Evaluaciones Hotel Diplomat***

Diplomat***
Evaluaciones Hotel Diplomat***
ul. Partizanska D-14 , 6000, Ohrid

Hotel Diplomat ha obtenido 7,6 sobre 10, basado en 37 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Diplomat*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Ohrid. Además puedes encontrar 95 Fotos de vacaciones de Hotel Diplomat*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Macedonia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Macedonia. Compara Hotel Diplomat*** con otros alojamientos en Ohrid.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Diplomat*** / Ohrid. Pero puedes agregar una.

37 evaluaciones para Diplomat***

8,2
6,8
7,3
4,4
Viajando sólo, Sep 2013
"Fantastisch ligging"traducir
Britt

25/09/2013 Hotel Diplomat is gewoon (weer) open. Ben er voor de 2e keer geweest en er was niets veranderd. Ligging van het hotel is gewoon perfect voor degene die zowel van "strand" als stad houd. Kamers zijn goed hoewel schoonmaak nogsteeds ontbreekt. Bedden worden rechtgetrokken, handdoeken vervangen maar meer gebeurt er eigenlijk niet. Ontbijt is redelijk tot goed, er is van alles: worst, kaas, youghurt, brood, fruit en koekjes. Koffie en thee is er maar niet lekker. Neem gewoon oploskoffie mee, heet water is er. Reisleiding van touroperator aanwezig 2x 2uur per dag, erg gericht op verkopen van excursies, let op! boek de excursie zo laat mogelijk, als er wegens bv ziekte niet deel kan nemen word er niets terug betaald!!! Ook is er nog niets aan bus/restaurant etc door Fibula betaald. Is een paar gasten vorige week overkomen - niet heel netjes, ze worden een beetje "hebberig". Excursies worden geleid door heel slecht engels sprekend reisleiding met moiete te volgen, lunches zijn onder de maat

Con mi pareja, Ago 2013
"Prima hotel"traducir
Esther Bade

24/09/2013 Ruime kamers, vriendelijk personeel. Het ontbijt is ook goed. Elke dag vers fruit en genoeg keuze.
Het heeft een ideale ligging. Wij hebben het erg naar onze zin gehad.

Con mi pareja, Ago 2013
"Macedonische roulette, geen vertrouwen meer"traducir
Liset

08/09/2013 Vanwege onze positieve ervaringen in 2012 met dit hotel hebben we besloten dit jaar het hotel voor drie weken te boeken. We hebben een grote kamer gekregen met balkon. Aanvankelijk was ons verblijf prettig ondanks de bouwwerkzaamheden tegenover het hotel en enkele kleine aandachtspunten. ECHTER na tien dagen kregen wij plotseling te horen dat wij na het ontbijt onze koffers moesten pakken en het hotel ONTRUIMD moest gaan worden. Diverse kamers aan de achterzijde waren inmiddels met een geel lint VERZEGELD. Zonder enige keuze of wens zijn wij overgebracht naar hotel Doncho. Overigens een goed hotel echter wel met een mindere ligging en de kamers beschikken niet over een balkon. Het hotel zou gesloten zijn vanwege electriciteitsproblemen. Echter betalingsachterstanden aan de overheid hebben ertoe geleid dat de overheid het hotel gesloten heeft. Ik vind het zeer jammer voor het personeel van het hotel maar we zijn het vertrouwen in het hotel kwijt en zullen het daarom nooit weer boeken!

Viajando sólo, Jul 2013
"Prima plek"traducir
t van bijsteren

17/09/2013 prima hotel vriendelijk en behulpzaam personeel schone kamer elke dag wisseling van de badhanddoeken prima ligging ontbijt matig en sober

Fam. con niños , Jul 2013
"Macedonie - ZEKER voor herhalingvatbaar"traducir
fdglbos

05/08/2013 Hotel Diplomat is een verouderd maar PRIMA hotel. De service is fantastisch & de mensen super vriendelijke. Ohrid is echt een PLAATJE. Vanaf het hotel loop je links zo naar het water. Aan het water zit oa de KAOMO bar waar je ons bijna dagelijks kon vinden. Als je vanuit het hotel naar rechts liep vond je alle restaurants en winkeltjes. Wat dat betreft zat Diplomat zeer goed qua ligging. Viktor (reisleider) gaf je even de tijd om de koffers naar de kamer te brengen en verwachten je dan boven voor een praatje over Macedonie. Hij deelde meteen landkaartjes uit en gaf boekjes over de excursies waarvan wij er twee gedaan hebben (St N en Albanië) beide zeer de moeite waard. Verder was Viktor (ochtend / avond) in het hotel te vinden voor evt vragen en zwaaide hij je uit als je een excursie ging doen of toen we (helaas) weer naar huis moesten. Macedonie is een prachtig land en je kunt er super goedkoop uiteten & drinken. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe. TOP

Con mi pareja, Jun 2013
"Prima vermaakt"traducir
Henriette

15/06/2013 Het hotel is een beetje gedateerd en het bed was minder. De airco werkte niet en dat was wel jammer. We hadden kamer op de 3e verdieping ad straatkant. Hierdoor kon t raam niet altijd open omdat er al vroeg verkeer reed (dit geldt voor mij, ben 'n slechte slaper). Ontbijt was eenvoudig, maar goed, werd goed aangevuld.Twee keer a la cart gegeten en dat was prima. Vriendelijk personeel, goede service en er werd goed schoongemaakt.

Con mi pareja, Jun 2013
"Goede ligging"traducir
tanja_bijlsma

23/06/2013 Hotel ligt ideaal tussen stad en meer, daarom hebben wij voor dit hotel gekozen. De kamers zijn ruim en er is een koelkast op de kamer, wat heel handig is. Dat zijn de voordelen.

Nadelen zijn dat de schoonmaak en klein onderhoud zwaar onder de maat zijn. Stoffig en vies. Lampen, stopcontacten: alles zit los. Bed kraakt enorm dus op de grond geslapen. Gordijnen los. Tafellakens met vetvlekken erin. Ontbijtbuffet matig. Deur van de wc in de lobby kan niet op slot. Wij hadden een superkleine badkamer, waar mijn man zijn vinger nog gruwelijk heeft gesneden aan de afwerkrand van de doucheruimte.

Dit was onze honeymoon, maar noch touroperator, noch het hotelpersoneel heeft daar iets mee gedaan. Zo jammer.

De "vriendelijke Macedonische dame" die het hotel runt hebben wij niet gezien. Geen code ontvangen voor gratis wi-fi. Echt stel je van dit hotel niet te veel voor.

Let op! Er zijn momenteel graaf- en bouwwerkzaamheden gaande naast het hotel, dat zorgt voor veel geluidsoverlast!!

May 2013
"Hotel met goede uitvalsmogelijkheden"traducir
John en Elly Voogt

14/06/2013 Accommodatie ligt gunstig om de omgeving te verkennen. Uitzicht laat te wensen over, er wordt druk gebouwd t/o het hotel. Mensen aan de receptie vriendelijk. Prijs/kwaliteitverhouding is redelijk. Accommodatie heeft restaurant maar diner heel slecht, 2 x geprobeerd maar vlees is niet te eten (schoenzolen). Kamer die wij hadden heel ruim, maar toonde wel de nodige gebreken en er werd slecht schoongemaakt. Ohrid zelf - zowel het oude als het nieuwe gedeelte - is heel mooi. Vreselijk irritant is de man van Fibula die je direct na aankomst (je komt aan om half 9 in de morgen na een slapeloze nacht) bij elkaar laat komen. Je denkt dan de nodige informatie over Ohrid te krijgen maar het enige waar hij bedreven in is, is excursies in een rap tempo aan te smeren, voordat je in contact komt met de locals om daar excursies bij te boeken.

Con mi pareja, May 2013
"Leuk hotel"traducir
meneer Ringeling

02/08/2013 leuk hotel met goede service en ze geven je leuke tips

Viajando sólo, Oct 2012
"Ideale plek!"traducir
Britt Nilsson

22/10/2012 Hotel Diplomat ligt 1 blok achter het meer. Linksom en je loopt naar het strand rechtsom een rechte straat de stad in. Kamers goed-elke dag bed opgemaakt en schone handdoeken niet echt schoongemaakt. Ontbijt is prima, koffie wat slap maar er is heet water dus makkelijk op te lossen dmv Nescafe. Ohrid is een prachtig stad, Macedonie is een schitterend land. Heb zowel georganiseerde excursies gedaan als met "lokaal gids", is ideaal word er gestopt wanneer jij het wil en niet wanneer een reisprogramma het toelaat...naar mijn mening zijn ze erg betrouwbaar. Ben er alleen geweest en mij geen minuut onveilig gevoeld. Heel vriendelijk bevolking die wel beetje gebrekkig engels spreken. .Verrasend veel hippe strandtentjes met gratis WiFi. Ook op veel terrassen in de stad,evenals in het hotel. Ik ga er volgend jaar weer heen, er is nog zoveel te zien.