Les Jardins de la Koutoubia*****
Evaluaciones Hotel Les Jardins de la Koutoubia*****
26 rue de la Koutoubia, 40000, Marrakech

Hotel Les Jardins de la Koutoubia ha obtenido 8,3 sobre 10, basado en 26 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Les Jardins de la Koutoubia***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Marrakech. Además puedes encontrar 19 Fotos de vacaciones de Hotel Les Jardins de la Koutoubia***** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Marruecos. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Marruecos. Compara Hotel Les Jardins de la Koutoubia***** con otros alojamientos en Marrakech.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Les Jardins de la Koutoubia***** / Marrakech. Pero puedes agregar una.

26 evaluaciones para Les Jardins de la Koutoubia*****

7,5
Con mi pareja, Ene 2014
"Mooi en rustig hotel"traducir
Rob

12/01/2014 Dit hotel heeft eigenlijk alles, Dicht bij de belangrijkste plaatsen, Maar wel rust en netheid. Ook dingen als een verwarmt zwembad zijn aanwezig. Ook wij kregen een upgrade naar een junior suite. Wel in het "bijgebouw" maar niets op aan te merken zo veel luxe.

Con mi pareja, Nov 2013
"Top hotel op 200 mtr van Jemaa el Fna"traducir
Marco

21/11/2013 Klasse hotel op prima locatie, zo'n 200 mtr van Jemaa el Fna. Zeer goede uitvalsbasis om de binnenstad te ontdekken. Hotel bezocht 2e week november met 'wellness package'; upgrade naar patio room, Airport transfer, ontbijt, welkomsdrankje, hamman en massage. Uiteindelijk nog een extra upgrade gekregen naar mini suite met ruime zitkamer en twee badkamers. Goede service, zeer compleet ontbijt en vriendelijk personeel. Binnen het hotel een oase van rust, zodra je een meter buiten het hotel stapt sta je ook midden in de hectiek en drukte van de medina...

Con mi pareja, Sep 2013
"Super mooi hotel en hele goede service"traducir
Marloes Swinkels

07/10/2013 Wij verbleven een week in Les Jardins de la Katoubia. Dit hotel ligt op een perfecte locatie midden in marrakech, op loop afstand van het plein, de souks en alle andere bezienswaardigheden. Ondanks dat het hotel midden in de medina ligt waan je je zodra je de deur binnen stapt van het hotel in een oase van rust. Dit is een van de mooiste hotels waar ik ooit geweest ben. Vrijwel alles is er perfect. Het hotel is niet te groot, zeer goede persoonlijke service en leuk personeel. Wij hebben een upgrade gekregen naar een mini suite welke fantastisch was. Zeer ruime kamer mooi ingerichte kamer, garderobe kasten, ruime badkamer en iedere dag rozenblaadjes op het bed. Wij hebben gekozen voor een kamer met ontbijt omdat we graag ook op andere plaatsen wilde eten, maar hebben ook een aantal keer in de verschillende restaurant gegeten. Met name het Marokkaanse restaurant is een aanrader, het lekkerste Marokkaans wat ik ooit gegeten heb. Wij willen zeker nog eens terug naar deze super plek!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Les Jardins de...

Con mi pareja, Jul 2013
"Zeer Goed hotel op een fantastische locatie!!"traducir
Danny

25/07/2013 Dit hotel is een geweldig verblijf voor je ontdekking naar Marrakech!
Geweldige aandacht voor de gast. Prachtige kamers met "zeer" ruime badkamer. Bij het inchecken naar ons idee een upgrade gekregen gezien we een grote kamer kregen voorzien van een ruime entree, kledingruimte, zeer grote badkamer, slaapkamer, zitkamer en een ruim balkon. Alle ruimte,s zijn voorzien van mooie verlichting en meubilair en een tv. Ook de 3 restaurants zijn goed veel betere kwaliteit in vergelijking met bijvoorbeeld all- in ressorts.

Con mi pareja, Abr 2013
"Plus Jamais"traducir
birdy birdy naam na...

24/04/2013 Dans l'ordre chronologique : pas d'accueil, pas d'eau chaude, pas de serviettes au bord de la piscine, pas de service en général, pas d'isolation des fenêtres, climatisation très bruyante et qui produisait une odeur infecte dans la chambre (les chambres voisines avaient le même problème, n'avons pas dormi du tout à cause de cela), nourriture infecte (ex. jus d'orange en poudre... à Marrakech !!!).

Con mi pareja, 2013
"Fantastische plek"traducir
Pim

03/04/2013 Midden in de stad een plek van rust en ideale uitvalsbasis om de stad te ontdekken.

Con mi pareja, Feb 2013
"Uitstekende plek midden in de stad."traducir
HW Dirksen-Breemer

08/02/2013 Dit 5-sterren hotel is uitstekend maar maakt niet al zijn sterren waar. Het is nog net geen vergane glorie en beslist af te raden voor ouderen en mensen die niet meer heel goed ter been zijn. Overal zijn trappetjes die niet vermeden kunnen worden als je bij je kamer, receptie, ontbijtzaal, restaurant of zwembad wilt komen.
Alles is wel heel schoon en het personeel is klantvriendelijk.

Con mi pareja, Oct 2012
"Schitterend, rustig hotel midden in de medina"traducir
Spekkel

17/11/2012 Het hotel is gelegen midden in de medina, maar zodra als je de deuren door bent, ben je in een oase van rust. Het is er erg schoon, het ruikt overal heerlijk naar jasmijn. Ontbijt is goed, het restaurant op het dak vonden wij een echte aanrader. Het zwembad(je) op het dak is heel goed verwarmd, lekker in het najaar met een zonnetje! Personeel heel vriendelijk en beleefd. Pianobar na 17:00 uur geopend, lekker relaxed wat drinken. Hier kun je alcohol (net als in de restaurants van het hotel) bestellen, je krijgt het geserveerd met nootjes en olijven.

Con mi pareja, 2012
"Tres bel hotel"traducir
naam naam

17/05/2012 grande gentillesse du personnel et trés bien placé

Con mi pareja, Nov 2011
"Heerlijk"traducir
jeanine

15/11/2011 Heerlijk centraal gelegen. Wij hadden een mini suite aan de binnentuin,ruim en erg schoon.Van uit het hotel stap je zo het centrum in.In het hotel een oase van rust.Heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader .

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?