Evaluaciones Hotel Beau Séjour**

Beau Séjour**
Evaluaciones Hotel Beau Séjour**
21 rue du X Septembre , L-9560 , Wiltz

Hotel Beau Séjour ha obtenido 4,9 sobre 10, basado en 14 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Beau Séjour** y otros datos útiles para tus vacaciones en Wiltz. Además puedes encontrar 2 Fotos de vacaciones de Hotel Beau Séjour** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Luxemburgo. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Diekirch. Compara Hotel Beau Séjour** con otros alojamientos en Wiltz.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Beau Séjour** / Wiltz. Pero puedes agregar una.

14 evaluaciones para Beau Séjour**

2,9
Fam. con jóvenes, 2013
"Surtout à éviter"traducir
lavergne

03/10/2013 on vous promet salle de sport, piscine tout ceci n'existe pas, le matin réveillé tres tot, les volets ça coute cher.
nos enfants sont en stage pour un mois, quelle galere, une cuisine mais faut pas se servir du four, au bout de 15 jours enfin un lave linge qui fuit, et on fait sécher le linge dans les chambre!! A EVITER

Amigos, Jun 2012
"Mij zien ze hier niet meer"traducir
michelk

24/06/2012 Bij aankomst viel op dat de zijgevel gerenoveerd was, dus dat beloofde best wat goeds.
Ik werd door een man in smoezelige (werk)kleding naar een van de gerenoveerde kamers gewezen.
In 1e instantie leek de kamer netjes en "af", maar nadere inspectie leerde o.a. het volgende:
Losse bedrading uit het plafond, waarschijnlijk voor verlichting.
Gaten in de muur voor wandcontactdoos, ook niet aangesloten.
De vitrage voor het raam was met plakband aan het kozijn geplakt.
Kapotte tegels in het kozijn.
Het toilet was zo dicht naast de radiator geplaatst dat er geen ruimte was om normaal plaats te nemen. En zo waren er nog wat zaken aan te merken op de kamer.
Verder was het in 1e instantie niet mogelijk iets te drinken te krijgen, pas na enig aandringen werd een drankje uit een niet werkende koelkast gehaald.

Avondeten was niet mogelijk, en het ontbijt bestond uit 2 harde broodjes, een paar plakjes kaas, jam, ham en yoghurt met creusli.
Klantvriendelijkheid was ook ver te zoeken.

Viaje en grupo, Ago 2010
"Leuk oud gezellig hotel"traducir
Ria Jager

20/08/2010 Gezellig hotel.Kamers waren netjes.
Voor een 2 sterren hotel was het eten goed.
De bediening was heel vriendelijk.

Viaje en grupo, Ago 2010
"Ik vond het een mooie hotel ,wel oud maar gezellig"traducir
jacob venema

15/08/2010 Ik vond het een leuke hotel en de bediende personeel was niks op aan te merken,we hebben er een fijne week gehad aldaar.goed eten

Viaje en grupo
"Echt slecht"traducir
steenstra

24/05/2010 het ontbijt heb ik nog nooit meergemaakt, heel veel niet te krijgen, ober in sportpak met sport schoenen.
zegt een motor hotel te zijn?
zet je motor maar buiten neer, was het antwoord.

Amigos
"Ik ga er nooit meer heen"traducir
Chris

24/05/2010 Er zou binnenstalling zijn voor de motoren, die was er niet.
Ik vind de ligging ook niet ideaal.
De laatste 30 jaar is er niets aan het interieur gedaan.
Badkamer was gewoon smoezelig en vies.
Er waren hoofdzakelijk bejaarden mensen in het hotel.
Het ontbijt was een aanfluiting, alleen brood, (smakeloze) kaas, ham jam,kwart een muesli.
Geen croissants, eieren en worstjes etc !
Ik was blij dat we er maar twee dagen waren. Voor bikers is dit geen aanrader !

Con mi pareja, Mar 2009
"Sehr Gut, komme immer wieder."traducir
Karl Heinz Allgaier

08/05/2009 Wir sind immer vorzüglich bedient ,ja sogar vewöhnt worden.Wir können nach mehrmaligem Besuch im zeitraum von mehreren Jahren nur gutes berichten.
Zugegeben>würde mich aber um 22.30 nicht wegen einer kaputten Nachttisch Birne beschweren,ich würde
mich damit sehr unverschämt fühlen.War auch gar nicht nötig.Ich bin sicher ,die Person die vor mir bewertet hat ,hat sich selbst bewertet.

Familia, Ago 2008
"Vorsicht!"traducir
Ano

01/09/2008 Vorsicht - dieses Hotel ist in Punkto Service, Ausstattung und Kundenmanagement ein Totalausfall! Auf unsere freundliche Bitte, uns abends um 21:30 das defekte Zimmerlicht zu reparieren, sahen wir uns einem cholerischen, drohenden Hotelwirt gegenüber, der uns regelrecht abfertigte. "Was haben Sie für ein Problem...reisen Sie doch ab.." usw. Auf Geschrei hat man als Gast nun wirklich keine Lust! Wären wir nicht mit Kleinkind verreist, wären wir sofort verschwunden! Die Zimmer war schäbig, das Bad verkalkt, die Armaturen fielen ab; für 80 Euro pro Nacht eine Frechheit! Wir waren froh als wir weg waren, haben uns über einen verdorbenen Urlaubstag geärgert -Schade!

Familia, Ago 2008
"Sehr unangenehm!"traducir
Ano

30/08/2008 Sehr unfreundliches Haus, von Gastfreundschaft keine Spur! Die freundliche Reklamation einer defekten Nachttischlampe um 21:30 motiviert den Wirt zu unverschämten Verbalattacken und Drohungen; "was haben Sie für ein Problem" - wir sollten das Hotel doch verlassen, wenn es uns nicht passt! Wären wir nicht mit einem Baby verreist, hätten wir das bestimmt getan! Die Zimmer sind in schlechtem Zustand, Telefon kaputt, Bad verkalkt, alles ziemlich gammelig - für 80,- Euro die Nacht nicht konkurrenzfähig. Einen so unverschämten Hotelwirt und überfordeten Service haben wir noch nie erlebt. Die Nacht im Hotel Beau Sejour in Wiltz war ein pures Ärgernis und wir fühlten uns um einen Tag Urlaub betrogen!

Amigos
de amsterdammers

10/07/2008 Prima hotel, perfect eten,kamers worden eerdaags verbouwd,waren nu netjes en schoon,bij sommige haperde er wat,maar wij hadden Frank onze chauffeur( die een perfecte begeleider was)die alles zeer goed in de gaten hield en ons de mooiste p
lekjes van luxemburg heeft laten zien.Al met al hebben wij genoten van deze reis,zeer leuke groep bedankt Bex en Frank

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?