Evaluaciones Hotel Granit****

Granit****
Evaluaciones Hotel Granit****
Nas. St.Stefan B.B., MK-6000, Ohrid

Hotel Granit ha obtenido 7,9 sobre 10, basado en 60 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Granit**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Ohrid. Además puedes encontrar 84 Fotos de vacaciones de Hotel Granit**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Macedonia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Macedonia. Compara Hotel Granit**** con otros alojamientos en Ohrid.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Granit**** / Ohrid. Pero puedes agregar una.

60 evaluaciones para Granit****

8,2
7,8
7,2
7,1
Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Prachtig uitzicht , vriendelijk personeel"traducir
Saskia

16/07/2014 Nette maar vrij kleine kamers, prima schoonmaak, elke dag schone handdoeken en badlaken voor op strand of zwembad, prima buffet , variatie in vlees , groentengerechten voldoende. Tip, neem eens een privé gids (lokale) wat een prachtig land, echt een aanrader. Terras met prachtige zitjes onder de bloemenpracht.

Con mi pareja, Jul 2014
"Prima hotel"traducir
Corrie

17/07/2014 Prima hotel, mooie ligging. Vriendelijk personeel. Alleen de wijn is niet te drinken. Oud en verjaard.

Con mi pareja, Jul 2014
"Een top hotel."traducir
Vurgil Barends

14/07/2014 Hotel granit is een opkomend hote de kamers en accomodatie zijn in goeie staat, personeel is top heel erg vriendelijk en erg attent wees ook niet bang om een praatje te maken want dat doen ze graag. Zwembad is altijd schoon en er zijn voldoende ligbedden, met een mooi meer als uitzicht het is daarom ook wel aan te raden om een kamer met meerzicht te nemen als je om je uitzicht geeft. Kamers worden elke dag na gelopen aangevuld en extra schoonmaak als men daarom vraagt. Je hebt ruime keuze waar je wilt zitten op een van de 3 terrassen. Wij hadden all inclusief drinken is prima in orde ondanks de Macedonie B merken ook is likeuren of een sterker drank geen probleem. Ontbijt is top maar op het gebied van de lunch of diner kan men nog veel leren en beter worden er is veel plaats om uiteten te gaan in een van de prachtige steden. Dit was onze 1st vakantie in het buitenland. Wij gaan zeker nog terug..

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Granit**** en:

Con mi pareja, Jun 2014
"Heerlijke vakantie"traducir
Jean-Pierre

08/07/2014 Wij hadden dit geboekt als last minute en dit overtrof onze verwachtingen op alle gebied. Het is inderdaad niet te vergelijken met de grote all in hotels in meer toeristische landen, maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door de gemoedelijke sfeer die hier heerst. Door de grote aanwezigheid van nederlandstaligen is een contact vlug gelegd, zo is het s'avonds vaak gezellig op het prachtige terras. Het was heerlijk dineren daar.
Wij hadden altijd zetels aan het zwembad of aan het meer (eveneens gratis voor all in gasten) en een prima handdoekenservice.
Boek wel een kamer met meerzicht.
Het is een 6 km naar Ohrid. Dit doe je met de taxi (4 euro), de boot (10 euro) of te voet. Hiervoor is er een kalme weg langs het meer, best even vragen in het hotel.
Wij huurden 2 dagen een auto en doorkruisten het achterland, heel mooi. Eveneens een aanrader is een boottocht naar St Naum. Te boeken aan de haven van Ohrid voor 10 euro.
Prima bestemming, prima hotel, prima weer, prima vakantie.

Fam. con niños , Jun 2014
"Fantastisch"traducir
Greet Willekens

05/07/2014 Hotel was prima in orde.... Wij hadden een kamer met uitzicht op het meer en dat was zalig mooi!!!
In de buurt is niet echt "iets" maar het stadje is gezellig en daar kan je snel en vlug naar toe met het busje taxi of watertaxi...
Personeel helpt waar kan ... Het eten is oké maar niet te vergelijken met een all in in bv Mallorca enzo..
Prijs kwaliteit is super!!!!
En wat de kids betreft!!!
Nathalie en Robin van de barky's kidsclub zijn echt fantastisch!!!!
Onze jongens vonden het helemaal geweldig en ze wisten ze ook leuk bezig te houden!!!Normaal zijn ze helemaal niet zo'n kidsclub gangers maar nu waren ze er niet wegtehouden dus dat zegt genoeg!
Nogmaals een grote dankjewel om mijn jongens zo'n fijne tijd te bezorgen!!!!

Con mi pareja, Jun 2014
"Goede prijs kwaliteit verhouding"traducir
G.Egenkamp

20/06/2014 All-inclusive formule is niet aan te raden, je krijgt namelijk B drankjes die niet te drinken zijn, echter als je de A merken wilt dan moet je gewoon het volle pond betalen ondanks dat je all-in hebt geboekt,

Het is best een aardig Hotel met een mooi zwembad, het eten is ook best aardig alleen jammer dat het niet warm is.

En wat ook vervelend is dat de openbare toiletten in het hotel niet af te sluiten zijn, lijkt wel of dat normaal is in Macedonie want dat is bijna overal

Viajando sólo, Jun 2014
"Świetne miejsce"traducir
Piotr Dołowicz

18/06/2014 Hotel Granit na prawdę pod wrażeniem dużo kwiatów, plaża woda czysta basen także zadbany

Jun 2014
"Heerlijk, rustig hotel"traducir
Michella

09/07/2014 Prima hotel.
Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, de liften komen maar tot de restaurants/kamers. Via trappen zijn het zwembad en het meer te bereiken.
Tijdens de maaltijden/op de terrassen erg mooi uitzicht over het meer, met 's avonds een mooie zonsondergang.
De ligging is buiten het centrum, want het een heerlijk rustige plek is. Voor zo'n 4 euro brengt de taxi je naar het centrum van Ohrid. Taxi's staan bovenaan bij het hotel.
De maaltijden zijn goed, het warme eten mag wat warmer en iets afwisselender. Maar vergeet niet dat ze pas sinds dit jaar all inclusive hanteren. Het is voor hun ook wennen. In het begin zeiden de obers ook geen gedag ,aan het eind van de 11 dagen wel. Er zit vooruitgang in. En nu begint het seizoen pas. Ook te tafeltjes mogen ze eerder afruimen.
Ik heb 11 geweldige vakantiedagen gehad en mis de zonsondergang nu al.
Ik verbleef in de invalidekamer, genoeg ruimte om mijn rolstoel (ingeklapt) en reisscootmobiel te stallen.

Fam. con jóvenes, Jun 2014
"Vergane glorie"traducir
Thomas

09/07/2014 Het land en de hotels hebben nog heel wat in te halen en kunnen zeker niet concurreren met andere landen.
Tijdens het weekend bezoekt de lokale bevolking dit hotel, waardoor er weinig plaats is aan het zwembad. We zagen ook peutertjes aangemoedigd worden toen ze in het zwembad stonden te plassen.
Het personeel is wel heel vriendelijk en behulpzaam, je voelt dat ze echt wel hun best doen.
De buffetten zijn eerder klein en weinig gevarieerd, maar ze waren wel lekker. 's Morgens misten we wel een uitgebreid ontbijt, de broodjes waren niet zo lekker. Variatie in confituur of yoghurt was er niet, pannenkoeken en vers fruitsap evenmin.
Bij de all-inclusief formule kunnen de uren van het aanbieden van de snacks nog beter aangepast worden, een half uur voor het avondeten kon je een snack krijgen. Deze stelden ook niet zoveel voor.
Je mag het hotel zeker niet vergelijken met een ander 4 sterren hotel, volgens ons verdient het geen 4 sterren.

Jun 2014
"Sfeervol en gezellig Granit"traducir
Linda van Baaren

19/06/2014 Omdat het hotel niet heel groot is ontstaat er een knusse en gemoedelijke sfeer. Je kunt hierdoor gemakkelijk sociaal contact leggen met mede hotelgasten. Je moet er van houden onder de mensen te zijn want er ontstaat een soort 'ons kent ons' sfeertje dat ik persoonlijk als heel prettig ervaar. ' S avonds is het ook heel gezellig op het terras waarbij je prachtig en wijds uitzicht hebt over het meer van Ohrid. Je kunt er genieten van de ondergaande zon terwijl je ondertussen bediend wordt voor je drankje door zeer vriendelijk personeel. Het eten is zeer goed verzorgd, er is warm en koud buffet en ook het ijs is zeer smaakvol! Later op de avond gaan mensen die elkaar in het hotel ontmoet hebben gezellig bij elkaar aan een tafeltje zitten, drinken een drankje en doen spelletjes met elkaar. Fantastische onderlinge sfeer! Als je van rust en van een soort 'familiegevoel' houdt tijdens je vakantie is Granit hét hotel!

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?