Evaluaciones Camping Mittagsspitze***

Mittagsspitze***
Evaluaciones Camping Mittagsspitze***
Sägestraße 29, 9495, Triesen

Camping Mittagsspitze ha obtenido 7,9 sobre 10, basado en 5 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping Mittagsspitze*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Triesen. Además puedes encontrar 32 Fotos de vacaciones de Camping Mittagsspitze*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Liechtenstein. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Liechtenstein. Compara Camping Mittagsspitze*** con otros alojamientos en Triesen.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Mittagsspitze*** / Triesen. Pero puedes agregar una.

5 evaluaciones para Mittagsspitze***

6,8
7,3
Con mi pareja, Sep 2013
"Mooi uitzicht vanaf de terrassen"traducir
Rob
Estado de los sanitarios

12/09/2013 Camping met heel erg veel seizoenplaatsen. Complete bouwwerken om de caravans gebouwd. Dit geeft een wat ongezellige sfeer.
Net en schoon sanitair. Klein winkeltje voor de vergeten boodschappen. Niet goedkoop, in september betaalden we SFr. 45 voor 2 personen.
Groot pluspunt is het restaurant waar je heerlijk kunt eten.

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Mooie rustige camping"traducir
amber_kip
Estado de los sanitarios

23/07/2013 Wij hebben hier 2 nachten met de camper overnacht op terugreis vanuit Italie. We hadden een ruime plek en met een mooi uitzicht op de bergen.Je kon ook bergen met sneeuw in de verte zien.
De camping is heel rustig, overdag hoor je alleen een watertje stromen en het geklingel van de bellen van alpenkoeien. Er is een veldje aan het begin van de camping waar een paar kalfjes staan en die kun je ook aaien.
De temperatuur daalt s'avonds ook niet zo erg, dus je kunt ook lekker buiten blijven zitten. De camping is vlakbij een bos waar je kunt wandelen. Ook zijn er mooie fietspaden in de buurt, wij zijn naar Vaduz gefietst, en dit was ongeveer maar een half uur fietsen. Mooi kasteel daar.
Het sanitair van de camping was ook goed verzorgd. Het zwembad was super! niet heel groot, maar toen wij er waren hadden we het zwembad bijna voor ons alleen. En als je er zwemt heb je een heel mooi uitzicht op de bergen!

Con mi pareja, Jun 2013
"Redelijke camping in Liechtenstein"traducir
Helga
Estado de los sanitarios

23/06/2013 Voor ons was het de enigste camping die we in Liechtenstein konden vinden. Op de camping zijn veel vaste plekken, op de 'losse' plekken mocht je zelf een plaats uitzoeken. Kosten voor 1 nacht, 2 personen en een klein tentje plus auto rond de 35 CHF. Redelijk prijzig, maar niet in vergelijking met andere (Zwitserse) campings. Redelijk dicht bij Vaduz, al is die plaats geen dagtocht waard. Er is een restaurant bij de camping, maar 45 CHF voor een hoofgerecht vonden wij toch wel wat te duur. Pluspunt, er is een (klein) zwembad bij de camping, gratis te gebruiken voor 'losse' kampeerders.

Con mi pareja, Jul 2010
"Een redelijke Camping"traducir
hoinjsz
Estado de los sanitarios

21/07/2010 Wij hebben 2 nachten op deze camping gestaan om Lichtenstein te bezoeken.
Op de camping zijn veel vaste staanplaatsen met oudere mensen.
De camping ligt op 6km van Vaduz wat een bezoek per auto makkelijk maakt.
2 a 3 dagen op deze camping was voor ons genoeg, want dan heb je Lichtenstein wel gezien. Voor ons was het een goede passanten camping

Con mi pareja, May 1972
"Aan de voet van de bergen"traducir
Rinus
Estado de los sanitarios

24/01/2011 Een camping die ligt aan de voet van machtige Alpentoppen, vanaf de camping lopen een aantal wandelroutes de bergen in.
Het is een ideale locatie om niet alleen Liechtenstein, maar ook het Zwitserse Rijndal te verkennen.

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?