Evaluaciones Casa de vacaciones Ripa del Sole

25 octubre 2014

Ripa del Sole
Evaluaciones Casa de vacaciones Ripa del Sole
Strada Ca’ Rio 6, 61043, Cagli

Casa de vacaciones Ripa del Sole ha obtenido 6,5 sobre 10, basado en 2 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Casa de vacaciones Ripa del Sole y otros datos útiles para tus vacaciones en Cagli. Además puedes encontrar 15 Fotos de vacaciones de Casa de vacaciones Ripa del Sole en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Italia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Marcas. Compara Casa de vacaciones Ripa del Sole con otros alojamientos en Cagli.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Ripa del Sole / Cagli. Pero puedes agregar una.

2 evaluaciones para Ripa del Sole

3,5
Fam. con jóvenes, Jul 2012
"Leuk verblijfje met enkele nadelen"traducir
Bruno
Cantidad de espacio

26/07/2012 We kunnen een eerdere beoordeling van een Nederlandse gast enkel maar bevestigen. Hou rekening met een luidruchtige snelweg in de buurt ! De honden van de eigenaar zijn wel lief, maar durven al eens komen “bedelen”, en blaffen af en toe ’s nachts.
Tijdens ons verblijf was er bovendien redelijk vaak een zeer sterke wind, die het soms onmogelijk maakte het terras te gebruiken voor een maaltijd. Volgens commentaar in het gastenboek gebeurt dit blijkbaar vaker.
En er staat een GSM-mast vlakbij.
Het logement was verder wel OK, en Ivo, de eigenaar, is best wel vriendelijk en gastvrij.

Con mi pareja, Jun 2012
"Dat ligt er maar net aan, wij NOOIT weer!!!!"traducir
guus.annaert
Cantidad de espacio

29/06/2012 Ideale plek of misser? Woont u drie hoog aan de A13 dan zult u het rustig vinden,woont u net als wij in een zeer rustige omgeving dan zult u hier geen rust hebben. Op een paar honderd meter ligt namelijk een autoweg die zich de gehele dag en tot diep in de nacht laat horen. Voor ons in ieder geval zodanig dat wij in overleg met touroperator, dus in ons geval absoluut niet een casa bello, onze reis helaas halverwege hebben afgebroken. Het huisje is niet geluids geisoleerd en de weg laat zich dan ook tot een uur of drie gelden en dan gaat het om 6 uur weer los. Dit wordt echter nergens bij de aanbiedingen vermeld. U bent dus gewaarschuwd. Geen airco aanwezig en volgens de eigenaar alles gewoon dicht houden dan blijft het koel. Echt niet; en 's nachts de deur of ramen open, vergeet het maar, dan doe je geen oog dicht van het verkeerslawaai. Houdt u niet van honden, ga niet hierheen, u krijgt er twee gratis bij, waaks en blaffen veel en ook s'nachts. Al met al, bezint er u hieraan begint.

¿En qué país prefieres conducir?