Evaluaciones Hotel Le Meridien All Suites 5*

2 septiembre 2014

Le Meridien All Suites 5*
Evaluaciones Hotel Le Meridien All Suites 5*
Eilat

Hotel Le Meridien All Suites 5 ha obtenido 7,9 sobre 10, basado en 4 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Le Meridien All Suites 5* y otros datos útiles para tus vacaciones en Eilat. Además puedes encontrar 3 Fotos de vacaciones de Hotel Le Meridien All Suites 5* en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Israel. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Israel. Compara Hotel Le Meridien All Suites 5* con otros alojamientos en Eilat.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Le Meridien All Suites 5* / Eilat. Pero puedes agregar una.

4 evaluaciones para Le Meridien All Suites 5*

8,9
7,3
8,6
9,4
Fam. con jóvenes, Jul 2010
"Heerlijk om te luieren in luxe!"traducir
fam Diepstraten

14/08/2010 Het hotel ligt aan de rand van het toeristisch centrum en daarmee iets rustiger. Heeft heerlijk eigen plek aan de zee. Alles heel erg mooi en luxe. Het personeel heeft niet een echt vrolijke uitstraling. Elke dag kregen we rond de klok van 17:30 uur een schaal met fruit of chocolades of cakejes. Echt verwennerij

Con mi pareja, 2009
"Nic ciekawego"traducir
Romek

19/09/2010 Gościłem w tym hotelu, szczerze powiem, że budynek ładny, spore pokoje i ładnie położony, ale co do czystości to było tragicznie! Wszystko brudne zaczynając od szafek, przez pościel, okna lustra na toalecie kończąc. Personel mówił ze to z powodu "SECURITY REASONS", no żarty!!! Nie potrafili posprzątać. Dopiero za trzecim raem gdy pokazałem Pani gdzie trzeba posprzątac PALCEM to to zrobili. Nie wpominając juz o kelnerzy ktory przyniósł zamówienie do pokoju w brudnym t-shircie, jakby wymieniał olej w samochodzie! Poza tym wszytsko miłe i przyjemnie. Przepiękny basen, tylko że co 05h ląduje samolot nad hotelem i jest tak nisko ze widac podwozie wysuniete!!! :) Jakas egzotyka musi być...

boeken

17/10/2006 Lieve vrienden ik ben in jullie hotel geweest maar wat ik niet prettig vindt dat er veel moslims waren ik voelde me niet op mijn gemak.Verder was het heerlijk om in eilat te zijn.Tot ziens

Lenie lex

Ester

13/07/2006 Prachtig hotel, in het centrum van Eilat en toch aan zee (geen strand maar vlonders), wat uniek is voor Eilat. Luxe suites, schoon en ruim, met een beetje geluk met uitzicht op zwembad en in ieder geval op de zee. Goede service, super ontbijt, maar lunch en diner te duur voor wat je krijgt (ga liever in de stad wat eten, restaurants genoeg!) Er vliegen wel regelmatig vliegtuigen heel laag over (de landingsbaan van Eilat centrum ligt 500 meter verderop, maar ik vond dit niet storend en binnen hoor je ze niet.

La gente más simpática las encuentras en: