Evaluaciones Hotel La Solara****

8,7
8,8
9,3

27 noviembre 2014

Lamentablemente todavía no disponemos de fotografías Añadir la primera fotografía
Evaluaciones Hotel La Solara****
Via Capo 118, I-80067, Sorrento

Hotel La Solara ha obtenido 9,1 sobre 10, basado en 19 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel La Solara**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Sorrento. Además puedes encontrar 16 Fotos de vacaciones de Hotel La Solara**** en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Hotel La Solara****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Italia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Campania. Compara Hotel La Solara**** con otros alojamientos en Sorrento.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para La Solara**** / Sorrento. Pero puedes agregar una.

19 evaluaciones para La Solara****

8,7
8,8
9,3
Con mi pareja, Jul 2013
"Paradijs"traducir
RudyVH

07/08/2013 Uitstekend geleid hotel. Uitstekend personeel. Uitstekende service. De shuttle werkt perfect. Het properste hotel waar we ooit hebben verbleven.
Zeer democratische prijzen in het hotel wat betreft drinken.
Bv wijn in het restaurant beginnende van 12 tot ...€. Bv Frascatti 14€, Chardonnay Trentino 14€, waarvan ik niet kan zeggen dat dit duur is in een hotel.
Eten subliem. Zowel ontbijt (uitgebreid buffet) en vooral het diner (van uitermate hoge kwaliteit, nog nooit meegemaakt in een hotel) zijn ongeëvenaard. Diner is keuzemenu met keuze uit vier verschillende gerechten.
Dit moet zowat het beste hotel zijn waar we de laatste twintig jaar hebben verbleven. Steeds zetels vrij aan het zwembad waarvan de watertemp constant min 26° is. Geen animatie, rustig publiek. Op bepaalde avonden 's avonds life muziek. Voor ons perfect hotel.
We hadden een kamer met uitzicht op zee en Vesuvius.
We keren zeker nog terug naar dit hotel.

Con mi pareja, Ago 2010
"Kamer als een gevangeniscel"traducir
Wendy & Thomas

30/09/2010 Tot onze verrassing werd ons een kamer toegewezen aan de achterkant van het hotel, en ja onze kamer had een terras, maar wij keken aan tegen een 2m hoge witte muur en het terras was zo smal dat er slechts ruimte was om 2 stoelen zijdelings te zetten (zie foto). Wij waren van mening dat wij niet hadden gekregen waar we voor betaald hadden en waren bereid om meer te betalen voor een betere kamer, maar aan de receptie kregen we te horen “this is our standard room and you have booked a standard room”, naar hun mening hadden we gekregen wat we geboekt hadden. Terugkeren naar onze kamer, waar wij dag en nacht het licht moesten aansteken omdat ze zo donker was, voelde altijd aan als terugkeren naar een gevangeniscel. Wij hebben nog aangehaald dat nergens vermeld staat dat een standaardkamer geen zicht heeft, maar zij hielden vast aan hun mening en we kregen het advies ons voor een klacht te wenden bij TO. Als u toch gaat, verzeker u er dan van een kamer met zeezicht te boeken.

Fam. con niños , Ago 2010
"Weer genoten"traducir
Bob

12/09/2010 Voor de tweede keer 14 dagen bij La Solara geweest. Het was weer geweldig. Veranderd ten opzichte van vorig jaar: (1) het zwembad is gerenoveerd. Jammer genoeg is de vorm, rechthoek, aangehouden, maar voor de rest is het een hele verbetering; (2) de menukaart bevat een 'regional dish'. Die heb ik elke dag gehad, behalve de keer dat ze gnocchi aanboden. Die blief ik niet. Verder alles perfect. Geweldig hotel in een fraaie omgeving!!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel La Solara**** ...

Fam. con niños , Ago 2010
"Super hotel"traducir
Fam. Noteboom

15/08/2010 Dit is een hoe een hotel hoort te zijn! Prachtige kamers, heerlijk eten en vooral het beste personeel wat we ooit in een hotel hebben meegemaakt.
Kortom; dit is een absolute aanrader!

Fam. con jóvenes, Jul 2010
"Heerlijk hotel bij gezellig Sorrento"traducir
jose zeinstra

24/07/2010 zeer goed hotel, personeel is uitmuntend! de temperatuur van het zwemwater is aangenaam, en je kan er op uit. bv. met de shuttle bus van het hotel naar Sorrento daar stap je gemakkelijk op de trein naar Napels voor 3.10 retour, om vervolgens voor de deur van pompei uit te stappen en daar met 4 personen 27,50 te betalen. pima toch? na een telefoontje van een medewerker van het hotel hebben we aan het strand van Puolo (via een sterk hellend weggetje vlakbij hotel te bereiken) een speedboot gehuurd en naar Capri gevaren ,onderweg ook nog vliegende vissen gezien, dit was een wat duurder uitstapje, de kuststrook is ook erg mooi. een zeer tevreden gezin met wat oudere kinderen. 15 en 18.

Con mi pareja
"Zeer goed"traducir
Rob de Geest

15/07/2010 In dit hotel ben je echt de gast. Niets is teveel en aan alle wensen wordt voldaan. Een super hotel met geweldig personeel. Met de shuttle bus kun je elk uur naar Sorrento en terug. Ondanks dat we maar met een paar nederlanders waren werdt er toch rekening gehouden met de WK voetbal. Er zitten veel Engelsen en Amerikanen

Con mi pareja, May 2010
"Heerlijk hotel"traducir
Langers Frederik

27/06/2010 We hebben er een heel goede tijd gehad, vriendelijk personeel, lekker eten en een heel mooi uitzicht.

Con mi pareja, Sep 2009
"Mooi en rustig hotel !"traducir
maxime

08/12/2009 Dit hotel is in alle opzichten een SUPER hotel.
Zeer gevarieerde en uitgebreide keuken.
Ook zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Vorig jaar ook naar Sorrento geweest in hotel President maar dat was dan echt super slecht, onvriendelijk personeel, eten niet vers, vuile kamer enz....
Hotel President had enkel 1 pluspuntje....het is mooi gelegen.
Dus echt.......twijfel niet en boek voor hotel " LA SOLARA " !!!

Fam. con niños , Ago 2009
"Heerlijk, rustig hotel met fantastische keuken"traducir
Cindy

27/11/2009 Afgelopen zomer 18 dagen gebivakkeerd in dit hotel. Heerlijke vakantie gehad.
Het eten is uitmuntend. Zowel het ontbijt als het diner. Je hebt gedurende je verblijf een vaste tafel, erg prettig. Ik sluit me aan bij Bob (hi Bob) dat de muziek keuze van het zangduo te wensen overlaat. Ze passen zich aan aan het publiek zeg maar. Desalniettemin kun je met hen wel gezellig biertjes drinken na afloop :-)
Als je op zoek bent naar vertier, vermaak en feest tot diep in de nacht, dan ben je bij dit hotel aan het verkeerde adres. Zoek je rust in een mooie omgeving, in een hotel die service en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan, ga naar La Solara. De kindvriendelijkheid van dit hotel krijgt een 10 als het om het personeel gaat, qua faciliteiten een 8. Heb je kinderen die 'vermaakt moeten worden', dan kies een ander hotel.

Fam. con niños , Ago 2009
"Goed, beter, Best Western la Solara"traducir
Bob

07/09/2009 Net terug van 14 dagen La Solara. We hebben ons prima geamuseerd. Superschoon hotel. Op tv BVN, daar word ik (nog steeds) niet vrolijk van. Heerlijk eten, pas na 3 weken wordt de menukaart herhaald.
Nadeeltjes: erg veel Engelsen/Ieren (zo'n 80%) hetgeen weer als voordeel heeft dat je geen bedjes hoeft te reserveren, geen animatie (ja, paar keer per week Lello & Carlo, die spelen dan bijv. Lady in Red, om te janken) en toch wel de afstand tot vertier. Wel heel leuk het strand van Puolo, heel lieflijk met alleen maar Italiaantjes. Verder zijn de prijzen voor drankjes en lunch wel erg hoog. Pizza 12 euro, bij Puolo 4 euro. Frisdrank 4 euro, Puolo 1,50. Maar dan moet je wel een berg af en weer op. Wel goed voor je vetgehalte.
Verder niets dan lof.
Grote wisseldag is vrijdag, zaterdag en zondag is het redelijk vol aan het zwembad, daarna weer rustig.
Groet aan Angelo (barman), Antonio (poolboy) en Nello (ober wiens hart bloedt omdat zijn Napolitaanse zoon fan is van AS Roma.

¿Sueles pasar las vacaciones de navidad con familia?