handbereik. Je krijgt iedere dag schone handdoeken, soms tot prachtige dieren gevouwen. Personeel spreekt alleen Spaans. Voor receptie moet je naar Koox hotel op 150 m afstand. Wij hadden een kamer met kitchenette.
Aanrader is Kitxen, rockcafe met iedere avond een live optreden. Ook te horen in het hotel, maar als je er gewoon heengaat heb je daar geen last van. Niet geschikt voor kleine kinderen, lijkt mij.

Con mi pareja, Nov 2010
"Perfect basic appartement!"traducir
Suus
Cantidad de espacio

22/11/2010 Posada Las Iguanas is een heel fijn hotel. De appartementen zijn niet groot, maar schoon, netjes en prettig ingericht. Een fijne verrassing was de ruime badkamer met een goede douche. In het apartement staat een koelkast met vriesvak (er zijn ook appartementen met een kitchenette). Elke dag werd er schoongemaakt en werd de kamer voorzien van schone handdoeken.

Het personeel is erg aardig en het restaurantje wat erbij zit is perfect! Lekker eten en drinken voor weinig. De appartementen liggen aan een soort binnentuin met een zwembad, waar je heerlijk rustig kunt zitten. Qua locatie: het strand is op 5 minuutjes lopen en 5th Avenue is om de hoek.

Con mi pareja, Ene 2010
"Ideale ligging"traducir
Marloes
Cantidad de espacio

16/02/2010 Een erg leuk appartement op een perfecte ligging. Wel heel eenvoudig, maar als je je daar op instelt is er niks aan de hand. Inderdaad iedere dag schone handdoeken en om de 2 dagen schoon linnengoed. Een paar keer gegeten bij het restaurantje en het was heerlijk. Je wordt verrast met allerlei lekkere gerechten! Van ongedierte hebben wij geen last gehad, wel van muggen. Maar 1 keer met de spray erdoor en je hebt er geen last meer van.
Voor als je niet van all in resorts houdt, is dit een ideale accomodatie!

Fam. con jóvenes
"Gewoon top!"traducir
Tessa
Decoración

04/04/2009 Ik ben hier in januari verbleven toen mijn ouders hier in Mexico waren (ben hier voor een stage) Op dit moment is mn stage beeindigd, en ga ik vanaf morgen weer naar Posada las Iguanas!
De ligging is perfect, dicht bij het strand... je staat zo op de 5th (de straat van de winkeltjes) en ongeveer 5 tot 10 minuten lopen van de uitgaansgelegenheden.
Dan nog een toppertje! Cinthia kan erg goed koken... Het eten is er gewoon perfect en helemaal niet duur..
Verder ontbijt bij de Bip Bip is inderdaad heel erg lekker!

Con mi pareja
"Ruim en ideale ligging tov strand / centrum"traducir
Lien
Cantidad de espacio

29/09/2008 Dit appartement is zeker een aanrader als je overal dichtbij wilt zitten. Je bent met 10 min wel op leuk plekje op het strand. Strand zelf is minder lopen, maar voor je bij n plek bent waar je mag liggen, als je niet ih bijbehorende hotel verblijft ben je ongeveer 10 min onderweg. Het appartement zelf is ruim, 2 grote bedden, gratis airco, grote koelkast (wij hadden geen kitchenette, er zijn ook app. die dit wel hebben), ruime douche + een tv (geen nl zenders). Ons appartement (nr. 6) had n balkon ad achterkant. Het uitzicht daar was niet mooi (straatzijde), maar is handig voor handdoeken e.d. ophangen. Wij hadden wel 2x van die kleine hagedissen op onze kamer en veel mieren (1x op de slaapkamer en 1x op de badkamer- een nest!!), maar ff spuitbus lenen ad receptie en de mieren waren weg. Er werd elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. (1/2)

"LEUK"traducir
jeroen
Cantidad de espacio

05/09/2008 net terug van 2 weken playa del carmen in dit hotel, we wisten niet wat we ervan moesten verwachten maar het was SUPER! elke dag werd er schoon gemaakt, elke dag schone handdoeken en bedden worden vaak verschoond! Engels spreken ze over het algemeen wat minder, een meisje (volgens ons de dochter) spreekt perfect engels.

In 2 minuten zit je op het strand en binnen 20 meter op the fifth avenuda, ideaal en vooral prijs/kwaliteit.

Het is in Playa del Carmen veel gezelliger om zelf uit eten te gaan en er zijn genoeg restaurantjes!

Amigos
"Goedkoop, schoon en perfecte ligging!"traducir
Ronz
Cantidad de espacio

26/08/2008 Via Touroperator geboekt, erg tevreden over. Hartje centrum en toch lekker rustig qua geluid. Op 3 minuten strompelen van strand en 5 minuten van diverse bars, clubs en van de befaamde beachclub Blue Parrot . Locatie 5 sterren waard!

Kamers simpel, schoon, goede airco en waaier. Elke dag netjes opgeruimd en schone handdoeken. Niet iedereen spreekt vloeiend Engels maar dat heeft ook zijn charme. 24 uur per dag iemand bij de receptie, een veilige plek om heen te gaan.

Geen zwembad maar als alternatief is de beachclub 'Kool' (met zwembad) op het strand. Lekker loungen en plonzen op de beats van Bob Marley of trance...

Playa del Carmen is een stadje om zelf te verkennen en daar is Las Iguanas een perfecte uitvalsbasis voor. Bij twijfel of je naar dit 2 sterren hotel moet gaan zeg ik; BOEKEN NU!!

Con mi pareja, Ago 2008
"Heerlijk!"traducir
Nadine en Richard
Cantidad de espacio

07/09/2008 Net terug van 2 weken vakantie. Heerlijk gehad. Acco ligt super! Om de 2 dagen schoon linnengoed en iedere dag schone handdoeken. Wel alles een beetje schoon achterlaten want anders heb je al snel last van mieren. Supermarkt (Mega) is op loopafstand goed te doen en daar heb je heerlijke verse broodjes voor maar 1 peso!

Strand ook lekker dichtbij. Lekker lounchen bij Kool. Zeer aardige mensen daar. Excursies geboekt naast het hotel. Ben je goedkoper uit dan bij de reisorganisatie zelf en je krijgt ook hele goede reisleiding erbij die heel veel weten!

Eten aan de 5th is relatief iets goedkoper dan in Nederland. Kleinere straatjes meestal wat goedkoper. Ook bij Mexicaans rest. zelf wezen eten. 3-gangen voor 150 peso (= ongev. 10 euro) totaal voor 2 personen! Echt heerlijk gegeten!

Amigos, Ago 2008
"Goed!"traducir
Suzanne
Cantidad de espacio

28/08/2008 Leuk hotelletje, super gelegen, vlakbij het strand en bijna aan de 5th avenue!
Het hotel heeft weinig faciliteiten maar je slaapt er toch alleen maar. Elke dag schoonmaak!

P.M. Gorissen
Cantidad de espacio

27/05/2008 Van 4 Mei tot en met 18 mei daar verbleven. Erg leuk appartement. Eenvoudig ingericht, maar meer dan genoeg. TV, Airco en ventilator waren gratis. Elke dag wordt er schoongemaakt dus geen beesten in huis. De ligging is echt perfect, zeker voor het geld. ALLES is op loop afstand. De hoofd winkel/uitgaan/restaurantstraat is 10 meter vanaf het appartement. HEt restaurantje (Le Cafe Cien) waar het eten erg goed is en super goedkoop (62 eurocent per gerechtje!) zit aan de ingang. Even verder naast Le cafe Cien zit Bip Bip waar het eten relatief iets duurder is maar nog steeds erg goedkoop. 2 Margarita coctails voor 50 peso (3,33 euro) en vaak drinken gratis bij hoofdgerecht.

We hebben echt een geweldige vakantie gehad. Ongetwijfeld zullen mensen zeuren over de Leguanen (Iguanas) die daar volop rondlopen en de muggen, maar ja wat verwacht je in een tropisch land denk ik dan.