Evaluaciones Hotel Diplomat***

Diplomat***
Evaluaciones Hotel Diplomat***
ul. Partizanska D-14 , 6000, Ohrid

Hotel Diplomat ha obtenido 7,6 sobre 10, basado en 42 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Diplomat*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Ohrid. Además puedes encontrar 98 Fotos de vacaciones de Hotel Diplomat*** en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Hotel Diplomat***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Macedonia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Macedonia. Compara Hotel Diplomat*** con otros alojamientos en Ohrid.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Diplomat*** / Ohrid. Pero puedes agregar una.

42 evaluaciones para Diplomat***

8,3
7,9
6,9
7,3
Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Uitstekende ligging"traducir
BB

27/07/2014 Ruime kamers, met balkon. Badkamer piepklein, maar functioneel. Bed ook lekker breed. Dagelijks schone handdoeken, ook regelmatig schoon beddengoed. Schoonmaak zelf kan iets beter... Verder laten ze eenvoudig te verhelpen mankementen (nieuw gordijnringetje, lampje) voor wat het is, maar ons stoorde dat niet zo. Ontbijt is redelijk, wij kochten soms gewoon nog ff iets bij de bake&cake vlakbij... Personeel is bijzonder aardig. Qua ligging is het ideaal. Op loopafstand van de prettige "stranden" en van het centrum. Dat zou voor ons de reden zijn om een 2e keer voor dit hotel te kiezen! Evenals het koelkastje op de kamer, en de prima airco!

Con mi pareja, Jul 2014
"Volgende keer een ander hotel"traducir
H&K

13/09/2014 31-08-2014 Het hotel is gastvrij en personeel vriendelijk.
Kamers zijn ruim maar doche en badkamer zijn aan renovatie toe.
vies doche gordijn en loszittende schakelaars enz.
Ook worden er groepen schoolkinderen geboekt wat voor veel lawaaioverlast zorgde. Men deed hier weinig aan dus wordt er te weinig rekening gehouden het welzijn van de gasten. Ligging is 10 min van het centrum en ligt aan een redelijk drukke straat met rondom gebouwen ,deels is er uitzicht op het centrum met zíjn kasteel (verlicht)
Zal volgende keer zeker een ander hotel kiezen.

Con mi pareja, Jun 2014
"Lekker dicht bij centrum en het meer."traducir
J.van Vliet

18/06/2014 Goed hotel. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt goed en gevarieerd koffie ook ( brood niet altijd vers jammer) Bedden nogal hard en dekbed te smal voor 2 personen.

Con mi pareja, May 2014
"Goed hotel."traducir
Rob en Gerda

20/05/2014 Eenvoudig maar goed hotel. Prima ligging, vlak bij het meer en het centrum. Ruime kamers, goed ontbijt. Als gast word je in de watten gelegd, men doet er alles aan om het je perfect naar je zin te laten hebben. Aan te bevelen voor een weekje Ohrid.

Con mi pareja, May 2014
"Geweldig"traducir
N lakeman

14/05/2014 Hotel prima gelegen ontbijt gewoon goed mensen super vriendelijk helemaal top ga zeker nog eens terug

Viajando sólo, Sep 2013
"Fantastisch ligging"traducir
Britt

25/09/2013 Hotel Diplomat is gewoon (weer) open. Ben er voor de 2e keer geweest en er was niets veranderd. Ligging van het hotel is gewoon perfect voor degene die zowel van "strand" als stad houd. Kamers zijn goed hoewel schoonmaak nogsteeds ontbreekt. Bedden worden rechtgetrokken, handdoeken vervangen maar meer gebeurt er eigenlijk niet. Ontbijt is redelijk tot goed, er is van alles: worst, kaas, youghurt, brood, fruit en koekjes. Koffie en thee is er maar niet lekker. Neem gewoon oploskoffie mee, heet water is er. Reisleiding van touroperator aanwezig 2x 2uur per dag, erg gericht op verkopen van excursies, let op! boek de excursie zo laat mogelijk, als er wegens bv ziekte niet deel kan nemen word er niets terug betaald!!! Ook is er nog niets aan bus/restaurant etc door Fibula betaald. Is een paar gasten vorige week overkomen - niet heel netjes, ze worden een beetje "hebberig". Excursies worden geleid door heel slecht engels sprekend reisleiding met moiete te volgen, lunches zijn onder de maat

Con mi pareja, Ago 2013
"Prima hotel"traducir
Esther Bade

24/09/2013 Ruime kamers, vriendelijk personeel. Het ontbijt is ook goed. Elke dag vers fruit en genoeg keuze.
Het heeft een ideale ligging. Wij hebben het erg naar onze zin gehad.

Con mi pareja, Ago 2013
"Macedonische roulette, geen vertrouwen meer"traducir
Liset

08/09/2013 Vanwege onze positieve ervaringen in 2012 met dit hotel hebben we besloten dit jaar het hotel voor drie weken te boeken. We hebben een grote kamer gekregen met balkon. Aanvankelijk was ons verblijf prettig ondanks de bouwwerkzaamheden tegenover het hotel en enkele kleine aandachtspunten. ECHTER na tien dagen kregen wij plotseling te horen dat wij na het ontbijt onze koffers moesten pakken en het hotel ONTRUIMD moest gaan worden. Diverse kamers aan de achterzijde waren inmiddels met een geel lint VERZEGELD. Zonder enige keuze of wens zijn wij overgebracht naar hotel Doncho. Overigens een goed hotel echter wel met een mindere ligging en de kamers beschikken niet over een balkon. Het hotel zou gesloten zijn vanwege electriciteitsproblemen. Echter betalingsachterstanden aan de overheid hebben ertoe geleid dat de overheid het hotel gesloten heeft. Ik vind het zeer jammer voor het personeel van het hotel maar we zijn het vertrouwen in het hotel kwijt en zullen het daarom nooit weer boeken!

Viajando sólo, Jul 2013
"Prima plek"traducir
t van bijsteren

17/09/2013 prima hotel vriendelijk en behulpzaam personeel schone kamer elke dag wisseling van de badhanddoeken prima ligging ontbijt matig en sober

Fam. con niños , Jul 2013
"Macedonie - ZEKER voor herhalingvatbaar"traducir
fdglbos

05/08/2013 Hotel Diplomat is een verouderd maar PRIMA hotel. De service is fantastisch & de mensen super vriendelijke. Ohrid is echt een PLAATJE. Vanaf het hotel loop je links zo naar het water. Aan het water zit oa de KAOMO bar waar je ons bijna dagelijks kon vinden. Als je vanuit het hotel naar rechts liep vond je alle restaurants en winkeltjes. Wat dat betreft zat Diplomat zeer goed qua ligging. Viktor (reisleider) gaf je even de tijd om de koffers naar de kamer te brengen en verwachten je dan boven voor een praatje over Macedonie. Hij deelde meteen landkaartjes uit en gaf boekjes over de excursies waarvan wij er twee gedaan hebben (St N en Albanië) beide zeer de moeite waard. Verder was Viktor (ochtend / avond) in het hotel te vinden voor evt vragen en zwaaide hij je uit als je een excursie ging doen of toen we (helaas) weer naar huis moesten. Macedonie is een prachtig land en je kunt er super goedkoop uiteten & drinken. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe. TOP

¿En qué país prefieres conducir?