Le Axidie****
Evaluaciones Apart hotel Le Axidie****
Via Marina Di Equa, I-80069, Vico Equense

Apart hotel Le Axidie ha obtenido 7,9 sobre 10, basado en 41 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apart hotel Le Axidie**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Vico Equense. Además puedes encontrar 122 Fotos de vacaciones de Apart hotel Le Axidie**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Italia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Campania. Compara Apart hotel Le Axidie**** con otros alojamientos en Vico Equense.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Le Axidie**** / Vico Equense. Pero puedes agregar una.

41 evaluaciones para Le Axidie****

7,8
7,7
5,5
Con mi pareja, May 2014
"Zeer goed hotel & fantastische omgeving!!"traducir
Rudy

05/06/2014 Erg goed hotel.
Let wel je bent in Italie, dus niet zeuren over een hoekje uit een tegeltje of een deurtje dat scheef hangt, anders kun je beter naar Egmond aan Zee gaan.
kamers = schoon & hygienisch: elke dag schone handdoeken, heet water, goede bedden, airco, TV, kluisje, gewoon ok.
eten = ontbijt is Italiaans: kleine broodjes, goede koffie, zoetigheid maar inclusief een prachtig uitzicht over de baai en de Vesivius! Je kunt ook halfpension maar diner is matig, wij gingen uit eten in Albergo Piazetta, erg goede italiaanse keuken voor weinig euri's.
Ligging = prachtig/rustig/ideaal voor uitstapjes: goede trein/busverbinding met Napels en alle bezienswaardigheden (24-uurskaartje kost 6.50). Hotel heeft busje dat je gratis naar station brengt (kunt ook lopen, is ca. 2 km.)

Fam. con jóvenes, Sep 2013
"Heerlijke vakantie"traducir
marja van ardennen

08/01/2014 Een wat ouder maar zeer prettig hotel, uitstekende service, met name van de receptie. Prachtig gelegen aan een baai met uitzicht op de Vesuvius. De omgeving is prachtig, je kunt je naar het station laten brengen door het hotel (gratis). Eten is erg lekker en goed verzorgd. Het oogt allemaal wat rommelig, maar het is erg gezellig. Kamers worden goed schoon gehouden. Heerlijke vakantie gehad! Gratis wifi.

Con mi pareja, May 2013
"Dit nooit meer"traducir
hdro

18/01/2014 Het paradepaardje van touroperator was een oud ezeltje dat al lang met pensioen had gemoeten. Het betreft wel een appartement, de hotelkamers hebben wij niet gezien.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Apart hotel Le Axidi...

Fam. con jóvenes, Oct 2012
"Superplek, voor herhaling vatbaar"traducir
inge romijn

26/10/2012 wij hebben een heerlijke tijd gehad hier. We hadden een zeer ruim appartement, met twee ruime slaapkamers, goede bedden, voldoende kastruimte, prima woonkamer/keuken. En dan ook nog hotelservices, zoals handdoeken (na twee dagen al nieuwe) en een heerlijk opgemaakt bed bij aankomst (ook na twee dagen al verschoond). De mensen waren zeer vriendelijk en, en zowel de receptie- medewerkers als de mensen in het restaurant en de ontbijtzaal spraken Engels en deden hun best om je te helpen. Mooie omgeving, prachtig uitzicht over de baai van Napels, en zeer gastvrij. We hebben genoten!

Amigos, Sep 2012
"Hotel heeft mooie ligging maar verouderd interieur"traducir
Xandra

20/09/2012 Het hotel bereik je via een smalle hobbelige weg. Het ligt prachtig aan de baai van Napels met uitzicht op de Vesuvius aan de overkant van het water. Het strand bestaat uit kiezels. Er zijn volop strandstoelen, ligbedden en parasols zowel bij het strand als het zwembad. Het hotel bestaat inmiddels 55 jaar en waarschijnlijk is er sinds die tijd weinig veranderd aan het interieur. (zie mijn foto`s) De kamer, bedden en de badkamer waren schoon. Iedere dag volop schone handdoeken. Het ontbijt was echt Italiaans met veel zoetigheden. Het uitzicht tijdens het ontbijt vanaf het dakterras was prachtig. Warm eten was bij mooi weer op het terras met uitzicht op zee en bij slecht weer in het restaurant in het hotel. Bij half pension krijg je dagelijks een andere kaart waar je kunt kiezen uit meerdere voor- en hoofdgerechten. Het eten was gevarieerd en lekker. De meeste personeelsleden waren aardig maar tot onze verbazing sprak bijna niemand Engels wat soms zorgde voor communicatieproblemen.

Con mi pareja, Sep 2012
"Fijne plek om vakantie te houden!"traducir
D&R

04/10/2012 Schone kamers, vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet en elke avond een drie gangen keuze menu. Heerlijk gegeten met uitzicht op de baai van Napels en de Vesuvius. Kiezelstrand met ligstoelen en parasol. Met een huurauto ben je in een klein uurtje bij de luchthaven. Mooie omgeving. Tips: Napels, Sorrento, met de boot -welke vertrekt voor het hotel- naar Capri, Positano & de Almalfikust en beklimming van de Vesuvius.

Con mi pareja, Sep 2012
"Vuil en gedateerd appartement"traducir
Esther

08/09/2012 In tegenstelling tot de hotelkamers worden de appartementen slechts 1x per week schoongemaakt, wat natuurlijk veel te weinig is! Bij aankomst troffen wij haren van de vorige bewoner (of waren ze van de schoonmaakster?) aan: VIES! Alle kranen waren verkalkt, pas na het openkrabben van de kalklaag hadden we een normale waterstraal. Matras was helemaal doorgezakt, je kon de veren voelen, na een klacht te hebben ingediend kregen we een 'nieuw' matras wat slechts voor 75% al was ingezakt: slapen in een kuil dus! Badkamer is erg klein. Meubels zijn gammel en gedateerd: gemaakt van goedkoop rotan riet. Erg vervelend dat de vieze en slechte staat van het appartement zo'n afbreuk doet aan de mooie ligging en leuke omgeving. Directie lijkt vooral te investeren in hotel en niet in appartement, erg jammer! Eten bij hotel was prima en shuttle service van en naar het stadje was ook goed geregeld, helaas was ons goede humeur snel weer verdwenen bij aankomst in het oncomfortabele appartement.

Con mi pareja, Jun 2012
"Super hotel, gelegen op een erg mooie locatie"traducir
Mariska

18/06/2012 Mooie locatie met een prachtig uitzicht op zee. Super schone kamers en een prima restaurant met met mooi weer uitzicht op zee. Het eten was voortreffelijk en veel zowel het diner als ontbijt. Wij hebben genoten van een heerlijke strandvakantie met zelfs eigen bedjes met parasols die voor je uitgezet werden. Ook veel mogelijkheden om de omgeving te verkennen met boot, openbaar vervoer of een huurauto. Verder erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Enige minpunten, grootste gedeelte van personeel spreekt slecht Engels (met uitzondering van de receptie), draadloos internet werkte niet en tijdens het EK werden de wedstrijden op de kamer geblokkeerd. Reden is onbekend, verder was er namelijk alleen maar een niet al te ruime tv kamer waar gekeken kon worden. Maar deze punten zijn zeker geen reden voor ons om nog is terug te gaan! Echt een hele leuke vakantie gehad op deze super locatie en accommodatie!!!

Con mi pareja, Jun 2012
"Fantastische plek"traducir
Ansvanderhall

20/06/2012 Prima locatie, schone kamer met grote tuin waarin ligstoelen en eethoek stonden. Wij hadden half pension en het eten was goed, genoeg keus en afwisselend.Dit hotel is een goede keus om daaruit tripjes te maken.
Vriendelijk personeel die je graag helpen om het naar je zin te maken.
UItzicht dakterras geweldig tijdens het ontbijt, en tijdens diner uitzicht op het strand wat het allemaal heel gezellig maakt. De omgeving is prachtig, voor herhaling vatbaar. Ook de stoelen op het strand die er voor je staan, geen gezeur met handdoeken die alles bezet houden.

Con mi pareja, May 2012
"Geweldig!"traducir
Angela Maris

17/05/2012 Een prachtige omgeving. Als je bij het zwembad staat kijk je over de zee uit, kijk je rechts, zie je de hoge rotsen, links de Vesuvius en Napels.
Het personeel van het hotel is vriendelijk en behulpzaam.
Voor weinig geld kun je in de straat waar het hotel staat lekker uit eten.
Fijne hotelkamer, elke dag schoonmaak + schone handdoeken.
De plaats waar dit hotel staat is niet zo toeristisch als Sorrento, en dat vonden wij erg prettig.
We hebben hier een supervakantie gehad!

La gente más simpática las encuentras en: