Evaluaciones Camping Panorama del Chianti***

22 octubre 2014

Panorama del Chianti***
Evaluaciones Camping Panorama del Chianti***
Via di Marcialla 349, I-50052, Certaldo

Camping Panorama del Chianti ha obtenido 7,4 sobre 10, basado en 39 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping Panorama del Chianti*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Certaldo. Además puedes encontrar 57 Fotos de vacaciones de Camping Panorama del Chianti*** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Camping Panorama del Chianti***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Italia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Toscana. Compara Camping Panorama del Chianti*** con otros alojamientos en Certaldo.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Panorama del Chianti*** / Certaldo. Pero puedes agregar una.

39 evaluaciones para Panorama del Chianti***

Con mi pareja, Sep 2014
"Super plekje midden in Toscane"traducir
corina
Estado de los sanitarios

14/09/2014 Wij hebben een hele fijne tijd gehad op deze camping. Mooi landelijk gelegen met op sommige plekken mooi uitzicht over de heuvels. Vanaf de camping loop je zo de olijf en wijngaarden in. Het zwembad is erg fijn en vanuit daar heb je ook een prachtig uitzicht. De medewerkers zijn uitermate vriendelijk. Onze hond kreeg elke dag een koekje.
Prima uitvalbasis om oa Florence en Siena te bekijken maar ook de kleinere dorpjes met hun markten zijn de moeite waard. Rondrijden in de prachtige omgeving is alleen al een fijne bezigheid. Enig minpunt is het sanitair. Dat is nodig aan vervanging toe. Voor de rest een aandader!!

Con mi pareja, 2014
"Heerlijke plek voor wie van rust houdt."traducir
Marielle Jongen
Estado de los sanitarios

08/09/2014 Heerlijke week gehad. Heel vriendelijke meiden bij receptie.
Mooi uitzicht over de heuvels, Genoeg keuze wat de plaatsen betreft. Veel moois te bezichtigen in de omgeving.
We stonden er zonder elektriciteit maar ik mocht mijn telefoon bij barretje opladen. Er was ook een gezamenlijke koelkast/vriezer.
Zwembad is prima, er staan een paar ligstoelen om te relaxen. Genoten van de krekelconcerten in de avonden.
Het lopen naar dorp (Marcialla) hebben wij niet gedaan, erg donkere weg omhoog.. Certaldo (met funicolare naar het oude gedeelte) is leuk in de buurt. Indien je zelf niet wilt rijden, vanuit Certaldo zijn Florence en Sienna bijv. goed te bereiken. San Gigmignano ook prachtig om te bezichtigen.

Con mi pareja, Sep 2013
"In één woord : charmant!"traducir
Fauve
Estado de los sanitarios

26/09/2013 Wij vonden dit een fantastische camping. Ligging was perfect voor uitstapjes en ondanks de zeer rustige omgeving was alles wat we nodig hadden (supermarkt ed) op een korte afstand.
De sfeer op de camping was zeer aangenaam, een heel andere sfeer dan op campings waar er ook vakantiehuisjes zijn. De mensen van de receptie waren ook erg behulpzaam, en er was veel info over de streek aanwezig.
Fijne bar waar elke dag brood gereserveerd kon worden, gratis wifi, gemeenschappelijke vriezer die altijd beschikbaar was en goed onderhouden sanitair.
Dit is geen camping om met kinderen te komen, maar wel zeer aangenaam als je op zoek bent naar een rustige camping, waar het mede dankzij het mooie uitzicht aangenaam vertoeven is. Voor ons de beste camping van onze vakantie! (En we hebben er in totaal 5 gedaan)
Het is niet de goedkoopste camping (30 euro/nacht met tent), maar als ik deze camping vergelijk met de goedkopere campings is het het wel waard!

Con mi pareja, Jul 2013
"Gezellige kleine camping met prachtig uitzicht!"traducir
Tanja
Estado de los sanitarios

27/08/2013 Had grote verwachtingen na 6 jaar geleden op deze camping geweest te zijn, en die zijn weer helemaal waargemaakt. De camping is relatief klein, en ligt echt geweldig. Lekker zwembadje om in af te koelen. Personeel is super klantvriendelijk en behulpzaam! In het dorpje Marcialla kun je ook heel goed eten. Wellicht het enige minpunt is dat er maar één sanitair gebouw is, waarvoor je veel trappen op moet als je beneden staat.

Con mi pareja, Jul 2013
"Heerlijk rustig vakantie vieren met zijn 2-en"traducir
Dennis
Estado de los sanitarios

23/07/2013 Met een fraai uitzicht over de Chianti wijnvelden is het goed vertoefen op deze camping als je samen in een tent, camper of caravan zit.

Het sanitair ziet er oubollig uit, maar is schoon en voorziet in onze behoefte. De brede terrassen zijn zo groot dat je altijd wel wat privacy hebt, terwijl de aanblik van de gehele camping erg open is.

De medewerkster van de camping (voor het eerst dit jaar) is super behulpzaam, bracht ons naar het station toen wij autoproblemen hadden en voorzag in alle andere informatie.

De vrolijke bakker stond er elke ochtend om 8 uur, goed brood!

De prijs was redelijk hoog, maar de rust en gemoedelijkheid die wij zochten hebben we gevonden en dat maakte dat deze kosten voor ons het dubbel en dwars waard waren!

Heerlijk eten doe je in Marcialla (1 km 'omhoog' rijden of stevig lopen) de grote tenten van de locale voetbalclub geven je topkwaliteit voor een schijntje en je eet tussen enkele toeristen en vele locals, gezellige Italianen!

Fam. con niños , Jul 2012
"Geen aanrader voor gezin met kinderen"traducir
Maarten
Estado de los sanitarios

14/09/2012 Bij aankomst wilde ik eigenlijk niet eens met mijn caravan het terrein oprijden. Eerste indruk was onverzorgd en ongeorganiseerd. Met een gemiddelde caravan is het behoorlijk sturen om niet met het hele spul aan de grond te komen ivm de grote hoogte verschillen tussen weg en terassen. Er was ons een plek van 70m2 beloofd maar 40m2 was maar net. De beloofde 10 ampere konden ze niet waarmaken, 4 was genoeg, ook dit lukte niet! Zwembad is een rechthoekige bak in de grond met water. Totaal niet geschikt om eens lekker een dagje bij te zitten om te relaxen. Weinig kinderen op deze camping. Het sanitair is waarschijnlijk van net na de oorlog, oud maar vooral erg vies met koud water. Het panoramische uitzicht was hooguit op een paar plekken aanwezig, de rest had last van achterstallige snoeiwerk. Door slechte administratie konden wij deze camping na 3 dagen verlaten. Kom hier niet met een auto zonder veel pk je komt dan met een caravan de heuvel niet meer op, er is nl geen tractor aanwezig.

Fam. con jóvenes, Jul 2012
"Inderdaad camping die beste tijd heeft gehad"traducir
Carla
Estado de los sanitarios

12/08/2012 Wij bezochten deze camping deze zomer voor de derde maal, en waren zwaar teleurgesteld. We hebben nog nooit zoveel betaald voor een camping, die het bovendien (inmiddels) echt niet meer waard is. Sanitair is slecht, voor onze kinderen was er niets te beleven....behalve dan het zelfde zwembadje als twee jaar geleden. Voor ons was het enige positieve de pizzatent in Marcialla, waar je nog steeds de heerlijkste pizza's kunt eten.

Con mi pareja, Jun 2012
"Simply the best!"traducir
Gerrie
Estado de los sanitarios

12/08/2012 Panorama Del Chianti. Wat moet je daar nou van vinden? Je moet er niets, je hoeft er niks, je mag er alles en je gaat daarom alleen al genieten. Het is wel kamperen zoals van origine bedoeld, waar wij juist van houden. De natuur en de sfeer op de camping is gewoonweg uniek. Geen drukte, geen lawaai. Wel aangenaam gezelschap en goede mede kampeerders. Wij waren helemaal verrast, dat dit nog ergens bestond. Met dank aan het lieve team op de camping waarvoor niets teveel was. Chapeau!!

Con mi pareja, May 2012
"Primitief tot rust komen in een prachtig landschap"traducir
Ewout
Estado de los sanitarios

27/07/2012 Camping Panorama del Chianti is vooral geschikt voor kampeerders die met wat minder luxe toekunnen. De camping is perfect gelegen in de prachtige heuvels van de Chianti en biedt daardoor enkele fraaie uitzichten. Vanaf sommige plekken worden deze wel enigszins bedorven door electriciteitsmasten.

Op de camping is geen winkeltje, dus voor boodschappen ben je aangewezen op de dichtsbijzijnde supermarkt in Certaldo of Tavarnelle.

De locatie is bijzonder geschikt voor culturele uitstapjes. San Gimignano ligt praktisch om de hoek en ook Florence, Siena, Monteriggioni, Volterra en diverse authentieke plaatjes in de Chianti zijn goed bereikbaar.

Het campingpersoneel is bijzonder vriendelijk, maar spreekt enkel Italiaans en Spaans. De benadering is echter gastvrij en niet louter gericht op geld verdienen, wat het contact oprecht maakt. Minder is dat de kat van de campingeigenares ook rondwaart en af en toe 's nachts je tent wel eens wil bezoeken.

Con mi pareja, May 2012
"Matige camping voor veel geld"traducir
ko en vin
Estado de los sanitarios

14/07/2012 Deze camping heeft zijn beste tijd wel gehad. Door de hoog opgeschoten bomen en het struikgewas is van een panorama nauwelijks meer sprake. Een deel van de camping -met veel wel zeer kleine plaatsen- ligt onder een hoogspanningsmast.
Overdag is voortdurend sprake van verkeerslawaai van de weg naar Marcialla. Dit dorpje, ligt circa een kilometer verderop, aan een steile weg omhoog. Het sanitair is oud, maar schoon.
De beheerder spreekt uitsluitend Spaans en Italiaans. In brood wordt voorzien door een plaatselijke bakker, die het echter vaak laat afweten. De prijs van deze camping (€32) is de hoogste die wij op onze reis in het voorseizoen betaalden.
Geen aanrader dus!

¿En qué país prefieres conducir?