Evaluaciones Dolphin Reef

25 octubre 2014

Dolphin Reef
Evaluaciones Dolphin Reef
Southern Beach , 88100 , Eilat

¿Quieres saber que han opinado otros de Dolphin Reef en Eilat? En esta página puedes leer los comentarios de Dolphin Reef.
Dolphin Reef ha obtenido 8,1 sobre 10, basado en 12 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre Dolphin Reef en Eilat? Lee las opiniones sobre Dolphin Reef en esta página. Puedes ver 3 Fotos de vacaciones de Dolphin Reef. ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Israel. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Israel. Ver todos los alojamientos cerca de Dolphin Reef en Eilat.

12 evaluaciones para Dolphin Reef

Fam. con niños , Mar 2014
"Absolute aanrader"traducir
Wouter

06/06/2014 De dolfijnen worden beperkt in beweging, maar beschermd tegen te enthousiaste bezoekers. Niet aanraken of aaien, dat doet de dolfijn (of niet). Zeer goede begeleiding!

Viaje en grupo, Mar 2013
"1 woord, geweldig"traducir
S

20/03/2013 geweldig om een dag te verblijven, Dolfijnen en strand

Con mi pareja, Nov 2012
"Leuk om een keer te zien!"traducir
shae

25/11/2012 Dolfijnen zijn niet echt geintresseerd in de snorkelaars en de duikers, kosten bedragen $78.- dollar dus €60.42 om met ze te zewmmen, ze zwemmen gewoon rond, en soms zwemmen ze dicht langs de begeleiders, maar ze zijn best wel afstandelijk, maar goed het is toch beter voor ze dat ze hun gang kunnen gaan en geen programma hoeven af te draaien, het is al triest genoeg dat zo'n dier in gevangenschap leeft, mensen zijn wel erg lief voor ze gelukkig en erg relaxed, ze hebben daar vele katten zo'n 50 stuks en een hond en wat hanen waar allemaal goed voor word gezorgd, vreemde combinatie maargoed, verder is het net een hippiedorpje(type ruigoord), beetje dreadlocks en ik rook wat wiet ergens vandaan komen, het is erg groen en goed onderhouden.
Direct naast de entree is dan weer een bouwval en een vuilstort leek wel, hoe dan ook, het was een leuke ervaring en de mensen waren erg vriendelijk, dus positief.

Con mi pareja, Abr 2012
"Dolfijnen spotten."traducir
jolanda van der wer...

08/05/2012 Erg leuk om de dolfijnen van zo dichtbij te zien.

Con mi pareja, Mar 2012
"Stukje paradijs op aarde"traducir
Anita Jonk

13/04/2012 Het snorkelen met dolfijnen is leuk. Jammer dat je afstand moet houden maar respect voor de manier waarop men met de dolfijnen omgaat.

Con mi pareja, Mar 2012
"Heel leuk"traducir
G. Schurink

16/03/2012 Ontspannend en bijzonder om zo dichtbij met dolfijnen geconfronteerd te worden. De houten uitzichttoren met terras is bijzonder. De vlonders op het water is heel leuk om dichtbij de dolfijnen te komen

Amigos, Feb 2012
"Mooi"traducir
martine

10/02/2012 Aardige mensen en een mooi aangelegd parkje.

Fam. con jóvenes, Feb 2012

12/02/2012 Zo mooi en leuk om met dolfijnen te zwemmen

Fam. con niños , Ene 2012
"Dolphin reef"traducir
Familie1

24/07/2012 we zijn alleen gaan kijken en zijn niet het water in gegaan met de dolfijnen. Na een poosje op de steiger naar de dolfijnen te hebben gekeken zijn we lekker op het strand er naast gaan liggen. Het strand ligt heerlijk beschut en er is een klein restaurant waar we voor weinig uitstekend gegeten hebben. Jammer dat we het pas aan het eind van onze vakantie ontdekt hebben, anders waren we zeker terug gegaan.

¿En qué país prefieres conducir?